Beryl Measor: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Beryl Measor: Filmy a seriály

  • Armchair Theatre
    Armchair Theatre (1956)
    Seriál
    75%
    1
  • Štvanec
    Štvanec (1947)
    FilmRole: Maudie
    Z jeho tváře vyčetli pravdu o sobě. Britská filmová alegorie o hranicích lidského soucitu a porozumění.

    Na sedmnáct let byl za hromadění zbraní a munice odsouzen Johnny McQueen, šéf místní organizace IRA. Odseděl si jen osm měsíců, ale těch dalších šest, po které se po svém útěku musel skrývat, si s vězením příliš nezadalo. A v base, jak říká Johnny, má člověk čas přemýšlet. Proto by dnes daleko raději za jejich věc bojoval v parlamentu, než na ulicích. Jenomže k mírovému řešení doba ještě zdaleka nedozrála a k pouličnímu boji jsou zapotřebí peníze. Hodně peněz. A ty se dnes Johnny v čele malé skupinky příslušníků organizace chystá ozbrojeným přepadením získat. Nikdo z těch mladých, nadšených mužů ovšem netuší, že jejich tak skvěle připravená a zdánlivě velice jednoduchá akce se zvrtne. A že události, které po ní budou následovat, se stanou prubířským kamenem nejen jejich vlastních charakterů, ale i mnoha dalších, původně zcela nezúčastněných lidí.
    Snímek režiséra Carola Reeda, natočený podle románové předlohy F. J. Greena, není politickým filmem ani napínavým thrillerem. Daleko spíš je jakousi alegorií o hranicích lidského soucitu. Nezabývá se bojem mezi zákonem a ilegální organizací, nýbrž pouze konfliktem v srdcích lidí, kteří se z těch či oněch důvodů stanou jeho účastníky.
    James Mason (1909-1984) označil Johnnyho McQueena za svou životní roli a Štvance za svůj nejoblíbenější film režiséra Reeda.
    Svůj filmový debut si tu odbyla Kathleen Ryanová (1922-1985), kterou pro roli Kathleen objevil Carol Reed v Irsku.
    Film byl nominován na Oscara za střih a v r. 1948 získal cenu BAFTA za nejlepší britský film.
    Režie:Carol Reed
    72%
    Z jeho tváře vyčetli pravdu o sobě. Britská filmová alegorie o hranicích lidského soucitu a porozumění.

    Na sedmnáct let byl za hromadění zbraní a munice odsouzen Johnny McQueen, šéf místní organizace IRA. Odseděl si jen osm měsíců, ale těch dalších šest, po které se po svém útěku musel skrývat, si s vězením příliš nezadalo. A v base, jak říká Johnny, má člověk čas přemýšlet. Proto by dnes daleko raději za jejich věc bojoval v parlamentu, než na ulicích. Jenomže k mírovému řešení doba ještě zdaleka nedozrála a k pouličnímu boji jsou zapotřebí peníze. Hodně peněz. A ty se dnes Johnny v čele malé skupinky příslušníků organizace chystá ozbrojeným přepadením získat. Nikdo z těch mladých, nadšených mužů ovšem netuší, že jejich tak skvěle připravená a zdánlivě velice jednoduchá akce se zvrtne. A že události, které po ní budou následovat, se stanou prubířským kamenem nejen jejich vlastních charakterů, ale i mnoha dalších, původně zcela nezúčastněných lidí.
    Snímek režiséra Carola Reeda, natočený podle románové předlohy F. J. Greena, není politickým filmem ani napínavým thrillerem. Daleko spíš je jakousi alegorií o hranicích lidského soucitu. Nezabývá se bojem mezi zákonem a ilegální organizací, nýbrž pouze konfliktem v srdcích lidí, kteří se z těch či oněch důvodů stanou jeho účastníky.
    James Mason (1909-1984) označil Johnnyho McQueena za svou životní roli a Štvance za svůj nejoblíbenější film režiséra Reeda.
    Svůj filmový debut si tu odbyla Kathleen Ryanová (1922-1985), kterou pro roli Kathleen objevil Carol Reed v Irsku.
    Film byl nominován na Oscara za střih a v r. 1948 získal cenu BAFTA za nejlepší britský film.
    Režie:Carol Reed
    2
  • BBC Sunday Night Theatre
    BBC Sunday Night Theatre (1950)
    Seriál
    Nedělní divadlo byl dlouhodobý seriál televizních živých her, který vysílala BBC Television od počátku roku 1950 do roku 1959. Představení z prvních pěti let se živě opakovala následující čtvrtek, částečně kvůli technickým omezením té doby a divadelnímu základu raného televizního dramatu. Některé z prvních spoluprací mezi Rudolphem Cartierem a Nigelem Nealem byly produkovány pro tuto sérii, včetně "Šíp do srdce" a "Devatenáct osmdesát čtyři". Nedělní dramatický slot byl následně přejmenován na "Nedělní hru", která běžela čtyři sezóny mezi lety 1960 a 1963. ITV vysílala svou vlastní nesouvisející sérii "Nedělního divadla" mezi lety 1971 a 1974.
    Žánry:Drama
    71%
    Nedělní divadlo byl dlouhodobý seriál televizních živých her, který vysílala BBC Television od počátku roku 1950 do roku 1959. Představení z prvních pěti let se živě opakovala následující čtvrtek, částečně kvůli technickým omezením té doby a divadelnímu základu raného televizního dramatu. Některé z prvních spoluprací mezi Rudolphem Cartierem a Nigelem Nealem byly produkovány pro tuto sérii, včetně "Šíp do srdce" a "Devatenáct osmdesát čtyři". Nedělní dramatický slot byl následně přejmenován na "Nedělní hru", která běžela čtyři sezóny mezi lety 1960 a 1963. ITV vysílala svou vlastní nesouvisející sérii "Nedělního divadla" mezi lety 1971 a 1974.
    Žánry:Drama
    3
  • Dual Alibi
    Dual Alibi (1946)
    Film
    67%
    4
  • Esther Waters
    Esther Waters (1948)
    Film
    61%
    5
  • The Mark of Cain
    The Mark of Cain (1947)
    FilmRole: Nurse Brand
    60%
    6
  • Anglicky snadno a rychle
    Anglicky snadno a rychle (1944)
    FilmRole: Miss Faljambe
    55%
    7