Joey Ray: Nejlepší filmy
a seriály

7.0

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Joey Ray: Filmy a seriály

  • Bílý žár
    Bílý žár (1949)
    FilmRole: T-Man (uncredited)
    • Google Play
    • iTunes
    77%
    1
  • Svět valčíků
    Svět valčíků (1936)
    Film

    Kabaretní hvězda Lucky (Fred Astaire) se stane v den své svatby obětí nemístného žertu kolegů v divadle a raději odjíždí s přítelem do New Yorku, aby se vyhnul veřejné ostudě. Poté, co jeho vykutálený kamarád okrade neznámou dívku na ulici, pokouší se Lucky jeho chování napravit. Sleduje dívku až ke dveřím taneční školy, aby ji našel a omluvil se. Neváhá se kvůli tomu zapsat do kurzů tance. Krásná neznámá (Ginger Rogersová) však není žačkou, jak se domníval, ale velmi dovednou a trpělivou učitelkou tance. Nezbývá než předstírat, že naléhavě potřebuje doučování. Ve filmu Svět valčíků je třeba ocenit jeho gradující hudebně taneční výstavbu, kdy jednotlivá menší čísla jsou podřízena velkolepému finále, impozantnímu číslu Bojangles of Harlem, které svou stylizací připomíná broadwayské jevištní show. Režisérem snímku byl tentokráte George Stevens, se kterým o rok později natočil Astaire ještě snímek Nevěsta v rozpacích (1937).

    73%

    Kabaretní hvězda Lucky (Fred Astaire) se stane v den své svatby obětí nemístného žertu kolegů v divadle a raději odjíždí s přítelem do New Yorku, aby se vyhnul veřejné ostudě. Poté, co jeho vykutálený kamarád okrade neznámou dívku na ulici, pokouší se Lucky jeho chování napravit. Sleduje dívku až ke dveřím taneční školy, aby ji našel a omluvil se. Neváhá se kvůli tomu zapsat do kurzů tance. Krásná neznámá (Ginger Rogersová) však není žačkou, jak se domníval, ale velmi dovednou a trpělivou učitelkou tance. Nezbývá než předstírat, že naléhavě potřebuje doučování. Ve filmu Svět valčíků je třeba ocenit jeho gradující hudebně taneční výstavbu, kdy jednotlivá menší čísla jsou podřízena velkolepému finále, impozantnímu číslu Bojangles of Harlem, které svou stylizací připomíná broadwayské jevištní show. Režisérem snímku byl tentokráte George Stevens, se kterým o rok později natočil Astaire ještě snímek Nevěsta v rozpacích (1937).

    2
  • Kansas City Confidential
    Kansas City Confidential (1952)
    FilmRole: Houseman (uncredited)
    Utajené Kansas City bylo inspirováno skutečným pokusem o dokonalý zločin ze záznamů kansaské policie. Bývalý trestanec Joe se po propuštění z vězení živí jako řidič automobilu. Jednoho dne se stane podezřelým z bankovní loupeže poté, co skuteční lupiči použili jeho vůz jako návnadu. Když jej pro nedostatek důkazů policie propustí, rozhodne se Joe sám lupiče vyhledat a tím očistit své jméno. Nebude to mít ovšem jednoduché: za loupeží stojí rafinovaný Tim Foster, bývalý policista, který vše promyslel tak, aby se jednotliví lupiči navzájem neznali: během akce měli nasazeny masky nejen kvůli anonymitě před okolím, ale i před sebou samými. Snímek je skvělým příkladem Karlsonova efektivního stylu, kdy komplikovaný děj plný podfuků a zvratů divákovi předkládá přímým a nenuceným způsobem. Nechybí ani trademarky v podobě častých detailních záběrů a brilantně nasnímaných a nastříhaných rvaček. (Noir film festival)
    72%
    Utajené Kansas City bylo inspirováno skutečným pokusem o dokonalý zločin ze záznamů kansaské policie. Bývalý trestanec Joe se po propuštění z vězení živí jako řidič automobilu. Jednoho dne se stane podezřelým z bankovní loupeže poté, co skuteční lupiči použili jeho vůz jako návnadu. Když jej pro nedostatek důkazů policie propustí, rozhodne se Joe sám lupiče vyhledat a tím očistit své jméno. Nebude to mít ovšem jednoduché: za loupeží stojí rafinovaný Tim Foster, bývalý policista, který vše promyslel tak, aby se jednotliví lupiči navzájem neznali: během akce měli nasazeny masky nejen kvůli anonymitě před okolím, ale i před sebou samými. Snímek je skvělým příkladem Karlsonova efektivního stylu, kdy komplikovaný děj plný podfuků a zvratů divákovi předkládá přímým a nenuceným způsobem. Nechybí ani trademarky v podobě častých detailních záběrů a brilantně nasnímaných a nastříhaných rvaček. (Noir film festival)
    3