Simon Curtis: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Simon Curtis: Filmy a seriály

  • Shooting the Past
    Shooting the Past (1999)
    Seriál
    84%
    1
  • Večer tříkrálový
    Večer tříkrálový (1996)
    Film
    Závěrečná část první řady Shakespearových komedií. Plná převleků, náhod, lehkovážných piklů, zvratů, záměn i rozuzlení. Příběh dvojčat, která se ztratí v bouři a která se po různých peripetiích na konci šťastně setkají, vznikl na oslavu vyvrcholení tradičního dvanáctidenního vánočního veselí, končícího na Tři krále, a byl poprvé vydán v roce 1623. Mýtická země, zvaná Illyria, v níž se jeho děj odehrává, se ovšem v adaptaci uznávaného divadelního režiséra Trevora Nunna nápadně podobá viktoriánské Anglii s její melancholickou podzimní náladou. Hvězdnému obsazení dominuje Helena Bonham Carterová coby krásná Olivie a Imogen Stubbsová ve dvojroli Violy a Cesaria, v jedné z posledních hereckých kreací tu můžeme obdivovat i Nigela Hawthornea, nezapomenutelného sira Humphreyho ze seriálu Jistě, pane ministře...
    74%
    Závěrečná část první řady Shakespearových komedií. Plná převleků, náhod, lehkovážných piklů, zvratů, záměn i rozuzlení. Příběh dvojčat, která se ztratí v bouři a která se po různých peripetiích na konci šťastně setkají, vznikl na oslavu vyvrcholení tradičního dvanáctidenního vánočního veselí, končícího na Tři krále, a byl poprvé vydán v roce 1623. Mýtická země, zvaná Illyria, v níž se jeho děj odehrává, se ovšem v adaptaci uznávaného divadelního režiséra Trevora Nunna nápadně podobá viktoriánské Anglii s její melancholickou podzimní náladou. Hvězdnému obsazení dominuje Helena Bonham Carterová coby krásná Olivie a Imogen Stubbsová ve dvojroli Violy a Cesaria, v jedné z posledních hereckých kreací tu můžeme obdivovat i Nigela Hawthornea, nezapomenutelného sira Humphreyho ze seriálu Jistě, pane ministře...
    2
  • Twenty Thousand Streets Under the Sky
    Twenty Thousand Streets Under the Sky (2005)
    Seriál
    71%
    3
  • Mrs. Dalloway
    Mrs. Dalloway (1997)
    Film
    Román Paní Dallowayová je jedno z nejintimnějších děl anglické spisovatelky Virginie Woolfové a také rozhodně patří ke špičkám její tvorby. Kvůli jeho rozvrstvenosti a filozofické nadstavbě je nesmírně těžké jej převést na plátno ve veškeré celistvosti, ale když si tvůrci filmu vyberou úhel pohledu, může na plátně oživnout Clarissa, Peter, Richard, Sally, Septimus, Rezie a mnoho dalších lidí, jejichž osudy se pomyslně a poeticky spletou dohromady během jednoho obyčejného a přece tak osudového červnového dne roku 1923.
    61%
    Román Paní Dallowayová je jedno z nejintimnějších děl anglické spisovatelky Virginie Woolfové a také rozhodně patří ke špičkám její tvorby. Kvůli jeho rozvrstvenosti a filozofické nadstavbě je nesmírně těžké jej převést na plátno ve veškeré celistvosti, ale když si tvůrci filmu vyberou úhel pohledu, může na plátně oživnout Clarissa, Peter, Richard, Sally, Septimus, Rezie a mnoho dalších lidí, jejichž osudy se pomyslně a poeticky spletou dohromady během jednoho obyčejného a přece tak osudového červnového dne roku 1923.
    4
  • Pět dní
    Pět dní (2007)
    Seriál
    • Max

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. Jsem v podstatě dokumentaristka, říká o sobě Hughesová, a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly. Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch pět dní. Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    59%

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. Jsem v podstatě dokumentaristka, říká o sobě Hughesová, a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly. Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch pět dní. Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    5
  • Kmen
    Kmen (1998)
    Film
    Vypadalo to jako snadný úkol: přesvědčit partu těch podivných mladých lidí, kteří se tu usídlili, aby objekt, s nímž má firma dalekosáhlé plány, vyklidili. Proč by koneckonců nemohli odtáhnout někam jinam? Za částku, kterou je jim firma ochotna jako odstupné vyplatit, by se jistě mohli zakoupit leckde jinde. Jamie, mladý nadějný zástupce společnosti, nemá důvod pochybovat ani o svých schopnostech, ani o moci peněz. První setkání s realitou jej ovšem přesvědčí o tom, že věci nepůjdou tak hladce, jak se od kancelářského stolu zdálo. Neboť lidé, na které tady narazil, nejsou žádní bezdomovci nebo squateři, ba právě naopak. Je to zřejmě dokonale organizovaná společnost, řídící se vlastními pevnými pravidly, záměrně se distancující od světa tam venku. Společnost, opovrhující konzumním způsobem života a zakládající si na ideálech svobody a přátelství, které jsou tak krásné a tak nakažlivé...
    Žánry:Drama
    59%
    Vypadalo to jako snadný úkol: přesvědčit partu těch podivných mladých lidí, kteří se tu usídlili, aby objekt, s nímž má firma dalekosáhlé plány, vyklidili. Proč by koneckonců nemohli odtáhnout někam jinam? Za částku, kterou je jim firma ochotna jako odstupné vyplatit, by se jistě mohli zakoupit leckde jinde. Jamie, mladý nadějný zástupce společnosti, nemá důvod pochybovat ani o svých schopnostech, ani o moci peněz. První setkání s realitou jej ovšem přesvědčí o tom, že věci nepůjdou tak hladce, jak se od kancelářského stolu zdálo. Neboť lidé, na které tady narazil, nejsou žádní bezdomovci nebo squateři, ba právě naopak. Je to zřejmě dokonale organizovaná společnost, řídící se vlastními pevnými pravidly, záměrně se distancující od světa tam venku. Společnost, opovrhující konzumním způsobem života a zakládající si na ideálech svobody a přátelství, které jsou tak krásné a tak nakažlivé...
    Žánry:Drama
    6