?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kenneth K. Rick: Filmy a seriály

  • Červené střevíčky
    Červené střevíčky (1948)
    Film
    Začínajícího skladatele Crastera, sotva vyšlého z konzervatoře, potká neuvěřitelné štěstí: slavný baletní impresário Lermontov ho pověří, aby pro něj napsal hudbu k baletu s názvem Červené střevíčky. Na otázku, o čem by měl balet být, mu Lermontov stručně vylíčí děj pohádky, kterou napsal Hans Christian Andersen. Vypráví se v ní o dívce, která nechce nic víc než tančit a když ve výloze obchodu jednoho tajemného obuvníka objeví červené střevíčky, je o jejím osudu rozhodnuto. Jakmile střevíčky získá, opustí domov, svou matku, svého milého a tančí celým světem; místo aby svůj život žila, celý ho protančí, střevíčky jí nedovolí se zastavit ani na okamžik. „A co konec?“ vyzvídá komponista. „Na konci umře,“ odvětí Lermontov ledabyle. Teď jde nejdříve o to, aby příběh dostal formu, tóny a barvy, na čemž musí oba muži, spolu s ostatními členy souboru, dlouho a tvrdě pracovat. A s největším nasazením hlavně dívka jménem Viktorie, talentovaná mladá baletka, o níž je jasné, že vdechne dívce z pohádky život.
    77%
    Začínajícího skladatele Crastera, sotva vyšlého z konzervatoře, potká neuvěřitelné štěstí: slavný baletní impresário Lermontov ho pověří, aby pro něj napsal hudbu k baletu s názvem Červené střevíčky. Na otázku, o čem by měl balet být, mu Lermontov stručně vylíčí děj pohádky, kterou napsal Hans Christian Andersen. Vypráví se v ní o dívce, která nechce nic víc než tančit a když ve výloze obchodu jednoho tajemného obuvníka objeví červené střevíčky, je o jejím osudu rozhodnuto. Jakmile střevíčky získá, opustí domov, svou matku, svého milého a tančí celým světem; místo aby svůj život žila, celý ho protančí, střevíčky jí nedovolí se zastavit ani na okamžik. „A co konec?“ vyzvídá komponista. „Na konci umře,“ odvětí Lermontov ledabyle. Teď jde nejdříve o to, aby příběh dostal formu, tóny a barvy, na čemž musí oba muži, spolu s ostatními členy souboru, dlouho a tvrdě pracovat. A s největším nasazením hlavně dívka jménem Viktorie, talentovaná mladá baletka, o níž je jasné, že vdechne dívce z pohádky život.
    1
  • Černý narcis
    Černý narcis (1947)
    Film
    Psychologickému dramatu z roku 1947 patří v dějinách britské kinematografie čestné místo nejen za jeho mimořádnou kameru (Oscarem oceněný Jack Cardiff), ale i jako jednomu z prvních děl s intenzivním erotickým nábojem. Román Rumer Goddenové posloužil jako předloha příběhu o skupině anglikánských jeptišek, jež se snaží na odlehlém místě v Himálaji přebudovat palác orientálního vládce na ošetřovnu a školu pro místní děti. Komunita jeptišek, řídící se přísnými pravidly, naráží na smyslnou atmosféru tajemstvím opředeného místa vysoko v horách, jež autokratickému rádžovi v minulosti sloužilo jako harém. Důrazem na konflikt mezi disciplínou a vášní předjímají Powell a Pressburger jeden z ústředních motivů Červených střevíčků, v případě dramatu s kontroverzním tématem potlačených tužeb řádových sester však mnohem víc těží z mystické moci krajiny (podobně jako v Cestě k cíli)
    75%
    Psychologickému dramatu z roku 1947 patří v dějinách britské kinematografie čestné místo nejen za jeho mimořádnou kameru (Oscarem oceněný Jack Cardiff), ale i jako jednomu z prvních děl s intenzivním erotickým nábojem. Román Rumer Goddenové posloužil jako předloha příběhu o skupině anglikánských jeptišek, jež se snaží na odlehlém místě v Himálaji přebudovat palác orientálního vládce na ošetřovnu a školu pro místní děti. Komunita jeptišek, řídící se přísnými pravidly, naráží na smyslnou atmosféru tajemstvím opředeného místa vysoko v horách, jež autokratickému rádžovi v minulosti sloužilo jako harém. Důrazem na konflikt mezi disciplínou a vášní předjímají Powell a Pressburger jeden z ústředních motivů Červených střevíčků, v případě dramatu s kontroverzním tématem potlačených tužeb řádových sester však mnohem víc těží z mystické moci krajiny (podobně jako v Cestě k cíli)
    2