Vymítač ďábla jinak. Ale rozhodně ne lépe. Je to celé dost nuda, nijak děsivé, příběhově nijak zajímavé a herecky i efekty nijak excelující. Ale pořád lepší než třeba Znamení víry.
To není dobrý film. není to ani špatní film, to je nijaký film. Je to dvouhodinová nuda, která sice uplyne rychleji, než by člověk čekal, ale ještě rychleji vyšumí z hlavy, protože se v ní nic zajímavého nestane. Dialogy o ničem, akční scény jak z devadesátkového seriálu, triky podle mizerného rozpočtu a herci, co nic nehrají. Na konci člověk není nasraný co to viděl, protože na konci už neví, že něco viděl.
Jsem rád, že konečně Nova udělala show podle světového formátu a ne podle Turecké kopie. Je vidět, že když chtějí tak to umí udělat dobře, jak design kuchyně, tak střih a dramaturgie. Kašpárkovi tu drsnou pózu mimo kuchyň moc věřit nejde, je na něm vidět, že by mu víc seděla větší pohoda a občas si to odlehčit vtipem, až moc často mu cukají koutky a ty jeho předpřipravené hlášky co šustí papírem na sto honů... Ale největší tragédie je casting, to je fakt jak kdyby to hledali mezi popeláři a ženami v domácnosti. Nikdo, kdo by byl od začátku hvězda, kdo by byl aspoň sympatický a komu byste chtěli fandit. Proti castingu do Big Brothera nebo i do toho zmrveného Survivora je tohle děsná bída. Polovina "profesionálních" kuchařů je majiteli nějakého bistra, druhá půlka vaří asi hlavně doma dětem. Nikdo se tam neprojeví jako osobnost a nikomu bych nesvěřil ani stánek s langošem, natož restauraci.
Přesně takhle by vypadal Vetřelec, kdyby ho natočili dneska. Bylo to super, skvělý vizuál, sympatičtí herci, nezprasené efekty a taky návaznost na jedničku. Jen to občas bylo až moc tahané, ztrácelo to místy jinak svižné tempo a taky to občas nedávalo moc smysl. Rozhodně se to ale nemá za co stydět a Alvarez si drží svůj čtyřhvězdičkový standard.
Asi stárnu nebo mám tuhle sérii nějak masochisticky rád, ale mne to docela bavilo, přišli s novými věcmi, proložili je pár klišé, urvali tam Jennu Ortegu a zabalili to do klasického nesmyslu.
Kamera lepší než příběh. Kameraman dostal velkou šanci se vyřádit a kroužící kamery a záběry výšek i hloubek jsou tam pořád. Jen prostě o čem chcete natáčet hodinu a půl na plošině metr na metr? I tak to ale není tak o ničem a blbé jako jiné fimy, má to právě tu atmosféru a strach. Ale taky to má mraky nesmyslů a nelogičností a prostřední hodina je dost nuda.
To bylo boží. Kamera, vizuál, atmosféra že se pak budete bát i jít na záchod, všechno tam bylo. Jasně, má to nějaké díry ve scénáři a asi Osgood nevěděl jak je zalepit, tak je prostě přeskočil, ale vizuálně je to asi nejlepší film co jsem poslední dobou viděl. Já bych kameramanovi rovnou napálil Oskara, tohle bylo něco.
Filozofický film pro masy. Není těžké pochopit žádnou rádobyinteligentní část, proč se děje jak se děje a od bot pouze v celých velikostech, nikoli ve velikosti 44,5, až po scénky "výhody existence v páru" je i tomu nejhloupějšímu divákovi jasné, co nám čím chtěl autor říct. Nepovažuju se za nějakého extrémního filozofa, ale tohle bylo až moc polopatě, že mne to až nebavilo. Líbil se mi vizuál, taková syrovost, a některé nápady a absurdní vtípky. Ale ta utahaná nuda, která si říká děj, nezaznamenatelný soundtrack a hloupá pointa mi ke štěstí nestačily.
Učeň překonal mistra. Sice Ishaně stát táta celou dobu za prdelí a kecal jí do toho, aby taky ne, když to platil, ale výsledek je mnohem lepší, než poslední Shyamalanovy filmy. Příjemná kombinace mystiky, tajemna i děsu. Škoda toho šroubovaného rodinného dramatu a hlavně konce, kde v momentě, kdy to mělo skončit čeká na diváka ještě půl hodiny zvratů a vysvětlovaček. Ale i ty jsou proti třeba proti takovému Peelemu udělané o dost stravitelněji.
Sice trošku moc teen a občas přitažené za vlasy, že nějaká patnáctka přijde na věci, na které nepřišla policie, ale jinak příjemný seriál, který má sice příšerný rozjezd, ale když ho přečkáte tak nebudete zklamaní.
Za Maiku Monroe a za konec si ty hvězdičky zaslouží. Ale jinak to moc nefunguje, atmosféra se jim sice nějak daří stavět, ale je i tak hodně chatrná. Zasloužilo by si to lepší péči, hlavně v budování odloučenosti, kde by to šlo i líp než trapnou jazykovou bariérou.
Jak už bylo mnohokrát řečeno, nejedná se o žádnou záchranu MCU, nepřináší to nic nového a občas se to dost táhne. Ale pořád je to velká porce zábavy a jen si to pokračuje v tom, co první dva díly začaly a co bylo doplněno o Loganova Wolwerina. Narážek na upadající MCU tam bylo až moc a cameí vlastně taky, kdyby ten čas radši věnovali originálnějším vtipům a většímu vývoji postav. I tak to ale byla zábava a člověk těch dvou hodin nijak litovat nemůže. Hvězdičku ale kromě občasného natahování ubírám i za výběr hudby, to byl děsný soundtrack, kromě úvodní scény to tam tak děsně nesedělo a ve srovnání s takovými Strážci galaxie to byla fakt děsná bída.
Hodně znepokojivý film, v tom dobrém smyslu slova. Není to bezchybné, má to rezervy, ale na to, že to je Finnova prvotina je to vlastně fajn, daří se mu příjemně budovat nepříjemnou atmosféru a je to dostatečně originální na to, aby to nezapadlo. I když ta inspirace kruhem je možná až moc velká. Škoda jen toho konce, ale snad dvojka přinese co tomu chybělo.
Skoro nulové budování atmosféry, víc než hodinu jen koukat na to, jak se mládež opíjí a kromě občasných postojů mámy v koutě ve stylu Michaela Myerse se tam až do poslední desetiminutovky nic hororového neděje a i ta je jen takový slabý čajíček co se týče hororů. Původní nápad je super, ale asi by se ho musel zhostit lepší a zkušenější scénárista a režisér, kteří by z něj dokázali dostat daleko víc.
Největší hra na nostalgickou strunu v dějinách. Amíci takové věci žerou, u nás to logicky takový ohlas nemá. Každopádně se to ale povedlo ve stylu přátel, je tam vtip i dojemné scény.
A mne to bavilo, sice ta věda vs. víra tam byly takové nudné a navíc a děsně předvídatelné, ale jinak ta linka se satanskou rodinou, kultem i podivnou holčičkou byly fajn. Škoda, že není dvojka.
Jigsaw z AliExpresu. Ten nízký rozpočet tam děsně bije do očí ať už příšernými umělými skálami nebo marnou snahou ukázat bohatství vraha. Nápad je fajn, děj sice trošku nuda, nelogický a dny jsou udávané úplně halabala, ale výjimečně vidíme i vraha a známe jeho motiv, i když není kdoví jak geniální, tak je to něco, co většina tvůrců podobných filmů neumí vymyslet a hlavně to má i originální konec.
Já nevím, vizuál to má pěkný, atmosféra je fajn, efekty taky, ale vlastně mne to i tak nějak nezaujalo a díval jsem se na to natřikrát. Hrozně moc věcí ej tam řečeno jen obrazem, jsou tam celé minuty, kdy nepadne ani slovo, to pro někoho může být problém, pro někoho zase super, obzvlášť u hororu.
Největší bizár co jsem viděl, olizování žab, zvracení koťátek, upalování, požírání očí i zombík přetahující se o žrádlo se psem. Škoda, že forma zvítězila nad obsahem a dějově je to takový kočkopes, u kterého nevíte, jestli je to hororová komedie nebo psychologické drama.
Řemeslně zvládnutý, ale jinak docela nudný film o závažné věci. Proti podobnému tématu o Natashi Kampushové je tohle Americky akčnější, ale tím vlastně blbější, protože se to tím stává tuctovým americkým filmem.
Prostě slasher. Je to na začátku neskutečně trapné a parodické, uprostřed snaha o co největší masakr skoro jako v Saw nebo Sběrateli a na konci celé předvídatelné (jen si celý film říkáte, že s tak blbou pointou by snad nepřišli). Jako jednohubka dobré a když člověk přežije záchvaty smíchu u "masakru" v nákupáku, tak pak dostane i vcelku obstojný film.
Je to lepší, než všechny poslední díly dohromady a samozřejmě asi milionkrát lepší než Spirála. Hodně to čerpá z jedničky a odkazů na ni je tam taky nepočítaně. Pořád to ale promyšleností a překvapivostí jedničce nesahá ani po kotníky a v určitý moment to začne být předvídatelné, protože se znovu opakují stejné principy jako už několikrát. Jinak ale asi jedno z nejlepších pokračování, štvala mne asi jen Amanda, která prostě v padesáti nebude vypadat jako třicítka ani s tunou make-upu.
Trošku moc encyklopedické a tím i méně výbušné, proti předchozímu dílu. Navíc se většina filmu, i ta hlavní akce, odehrává pod zemí, takže to nepůsobí tak efektně. Ale aspoň přibyly další monstra a hlavně jsme se dověděli i něco o logice jejich světa.
Zase jeden film, který přišel ve správný čas. V dnešní přehlcené době by zapadl a žádný Tarantino by nevznikl. Naštěstí přišel v devadesátkách a i když mne třeba zrovna nenadchnul tak moc jako Tarantinovy novější počiny, tak jsem za něj rád, protože díky němu mohly ty další filmy vzniknout. Každopádně i tak je to ale nanejvýš kvalitní a chytrý film a svou popularitu si zaslouží.
Nápad a zvraty se mi docela líbily, má to v sobě i trošku originality. Ale natočené je to jako děsně utahaná nuda, takže to všechno zanikne. Postavy se chovají hodně hloupě a vše se řeší pomocí úplně jednoduchých řešení, takže to jako celek nakonec nevyzní ani nijak promyšleně.
Když se něco jmenuje Unicorn Wars tak čekáš, že to bude děsná řachynda a masakr. Tohle je o pár tragických medvídcích, kteří jdou bojovat proti jednorožcům a chybí tomu jak vtip tak ultimátní bojové scény. Připomnělo mi to Snydera, spousta vážnosti v něčem, kde by aspoň občas seděly vtipy. Aspoň ta animace je hezká, spousta vyšších myšlenek a občas nějaký lepší moment z toho filmu vykoukne, i když se hned zase ztratí. No a závěrečná bojová scéna je fajn, ale protrpět se až k ní je za trest.
Má to všechno co má severská detektivka mít, hnusné počasí, nesympatické herce, zneužívané děti a hloupé policajty. Ale že by mi to přišlo až tak boží jak tady hodnocení hlásá to asi ne, bylo to utahané, nesmyslné a místy nudné. Aspoň z toho na sto honů nesmrděly netflixácké normy a hollywoodské kýče. Škoda toho happyendu, skončit to ponuřeji tak by to asi bylo o moc lepší.
Asi nikdo nečekal, že to bude tak dobré jako jednička. A taky že nebylo. Ale bylo to fajn, i když trošku moc ukecané a delší než bylo potřeba, ale přestřelky a blbiny tam byly a i to rodinné drama, které bylo navíc, tam člověka tak neprudilo. Znovu bych ale to štěstí nepokoušel, v kině by to propadlo jako letos všechno.
Proč točí film o čaroději ze země Oz někdo, kdo nemá práva na Čaroděje ze země Oz? Pár fajn momentů a na dnešní dobu slušné efekty zabalené do předvídatelného příběhu se spoustou pozlátka a pouťovými atrakcemi.
Klasika všech klasik, na kterou odkazují snad všechny popkulturní odkazy v seriálech i filmech a kterou se už skoro sto let neodvážil nikdo znovu natočit. Přitom takový Tim Burton se po jeho Alence i Karlíkovi přímo nabízí a já bych to hrozně rád viděl jak by to vypadalo. Efekty a masky byly na tu dobu rozhodně převratné ale jinak mne to nijak nebavilo a nepřišlo mi to zajímavé, i když nepopírám, že to definovalo filmografii a její techniky pro následující desetiletí.
Takové 2-3 hvězdičky, příběhově nic extra, efekty ale nejsou odfláknuté, i když robopolicajti vypadají dost lacině jen jako lidi v kostýmech. Ale jako jednohubka to šlo, nechtělo se mi zvracet, ale na dvojku mne to vůbec nijak nenalákalo.
První hodinu to vypadá jako děsná tuctová nuda o chlapovi, který zabil svou ženu, i když dobře natočená nuda. Ale pak se z toho stane úplně jiný film a Fincher zaválí jako vždycky a překvapivě i Batfleck, a to fláknutí s Rosamundou o stěnu stálo za ty hvězdičky.
Je to hezky natočené o hodně chvályhodném úsilí, hvězdně obsazené a vlastně to nemá žádnou formální chybu. Ale ten scénář je taková nuda, že sem se přistihl, že to chvílemi ani nesleduju.
Jako komedie hodně špatné, jako rodinné drama úplná nuda, a jako dobrodružný film ve stylu Na nože to má aspoň nějaký potenciál, i když totálně nevyužitý a nudný.
Potisící to samé, maturitní ples, tentokrát ne na téma Hawaii ale pod hladinou moře (to fakt Američani jiná témata na plesy nemají?) a na něm něco nebo někdo vyzabíjí úplně všechny. máme tu outsidera, máme tu tlusťošku, kterou najednou někdo chce ojet, máme tu namyšlenou královnu plesu, arogantního ředitele, alkohol v punči i objevenou lásku. Aspoň ta armáda je tam zajímavým novým prvkem a občas nějaký komediální záběr. Ale jinak nic co by tady už tisíckrát nebylo.