Bohatá rodina Winburyových s harmonickým manželským párem Greer a Taga se chystá na svatbu. Nalezení mrtvé nejlepší přítelkyně nevěsty však situaci značně zkomplikuje a děj nás nechává nahlížet pod "perfektní vztahy" nejen manželů. Na povrch pak v každé epizodě vyplave něco, co ukazuje na možný důvod vraždy. Proto je psychologicky laděné story zaměřené především na vykreslení postav a děj tak plyne pomalým tempem až do finále. Je ale škoda, že rutinní forma nepřináší nic až tak zajímavého, aby seriál přinesl divákovi lepší zážitek, než jen vcelku dobrý. A nebýt skvělého hereckého obsazení, tak by hodnocení dopadlo hůře.
Borec, který cvičí bojovému umění a taktice mariňáky, jede do zapadákova pomoct svému bratranci, kterému hrozí smrt. Jenže přitom narazí na zkorumpované poldy, kteří nelegálními machinacemi drží svou stanici nad vodou. Střet mezi Richmondem a policejním šerifem rozehrává "taktickou" hru s napínavou zápletkou a neustále eskalujícím vývojem. Paráda. Všechno nemusí být jen o spoustě mrtvol, či zpřeražených hnátů.
Parádní drama, balancující na hraně skutečnosti a smyšlenosti. Co je pravda, nebo ne, nechť se divák rozhodne sám, ale historické anály jsou nezpochybnitelné. Kateřina Medicejská byla přehlíženou osobou a přesto se stala mocnou. Proč? Odpověď se snaží přinést kniha , jejíž adaptací seriál je. Zdařilou adaptací, kde nechybí výborné herecké výkony a věrný dobový vizuál, včetně kostýmů. Děj dokáže být napínavý, intriky baví, mrtvoly nechybí. Jen občas je těch dialogů více. Není překvapením, že právě běží druhá série (srpen 2024).
Zápletka je povedená, ale jde opět o známý svět Batmana s postavami, jenž nepřekvapí (Harvey Dent, Barbara Gordon a další). Největším kladem je, že se seriál svým charakterem vydal ve stopách filmového Batmana pod taktovkou Matt Reevese.
Ale jo. Kladem jsou 3 věci. A) nemusel jsem jít na to do kina. B) Eddie Murphy je stále ve formě, která k filmu patří. C) úsměv Kevina Bacona. Nic tu vyloženě neskřípe , příběh nevybočuje z řady předchozích dílů, k tomu pár slušných fórků , které jsem očekával.
Ne, není to dech beroucí Zběsilá cesta. Akční scény mají stále svou dokonalost, ovšem vazba na postavy je plochá, Furiosa nemá dynamiku Toma Hardyho. Když si budu volit, co si pustit za pár let, Zběsilá cesta vždy vyhraje. Furiosa se v tomto srovnání jeví jako zbytečný film, byť filmová kvalita tu je.
Hned na úvod tvůrci varují, že jde o volné zpracování a po zhlédnutí všech epizod je jasné, proč. Gay linka s Bascherem je totiž poskládaná ze střípků, které se o něm ví a sám Lagerfeld o něm nikdy nemluvil. Faktem je, že mu stál u postele, když umíral, v seriálu se ale dočkáme jen umírající matky. A právě tato rozpolcenost je brzdou děje, který je napůl o Jacquesovi a jeho eskapádách. Co se vzestupu Karla na poli haute couture týče, ten je podaný z výše uvedených, zkratkovitě. Nelze ale mít žádných námitek, co se herců týče a především Daniela Brühla týče. Ten je výrazným kladem seriálu a největší důvod, se na seriál dívat.
Leitch si mohl uvědomil, že film, natočený pro "klub kaskadérů", přitáhne jen "kaskadéry". Tak přidal romanci a trochu komedie. Romantiky nezajímá kaskadérství, akčně naladěné diváky nezajímá romantika a tak do kina téměř nikdo nepřišel. Forma bravurní, to jo, ale příběh je roztažený mezi několik myšlenek, což ztrácí atraktivnost.
Guy Ritchie se zřejmě inspiroval Hanebnými pancharty, jen měl ruce svázané knižní předlohou podle skutečnosti. Takže to vyšlo tak napůl. Osobně si myslím, že vážnější tón by filmu slušel více.
Tak Kong se už pere jak zápasník MMA, byť mu už není dvacet a je třeba mu vyměnit zub a " implantovat" ruku. Co už, aspoň otravného šéfa ochranky brzy sežere strom.
Tak tu máme "samoopravující se" Godzillu s odkazem na Jaws, ale nejen, první filmy tu svou se stopu mají také. Vzhledem k rozpočtu se pak děj věnuje osobnímu dramatu pilota kamikadze po skončení 2. světové a ušetřené peníze se daly do CGI. A to je asi největší klad filmu, že to vypadá hodně dobře, až se mi nechce věřit uváděnému rozpočtu kolem 20 milionů dolarů. Je škoda, že je trochu vidět nesoulad mezi dějovými linkami, zkratkovitost také (např. vytvoření ochrany tokijského zálivu, či postavení se Godzilly v oceánu). Tvůrci se pak snaží vypořádat s následky války a poukazují na její nesmyslnost. V závěrečné scéně pak režie nestydatě okopírovala Nolanův Dunkerk. Jsem zvědavý, zda úspěch filmu přinutí tvůrce k dalšímu filmu.
Jean Smart, která hraje sebe samou, jen v komediálnější poloze, je ozdobou seriálu, který ukazuje ješitnost vyhasínající herecké hvězdy, jenž se snaží nastartovat kariéru. Střet minulosti s moderní dobou, více environmentální apod. , je zdrojem zábavné podívané, která občas zabrnká na vážnější téma s dávkou ironie.
Patel se ve filmové branži slušně uchytil nejen jako herec, teď už i režisér. Jeho Opičí muž má v podstatě vše, co je potřeba a cesta za pomstou je dlážděná fajn souboji, mnohdy končící zabtím.
Svět Gaimana tentokrát v klipovitém podání, plném efektů, přičemž těch zvukových bylo až moc. Hraní na strunu LGBT nebylo přesvědčivě podané, ledacos nakonec zachraňoval souboj s kouzelnicí. Ale hlavně mi chyběla osudovost Sandmana, která tady byla nahrazena ironickým "záhrobním" úřadem. Překvapivě lépe obsazené byly herecké party dívek, než mladých detektivů. Jako celek však umí děj pobavit.
Tak to se povedlo. Tajuplná zápletka a děj, jenž má všechny ingredience špičkové zábavy, předčí i Last Of Us. Režie a scénář dokázali ukočírovat rozmanitý svět Falloutu do komplexní podívané s dávkou nadsázky, jenž se nebojí ani drsných scén. Ghoul pak v rámci minulosti ukazuje prstem na pokrytectví a faleš, které jsou příčinou lidských svárů a přenášejí se s dobou i do budoucnosti. Mladá Lucy pak jako ztělesnění idealismu dostává rány od skutečného života a Maximus je jejím opakem. Jejich peripetie působí na diváka jako magnet včetně Ghoula, z kterého dlouhý život udělal pořádného cynika. A nad tím vším se vznáší tajemství Voughtu, jenž vyvolává napětí rovné atomové elektrárně. Nebyla by k dispozicí ještě jedna hvězdička?
Seriál vykrádá, co se dá, s logikou si moc starostí nedělá, proto jsou některé scény zkratkovitě podané, aby byly zastřeny nedostatky. Naštěstí to má spád, takže děj nenudí.
Zpočátku jsem měl obavy a B&W forma mi nesedí, ale jinak seriál šlape ve stopách filmu a rozvíjí detaily tím nejlepším možným způsobem. Andreww Scott si pak za roli zaslouží nominaci na Emmy.
Jako oddechový seriál, kdy při sledování můžete brouzdat internetem, funguje. Postava Nell bude vyhovovat vkusu emancipovaných dívek, které budou obdivovat její rozhodnost a sílu, byť tu jí dodává duch, který ani neví proč. Forma, ačkoli béčkové kvality, je na slušné úrovni. Příběh pak nepostrádá správné záporáky a sympatické dětské postavy. I onen duch se povedl .
Vaculík a spol. vytvořili parádní atmosféru v příbězích podle skutečnosti. Velkým plusem je vykreslení postav, kterým pomáhá forma, srovnatelná s drahou zahraniční produkcí. Děj je svižný, žádná vata, jen občas to v některé scéně režie nezvládla (např. rána pěsti učiteli v prvním díle). Dialogově je to správně vypointované, mnohdy podnětné. Vztah manželů je pak skvostem. Jen tak dál.
Před 20 lety by to byl hodně sledovaný seriál. Dnes je to vcelku nuda, kterou nezachrání ani postava mafiána s železnou rukou. Zajímavé je, že i forma odpovídá době minulé a co se děje týče, tak jde o rutinu, kde není nic, co by zaujalo. Sledovat, jak se chlapík se samopalem v ruce diví, že loď byla přepadena piráty, je utrpení.
V podstatě nelze mít k filmu větší výhrady a jako pohádka dokáže pobavit. Jen tvůrci mohli dát větší prostor blížícímu se zlu, pár signálů navíc, že tu není něco v pořádku.
I když tu je pár neduhů, které brzdí děj, celkově jde o solidní podívanou. Je jen škoda, že rafinovaná story ve filmu je tady více přímočará a občas zbytečně zdlouhavá. Je znát, že Ritchie vykrádá sám sebe a především těží z nápadů Sbal prachy a vypadni, než původního filmu. To je ale dobře, nakonec v seriálu se děj zaměřuje na vznik drogového impéria, které ve fimu už bylo vybudované. Také zde jsou nové postavy a to seriálu svědčí. Je také fajn, že příležitosti tu dostal dvorní herec Ritchieho prvotních filmů Vinie Jones. Jen děj se mohl trochu více odvázat, dynamičtějších scén tu je málo a na konečném výsledku to je znát, kdyby se vynechaly dvě epizody, nic by se nestalo.
Když na film nemáte moc peněz, tak z toho uděláte festivalovou záležitost, ať se na to aspoň někdo dívá. Poslouchat dialogy je místy utrpení, kamera až amatérské úrovně taky nenadchne a herci tu ani nemuseli být, neherci by tohle zvládli stejně dobře.
Propracovanému příběhu o záchraně světa podkopává nohy vizuální kvalita některých, do tmy "ponořených" scén. Ani ty akční nenadchnou, mnohdy ani střih moc nepomáhá. Naštěstí umí děj prodat hodnoty, na kterých jsou založená přátelství, nebo ochota bojovat proti agresorovi.
Ve své podstatě hraný dokument ze života významné osoby, který nahlíží na život Ferrariho s odstupem, jenž nedokáže přenést na plátno ten adrenalin, spojený s burácejícími motory a rychlostí s tím spojenou. Jako rodinné drama ale funguje výborně.
Okopírovaná "Baba Jaga" (John Wick), jenže v béčkovém balení a místo psa tu máme sebevraždu hodné , starší paní, která byla okradena kyber zločinci. Mrtvol je tu taky dost, ale včel více. V tom bude film nepřekonaný, asi😎