Captain America: Nový svět se snaží vrátit k dění na Zemi a navazuje na Eternals a Neuvěřitelného Hulka. Bohužel ale řeší příliš mnoho příběhových linek a postav najednou, což působí uspěchaně. Akce je často nepřehledná kvůli nadměrnému střihu a CGI, které často působí odfláknutě a nedodělaně. Na film s vysokým rozpočtem to celé působí levně, bojové choreografie jsou slabé a je vidět, že byly dotáčeny momenty, které do filmu moc nesedí.
Návrat k přízemnímu příběhu ve stylu Winter Soldier moc nevychází – inspirace je viditelná, ale celkové provedení zaostává. Film bohužel nedokáže nastolit atmosféru globální hrozby, jak by si asi zasloužil.
Anthony Mackie v roli Sama Wilsona funguje, i když na Chrise Evanse jako Steve Rogers nedosahuje. Nejvýraznější výkon podává Harrison Ford jako prezident Ross – charismatický a s nejlépe napsaným příběhovým obloukem. Joaquín Torres jako nový Falcon dobře doplňuje Wilsona, zatímco Shira Haas v roli Sabry nepůsobí příliš přesvědčivě. Tim Blake Nelson, který tahá za nitky jako The Leader, je nevýrazný a jeho motivace působí chabě.
Film trpí nedostatky v akci, vizuálních efektech i vývoji postav, což z něj dělá nevyužitý potenciál, který mohl být mnohem silnější.
Pokračování historického eposu Ridleyho Scotta, nás vrací do fascinujícího světa antického Říma. Tentokrát sledujeme příběh Lucia, syna Lucilly, který čelí zradám a intrikám na cestě k poznání svého osudu. Film se opírá o precizní výpravu, masivní bitevní scény a silné herecké momenty, ale nedosahuje velkoleposti svého předchůdce. Denzel Washington zcela ovládá svůj prostor na plátně – jeho postava je fascinující, charismatická a výrazně pozvedá dramatickou rovinu filmu. Naopak Paul Mescal jako Lucius zůstává nevýrazný a jeho výkon postrádá potřebnou hloubku i emocionální váhu, která by dokázala táhnout celý příběh. Hudební stránka filmu je jedním z jeho slabších míst. Harry Gregson-Williams, jenž nahradil Hanse Zimmera, se sice snaží navázat na původní epický styl, ale jeho kompozice postrádají ikonickou sílu a nezapomenutelné melodie, které definovaly první díl. Soundtrack sice dobře doprovází dramatické momenty, ale chybí mu osobitost, která by film povýšila na vyšší úroveň.
Pane bože! Už dlouho se mi nestalo, že bych seriál hltal tak, abych opravdu každé pondělí čekla na to až výjde díl a musel se na něj jít podívat. Tučňák je plnoukrevnou gangsterkou, která vás vezme do spletitého prohnilého systému V Gothamu a drží od začátku až do samotného konce. Ústřední postavy jsou skvěle zahrané, motivace jsou naprosto uvěřitelné a pochopitelné. Oz se stává z posluhovače velkých jmen Gothamu jedním z nich. Pokaždé je o dva kroky napřed před svými nepřáteli a ti mají co dělat, aby s ním drželi krok, přes to všechno je to, ale stále ta ohavná zrúda, u které když si myslíte, že Vám už přirůstá k srdci, udělá takové kroky, které ho okamžitě zase hnusí. Oz Půvabná Cristin Milioti doplňuje herecký ansábl a když je na obrazovce, karty se vždy náramně otáčejí. Když už to vypadá, že by seriál chtěl brzdit, příjde zvrat, který karty zase otočí a děj se rozjede. Prohnilý špinavý Gotham doplňuje hudba Micka Giacchiniho. Servírujte mi další díla z Batman Epic Crime Sagy, protože já tenhle universe naprosto žeru.
Osobně jsem chtěl, abychom se nějakého původu Transformerů dočkali, ale nikdy jsem si úplně nepřál, aby to byl animák. V zásadě mě tento počin, ale neuráží a i když se jedná o projekt, který cílí spíše na menší diváky, bavil jsem se. Transformers Jedna je jednoduchá, nenáročná podívaná, kterou si snad většina fanoušků Transformers užije. V žádném momentě zásadně nenudí a doručuje povědomí o tom, jak se z dobrých přátel stali nepřátelé, každý s jiným přesvědčením. Animace je určitě nápaditá, film dokáže v určitých momentech působit i temně, což ocení spíše starší diváci. Postavy jsou sympatické. Hudba skvěle doplňuje a v mnoha chvílích obsahuje prvky Bayverse.
Trailer ve mně vzbuzoval naděje, že se dočkáme skvělého hororového zážitku s Hellboyem, který bude věrný předloze. Bohužel jsem si šeredně nabil nos a všechny moje naděje vyprchali v prvních minutách tohoto sajrajtu. Film už od začátku začne smrdět nízkým rozpočtem, bohužel narozdíl od Godzilly Minus One, tady to filmu opravdu nesedlo. Jack Kesy se stává nejhorším Hellboyem, který nemá žádné charisma a jen furt něco pofrkuje. The Crooked Man prochází absolutní kastrací, tohle nedělá předloze žádnou čest. Mám rád předchozí zpracování s Ronem Pearlmanem i Davidem Harbourem, obě zpracování byla koukatelná a oproti tomuto opravdu záživná. Nevím, proč když něco nejde na první pokus, musí se hned rebootovat a ještě do toho narvat, co nejmíň peněz. Takhle se Hellboy nedělá a doufám, že skončí v propadlišti dějin.
Návrat k přízemnímu příběhu ve stylu Winter Soldier moc nevychází – inspirace je viditelná, ale celkové provedení zaostává. Film bohužel nedokáže nastolit atmosféru globální hrozby, jak by si asi zasloužil.
Anthony Mackie v roli Sama Wilsona funguje, i když na Chrise Evanse jako Steve Rogers nedosahuje. Nejvýraznější výkon podává Harrison Ford jako prezident Ross – charismatický a s nejlépe napsaným příběhovým obloukem. Joaquín Torres jako nový Falcon dobře doplňuje Wilsona, zatímco Shira Haas v roli Sabry nepůsobí příliš přesvědčivě. Tim Blake Nelson, který tahá za nitky jako The Leader, je nevýrazný a jeho motivace působí chabě.
Film trpí nedostatky v akci, vizuálních efektech i vývoji postav, což z něj dělá nevyužitý potenciál, který mohl být mnohem silnější.