Iwona Bielska: Nejlepší filmy
a seriály

6.7

Iwona Bielska: Filmy a seriály

  • Klér
    Klér (2018)
    FilmRole: pielęgniarka Kaczorowska
    • Netflix

    Na faře se setkává trojice katolických kněží, aby společně oslavili skutečnost, že před lety zázrakem unikli smrti. Jejich setkání, či lépe bohapustá pijatika, ale odstartuje další sérii událostí, které jejich další osudy opět zásadně ovlivní. Jejich postavení je přitom v rámci církve zcela rozdílné. Kněz Lisocki dělá kariéru v arcidiecézi arcibiskupa Mordowicze. Ten je ale jeho jedinou překážkou k vysněnému angažmá ve Vatikánu. Kněz Trybus je vesnickým farářem, který si libuje ve světských radostech. Těm ale propadá stále víc. Horlivý kněz Kukuła se ve své farnosti věnuje výchově mládeže, zejména chlapců. Zdravotní kolaps jednoho z nich odstartuje nenávistnou reakci jeho okolí. Každý z nich se snaží vypořádat s nenadálým vývojem situace po svém. (Letní filmová škola)

    Žánry:Drama
    77%

    Na faře se setkává trojice katolických kněží, aby společně oslavili skutečnost, že před lety zázrakem unikli smrti. Jejich setkání, či lépe bohapustá pijatika, ale odstartuje další sérii událostí, které jejich další osudy opět zásadně ovlivní. Jejich postavení je přitom v rámci církve zcela rozdílné. Kněz Lisocki dělá kariéru v arcidiecézi arcibiskupa Mordowicze. Ten je ale jeho jedinou překážkou k vysněnému angažmá ve Vatikánu. Kněz Trybus je vesnickým farářem, který si libuje ve světských radostech. Těm ale propadá stále víc. Horlivý kněz Kukuła se ve své farnosti věnuje výchově mládeže, zejména chlapců. Zdravotní kolaps jednoho z nich odstartuje nenávistnou reakci jeho okolí. Každý z nich se snaží vypořádat s nenadálým vývojem situace po svém. (Letní filmová škola)

    Žánry:Drama
    1
  • Wesele
    Wesele (2004)
    FilmRole: Wojnarowa, matka Panny Młodej
    Záminkou k černé grotesce o nezřízené posedlosti penězi je svatba dcery vesnického boháče, vědomého si moci peněz. Ženicha uplatí luxusním vozem, ale dodavatel žádá okamžitý doplatek. Zatímco svatebčané hodují, otec se zaplétá do složitých transakcí, při nichž musí podplácet notáře, policisty a nakonec i kněze, aby se dostal ze spárů chladně kalkulujícího gangstera. A to všechno uprostřed bujarého a poté bezuzdného veselí, gradovaného mírou opilosti nenasytných svatebčanů. Sugestivní rytmus scén a dialogů, souznějících s hudební produkcí, nutí myslet na Formanův hasičský bál s tombolou i na obdobné výjevy z Wajdovy Veselky. Ovšem na rozdíl od Wyspiańského venkovanů, omámených i vizí boje za národní svobodu, venkované Smarzowského se vyžívají v závisti a chamtivosti, zlé škodolibosti a v podlých podrazech.
    Žánry:DramaKomedie
    74%
    Záminkou k černé grotesce o nezřízené posedlosti penězi je svatba dcery vesnického boháče, vědomého si moci peněz. Ženicha uplatí luxusním vozem, ale dodavatel žádá okamžitý doplatek. Zatímco svatebčané hodují, otec se zaplétá do složitých transakcí, při nichž musí podplácet notáře, policisty a nakonec i kněze, aby se dostal ze spárů chladně kalkulujícího gangstera. A to všechno uprostřed bujarého a poté bezuzdného veselí, gradovaného mírou opilosti nenasytných svatebčanů. Sugestivní rytmus scén a dialogů, souznějících s hudební produkcí, nutí myslet na Formanův hasičský bál s tombolou i na obdobné výjevy z Wajdovy Veselky. Ovšem na rozdíl od Wyspiańského venkovanů, omámených i vizí boje za národní svobodu, venkované Smarzowského se vyžívají v závisti a chamtivosti, zlé škodolibosti a v podlých podrazech.
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • 3
  • U Strážnýho anděla
    U Strážnýho anděla (2014)
    FilmRole: "Królowa Kentu"

    Jerzy je známý spisovatel a těžký alkoholik. Setkáváme se s ním v okamžiku, kdy sám věří, že se může závislosti zbavit. Zamiluje se do mladé ženy a má konečně důvod, pro koho žít. Dá se závislosti zbavit? Je silnější touha po alkoholu nebo po milované ženě? Nejnovější film polského režiséra Wojtka Smarzowského U strážnýho anděla (Pod Mocnym Aniołem) je příběhem zoufalství, naděje a odhodlání. Scénář vznikl na základě stejnojmenné knihy polského spisovatele Jerzyho Pilcha.

    Ceny: Polská filmová cena 2013: Nejlepší scénář, Nejlepší mužský herecký výkon ve vedlejší roli. (Bardzo fajný festival)

    Žánry:Drama
    72%

    Jerzy je známý spisovatel a těžký alkoholik. Setkáváme se s ním v okamžiku, kdy sám věří, že se může závislosti zbavit. Zamiluje se do mladé ženy a má konečně důvod, pro koho žít. Dá se závislosti zbavit? Je silnější touha po alkoholu nebo po milované ženě? Nejnovější film polského režiséra Wojtka Smarzowského U strážnýho anděla (Pod Mocnym Aniołem) je příběhem zoufalství, naděje a odhodlání. Scénář vznikl na základě stejnojmenné knihy polského spisovatele Jerzyho Pilcha.

    Ceny: Polská filmová cena 2013: Nejlepší scénář, Nejlepší mužský herecký výkon ve vedlejší roli. (Bardzo fajný festival)

    Žánry:Drama
    4
  • Umění milování
    Umění milování (2017)
    Film
    Na konci 70. let vyšla po velkých peripetiích v Polsku legendární kniha s názvem „Umění milování“, kterou doma tajně vlastnil snad každý. Její autorkou byla lékařka Michalina Wisłocka a zabývala se v ní odtabuizováním sexuality a poskytovala mj. i návod ženám, jak dosáhnout při milování co největšího potěšení. Odpor socialistických cenzorů, církve i konzervativní společnosti proti této knize jen zvyšoval poptávku po ní. Film zachycuje nejen historické události a mnohaleté pozadí vzniku tohoto díla, ale také osobní život její autorky. Wisłocka (Magdalena Boczarska) dokázala fundovaně a beze studu popsat ve své knize cestu ke štěstí v milostném životě druhých, v jejím vlastním však s nalezením pravé lásky a uspokojením tužeb příliš štěstí neměla. Zničehonic se ale na její cestě objevuje šarmantní a charismatický Jurek (Eryk Lubos). Režisérka Maria Sadowska („Den žen“), v Polsku jinak také populární zpěvačka, nepředkládá divákovi suchopárný životopisný film plný faktů, naopak se v souladu s tematikou zmíněné knihy nebojí použít také humor a nadsázku. Film je letošním diváckým hitem v Polsku, v polských kinech ho dosud zhlédly téměř 2 miliony diváků. (3Kino)
    69%
    Na konci 70. let vyšla po velkých peripetiích v Polsku legendární kniha s názvem „Umění milování“, kterou doma tajně vlastnil snad každý. Její autorkou byla lékařka Michalina Wisłocka a zabývala se v ní odtabuizováním sexuality a poskytovala mj. i návod ženám, jak dosáhnout při milování co největšího potěšení. Odpor socialistických cenzorů, církve i konzervativní společnosti proti této knize jen zvyšoval poptávku po ní. Film zachycuje nejen historické události a mnohaleté pozadí vzniku tohoto díla, ale také osobní život její autorky. Wisłocka (Magdalena Boczarska) dokázala fundovaně a beze studu popsat ve své knize cestu ke štěstí v milostném životě druhých, v jejím vlastním však s nalezením pravé lásky a uspokojením tužeb příliš štěstí neměla. Zničehonic se ale na její cestě objevuje šarmantní a charismatický Jurek (Eryk Lubos). Režisérka Maria Sadowska („Den žen“), v Polsku jinak také populární zpěvačka, nepředkládá divákovi suchopárný životopisný film plný faktů, naopak se v souladu s tematikou zmíněné knihy nebojí použít také humor a nadsázku. Film je letošním diváckým hitem v Polsku, v polských kinech ho dosud zhlédly téměř 2 miliony diváků. (3Kino)
    5
  • Na srebrnym globie
    Na srebrnym globie (1988)
    FilmRole: Marta
    Jeden z nejtragičtějších osudů filmu v dějinách kinematografie srovnatelný svým rozsahem snad jen s nikdy nedokončenými snímky Ejzenštejna nebo Ericha von Stroheima. Historie realizace snímku a tragické přerušení produkce se vepsaly do chmurné historie komunistického kina. Jedna z nejnákladnějších produkcí polské kinematografie byla sabotována v okamžiku, kdy byla natočeny již plné čtyři pětiny záběrů. Mystická sága z budoucnosti tak mohla být dokončena až za dvanáct let od započetí prací, ale nikdy již nebyla dovedena do zamýšlené formy. Svým vypravěčským potenciálem, epickou šíři a kolonizací Vesmíru byl tento monument považován za průkopníka na poli sci-fi, který by v původní podobě mohl trumfnout samotné Hvězdné války George Lucase nebo postapokalyptickou sérii Mad Max. Nebýt ironie osudu, vizionář Zulawski jim mohl o pár let dříve sebrat vítr z plachet.
    Žánry:Sci-fi
    69%
    Jeden z nejtragičtějších osudů filmu v dějinách kinematografie srovnatelný svým rozsahem snad jen s nikdy nedokončenými snímky Ejzenštejna nebo Ericha von Stroheima. Historie realizace snímku a tragické přerušení produkce se vepsaly do chmurné historie komunistického kina. Jedna z nejnákladnějších produkcí polské kinematografie byla sabotována v okamžiku, kdy byla natočeny již plné čtyři pětiny záběrů. Mystická sága z budoucnosti tak mohla být dokončena až za dvanáct let od započetí prací, ale nikdy již nebyla dovedena do zamýšlené formy. Svým vypravěčským potenciálem, epickou šíři a kolonizací Vesmíru byl tento monument považován za průkopníka na poli sci-fi, který by v původní podobě mohl trumfnout samotné Hvězdné války George Lucase nebo postapokalyptickou sérii Mad Max. Nebýt ironie osudu, vizionář Zulawski jim mohl o pár let dříve sebrat vítr z plachet.
    Žánry:Sci-fi
    6
  • Plukovník Kwiatkowski
    Plukovník Kwiatkowski (1995)
    FilmRole: Blondyna, kobieta Dudka
    Vojenský lékař Andrzej Kwiatkowski vzdoruje vojenském drilu a absurdním rozhodnutím nadřízených svým humorem a nadhledem. Po úspěšně operaci plukovníka státní bezpečnosti Koziora, dostává za odměnu několik dnů dovolené a odjíždí s nerozlučným kamarádem Dudkem do Varšavy. V troskách rodinného domu, Kwiatkowski nalezá dívku Kryšku, do níž se rázem zamiluje. Pozve ji na ples a z náhodného konfliktu s ruským důstojníkem vyvázne jen proto, že přesvědčivě sehraje roli vysokého důstojníka polské státní bezpečnosti. Tím jeho velké "dobrodružství" začíná... Komedie, při níž se divák baví a současně mu běhá mráz po zádech, se vrací do prvních dnů po skončení druhé světové války.
    68%
    Vojenský lékař Andrzej Kwiatkowski vzdoruje vojenském drilu a absurdním rozhodnutím nadřízených svým humorem a nadhledem. Po úspěšně operaci plukovníka státní bezpečnosti Koziora, dostává za odměnu několik dnů dovolené a odjíždí s nerozlučným kamarádem Dudkem do Varšavy. V troskách rodinného domu, Kwiatkowski nalezá dívku Kryšku, do níž se rázem zamiluje. Pozve ji na ples a z náhodného konfliktu s ruským důstojníkem vyvázne jen proto, že přesvědčivě sehraje roli vysokého důstojníka polské státní bezpečnosti. Tím jeho velké "dobrodružství" začíná... Komedie, při níž se divák baví a současně mu běhá mráz po zádech, se vrací do prvních dnů po skončení druhé světové války.
    7
  • 8
  • Plagi Breslau
    Plagi Breslau (2018)
    FilmRole: Pathomorphologist
    • Netflix
    67%
    9
  • Walesa: člověk naděje
    Walesa: člověk naděje (2013)
    FilmRole: Ilona
    • iVysílání
    65%
    10
  • 11
  • Tvář
    Tvář (2018)
    FilmRole: Dagmařina matka
    • Edison

    Hlavní hrdina Tváře – maloměstský podivín a excentrik Jacek – miluje heavy metal, svoji holku, malé auto a svého psa. Pracuje na staveništi, kde má vyrůst nejvyšší socha Ježíše na světě. Když jej nečekaně zmrzačí tragická nehoda, obrátí se k němu oči celé země – Jacek se totiž stane prvním občanem Polska, který podstoupí transplantaci obličeje. Tvář je odpoutaná, nekonvenční bajka o vnitřní síle a kráse, která virtuózně kloubí realismus, fantazijní prvky a černý humor. Szumowska záměrně pracuje s rozvolněnou strukturou, jejíž nevyzpytatelnost ještě umocňuje rafinovanými hrátkami s ostřením. Výsledkem je nekompromisní, ale zároveň mimořádně zábavná studie krize identity, která umně přepíná z komisní frašky do jízlivého společenského komentáře. (Film Europe)

    Žánry:DramaKomedie
    64%

    Hlavní hrdina Tváře – maloměstský podivín a excentrik Jacek – miluje heavy metal, svoji holku, malé auto a svého psa. Pracuje na staveništi, kde má vyrůst nejvyšší socha Ježíše na světě. Když jej nečekaně zmrzačí tragická nehoda, obrátí se k němu oči celé země – Jacek se totiž stane prvním občanem Polska, který podstoupí transplantaci obličeje. Tvář je odpoutaná, nekonvenční bajka o vnitřní síle a kráse, která virtuózně kloubí realismus, fantazijní prvky a černý humor. Szumowska záměrně pracuje s rozvolněnou strukturou, jejíž nevyzpytatelnost ještě umocňuje rafinovanými hrátkami s ostřením. Výsledkem je nekompromisní, ale zároveň mimořádně zábavná studie krize identity, která umně přepíná z komisní frašky do jízlivého společenského komentáře. (Film Europe)

    Žánry:DramaKomedie
    12
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    13
  • 14
  • Vábení sirén
    Vábení sirén (2015)
    FilmRole: Rajstopa
    • Netflix

    Bizarní svět varšavských nočních klubů osmdesátých let, ve kterém se ocitnou dvě ztracené mořské panny. Hororo-muzikál s mytologickým přesahem – odkazuje na symbol města a legendu o varšavské siréně. Debut režisérky Agnieszky Smoczyńské nadchne skvělou hudbou a vynikajícími pěveckými výkony herců. V hlavní roli „Zlaté“ čeští diváci rozpoznají Michalinu Olszańskou, Olgu z filmu Já, Olga Hepnarová. Film získal ocenění na Sundance Film Festivalu 2016 a speciální cenu poroty za nejlepší debut a nejlepší masky na Festiwal Filmowy w Gdyni 2015. (Bardzo fajný festival)

     

    Žánry:DramaHororKomedieMuzikál
    62%

    Bizarní svět varšavských nočních klubů osmdesátých let, ve kterém se ocitnou dvě ztracené mořské panny. Hororo-muzikál s mytologickým přesahem – odkazuje na symbol města a legendu o varšavské siréně. Debut režisérky Agnieszky Smoczyńské nadchne skvělou hudbou a vynikajícími pěveckými výkony herců. V hlavní roli „Zlaté“ čeští diváci rozpoznají Michalinu Olszańskou, Olgu z filmu Já, Olga Hepnarová. Film získal ocenění na Sundance Film Festivalu 2016 a speciální cenu poroty za nejlepší debut a nejlepší masky na Festiwal Filmowy w Gdyni 2015. (Bardzo fajný festival)

     

    Žánry:DramaHororKomedieMuzikál
    15
  • Rodinný poklad
    Rodinný poklad (2024)
    FilmRole: Zofia
    • KVIFF TV
    Americká novinářka Ruth se vydá spolu se svým otcem Edekem, přeživším holokaustu, do rodného Polska. Edek se však zarputile brání zamýšlenému terapeutickému účelu jejich výletu a atmosféru kontemplace narušuje vytvářením nevhodně humorných situací. Film Rodinný poklad je německo-francouzská tragikomedie, kterou natočila Julia von Heinz. Hlavní role Ruth se ujala Lena Dunham, autorka seriálu Girls, a Edeka ztvárnil slavný britský režisér Stephen Fry.
    Žánry:DramaKomedie
    61%
    Americká novinářka Ruth se vydá spolu se svým otcem Edekem, přeživším holokaustu, do rodného Polska. Edek se však zarputile brání zamýšlenému terapeutickému účelu jejich výletu a atmosféru kontemplace narušuje vytvářením nevhodně humorných situací. Film Rodinný poklad je německo-francouzská tragikomedie, kterou natočila Julia von Heinz. Hlavní role Ruth se ujala Lena Dunham, autorka seriálu Girls, a Edeka ztvárnil slavný britský režisér Stephen Fry.
    Žánry:DramaKomedie
    16
  • Křtiny
    Křtiny (2010)
    FilmRole: Magdina máma

    Dva někdejší přátelé z malého městečka, kteří se chtěli dostat do velkého světa, se setkávají po několika letech. Michalovi se to podařilo - žije v luxusním bytě ve Varšavě, podniká, má krásnou ženu a novorozeného syna. Janek, jeho někdejší kumpán za ním přijíždí z vojny, aby se stal kmotrem jeho dítěte. Kamarádovou proměnou je však překvapen a spoustě věcí nerozumí. Kdysi drsný přítel, který si nenechal nic líbit, se proměnil v citlivého člověka, jenž se rozpláče i v okamžiku, kdy musí nechat utratit nemocného psa. Nic ale není takové, jak se na první pohled zdá. Michala totiž pronásleduje zločinecká minulost: členové jeho někdejšího gangu, které před lety udal policii, mu vyhrožují smrtí. V obavách z budoucnosti dokonce žádá Janka, aby se ujal jeho rodiny. Ten se ale právě v tomto okamžiku odhodlá k činu, jehož důsledky už nelze vzít zpět. (oficiální text distributora)

    Žánry:DramaThriller
    60%

    Dva někdejší přátelé z malého městečka, kteří se chtěli dostat do velkého světa, se setkávají po několika letech. Michalovi se to podařilo - žije v luxusním bytě ve Varšavě, podniká, má krásnou ženu a novorozeného syna. Janek, jeho někdejší kumpán za ním přijíždí z vojny, aby se stal kmotrem jeho dítěte. Kamarádovou proměnou je však překvapen a spoustě věcí nerozumí. Kdysi drsný přítel, který si nenechal nic líbit, se proměnil v citlivého člověka, jenž se rozpláče i v okamžiku, kdy musí nechat utratit nemocného psa. Nic ale není takové, jak se na první pohled zdá. Michala totiž pronásleduje zločinecká minulost: členové jeho někdejšího gangu, které před lety udal policii, mu vyhrožují smrtí. V obavách z budoucnosti dokonce žádá Janka, aby se ujal jeho rodiny. Ten se ale právě v tomto okamžiku odhodlá k činu, jehož důsledky už nelze vzít zpět. (oficiální text distributora)

    Žánry:DramaThriller
    17
  • 18
  • 19
  • 20