Julio Suárez: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Julio Suárez: Filmy a seriály

  • Sněžné bratrstvo
    Sněžné bratrstvo (2023)
    Film
    • Netflix
    78%
    1
  • 2
  • Suerte está echada, La
    Suerte está echada, La (2005)
    Film
    71%
    3
  • Tiempo de valientes
    Tiempo de valientes (2005)
    Film
    70%
    4
  • Buena vida
    Buena vida (2004)
    Film
    Hernánova rodina emigrovala do Španělska a on zůstal sám v prázdném rodinném domě. Seznámí se s Patricií, která hledá bydlení. Nastěhuje se k Hernánovi a ten se do ní velice rychle zamiluje. Po krátkém idylickém období přijede z venkova Patriciina rodina a rozhodne se u nich přespat. Dny však plynou a příbuzní nejeví žádné známky toho, že by se chtěli vrátit domů. Právě naopak: postupně začnou zabírat celý dům a dívčin otec si přímo v něm dokonce otevře pekárnu! Tragikomedie ze současné Argentiny.
    69%
    Hernánova rodina emigrovala do Španělska a on zůstal sám v prázdném rodinném domě. Seznámí se s Patricií, která hledá bydlení. Nastěhuje se k Hernánovi a ten se do ní velice rychle zamiluje. Po krátkém idylickém období přijede z venkova Patriciina rodina a rozhodne se u nich přespat. Dny však plynou a příbuzní nejeví žádné známky toho, že by se chtěli vrátit domů. Právě naopak: postupně začnou zabírat celý dům a dívčin otec si přímo v něm dokonce otevře pekárnu! Tragikomedie ze současné Argentiny.
    5
  • Klan
    Klan (2015)
    Film
    68%
    6
  • Historie jednoho útěku
    Historie jednoho útěku (2006)
    Film

    Buenos Aires, 1977. Vojenská diktatura. Spořádaný občan Claudio Tamburrini je unesen vojenskou tajnou policií do dnes již proslulého bývalého aristokratického sídla Mansión Seré. Tam byli krutě a rafinovaně mučeni odpůrci režimu. Někteří tam byli zavlečeni omylem. Nicméně odchod odtamtud byl téměř nemožný. Primitivní i inteligentní věznitelé se střídají ve vymýšlení různých druhů psychického i fyzického utrpení. Film je téměř detailním popisem skutečné události, kterou režisérům zprostředkovali dosud žijící účastníci útěku. V argentinské kinematografii existuje jen málo snímků snažících se reflektovat neradostnou minulost. Adrián Caetano se podobným tématům věnuje ve všech svých filmech, v posledním se však poprvé pokouší o dokumentární rekonstrukci.

    68%

    Buenos Aires, 1977. Vojenská diktatura. Spořádaný občan Claudio Tamburrini je unesen vojenskou tajnou policií do dnes již proslulého bývalého aristokratického sídla Mansión Seré. Tam byli krutě a rafinovaně mučeni odpůrci režimu. Někteří tam byli zavlečeni omylem. Nicméně odchod odtamtud byl téměř nemožný. Primitivní i inteligentní věznitelé se střídají ve vymýšlení různých druhů psychického i fyzického utrpení. Film je téměř detailním popisem skutečné události, kterou režisérům zprostředkovali dosud žijící účastníci útěku. V argentinské kinematografii existuje jen málo snímků snažících se reflektovat neradostnou minulost. Adrián Caetano se podobným tématům věnuje ve všech svých filmech, v posledním se však poprvé pokouší o dokumentární rekonstrukci.

    7
  • Palčivé vzpomínky
    Palčivé vzpomínky (2005)
    Film
    Jizvy způsobené válkou se hojí jen pomalu. Poté, co je Esteban přivolán do nemocnice k příteli, který se pokouší spáchat sebevraždu, objevují se hluboko v koutech paměti tíživé vzpomínky. Právě s tímto mužem prošel Esteban válkou, s ním sdílel chlad, samotu, nedostatek jídla i absurdní rozkazy velitelů. Tehdy byli ještě skoro kluci, bez tréninku a odvahy, a nevěděli, kde jsou a za co bojují. A nikdo jim za jejich hrdinství nikdy ani nepodal ruku. Cena za kus hlíny uprostřed moře byla příliš vysoká. Režisér Tristán Bauer obdržel za drama z dob bojů o Falklandy cenu Goya a speciální ocenění poroty na festivalu v San Sebastianu.
    Žánry:DramaVálečný
    67%
    Jizvy způsobené válkou se hojí jen pomalu. Poté, co je Esteban přivolán do nemocnice k příteli, který se pokouší spáchat sebevraždu, objevují se hluboko v koutech paměti tíživé vzpomínky. Právě s tímto mužem prošel Esteban válkou, s ním sdílel chlad, samotu, nedostatek jídla i absurdní rozkazy velitelů. Tehdy byli ještě skoro kluci, bez tréninku a odvahy, a nevěděli, kde jsou a za co bojují. A nikdo jim za jejich hrdinství nikdy ani nepodal ruku. Cena za kus hlíny uprostřed moře byla příliš vysoká. Režisér Tristán Bauer obdržel za drama z dob bojů o Falklandy cenu Goya a speciální ocenění poroty na festivalu v San Sebastianu.
    Žánry:DramaVálečný
    8
  • Nińa santa, La
    Nińa santa, La (2004)
    Film
    Zima ve městě La Ciénaga. Ve středu dychtivé pozornosti dvou katolicky vychovávaných čtrnáctiletých dívek, Josefiny a Amalie, stojí velké otázky týkající se existence Boha a ďábla i tajený zájem o tělesnost a sex. Právě do této oblasti Amalii nečekaně zavede lékařská konference, konající se v městském hotelu, který vlastní její rodina a kde dívka bydlí s rozvedenou matkou Helenou a strýcem Freddym. Specialisté na ušní, nosní a krční problémy se zdají skutečně nudným tématem, ovšem jen do chvíle, kdy Amalii silně zaujme jeden z nich - doktor Jano. Objeví, že respektovaný specialista má zájem o její matku a že jde o známost staršího data. Už jako dospívající dívka ho totiž Helena obdivovala a on její zájem opětoval. Nyní nastala příležitost, jak dávnou fascinaci proměnit v čin. Helena však váhá: muž má závazky k vlastní rodině. Amalia do věci zasvětí Josefinu: mají před sebou úkol zachránit duši muže, kterému hrozí pád do hříchu.
    67%
    Zima ve městě La Ciénaga. Ve středu dychtivé pozornosti dvou katolicky vychovávaných čtrnáctiletých dívek, Josefiny a Amalie, stojí velké otázky týkající se existence Boha a ďábla i tajený zájem o tělesnost a sex. Právě do této oblasti Amalii nečekaně zavede lékařská konference, konající se v městském hotelu, který vlastní její rodina a kde dívka bydlí s rozvedenou matkou Helenou a strýcem Freddym. Specialisté na ušní, nosní a krční problémy se zdají skutečně nudným tématem, ovšem jen do chvíle, kdy Amalii silně zaujme jeden z nich - doktor Jano. Objeví, že respektovaný specialista má zájem o její matku a že jde o známost staršího data. Už jako dospívající dívka ho totiž Helena obdivovala a on její zájem opětoval. Nyní nastala příležitost, jak dávnou fascinaci proměnit v čin. Helena však váhá: muž má závazky k vlastní rodině. Amalia do věci zasvětí Josefinu: mají před sebou úkol zachránit duši muže, kterému hrozí pád do hříchu.
    9
  • Zama
    Zama (2017)
    Film
    Na sklonku 18. století, ve vzdáleném koutě státu, kterým by mohla být Paraguay, čeká důstojník španělské koruny narozený v Jižní Americe na dopis od krále, který by mu posvětil přesun z města, v němž uvízl, na lepší místo. Jeho situace je choulostivá. Musí se ujistit, že jeho přemístění nic nepokazí. Je nucen poslušně přijímat každý úkol od střídajících se guvernérů, kteří sem postupně přicházejí a zase mizí, zatímco on stále zůstává. Léta ubíhají a dopis od krále nepřichází. Když si Zama uvědomí, že je vše ztraceno, přidává se ke skupině vojáků, kteří jsou v patách nebezpečnému banditovi.
    Žánry:Drama
    65%
    Na sklonku 18. století, ve vzdáleném koutě státu, kterým by mohla být Paraguay, čeká důstojník španělské koruny narozený v Jižní Americe na dopis od krále, který by mu posvětil přesun z města, v němž uvízl, na lepší místo. Jeho situace je choulostivá. Musí se ujistit, že jeho přemístění nic nepokazí. Je nucen poslušně přijímat každý úkol od střídajících se guvernérů, kteří sem postupně přicházejí a zase mizí, zatímco on stále zůstává. Léta ubíhají a dopis od krále nepřichází. Když si Zama uvědomí, že je vše ztraceno, přidává se ke skupině vojáků, kteří jsou v patách nebezpečnému banditovi.
    Žánry:Drama
    10
  • Žena bez hlavy
    Žena bez hlavy (2008)
    Film
    Verónica, žena z vyšší společenské vrstvy v současné Argentině, se při jízdě autem skloní pro zvonící telefon a ve stejném okamžiku její vůz narazí do čehosi na cestě. Žena odjede, ale později v ní začne sílit podezření, že při srážce někoho zabila. Zatím poslední snímek argentinské režisérky Lucrecie Martelové, autorky filmů Bažina (La ciénaga, 2001) a Svatoušek (La niña santa, 2004), představuje radikálně matoucí filmovou zkušenost. Točí se kolem události, která se mohla (ale také nemusela) stát ve chvíli nepozornosti a o níž si kvůli nedostatku informací nelze udělat srozumitelný celkový obrázek. Podobně zastřený a neproniknutelný je ovšem celý film, jímž nás provází Verónica coby titulní „žena bez hlavy“: odcizená a distancovaná od svého bezprostředního okolí. Rámování záběrů, libujících si v detailech, fragmentárních kompozicích a různých zrcadlících plochách, eliptické vyprávění, vrhající nás doprostřed situací, v nichž není snadné se zorientovat, i absence hudebního podkresu, jenž by dodal celému filmu jednotící náladu - to vše dohromady vytváří pocit dezorientace, odtrženosti od světa, do něhož skrze plátno nahlížíme. Zmatečný duševní stav hlavní hrdinky, odrážený ve stylu celého filmu, bývá interpretován také v souvislosti se současnou argentinskou společností. Samotná režisérka prohlásila, že snímek reflektuje neschopnost Argentiny vyrovnat se s narůstajícími rozdíly mezi sociálními vrstvami v zemi. Dobře situovaná žena tak mohla snadno přehlédnout neštěstí, které způsobila někomu z nižší společenské třídy. Veróničino nepotvrzené podezření a reakce jejího okolí lze také možné položit do souvislosti s historickou pamětí Argentiny jako země, jež se nedokáže vypořádat s vlastní zločinnou minulostí v období diktatury. Každopádně je Žena bez hlavy snímkem, který velmi naléhavě staví před diváka otázky a záhady a zároveň ho opatrně upozorňuje na nemožnost jejich řešení. (Letní filmová škola)
    65%
    Verónica, žena z vyšší společenské vrstvy v současné Argentině, se při jízdě autem skloní pro zvonící telefon a ve stejném okamžiku její vůz narazí do čehosi na cestě. Žena odjede, ale později v ní začne sílit podezření, že při srážce někoho zabila. Zatím poslední snímek argentinské režisérky Lucrecie Martelové, autorky filmů Bažina (La ciénaga, 2001) a Svatoušek (La niña santa, 2004), představuje radikálně matoucí filmovou zkušenost. Točí se kolem události, která se mohla (ale také nemusela) stát ve chvíli nepozornosti a o níž si kvůli nedostatku informací nelze udělat srozumitelný celkový obrázek. Podobně zastřený a neproniknutelný je ovšem celý film, jímž nás provází Verónica coby titulní „žena bez hlavy“: odcizená a distancovaná od svého bezprostředního okolí. Rámování záběrů, libujících si v detailech, fragmentárních kompozicích a různých zrcadlících plochách, eliptické vyprávění, vrhající nás doprostřed situací, v nichž není snadné se zorientovat, i absence hudebního podkresu, jenž by dodal celému filmu jednotící náladu - to vše dohromady vytváří pocit dezorientace, odtrženosti od světa, do něhož skrze plátno nahlížíme. Zmatečný duševní stav hlavní hrdinky, odrážený ve stylu celého filmu, bývá interpretován také v souvislosti se současnou argentinskou společností. Samotná režisérka prohlásila, že snímek reflektuje neschopnost Argentiny vyrovnat se s narůstajícími rozdíly mezi sociálními vrstvami v zemi. Dobře situovaná žena tak mohla snadno přehlédnout neštěstí, které způsobila někomu z nižší společenské třídy. Veróničino nepotvrzené podezření a reakce jejího okolí lze také možné položit do souvislosti s historickou pamětí Argentiny jako země, jež se nedokáže vypořádat s vlastní zločinnou minulostí v období diktatury. Každopádně je Žena bez hlavy snímkem, který velmi naléhavě staví před diváka otázky a záhady a zároveň ho opatrně upozorňuje na nemožnost jejich řešení. (Letní filmová škola)
    11
  • Fuga, La
    Fuga, La (2001)
    Film
    V létě roku 1928 se několika vězňům z Národní věznice v Buenos Aires podařilo uprchnout. Film vypráví o osudu každého z těchto uprchlíků, kteří hledají svůj osud – tvrdí muži s vlastními etickými kodexy, ochotní udělat cokoliv, jen aby se nevrátili do vězení. Někteří z nich zemřou násilnou smrtí, zatímco jiným se podaří zmizet. Sordidní a dojemné příběhy, nechybí něha a láska, milosrdenství nebo hrůza, zapečetěné paktem vězeňské lásky, který zůstane v srdci Buenos Aires jako svědectví vytoužené svobody.
    64%
    V létě roku 1928 se několika vězňům z Národní věznice v Buenos Aires podařilo uprchnout. Film vypráví o osudu každého z těchto uprchlíků, kteří hledají svůj osud – tvrdí muži s vlastními etickými kodexy, ochotní udělat cokoliv, jen aby se nevrátili do vězení. Někteří z nich zemřou násilnou smrtí, zatímco jiným se podaří zmizet. Sordidní a dojemné příběhy, nechybí něha a láska, milosrdenství nebo hrůza, zapečetěné paktem vězeňské lásky, který zůstane v srdci Buenos Aires jako svědectví vytoužené svobody.
    12
  • Un Buda
    Un Buda (2005)
    Film
    Un Buda sleduje osudy dvou bratrů, kteří v dětství osiřeli, když jejich rodiče během "Špinavé války" v 70. letech v Argentině zatkla armáda. Tomáš je nyní mladý muž bez cíle, který se straní společnosti, experimentuje s asketickými praktikami a má vrozený soucit s ostatními. Jeho starší bratr Rafael je univerzitní profesor filozofie, odtažitý a osamělý. Jejich vzájemné potíže a problémy s okolním světem v Buenos Aires naberou dramatický obrat, když se ocitnou v zenovém centru na venkově.
    Žánry:Drama
    64%
    Un Buda sleduje osudy dvou bratrů, kteří v dětství osiřeli, když jejich rodiče během "Špinavé války" v 70. letech v Argentině zatkla armáda. Tomáš je nyní mladý muž bez cíle, který se straní společnosti, experimentuje s asketickými praktikami a má vrozený soucit s ostatními. Jeho starší bratr Rafael je univerzitní profesor filozofie, odtažitý a osamělý. Jejich vzájemné potíže a problémy s okolním světem v Buenos Aires naberou dramatický obrat, když se ocitnou v zenovém centru na venkově.
    Žánry:Drama
    13
  • Skládačka
    Skládačka (2009)
    Film
    Marie dostala od rodiny k 50. narozeninám puzzle a byla nadšená. Tato trpělivá žena v domácnosti nejenže se skvěle bavila při skládání, ale byla v tom i neuvěřitelně dobrá. Plná nadšení pro svou nově objevenou vášeň se vrátila do obchodu, kde dárek koupili, pro další puzzle. Tam ji zaujal inzerát na nástěnce: Hledá se partner do turnaje v puzzle. Marie sebrala odvahu a navzdory obavám své rodiny na inzerát odpověděla.
    Žánry:DramaKomedie
    62%
    Marie dostala od rodiny k 50. narozeninám puzzle a byla nadšená. Tato trpělivá žena v domácnosti nejenže se skvěle bavila při skládání, ale byla v tom i neuvěřitelně dobrá. Plná nadšení pro svou nově objevenou vášeň se vrátila do obchodu, kde dárek koupili, pro další puzzle. Tam ji zaujal inzerát na nástěnce: Hledá se partner do turnaje v puzzle. Marie sebrala odvahu a navzdory obavám své rodiny na inzerát odpověděla.
    Žánry:DramaKomedie
    14
  • Rybí dítě
    Rybí dítě (2009)
    Film
    Lala žije v jedné z nejluxusnějších rezidenčních oblastí Buenos Aires. Je vášnivě zamilovaná do Guayi, dvacetileté paraguayské služebné pracující u nich doma. Obě mladé ženy sní o životě v Paraguayi, kdesi na břehu jezera Ypoá. Aby proměnily svůj sen ve skutečnost, začnou vybírat peněženky a kabelky a kradou veškerou hotovost, která jim v domě přijde pod ruku. Kořist ukrývají ve starém botníku. Ale jakmile se jejich krabice naplní, začne - stejně jako z Pandořiny skříňky - zevnitř prýštit touha, žárlivost a hněv. To představuje výchozí bod pro jejich útěk na dálnici spojující severní Buenos Aires s Paraguayí. (Cinemax)
    58%
    Lala žije v jedné z nejluxusnějších rezidenčních oblastí Buenos Aires. Je vášnivě zamilovaná do Guayi, dvacetileté paraguayské služebné pracující u nich doma. Obě mladé ženy sní o životě v Paraguayi, kdesi na břehu jezera Ypoá. Aby proměnily svůj sen ve skutečnost, začnou vybírat peněženky a kabelky a kradou veškerou hotovost, která jim v domě přijde pod ruku. Kořist ukrývají ve starém botníku. Ale jakmile se jejich krabice naplní, začne - stejně jako z Pandořiny skříňky - zevnitř prýštit touha, žárlivost a hněv. To představuje výchozí bod pro jejich útěk na dálnici spojující severní Buenos Aires s Paraguayí. (Cinemax)
    15
  • Cerrajero, El
    Cerrajero, El (2014)
    Film
    Sebastian, zámečník, který nevěří na trvalé vztahy, se od své nedávné přítelkyně Moniky dozví, že je těhotná a on by mohl být otcem. Současně objeví zvláštní schopnost: když opraví lidem zámky, dostane vizi do jejich životů – náhlý záblesk odhalující jejich pocity. Tento nechtěný dar mu ale začne komplikovat život. Poté, co varuje služebnou Daisy, že její přítel je potížista, Daisy přítele opustí a Sebastian se jí ujme. Když další vize vrhne světlo na jeho vlastní život, Sebastian je nucen přehodnotit své komplexy, svou rodinu a vztah s Monikou.
    Žánry:Drama
    57%
    Sebastian, zámečník, který nevěří na trvalé vztahy, se od své nedávné přítelkyně Moniky dozví, že je těhotná a on by mohl být otcem. Současně objeví zvláštní schopnost: když opraví lidem zámky, dostane vizi do jejich životů – náhlý záblesk odhalující jejich pocity. Tento nechtěný dar mu ale začne komplikovat život. Poté, co varuje služebnou Daisy, že její přítel je potížista, Daisy přítele opustí a Sebastian se jí ujme. Když další vize vrhne světlo na jeho vlastní život, Sebastian je nucen přehodnotit své komplexy, svou rodinu a vztah s Monikou.
    Žánry:Drama
    16