Sumiko Sakamoto: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Sumiko Sakamoto: Filmy a seriály

  • Balada o Narajamě
    Balada o Narajamě (1983)
    FilmRole: Orin
    Zlatou palmou oceněný film od japonského režiséra Šoheje Imamury Balada o Narajamě. Díky tomuto rozhodnutí se totiž západní, zejména francouzská veřejnost seznámí s dílem, jež by mělo jinak pramalou naději na uvedení v širší distribuční síti. Šohej Imamura je autorem dobrých dvou desítek filmů (z nich Eidžanaika získala v roce 1982 diplom festivalového výboru XXIII. MFF v Karlových Varech), ale i na Západě je dosud prakticky neznám, zastíněn popularitou svého vrstevníka Nagisy Ošimy.
    Žánry:Drama
    77%
    Zlatou palmou oceněný film od japonského režiséra Šoheje Imamury Balada o Narajamě. Díky tomuto rozhodnutí se totiž západní, zejména francouzská veřejnost seznámí s dílem, jež by mělo jinak pramalou naději na uvedení v širší distribuční síti. Šohej Imamura je autorem dobrých dvou desítek filmů (z nich Eidžanaika získala v roce 1982 diplom festivalového výboru XXIII. MFF v Karlových Varech), ale i na Západě je dosud prakticky neznám, zastíněn popularitou svého vrstevníka Nagisy Ošimy.
    Žánry:Drama
    1
  • Úvod do antropologie
    Úvod do antropologie (1966)
    FilmRole: Haru Masuda
    Subu natáčí pornografické filmy a nevidí na tom nic špatného. Považuje je za pomocnou ruku pro potlačovanou společnost a peníze používá na podporu své bytné Haru a její rodiny. Čas od času Haru sdílí postel se Subem, i když věří, že její mrtvý manžel, reinkarnovaný jako kapr, s tím nesouhlasí. Režisér Šóhei Imamura se vždy těšil z zvrhlých kousků spodiny a v této klasice z roku 1966 nachází podvratný humor v bizarní dynamice Haru, jejího oidipovského syna a její dcery, skutečného objektu posedlosti jejího přítele-pornografů. Imamurův komický přístup k takovým tabu, jako je voyeurismus a incest, vyvolal po uvedení filmu kontroverzi, ale snímek *Erogotachi no boken* přežil své kritiky a dnes se zdá být upřímně řečeno nadčasový.
    Žánry:DramaKomedie
    73%
    Subu natáčí pornografické filmy a nevidí na tom nic špatného. Považuje je za pomocnou ruku pro potlačovanou společnost a peníze používá na podporu své bytné Haru a její rodiny. Čas od času Haru sdílí postel se Subem, i když věří, že její mrtvý manžel, reinkarnovaný jako kapr, s tím nesouhlasí. Režisér Šóhei Imamura se vždy těšil z zvrhlých kousků spodiny a v této klasice z roku 1966 nachází podvratný humor v bizarní dynamice Haru, jejího oidipovského syna a její dcery, skutečného objektu posedlosti jejího přítele-pornografů. Imamurův komický přístup k takovým tabu, jako je voyeurismus a incest, vyvolal po uvedení filmu kontroverzi, ale snímek *Erogotachi no boken* přežil své kritiky a dnes se zdá být upřímně řečeno nadčasový.
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • Harukana jidai no kaidan o
    Harukana jidai no kaidan o (1995)
    FilmRole: Minato Mary
    68%
    3
  • Umoregi
    Umoregi (2005)
    FilmRole: Granny

    Co všechny lidi bez rozdílu spojuje, jsou příběhy. Tato humanistická myšlenka se v rukou jednoho z největších japonských mistrů melodramat stává stavebním principem filmu. Snímek představuje dětské fantazie, adolescentní vědomé hrátky s prolínáním reality a fikce a vzpomínky dospělých zahalené nostalgickým přikrášlujícím oparem. Fantaskní příběhy spojují nejen postavy obyvatel jedné vesnice navzájem, ale váží se také k věcem, domům, půdě i daleké minulosti. Svými okouzlujícími obrazy, podmanivou atmosférou, fantaskními událostmi a jejich snovým řetězením se film stává režisérovým vlastním příběhem, který nabízí divákům stejně bezprostředně, jako jeho postavy sdílejí své sny s druhými. (Febiofest 2007)

    Žánry:Drama
    64%

    Co všechny lidi bez rozdílu spojuje, jsou příběhy. Tato humanistická myšlenka se v rukou jednoho z největších japonských mistrů melodramat stává stavebním principem filmu. Snímek představuje dětské fantazie, adolescentní vědomé hrátky s prolínáním reality a fikce a vzpomínky dospělých zahalené nostalgickým přikrášlujícím oparem. Fantaskní příběhy spojují nejen postavy obyvatel jedné vesnice navzájem, ale váží se také k věcem, domům, půdě i daleké minulosti. Svými okouzlujícími obrazy, podmanivou atmosférou, fantaskními událostmi a jejich snovým řetězením se film stává režisérovým vlastním příběhem, který nabízí divákům stejně bezprostředně, jako jeho postavy sdílejí své sny s druhými. (Febiofest 2007)

    Žánry:Drama
    4
  • Akai hashi no shita no nurui mizu
    Akai hashi no shita no nurui mizu (2001)
    FilmRole: Masako Yamada
    64%
    5
  • Nihon dasshutsu
    Nihon dasshutsu (1964)
    FilmRole: Mitsuko
    62%
    6