?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Daniel R. Suhart: Filmy a seriály

  • Pozemšťan
    Pozemšťan (2007)
    Film

    Poté, co se uznávaný vysokoškolský profesor historie John Oldman rozhodne k nečekané rezignaci na svůj post, schyluje se k rozlučkovému večírku na odlehlé chatě na samotě. Právě na této party chce také profesor svým nejbližším přátelům vysvětlit příčiny zkratkovitého počínání. Jak se ale záhy ukáže, odůvodnění není zdaleka tak prozaické, a už vůbec ne snadno stravitelné. Oldmanova slova všechny zaskočí. Profesor totiž tvrdí, že hlavním důvodem jeho odchodu je nesmrtelnost. Prý je na světě již čtrnáct tisíc let a každých deset roků musí měnit své působiště, aby jej nevypátrali nesprávní lidé. Nikdo mu pochopitelně nevěří, a tak brzy začne intelektuální, emocemi nabitá historiografická přestřelka vedená ve snaze prokázat profesorovu lež. Jenže trhliny nepřicházejí. A všechny dosavadní jistoty se začínají pomalu hroutit. Vynikající, značně originální a především myšlenkově chytlavé minimalistické sci-fi natočil v roce

    79%

    Poté, co se uznávaný vysokoškolský profesor historie John Oldman rozhodne k nečekané rezignaci na svůj post, schyluje se k rozlučkovému večírku na odlehlé chatě na samotě. Právě na této party chce také profesor svým nejbližším přátelům vysvětlit příčiny zkratkovitého počínání. Jak se ale záhy ukáže, odůvodnění není zdaleka tak prozaické, a už vůbec ne snadno stravitelné. Oldmanova slova všechny zaskočí. Profesor totiž tvrdí, že hlavním důvodem jeho odchodu je nesmrtelnost. Prý je na světě již čtrnáct tisíc let a každých deset roků musí měnit své působiště, aby jej nevypátrali nesprávní lidé. Nikdo mu pochopitelně nevěří, a tak brzy začne intelektuální, emocemi nabitá historiografická přestřelka vedená ve snaze prokázat profesorovu lež. Jenže trhliny nepřicházejí. A všechny dosavadní jistoty se začínají pomalu hroutit. Vynikající, značně originální a především myšlenkově chytlavé minimalistické sci-fi natočil v roce

    1
  • Zesil to!
    Zesil to! (1990)
    Film
    Christian Slater v roli mladíka z New Yorku, je nucen přestěhovat se do malého městečka v Arizoně, kde jeho otec dostal skvělou práci. Sám, bez kamarádů, bez přítelkyně, znuděný životem, začně vysílat pomocí krátkolvnné vysílačky, kterou dostal od otce, aby mohl komunikovat s přáteli. Jeho večerní monology se stanou populární mezi místními náctiletými a z obyčejného slušného chlapce přes den, se v noci stává Dj HARD HARRY, idol místních náctiletých a osina v zadku ředitelky střední školy. Tvrdá hudba a oplzlé řeči střídají hluboké myšlenky o starostech stredoškoláků. Sílu svého vlivu si uvědomí, když se jeden z jeho posluchačů zabije...
    72%
    Christian Slater v roli mladíka z New Yorku, je nucen přestěhovat se do malého městečka v Arizoně, kde jeho otec dostal skvělou práci. Sám, bez kamarádů, bez přítelkyně, znuděný životem, začně vysílat pomocí krátkolvnné vysílačky, kterou dostal od otce, aby mohl komunikovat s přáteli. Jeho večerní monology se stanou populární mezi místními náctiletými a z obyčejného slušného chlapce přes den, se v noci stává Dj HARD HARRY, idol místních náctiletých a osina v zadku ředitelky střední školy. Tvrdá hudba a oplzlé řeči střídají hluboké myšlenky o starostech stredoškoláků. Sílu svého vlivu si uvědomí, když se jeden z jeho posluchačů zabije...
    2
  • Ztracenci
    Ztracenci (1983)
    FilmRole: Orderly
    • iTunes
    71%
    3
  • Tucker: The Man and His Dream
    Tucker: The Man and His Dream (1988)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    68%
    4
  • Great Balls of Fire!
    Great Balls of Fire! (1989)
    Film
    67%
    5
  • 6
  • Zahrady z kamene
    Zahrady z kamene (1987)
    Film
    • iTunes

    V roce 1987 natočll Francis Coppola svůj druhý film, jehož ústředním tématem je válka ve Vietnamu. Na rozdíl od grandiózní válečné fresky A nyní apokalypsa (1979) zvolil tentokrát komorní přiběh, v němž je válka přítomna pouze v černobílém televizním přenosu. Téma smrti mladých mužů, kteří umírají kvůli své oddanosti armádě a vlasti je zobrazeno pomocí zástupného prostředí vojenského hřbitova ve Washingtonu. Zde jsou pohřbíváni vojáci kteří padli daleko od domova. Někteří muži z elitní jednotky, zajišťující elegantní chod exkluzivniho pohřebiště, pod tlakem ponuré atmosféry a pocitu sounáležitosti k vojenskému molochu odcházejí bojovat ačkoli nejsou přesvědčeni o spravedlnosti této války. Těžištěm filmu je snaha o zachycení atmosféry života specifického oddílu, který dík své výlučnosti charakterizuje uzavřené prostředí celé armády. - Coppola v několika svých předchozích filmech pronikl do prostředí uzavřených skupin a v podtextu vyslovil otázku o oprávněnosti užívání výlučných norem, jejichž základem jsou svérazně pojatá čest a povinnost. Mafiánské podsvětí v Kmotrovi má podobné vnitřní zákony jako armáda v Apokalypse, Cotton Club dokresluje prostředi organizovaného zločinu a Zahrady z kamene podobně dotvářejí obraz fungovánj armády. V obou případech se jedná o prostředí jimž vládne mužský princip. Ženy jsou stejně jako okolní svět postaveny do pozice pozorovatele bez poradního hlasu. Ženské hrdinky mohou protestovat, ale nakonec jen přihlížejí jak se mužský svět žene do záhuby striktním dodržováním svých vlastních pravidel - V Apokalypse režisér vytvořil barvitou féérii hrůz, jíž dokomentuje absurditu lidského válčení v každé době. Zahrady z kamene jsou proti tomuto nadčasovému varování akademickým cvičením, v průběhu jehož natáčení snad i sámrežisér podlehl zvláštní poetice chlapáckého světa a do detailu vypracovaným ceremoniím. Český dabing dojem oslavného traktátu na mužné vojenství ještě podtrhuje. Schematické bonmoty, které hlavní hrdinové vypouštějí z úst, svědčí o vysokých etických ambicích snímku, jichž však filmařské ztvárnění nedosahuje.

    65%

    V roce 1987 natočll Francis Coppola svůj druhý film, jehož ústředním tématem je válka ve Vietnamu. Na rozdíl od grandiózní válečné fresky A nyní apokalypsa (1979) zvolil tentokrát komorní přiběh, v němž je válka přítomna pouze v černobílém televizním přenosu. Téma smrti mladých mužů, kteří umírají kvůli své oddanosti armádě a vlasti je zobrazeno pomocí zástupného prostředí vojenského hřbitova ve Washingtonu. Zde jsou pohřbíváni vojáci kteří padli daleko od domova. Někteří muži z elitní jednotky, zajišťující elegantní chod exkluzivniho pohřebiště, pod tlakem ponuré atmosféry a pocitu sounáležitosti k vojenskému molochu odcházejí bojovat ačkoli nejsou přesvědčeni o spravedlnosti této války. Těžištěm filmu je snaha o zachycení atmosféry života specifického oddílu, který dík své výlučnosti charakterizuje uzavřené prostředí celé armády. - Coppola v několika svých předchozích filmech pronikl do prostředí uzavřených skupin a v podtextu vyslovil otázku o oprávněnosti užívání výlučných norem, jejichž základem jsou svérazně pojatá čest a povinnost. Mafiánské podsvětí v Kmotrovi má podobné vnitřní zákony jako armáda v Apokalypse, Cotton Club dokresluje prostředi organizovaného zločinu a Zahrady z kamene podobně dotvářejí obraz fungovánj armády. V obou případech se jedná o prostředí jimž vládne mužský princip. Ženy jsou stejně jako okolní svět postaveny do pozice pozorovatele bez poradního hlasu. Ženské hrdinky mohou protestovat, ale nakonec jen přihlížejí jak se mužský svět žene do záhuby striktním dodržováním svých vlastních pravidel - V Apokalypse režisér vytvořil barvitou féérii hrůz, jíž dokomentuje absurditu lidského válčení v každé době. Zahrady z kamene jsou proti tomuto nadčasovému varování akademickým cvičením, v průběhu jehož natáčení snad i sámrežisér podlehl zvláštní poetice chlapáckého světa a do detailu vypracovaným ceremoniím. Český dabing dojem oslavného traktátu na mužné vojenství ještě podtrhuje. Schematické bonmoty, které hlavní hrdinové vypouštějí z úst, svědčí o vysokých etických ambicích snímku, jichž však filmařské ztvárnění nedosahuje.

    7
  • Pan osud
    Pan osud (1990)
    Film
    Larry Burrows patrí k ľuďom, ktorí si myslia, že svet je slzavým údolím a on je tým najnešťastnejším človekom na celom šírom svete. Je presvedčený, že jeho terajšia situácia a by bola celkom iná, keby v detstve neprehral v baseballovom zápase. Jednej noci sa v bare rozpráva s barmanom Mikeom, ktorý mu dá nezvyčajnú ponuku. Vraj zmení jeho život a ponúkne mu taký, o akom vždy sníval. Larry ponuku bez váhania prijme a teší sa, že ho konečne postretlo šťastie. Aké je však jeho prekvapenie a sklamanie, keď zistí, že ani v novom živote sa nevyhne mnohým prekážkam a sklamaniam. Stálo to za to, zmeniť svoj vlastný osud?
    Režie:James Orr
    64%
    Larry Burrows patrí k ľuďom, ktorí si myslia, že svet je slzavým údolím a on je tým najnešťastnejším človekom na celom šírom svete. Je presvedčený, že jeho terajšia situácia a by bola celkom iná, keby v detstve neprehral v baseballovom zápase. Jednej noci sa v bare rozpráva s barmanom Mikeom, ktorý mu dá nezvyčajnú ponuku. Vraj zmení jeho život a ponúkne mu taký, o akom vždy sníval. Larry ponuku bez váhania prijme a teší sa, že ho konečne postretlo šťastie. Aké je však jeho prekvapenie a sklamanie, keď zistí, že ani v novom živote sa nevyhne mnohým prekážkam a sklamaniam. Stálo to za to, zmeniť svoj vlastný osud?
    Režie:James Orr
    8
  • Muži v práci
    Muži v práci (1990)
    Film
    • Amazon Prime Video
    • iTunes
    Dvaja priatelia Carl Taylor (CHARLIE SHEEN) a James St. James (EMILIO ESTEVEZ) sa živia na inteligenciu nenáročným povolaním pracujú ako smetiari. Každý deň obchádzajú svoju trasu, vysypú odpadkové kontajnery a odvezú smeti do mestskej spaľovne. Carlovou najväčšou zábavou je teleskopom pozorovať svojich susedov. Jedného večera vidí akéhosi muža v hádke so svojou príťažlivou susedkou Susan Wilkinsovou (LESLIE HOPEOVÁ), manažérkou firmy Berger. Keď Susan odíde, ktosi muža postrelí. Spolu s Jamesom Carl vidí dvoch mužov, ktorí odnášajú telo. Na druhý deň ráno sa pokojný život oboch kamarátov rapídne zmení. V jednom smetiaku totiž objavia telo mestského komisára, muža, ktorého zastrelili v predchádzajúci večer. Čo s ním? Ak to nahlásia, môžu ich obviniť z vraždy a pravého vraha skorumpovaná polícia hľadať už nebude. A tak sa rozhodnú telo ukryť, kým neodhalia pravých vinníkov. To je však pre dvoch jednoduchých mládencov mimoriadne ťažká úloha. Našťastie, pomocnú ruku im podá bláznivý vietnamský veterán Louis Fedders (KEITH DAVID) a tajomný rozvážač pizze (DEAN CAMERON). Zistia, že v pozadí je znečisťovanie životného prostredia a obrovská korupcia... Príjemná, nenáročná komédia je v poradí druhým režisérskym počinom Emilia Esteveza. Znalci kinematografie však určite vedia, čím iným sa snímka vyznačuje je to herecká účasť bratov Charlieho Sheena a Emilia Esteveza (ten si nechal meno po matke). S chuťou si zahrali smetiarov, ktorí prejdú cez rozum nielen mafii, ale aj polícii.
    61%
    Dvaja priatelia Carl Taylor (CHARLIE SHEEN) a James St. James (EMILIO ESTEVEZ) sa živia na inteligenciu nenáročným povolaním pracujú ako smetiari. Každý deň obchádzajú svoju trasu, vysypú odpadkové kontajnery a odvezú smeti do mestskej spaľovne. Carlovou najväčšou zábavou je teleskopom pozorovať svojich susedov. Jedného večera vidí akéhosi muža v hádke so svojou príťažlivou susedkou Susan Wilkinsovou (LESLIE HOPEOVÁ), manažérkou firmy Berger. Keď Susan odíde, ktosi muža postrelí. Spolu s Jamesom Carl vidí dvoch mužov, ktorí odnášajú telo. Na druhý deň ráno sa pokojný život oboch kamarátov rapídne zmení. V jednom smetiaku totiž objavia telo mestského komisára, muža, ktorého zastrelili v predchádzajúci večer. Čo s ním? Ak to nahlásia, môžu ich obviniť z vraždy a pravého vraha skorumpovaná polícia hľadať už nebude. A tak sa rozhodnú telo ukryť, kým neodhalia pravých vinníkov. To je však pre dvoch jednoduchých mládencov mimoriadne ťažká úloha. Našťastie, pomocnú ruku im podá bláznivý vietnamský veterán Louis Fedders (KEITH DAVID) a tajomný rozvážač pizze (DEAN CAMERON). Zistia, že v pozadí je znečisťovanie životného prostredia a obrovská korupcia... Príjemná, nenáročná komédia je v poradí druhým režisérskym počinom Emilia Esteveza. Znalci kinematografie však určite vedia, čím iným sa snímka vyznačuje je to herecká účasť bratov Charlieho Sheena a Emilia Esteveza (ten si nechal meno po matke). S chuťou si zahrali smetiarov, ktorí prejdú cez rozum nielen mafii, ale aj polícii.
    9
  • Manželské etudy
    Manželské etudy (1988)
    Film
    61%
    10
  • Peggy Sue se vdává
    Peggy Sue se vdává (1986)
    FilmRole: čínský číšník
    • Max
    • iTunes
    Snímek vypráví o ženě, které se právě rozpadlo manželství. Když Peggy Sue dorazí na maturitní setkání po pětadvaceti letech, udělá se jí špatně. Probudí se v nemocnici jako sedmnáctiletá studentka a prvotní udivení nad nečekanou cestou zpátky v čase vystřídá pragmatická touha změnit svůj život tak, aby po čtyřicítce neskončil ztroskotaným manželstvím. Vždyť právě na střední škole potkala svého budoucího manžela Charlieho. Teď má možnost chodit se zakřiknutým jedničkářem Richardem, o němž ví, že se stane významným vědcem, nebo podlehnout kouzlu rebelantského beatnika Michaela. Volba to rozhodně není jednoduchá
    61%
    Snímek vypráví o ženě, které se právě rozpadlo manželství. Když Peggy Sue dorazí na maturitní setkání po pětadvaceti letech, udělá se jí špatně. Probudí se v nemocnici jako sedmnáctiletá studentka a prvotní udivení nad nečekanou cestou zpátky v čase vystřídá pragmatická touha změnit svůj život tak, aby po čtyřicítce neskončil ztroskotaným manželstvím. Vždyť právě na střední škole potkala svého budoucího manžela Charlieho. Teď má možnost chodit se zakřiknutým jedničkářem Richardem, o němž ví, že se stane významným vědcem, nebo podlehnout kouzlu rebelantského beatnika Michaela. Volba to rozhodně není jednoduchá
    11
  • Man's Best Friend
    Man's Best Friend (1993)
    Film
    55%
    12
  • 13
  • 14
  • Návrat domů
    Návrat domů (2009)
    Film
    52%
    15
  • Táta jak má být
    Táta jak má být (1995)
    Film
    • Disney+

    Když se Jack stěhuje ke své snoubence a těší se na šťastný život nevlastního otce, ještě netuší, že bude vším možným, jen ne pánem domu. Jedenáctiletý Ben má totiž s novým členem rodiny jiné plány. Je odhodlán udělat vše, aby ho dostal pryč, a proto ho přesvědčí, že nejlepší cesta jejich sblížení je společné navštěvování indiánského oddílu

    Režie:James Orr
    52%

    Když se Jack stěhuje ke své snoubence a těší se na šťastný život nevlastního otce, ještě netuší, že bude vším možným, jen ne pánem domu. Jedenáctiletý Ben má totiž s novým členem rodiny jiné plány. Je odhodlán udělat vše, aby ho dostal pryč, a proto ho přesvědčí, že nejlepší cesta jejich sblížení je společné navštěvování indiánského oddílu

    Režie:James Orr
    16
  • Kdo je ta holka
    Kdo je ta holka (1987)
    Film
    Nikky Finnová (Madonna) je po 4 letech propuštěna z věznice, byla neprávem odsouzena za vraždu svého přítele. Louden Trott (Griffin Dunne) dostal za úkol od svého budoucího švagra, pro kterého pracuje, dovézt Nikky na zastávku autobusu a dohlédnout na to, že odjede z města. To by ovšem nebyla Nikky, bláznivá, divoká vášnívá a s kouzlem osobnosti. Je rozhodnuta očistit své jméno. Pro Loudena, klidného spořádaného právníka je Nikky jako uragan, nakonec přistoupí na to, že jí pomůže, také mu nic jiného nezbývá. Vyjde na jevo, že pravým vrahem Nikkyna přítele je právě Loudenův nastávající švagr. Ze svatby, která se ten den měla konat, kdy si Louden měl brát jeho dceru Wendy teda sejde hned ze dvou důvodů..první tušíte a druhým je, že se Louden za ten den bláznivě zamiloval do Nikky...
    Žánry:Komedie
    51%
    Nikky Finnová (Madonna) je po 4 letech propuštěna z věznice, byla neprávem odsouzena za vraždu svého přítele. Louden Trott (Griffin Dunne) dostal za úkol od svého budoucího švagra, pro kterého pracuje, dovézt Nikky na zastávku autobusu a dohlédnout na to, že odjede z města. To by ovšem nebyla Nikky, bláznivá, divoká vášnívá a s kouzlem osobnosti. Je rozhodnuta očistit své jméno. Pro Loudena, klidného spořádaného právníka je Nikky jako uragan, nakonec přistoupí na to, že jí pomůže, také mu nic jiného nezbývá. Vyjde na jevo, že pravým vrahem Nikkyna přítele je právě Loudenův nastávající švagr. Ze svatby, která se ten den měla konat, kdy si Louden měl brát jeho dceru Wendy teda sejde hned ze dvou důvodů..první tušíte a druhým je, že se Louden za ten den bláznivě zamiloval do Nikky...
    Žánry:Komedie
    17
  • Chyťte tu holku
    Chyťte tu holku (2004)
    Film
    Připravte se na vzrušující dobrodružství s Maddy, Gusem a Austinem, třemi dětmi na supertajné misi! Jsou to blízcí a talentovaní kamarádi: horolezkyně šampiónka, počítačový génius a mechanik specializující se na nejmodernější vozítka. Jejich úkol: dostat se do dobře zabezpečeného bankovního trezoru a provést největší krádež, jakou kdy jejich třída viděla - a to všechno kvůli nemocnému otci Maddy. Mají naprosto spolehlivý plán, ale ještě nemají věk na řízení auta!
    50%
    Připravte se na vzrušující dobrodružství s Maddy, Gusem a Austinem, třemi dětmi na supertajné misi! Jsou to blízcí a talentovaní kamarádi: horolezkyně šampiónka, počítačový génius a mechanik specializující se na nejmodernější vozítka. Jejich úkol: dostat se do dobře zabezpečeného bankovního trezoru a provést největší krádež, jakou kdy jejich třída viděla - a to všechno kvůli nemocnému otci Maddy. Mají naprosto spolehlivý plán, ale ještě nemají věk na řízení auta!
    18
  • Independent, The
    Independent, The (2000)
    Film

    Pohled na Morty Finemana, velice plodného nezávislého tvůrce filmových braků a šuntů, kterého opustilo štěstí. Herci, režiséři a spisovatelé, včetně Ron Howarda a Karen Blackové komentují jeho tvorbu a uvidíme ukázky z jeho 427 děl, a uvidíme, jak se Monty snaží získat peníze na nový film o sériovém vrahovi. Zaměstná svou dceru Palomu jako obchodní zástupkyni své firmy. Jeho sekretář, nesmírně trpělivý Ivan, u něj prozatím zůstává. Monty dluží bance 10 milionů dolarů za svůj poslední senzační propadák. Podaří se mu i tentokráte sehnat financování filmu, nebo bude muset jít na odpočinek? Mezitím Ivan napojí Montyho na nový filmový festival v Chaparralu, v Nevadě. Je to Montyho lístek k obrodě a revitalizaci?

    48%

    Pohled na Morty Finemana, velice plodného nezávislého tvůrce filmových braků a šuntů, kterého opustilo štěstí. Herci, režiséři a spisovatelé, včetně Ron Howarda a Karen Blackové komentují jeho tvorbu a uvidíme ukázky z jeho 427 děl, a uvidíme, jak se Monty snaží získat peníze na nový film o sériovém vrahovi. Zaměstná svou dceru Palomu jako obchodní zástupkyni své firmy. Jeho sekretář, nesmírně trpělivý Ivan, u něj prozatím zůstává. Monty dluží bance 10 milionů dolarů za svůj poslední senzační propadák. Podaří se mu i tentokráte sehnat financování filmu, nebo bude muset jít na odpočinek? Mezitím Ivan napojí Montyho na nový filmový festival v Chaparralu, v Nevadě. Je to Montyho lístek k obrodě a revitalizaci?

    19
  • 20
  • 21
  • Risk je zisk
    Risk je zisk (2009)
    Film

    Když Chase Revere (Justin Long) zjistí, že na památném bitevním poli má podle plánu města stát indiánské kasino, rozhodne se samozvaný ochránce historie městečka rázně zakročit. Jenže nemá žádné zastání, naopak, ostatní obyvatelé jsou na něj pěkně naštvaní. Slepě totiž věří tomu, že kasino zachrání upadající místní komunitu. Nakonec však Chase naštěstí není na všechno sám, spojí své síly s krásnou, ač nebezpečnou místní krasavicí Lucy Shanksovou (Emmanuelle Chriquiová). Dokáží tihle dva prosadit svůj názor?

    Žánry:Komedie
    39%

    Když Chase Revere (Justin Long) zjistí, že na památném bitevním poli má podle plánu města stát indiánské kasino, rozhodne se samozvaný ochránce historie městečka rázně zakročit. Jenže nemá žádné zastání, naopak, ostatní obyvatelé jsou na něj pěkně naštvaní. Slepě totiž věří tomu, že kasino zachrání upadající místní komunitu. Nakonec však Chase naštěstí není na všechno sám, spojí své síly s krásnou, ač nebezpečnou místní krasavicí Lucy Shanksovou (Emmanuelle Chriquiová). Dokáží tihle dva prosadit svůj názor?

    Žánry:Komedie
    22
  • 23
  • 24