Agnès Soral: Nejlepší filmy
a seriály

6.4

Agnès Soral: Filmy a seriály

  • Tchao pantin
    Tchao pantin (1983)
    FilmRole: Lola
    74%
    1
  • 2
  • Okno v Parizh
    Okno v Parizh (1994)
    FilmRole: Nicole
    Nikolaje (v podání Sergeje Donceva) vyhodili z práce učitele hudby, a tak musí bydlet v tělocvičně, dokud si nenajde nové místo. Nakonec se mu podaří získat společný pokoj v bytě Gorochova (Viktor Michalkov). Před rokem v pokoji zemřela stará paní, ale její kocour Maxi je stále zamčený v pokoji, zdravý a tlustý. Nikolaj a jeho sousedé brzy odhalí záhadu: v pokoji je okno do Paříže. Tím začíná komedie – dokážou Rusové odolat pokušení zbohatnout na tomto objevu?
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    Režie:Yuri Mamin
    72%
    Nikolaje (v podání Sergeje Donceva) vyhodili z práce učitele hudby, a tak musí bydlet v tělocvičně, dokud si nenajde nové místo. Nakonec se mu podaří získat společný pokoj v bytě Gorochova (Viktor Michalkov). Před rokem v pokoji zemřela stará paní, ale její kocour Maxi je stále zamčený v pokoji, zdravý a tlustý. Nikolaj a jeho sousedé brzy odhalí záhadu: v pokoji je okno do Paříže. Tím začíná komedie – dokážou Rusové odolat pokušení zbohatnout na tomto objevu?
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    Režie:Yuri Mamin
    3
  • Commissaire Magellan
    Commissaire Magellan (2009)
    Seriál
    70%
    4
  • Maigret
    Maigret (1991)
    Seriál
    • iVysílání
    69%
    5
  • 6
  • Le ballon d'or
    Le ballon d'or (1994)
    FilmRole: Isabella
    • Netflix
    Bandian je nejrychlejší ze všech dětí v buši, protože denně běhá za míčem. Přezdívají mu Turbo z Makona, přičemž Makono je malá ospalá chudá vesnička zaplněná chatrčemi z těch nejlevnějších materiálů. Bandian dělí svůj čas mezi domácí práce a sport. Žije představou, že jednou bude fotbalovým šampionem. Chlapcovy naděje nabudou konkrétnější obrysy, když mu evropská lékařka Isabella daruje skutečný kožený fotbalový míč. Právě míč, pro nás zdánlivě obyčejná věc, se stává zdrojem dalších Bandianových životních dobrodružství i nehod. Houževnatý chlapec však překonává všechny nepříznivé podmínky a tvrdohlavě běží za svým cílem.
    68%
    Bandian je nejrychlejší ze všech dětí v buši, protože denně běhá za míčem. Přezdívají mu Turbo z Makona, přičemž Makono je malá ospalá chudá vesnička zaplněná chatrčemi z těch nejlevnějších materiálů. Bandian dělí svůj čas mezi domácí práce a sport. Žije představou, že jednou bude fotbalovým šampionem. Chlapcovy naděje nabudou konkrétnější obrysy, když mu evropská lékařka Isabella daruje skutečný kožený fotbalový míč. Právě míč, pro nás zdánlivě obyčejná věc, se stává zdrojem dalších Bandianových životních dobrodružství i nehod. Houževnatý chlapec však překonává všechny nepříznivé podmínky a tvrdohlavě běží za svým cílem.
    7
  • Netvor
    Netvor (1996)
    FilmRole: Rachel
    Drama francouzského válečného zajatce ve Východním Prusku, jemuž se lidé vyhýbají a který hledá útočiště ve světě dětí a zvířat. Obyčejný chlapec vyrostl ve zvráceného netvora. Dvanáctiletý, stále odstrkovaný a ponižovaný Abel se mstí. Pouhou myšlenkou založí požár nenáviděné školy. Od té chvíle ví, že může ovlivňovat osud: „Ten den jsem pochopil, že osud je skutečný, že má magické schopnosti a že je na mé straně.“ Abelovým světem zůstávají děti. A tak přijde obvinění ze znásilnění malé dívenky. Ale on přece „jen fotografoval tu malou, krásnou princeznu.“ Historie mu dává další šanci. Místo vězení přichází válka. Je rok 1939 a přicházejí „vyvolení“ - jednotky SS. Ve službách důstojníků 3. říše, včetně Hermanna Göringa osobně, roste jeho historický význam. On, v sedle svého koně, doprovázen čtyřmi dobrmany, vyhledává budoucí elitu německého národa - děti na převýchovu. Na odporu nezáleží, jen je přiveď, nedej na to, že ti říkají netvor. Pouze ty rozhoduješ... Klíč k nevšednímu příběhu muže, jenž zůstal věčným dítětem, poskytne napůl pohádkový charakter předlohy, jenž nahlíží fenomén nacismu a jeho manipulace s vědomím mas v souvislosti s germánskou mytologií.
    Žánry:Drama
    67%
    Drama francouzského válečného zajatce ve Východním Prusku, jemuž se lidé vyhýbají a který hledá útočiště ve světě dětí a zvířat. Obyčejný chlapec vyrostl ve zvráceného netvora. Dvanáctiletý, stále odstrkovaný a ponižovaný Abel se mstí. Pouhou myšlenkou založí požár nenáviděné školy. Od té chvíle ví, že může ovlivňovat osud: „Ten den jsem pochopil, že osud je skutečný, že má magické schopnosti a že je na mé straně.“ Abelovým světem zůstávají děti. A tak přijde obvinění ze znásilnění malé dívenky. Ale on přece „jen fotografoval tu malou, krásnou princeznu.“ Historie mu dává další šanci. Místo vězení přichází válka. Je rok 1939 a přicházejí „vyvolení“ - jednotky SS. Ve službách důstojníků 3. říše, včetně Hermanna Göringa osobně, roste jeho historický význam. On, v sedle svého koně, doprovázen čtyřmi dobrmany, vyhledává budoucí elitu německého národa - děti na převýchovu. Na odporu nezáleží, jen je přiveď, nedej na to, že ti říkají netvor. Pouze ty rozhoduješ... Klíč k nevšednímu příběhu muže, jenž zůstal věčným dítětem, poskytne napůl pohádkový charakter předlohy, jenž nahlíží fenomén nacismu a jeho manipulace s vědomím mas v souvislosti s germánskou mytologií.
    Žánry:Drama
    8
  • Strach a láska
    Strach a láska (1988)
    FilmRole: Sabrina
    66%
    9
  • Miluji tě
    Miluji tě (1986)
    FilmRole: Hélène
    Asociální mladík Michel, který se stane psychicky i fyzicky závislým na nalezeném předmětu, připomíná některé postavy z předchozích Ferreriho filmů. Michel si tu vytváří závislost, jež postupně přerůstá v posedlost, svým vztahem k elektronické klíčence v podobě ženské tváře, která po každém zapískání vysloví ženským hlasem „I Love You - Miluji tě“. Klíčenka tady nesymbolizuje pouze závislost jedince na konzumních výrobcích kapitalistické společnosti, ale představuje také sexuálně fetišistický objekt, bez kterého není hrdina postupem času schopen dosáhnout orgasmu ani navázat trvalý partnerský vztah s opačným pohlavím. Ferreri zde přímo intertextově odkazuje na svůj snímek Dillinger je mrtvý, který Michel v závěru filmu sleduje v televizi a v němž také dochází k prolnutí reality a fikce. Otevřený konec, kdy hrdina plave v moři za iluzorní jachtou, vybízí diváka k různým interpretacím. Dosáhl Michel nové existence? Vyřeší své problémy útěkem ze skutečnosti do vlastní vytvořené iluze či sebevraždou v reálném světě? K podobným otázkám vybízí Ferreri též v závěru svého filmu Žádám o azyl (Chiedo asilo, 1979), kde se Roberto buďto identifikuje se světem dětské představivosti, nebo společně s malým chlapcem ukončí život pod hladinou moře.
    65%
    Asociální mladík Michel, který se stane psychicky i fyzicky závislým na nalezeném předmětu, připomíná některé postavy z předchozích Ferreriho filmů. Michel si tu vytváří závislost, jež postupně přerůstá v posedlost, svým vztahem k elektronické klíčence v podobě ženské tváře, která po každém zapískání vysloví ženským hlasem „I Love You - Miluji tě“. Klíčenka tady nesymbolizuje pouze závislost jedince na konzumních výrobcích kapitalistické společnosti, ale představuje také sexuálně fetišistický objekt, bez kterého není hrdina postupem času schopen dosáhnout orgasmu ani navázat trvalý partnerský vztah s opačným pohlavím. Ferreri zde přímo intertextově odkazuje na svůj snímek Dillinger je mrtvý, který Michel v závěru filmu sleduje v televizi a v němž také dochází k prolnutí reality a fikce. Otevřený konec, kdy hrdina plave v moři za iluzorní jachtou, vybízí diváka k různým interpretacím. Dosáhl Michel nové existence? Vyřeší své problémy útěkem ze skutečnosti do vlastní vytvořené iluze či sebevraždou v reálném světě? K podobným otázkám vybízí Ferreri též v závěru svého filmu Žádám o azyl (Chiedo asilo, 1979), kde se Roberto buďto identifikuje se světem dětské představivosti, nebo společně s malým chlapcem ukončí život pod hladinou moře.
    10
  • 11
  • Hommes, femmes, mode d'emploi
    Hommes, femmes, mode d'emploi (1996)
    FilmRole: la compagne de Fabio Lini
    Benoit Blanc miluje život, miluje ženy a miluje riskování. Je to slavný podnikatel, kterého trápí bolesti břicha. Fabiolini, rádoby herec a policista, trpí stejnou nemocí. Oba muži se s tímto trápením vyrovnávají odlišně: Benoit Blanc je optimista, zatímco Fabiolini, neustále si nejistý, je přesvědčen, že je vážně nemocný. Ti dva se náhodou setkají při gastroskopii a spřátelí se. Poté, co se dozvědí o svých skutečných odlišných stavech, se změní a lépe pochopí své životy. Lidé kolem nich, muži i ženy, také prožijí změny ve svých životech, ať už náhodou, z lásky nebo prostě proudem života.
    62%
    Benoit Blanc miluje život, miluje ženy a miluje riskování. Je to slavný podnikatel, kterého trápí bolesti břicha. Fabiolini, rádoby herec a policista, trpí stejnou nemocí. Oba muži se s tímto trápením vyrovnávají odlišně: Benoit Blanc je optimista, zatímco Fabiolini, neustále si nejistý, je přesvědčen, že je vážně nemocný. Ti dva se náhodou setkají při gastroskopii a spřátelí se. Poté, co se dozvědí o svých skutečných odlišných stavech, se změní a lépe pochopí své životy. Lidé kolem nich, muži i ženy, také prožijí změny ve svých životech, ať už náhodou, z lásky nebo prostě proudem života.
    12
  • Austrálie
    Austrálie (1989)
    FilmRole: Agnès Deckers
    Po službě stíhacího pilota za druhé světové války se Belgičan Edouard zamiluje do Indonésanky, s níž má dceru a emigruje do Austrálie, aniž by o tom jeho rodina doma cokoliv tušila. Po letech jeho láska zemře a on vychovává dceru sám. Když mu zavolá bratr s žádostí o pomoc s jeho upadající firmou na zpracování vlny, Edouard souhlasí s dočasným návratem domů, aby mu pomohl.
    Žánry:Drama
    62%
    Po službě stíhacího pilota za druhé světové války se Belgičan Edouard zamiluje do Indonésanky, s níž má dceru a emigruje do Austrálie, aniž by o tom jeho rodina doma cokoliv tušila. Po letech jeho láska zemře a on vychovává dceru sám. Když mu zavolá bratr s žádostí o pomoc s jeho upadající firmou na zpracování vlny, Edouard souhlasí s dočasným návratem domů, aby mu pomohl.
    Žánry:Drama
    13
  • 14
  • Un moment d'égarement
    Un moment d'égarement (1977)
    FilmRole: Françoise
    Pierre, čtyřiačtyřicetiletý muž, spokojeně rozvedený, vezme svou dospívající dceru na Azurové pobřeží spolu se svým přítelem Jacquesem a jeho dospívající dcerou Françoise. Na plážích Saint-Tropez, kde se opaluje nahoře bez, Jacques a Pierre diskutují o manželství a rodičovství. Poté, v divokém okamžiku na noční párty, si Françoise začne hrát s Pierrem a jedno vede k druhému: stanou se milenci. Po několika schůzkách chce Pierre vztah ukončit, ale Françoise mu vyzná lásku a chce o tom říct svému otci. To také udělá, ale vynechá Pierrovo jméno, takže Jacques požádá Pierra o pomoc při identifikaci toho, kdo svedl jeho dceru. Co Pierre udělá?
    Žánry:Komedie
    61%
    Pierre, čtyřiačtyřicetiletý muž, spokojeně rozvedený, vezme svou dospívající dceru na Azurové pobřeží spolu se svým přítelem Jacquesem a jeho dospívající dcerou Françoise. Na plážích Saint-Tropez, kde se opaluje nahoře bez, Jacques a Pierre diskutují o manželství a rodičovství. Poté, v divokém okamžiku na noční párty, si Françoise začne hrát s Pierrem a jedno vede k druhému: stanou se milenci. Po několika schůzkách chce Pierre vztah ukončit, ale Françoise mu vyzná lásku a chce o tom říct svému otci. To také udělá, ale vynechá Pierrovo jméno, takže Jacques požádá Pierra o pomoc při identifikaci toho, kdo svedl jeho dceru. Co Pierre udělá?
    Žánry:Komedie
    15
  • Twist again a Moscou
    Twist again a Moscou (1986)
    FilmRole: Tatiana
    V Sovětském svazu je blaze a v Moskvě obzvlášť. Igoru Tatajevovi bylo blaze do té doby, než do hotelu, kterému šéfuje, přijel jistý Boris Pikov, pověřený Stranou, aby zkontroloval, zda hotel běží podle všech socialistických zásad. Běda všem, jestli najde jen jedinou láhev kapitalistického koňaku! Igor se při snaze zamaskovat všechny nekalosti, které se v hotelu dějí, pěkně zapotí. Už jenom přestěhování z nejlepšího apartmá, ve kterém bydlí se svou rodinou, je pořádná fuška. Nemůže se ale přece mít líp než kterýkoliv řádný občan Sovětského svazu. A právě v tuhle šílenou dobu se v hotelu zničehonic zjeví Igorův švagr Jurij, který právě prchá před KGB.
    Žánry:Komedie
    61%
    V Sovětském svazu je blaze a v Moskvě obzvlášť. Igoru Tatajevovi bylo blaze do té doby, než do hotelu, kterému šéfuje, přijel jistý Boris Pikov, pověřený Stranou, aby zkontroloval, zda hotel běží podle všech socialistických zásad. Běda všem, jestli najde jen jedinou láhev kapitalistického koňaku! Igor se při snaze zamaskovat všechny nekalosti, které se v hotelu dějí, pěkně zapotí. Už jenom přestěhování z nejlepšího apartmá, ve kterém bydlí se svou rodinou, je pořádná fuška. Nemůže se ale přece mít líp než kterýkoliv řádný občan Sovětského svazu. A právě v tuhle šílenou dobu se v hotelu zničehonic zjeví Igorův švagr Jurij, který právě prchá před KGB.
    Žánry:Komedie
    16
  • C'est la tangente que je préfère
    C'est la tangente que je préfère (1997)
    FilmRole: La mère de Sabine
    59%
    17
  • Tygrova brigáda
    Tygrova brigáda (2006)
    FilmRole: Mademoiselle Amélie
    57%
    18
  • Dítě džungle
    Dítě džungle (1998)
    Film
    57%
    19
  • Salaud on t'aime
    Salaud on t'aime (2014)
    FilmRole: Bianca Kaminsky
    56%
    20
  • Odvaha milovat
    Odvaha milovat (2005)
    Film
    Odvaha milovat je romantický příběh o nevěře, vraždě, sebevraždě, ale především o lásce. Nejnovější film nestora francouzské kinematografie Clauda Lelouche se odehrává v současné Paříži. Nejprve se seznámíme s dívkou Shaa, která touží být popovou zpěvačkou. Mezi pouličními umělci potká talentovaného italského zpěváka Massima. Začnou spolu vystupovat a postupně se propracují mezi hvězdy pařížské klubové scény. Do jejich vztahu se pomalu vkrádá nejistota, zda je jejich přátelství opravdové, nebo zda se jen navzájem využívají, aby dosáhli úspěchu na úkor druhého.
    Žánry:DramaKomedie
    56%
    Odvaha milovat je romantický příběh o nevěře, vraždě, sebevraždě, ale především o lásce. Nejnovější film nestora francouzské kinematografie Clauda Lelouche se odehrává v současné Paříži. Nejprve se seznámíme s dívkou Shaa, která touží být popovou zpěvačkou. Mezi pouličními umělci potká talentovaného italského zpěváka Massima. Začnou spolu vystupovat a postupně se propracují mezi hvězdy pařížské klubové scény. Do jejich vztahu se pomalu vkrádá nejistota, zda je jejich přátelství opravdové, nebo zda se jen navzájem využívají, aby dosáhli úspěchu na úkor druhého.
    Žánry:DramaKomedie
    21
  • Nepostradatelný pomocník
    Nepostradatelný pomocník (2005)
    FilmRole: Nadine Marty
    • Netflix
    Jacques-Alain Marty, řečený JAM, je charismatický šéf francouzské společnosti Vladis a vše se mu daří. Jednoho dne se u něj objeví porucha řeči, která je podle psychiatra spojená s traumatem z dětství a na kterou si JAM musí najít protilék. André Morin (Jacques Villeret) je účetní v jedné malé továrně na hračky. Je také drobný akcionář, a tak se účastní valné hromady společnosti Vladis, na které JAM přednese projev bez jediného zadrhnutí. Zjistí, že protilékem na jeho chorobu je právě Morin, a rozhodne se mít Morina stále u sebe... Jacques Villeret si bohužel v tomto filmu zahrál jednu ze svých posledních filmových rolí.
    Žánry:Komedie
    53%
    Jacques-Alain Marty, řečený JAM, je charismatický šéf francouzské společnosti Vladis a vše se mu daří. Jednoho dne se u něj objeví porucha řeči, která je podle psychiatra spojená s traumatem z dětství a na kterou si JAM musí najít protilék. André Morin (Jacques Villeret) je účetní v jedné malé továrně na hračky. Je také drobný akcionář, a tak se účastní valné hromady společnosti Vladis, na které JAM přednese projev bez jediného zadrhnutí. Zjistí, že protilékem na jeho chorobu je právě Morin, a rozhodne se mít Morina stále u sebe... Jacques Villeret si bohužel v tomto filmu zahrál jednu ze svých posledních filmových rolí.
    Žánry:Komedie
    22
  • Prisonnières
    Prisonnières (1988)
    FilmRole: Nicole Beck
    Nicole (Agnes Soral) se dostává do vězení za vraždu dítěte v tomto tuctovém filmu o ženách za mřížemi. Tam potkává Marthe (Annie Girardot), spoluvězeňkyni odsouzenou za vraždu, která má od dozorkyně Dessombes (Marie-Christine Barrault) zvláštní zacházení. Dozorkyně obviní Nelly (Bernadette Lafont) z držení drog a nechá ji zavřít na samotku. Sabien (Corinne Touzet) je nováček odsouzený za ozbrojenou loupež, který se upne na lesbičku Lucii (Milva), dlouholetou vězeňkyni, která má být propuštěna.
    Žánry:DramaKrimi
    53%
    Nicole (Agnes Soral) se dostává do vězení za vraždu dítěte v tomto tuctovém filmu o ženách za mřížemi. Tam potkává Marthe (Annie Girardot), spoluvězeňkyni odsouzenou za vraždu, která má od dozorkyně Dessombes (Marie-Christine Barrault) zvláštní zacházení. Dozorkyně obviní Nelly (Bernadette Lafont) z držení drog a nechá ji zavřít na samotku. Sabien (Corinne Touzet) je nováček odsouzený za ozbrojenou loupež, který se upne na lesbičku Lucii (Milva), dlouholetou vězeňkyni, která má být propuštěna.
    Žánry:DramaKrimi
    23
  • Incruste, L'
    Incruste, L' (2004)
    FilmRole: Josiane
    • Netflix
    52%
    24
  • Le Principal
    Le Principal (2023)
    FilmRole: Mrs. Cebulla
    51%
    25
  • Ženská spravedlnost
    Ženská spravedlnost (2000)
    Seriál
    Děj pilotní epizody: Při noční službě je v nemocnici zavražděna gynekoložka Seuratová. Do týmu kapitána Nicosseriana, pověřeného vyšetřováním případu, nastoupila začínající policistka Marie Balaguèrová. Svou horlivostí a více než mezním využíváním kompetencí vyvolá averzi prokurátorky Elisabeth Brochèneové, která odmítá Mariino zaujetí proti nemocničnímu personálu, zejména proti primáři profesoru Vandermansovi. Brochèneová obviní na základě neúplných důkazů z vraždy Séverine Millerantovou, která vyčítala Seuratové a Vandermansovi, že se u jejího těžce postiženého novorozeného dítěte dopustili eutanazie. Marie zjistí, že Seuratová byla s Vandermansem těhotná, což ještě vystupňuje její zaujetí proti primáři, a nakonec je z případu odvolána. Napětí mezi Elisabeth a Marií se však pomalu začíná měnit ve spolupráci a osobní přátelství, a zatímco soud zahajuje přelíčení s Millerantovou, obě ženy pokračují v hledání pravdy.
    Žánry:Krimi
    50%
    Děj pilotní epizody: Při noční službě je v nemocnici zavražděna gynekoložka Seuratová. Do týmu kapitána Nicosseriana, pověřeného vyšetřováním případu, nastoupila začínající policistka Marie Balaguèrová. Svou horlivostí a více než mezním využíváním kompetencí vyvolá averzi prokurátorky Elisabeth Brochèneové, která odmítá Mariino zaujetí proti nemocničnímu personálu, zejména proti primáři profesoru Vandermansovi. Brochèneová obviní na základě neúplných důkazů z vraždy Séverine Millerantovou, která vyčítala Seuratové a Vandermansovi, že se u jejího těžce postiženého novorozeného dítěte dopustili eutanazie. Marie zjistí, že Seuratová byla s Vandermansem těhotná, což ještě vystupňuje její zaujetí proti primáři, a nakonec je z případu odvolána. Napětí mezi Elisabeth a Marií se však pomalu začíná měnit ve spolupráci a osobní přátelství, a zatímco soud zahajuje přelíčení s Millerantovou, obě ženy pokračují v hledání pravdy.
    Žánry:Krimi
    26
  • Bleu comme l'enfer
    Bleu comme l'enfer (1986)
    FilmRole: Carol
    49%
    27
  • Genre humain - 1ère partie: Les parisiens, Le
    Genre humain - 1ère partie: Les parisiens, Le (2004)
    FilmRole: une comédienne
    Paříž, prosinec 1999. Skupina Pařížanů se setkává. Policejní komisař šíleně zamilovaný do manželky svého kolegy, režisér hledající námět. Muž, který se dozví, že má rakovinu plic. Servírka zamilovaná do svého šéfa. Bohatý majitel sítě pizzerií, který se zamiluje do bývalé členky Comédie Française, když chtěl koupit její hrad. Mezi nimi je i Shaa. Sní o tom, že se stane zpěvačkou, a začíná duet s Massimem, pouličním zpěvákem italského původu. Rychle se do sebe zamilují. Jednoho dne si ale Shaa všimne producent a nabídne jí sólovou kariéru.
    Žánry:DramaKomedie
    47%
    Paříž, prosinec 1999. Skupina Pařížanů se setkává. Policejní komisař šíleně zamilovaný do manželky svého kolegy, režisér hledající námět. Muž, který se dozví, že má rakovinu plic. Servírka zamilovaná do svého šéfa. Bohatý majitel sítě pizzerií, který se zamiluje do bývalé členky Comédie Française, když chtěl koupit její hrad. Mezi nimi je i Shaa. Sní o tom, že se stane zpěvačkou, a začíná duet s Massimem, pouličním zpěvákem italského původu. Rychle se do sebe zamilují. Jednoho dne si ale Shaa všimne producent a nabídne jí sólovou kariéru.
    Žánry:DramaKomedie
    28
  • Julie Lescautová
    Julie Lescautová (1992)
    Seriál
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia. Jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády. Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení, či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ), si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    46%
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia. Jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády. Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení, či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ), si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    29
  • Ráj na zemi
    Ráj na zemi (2001)
    FilmRole: Anita
    Philippe ke konci schůzky oznamuje své milence Camille, že odjíždí s manželkou a dvěma dětmi na krátkou dovolenou. Camille zjistí, kam a za poslední úspory si také zájezd zakoupí. Na stejnou dovolenou se chystá i osamělá sekretářka Lorette. Zaneprázdněný podnikatel chtěl odjet se svou manželkou, ta ale prodělala plastickou operaci a nejméně tři měsíce nesmí na slunce. Dá proto poukazy svému zaměstnanci Azizovi, který s sebou vezme mladšího bratra Rafika. Odjíždějí i dvě mladé ženy Anita a Pauline, které spolu žijí a dokonce si pořídily i dítě. Nosí ho Anita, i když v páru evidentně ona představuje mužský element. Od prvního dne na ostrově Saint-Martin pronásleduje Camille Philippa. Musí k ní chodit každou noc do pokoje pod pohrůžkou, že všechno prozradí manželce. Philippe je proto mnohem unavenější než během roku, což jeho drahé polovičce Jeanne nejde na rozum. Lorette se hned zpočátku seznámí s mladou Italkou Carlou, která zdědila po rodičích spoustu peněz a patřičně si je užívá. Zatímco nesmělý Aziz se drží stranou, Rafik plně využívá nečekané šance: seznámí se se dvěma Američankami středních let Rosie a Mathildou, které rozpustilému Pařížanovi ochotně platí pohoštění a tráví s ním příjemné chvilky i v soukromí. Těhotná Anita má od počátku potíže: nesnesitelně ji obtěžují komáři a pak se jí ještě na obličeji objeví ohyzdný ekzém ze slunce. Pauline se naproti tomu setkává se svou dávnou mužskou láskou. Mladík Lulu prodává v místním krámku a zdá se, že chce dřívější známost za každou cenu obnovit.
    46%
    Philippe ke konci schůzky oznamuje své milence Camille, že odjíždí s manželkou a dvěma dětmi na krátkou dovolenou. Camille zjistí, kam a za poslední úspory si také zájezd zakoupí. Na stejnou dovolenou se chystá i osamělá sekretářka Lorette. Zaneprázdněný podnikatel chtěl odjet se svou manželkou, ta ale prodělala plastickou operaci a nejméně tři měsíce nesmí na slunce. Dá proto poukazy svému zaměstnanci Azizovi, který s sebou vezme mladšího bratra Rafika. Odjíždějí i dvě mladé ženy Anita a Pauline, které spolu žijí a dokonce si pořídily i dítě. Nosí ho Anita, i když v páru evidentně ona představuje mužský element. Od prvního dne na ostrově Saint-Martin pronásleduje Camille Philippa. Musí k ní chodit každou noc do pokoje pod pohrůžkou, že všechno prozradí manželce. Philippe je proto mnohem unavenější než během roku, což jeho drahé polovičce Jeanne nejde na rozum. Lorette se hned zpočátku seznámí s mladou Italkou Carlou, která zdědila po rodičích spoustu peněz a patřičně si je užívá. Zatímco nesmělý Aziz se drží stranou, Rafik plně využívá nečekané šance: seznámí se se dvěma Američankami středních let Rosie a Mathildou, které rozpustilému Pařížanovi ochotně platí pohoštění a tráví s ním příjemné chvilky i v soukromí. Těhotná Anita má od počátku potíže: nesnesitelně ji obtěžují komáři a pak se jí ještě na obličeji objeví ohyzdný ekzém ze slunce. Pauline se naproti tomu setkává se svou dávnou mužskou láskou. Mladík Lulu prodává v místním krámku a zdá se, že chce dřívější známost za každou cenu obnovit.
    30
  • Réveillon chez Bob
    Réveillon chez Bob (1984)
    FilmRole: Florence
    • Netflix
    44%
    31
  • Killing Cars
    Killing Cars (1986)
    FilmRole: Violet Blum
    V komplikovaném příběhu automobilových intrik, ropných magnátů, korporátních financí a mezinárodních zločinů se vynálezce ekologického vozu poháněného energetickými články stává terčem zabijáků. Poté, co Ralph Korda předal svůj patent na světové auto německé automobilce k testování, je konfrontován s hrozivými muži, kteří se dychtivě snaží získat jeho patent. Zlí arabští ropní baroni chtějí také zastavit tuto hrozbu pro benzinový trh jakýmikoli prostředky.
    Žánry:Thriller
    43%
    V komplikovaném příběhu automobilových intrik, ropných magnátů, korporátních financí a mezinárodních zločinů se vynálezce ekologického vozu poháněného energetickými články stává terčem zabijáků. Poté, co Ralph Korda předal svůj patent na světové auto německé automobilce k testování, je konfrontován s hrozivými muži, kteří se dychtivě snaží získat jeho patent. Zlí arabští ropní baroni chtějí také zastavit tuto hrozbu pro benzinový trh jakýmikoli prostředky.
    Žánry:Thriller
    32
  • St. Tropez
    St. Tropez (1996)
    Seriál
    35%
    33