?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Gergely Bikácsy: Filmy a seriály

  • Lehké ublížení na těle
    Lehké ublížení na těle (1983)
    Film
    V této směsici černé komedie a drsného dramatu se muž a žena rozvedou, ale i tak musí sdílet své obydlí, přestože se žena znovu vdala – sehnat bydlení je v Budapešti opravdu těžké. Csaba (Karoly Eperjes) se právě vrátil z vězení, kam se dostal za to, že v opilosti někoho pobodal, a když se vrátí domů, zjistí, že jeho žena (Mariann Erdos) nyní žije v jejich bytě s někým jiným. Csaba se s manželkou rychle rozvede, ale i tak se musí nastěhovat a sdílet kuchyň a koupelnu s ní a jejím novým partnerem, což ho trápí, protože ji stále miluje. Tuto neudržitelnou situaci komplikují návštěvy Csabovy matky, různé ženy, se kterými se začne vídat, a také všetečná sousedka. Tři hlavní role Csaby, jeho ženy a jejího milence (Peter Andorai) jsou výborně ztvárněny v této satiře na společenské mravy a ekonomickou realitu.
    Žánry:Drama
    72%
    V této směsici černé komedie a drsného dramatu se muž a žena rozvedou, ale i tak musí sdílet své obydlí, přestože se žena znovu vdala – sehnat bydlení je v Budapešti opravdu těžké. Csaba (Karoly Eperjes) se právě vrátil z vězení, kam se dostal za to, že v opilosti někoho pobodal, a když se vrátí domů, zjistí, že jeho žena (Mariann Erdos) nyní žije v jejich bytě s někým jiným. Csaba se s manželkou rychle rozvede, ale i tak se musí nastěhovat a sdílet kuchyň a koupelnu s ní a jejím novým partnerem, což ho trápí, protože ji stále miluje. Tuto neudržitelnou situaci komplikují návštěvy Csabovy matky, různé ženy, se kterými se začne vídat, a také všetečná sousedka. Tři hlavní role Csaby, jeho ženy a jejího milence (Peter Andorai) jsou výborně ztvárněny v této satiře na společenské mravy a ekonomickou realitu.
    Žánry:Drama
    1
  • Roncsfilm
    Roncsfilm (1992)
    Film
    Píše se rok 1989, rok zániku socialismu ve východní Evropě. Nicméně, ústřední téma filmu Smetiště nesměřuje k tomuto historickému momentu vznešených ideálů, ba naopak, divoká, groteskní motivová mozaika jako by vyplazovala jazyk na arogantní politiky s hlavou v oblacích. Film hrubě poukazuje na tajemství a nedostupnost obklopující každodenní existenci politiky. Děj se odehrává v zaplivané, rozpadající se hospodě zvané Gólya a jejím bezprostředním okolí.
    Žánry:Komedie
    68%
    Píše se rok 1989, rok zániku socialismu ve východní Evropě. Nicméně, ústřední téma filmu Smetiště nesměřuje k tomuto historickému momentu vznešených ideálů, ba naopak, divoká, groteskní motivová mozaika jako by vyplazovala jazyk na arogantní politiky s hlavou v oblacích. Film hrubě poukazuje na tajemství a nedostupnost obklopující každodenní existenci politiky. Děj se odehrává v zaplivané, rozpadající se hospodě zvané Gólya a jejím bezprostředním okolí.
    Žánry:Komedie
    2
  • Talpuk alatt fütyül a szél
    Talpuk alatt fütyül a szél (1976)
    Film
    První celovečerní film György Szomjase, který vznikl po deseti letech natáčení krátkých dokumentů, je odvážným pokusem o gulášový western zasazený do pusty neboli Velké uherské nížiny v roce 1837. Tato baladická sága, která mísí obrazy Miklóse Jancsóa a vyprávění Sergia Leoneho, začíná záběrem osamělého jezdce na prázdné pláni, který projíždí kolem hrubé šibenice. Film se zabývá pomstychtivým návratem legendárního "betyára" (zbojníka), který se krátce stává hrdinou místních pastevců, kteří se staví proti státu budujícímu kanál přes jejich pastviny. Ačkoli Szomjas pracuje s etnografickými záznamy a archivními materiály, není divu, že tento násilný, primitivistní film byl u maďarského publika populárnější než u kritiků. Tento širokoúhlý film, plný mladých pistolníků, zkorumpovaných šerifů, hospodských rváčů a zapřisáhlých rváčů, je pozoruhodně natočen Elémerem Ragályim (kameramanem většiny filmů Gyuly Gazdaga) – pastva pro oči plná zemitých, podzimních barev.
    Žánry:Drama
    68%
    První celovečerní film György Szomjase, který vznikl po deseti letech natáčení krátkých dokumentů, je odvážným pokusem o gulášový western zasazený do pusty neboli Velké uherské nížiny v roce 1837. Tato baladická sága, která mísí obrazy Miklóse Jancsóa a vyprávění Sergia Leoneho, začíná záběrem osamělého jezdce na prázdné pláni, který projíždí kolem hrubé šibenice. Film se zabývá pomstychtivým návratem legendárního "betyára" (zbojníka), který se krátce stává hrdinou místních pastevců, kteří se staví proti státu budujícímu kanál přes jejich pastviny. Ačkoli Szomjas pracuje s etnografickými záznamy a archivními materiály, není divu, že tento násilný, primitivistní film byl u maďarského publika populárnější než u kritiků. Tento širokoúhlý film, plný mladých pistolníků, zkorumpovaných šerifů, hospodských rváčů a zapřisáhlých rváčů, je pozoruhodně natočen Elémerem Ragályim (kameramanem většiny filmů Gyuly Gazdaga) – pastva pro oči plná zemitých, podzimních barev.
    Žánry:Drama
    3
  • Lucerna Páně v Budapešti
    Lucerna Páně v Budapešti (1999)
    Film
    Na Kerepeském hřbitově tři hrobníci rozjímají o osudu světa. Poté vystupují ze svých rolí a v sérii epizod hrají typické postavy současné maďarské reality: zbohatlíka, frajírka, oběť, mafiánské bosse. Předvádějí malá absurdní dramata o lásce, manželství, přátelství, veřejném pořádku a právní jistotě. Autor a režisér se mezi nimi neustále procházejí, přemýšlejí a smějí se jejich hrám. Příběhy, které začínají na hřbitově a vracejí se tam, varují před nevyhnutelností smrti. Autor a režisér (Gyula Hernádi a Miklós Jancsó) se moudře sžívají se smrtí.
    64%
    Na Kerepeském hřbitově tři hrobníci rozjímají o osudu světa. Poté vystupují ze svých rolí a v sérii epizod hrají typické postavy současné maďarské reality: zbohatlíka, frajírka, oběť, mafiánské bosse. Předvádějí malá absurdní dramata o lásce, manželství, přátelství, veřejném pořádku a právní jistotě. Autor a režisér se mezi nimi neustále procházejí, přemýšlejí a smějí se jejich hrám. Příběhy, které začínají na hřbitově a vracejí se tam, varují před nevyhnutelností smrti. Autor a režisér (Gyula Hernádi a Miklós Jancsó) se moudře sžívají se smrtí.
    4
  • Fotbal starých časů
    Fotbal starých časů (1973)
    Film
    58%
    5