Robert Sterling: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Robert Sterling: Filmy a seriály

  • House Party
    House Party (1952)
    Seriál
    House Party je americká rozhlasová varieté/talk show, která se vysílala na CBS Radio a ABC Radio od 15. ledna 1945 do 13. října 1967. Stejně dlouho běžela i na CBS jako televizní pořad Art Linkletter's House Party a v poslední sezóně jako The Linkletter Show, od 1. září 1952 do 5. září 1969. Seriál vznikl, když se producent John Guedel dozvěděl, že reklamní agentura chce vytvořit nový denní pořad s účastí publika, a nabídl seriál, v němž by hrál Art Linkletter. Guedel a Linkletter, požádáni o nastínění konceptu, přišli s formátem, který by Linkletterovi poskytl velkou svobodu a umožnil spontánnost.
    Žánry:Rodinný
    69%
    House Party je americká rozhlasová varieté/talk show, která se vysílala na CBS Radio a ABC Radio od 15. ledna 1945 do 13. října 1967. Stejně dlouho běžela i na CBS jako televizní pořad Art Linkletter's House Party a v poslední sezóně jako The Linkletter Show, od 1. září 1952 do 5. září 1969. Seriál vznikl, když se producent John Guedel dozvěděl, že reklamní agentura chce vytvořit nový denní pořad s účastí publika, a nabídl seriál, v němž by hrál Art Linkletter. Guedel a Linkletter, požádáni o nastínění konceptu, přišli s formátem, který by Linkletterovi poskytl velkou svobodu a umožnil spontánnost.
    Žánry:Rodinný
    1
  • Neznámý signál
    Neznámý signál (2007)
    Film
    Na dveře klepe nový rok a městečko Terminus se pomalu začíná utápět v chaosu, zmatku a anarchii. Všechny možné komunikační kanály se hroutí a z obrazovek televizí, monitorů počítačů a displejů mobilních telefonů začínají proudit do světa podivné obrazy a zvuky. A společně s nezvyklým signálem se všech obyvatel Terminu začíná chápat děsivý amok přerůstající v nelidské vražedné běsnění. Mladá žena Maya původně ničemu kolem nevěnovala pozornost, ale když si uvědomí, že má v zádech dav maniaků včetně vlastního manžela, začíná chápat, že musí něco udělat. A stejně tak její zachránce Ben. Jenže otázka zní, jak v této situaci postupovat. Jistě, nejlepší by bylo zničit zdroj signálu, ale to se mnohem snáze řekne, než udělá. A buďte si jistí, že režiséři David Bruckner, Dan Bush a Jacob Gentry, kteří natočili tento pozoruhodný sci-fi horor společně jako kooperační experiment a rozdělili jej do tří navazujících, přesto zcela odlišných částí, to svým hrdinům rozhodně neusnadní. Paranoia se začíná plížit ulicemi a smrt je na dosah ruky.
    56%
    Na dveře klepe nový rok a městečko Terminus se pomalu začíná utápět v chaosu, zmatku a anarchii. Všechny možné komunikační kanály se hroutí a z obrazovek televizí, monitorů počítačů a displejů mobilních telefonů začínají proudit do světa podivné obrazy a zvuky. A společně s nezvyklým signálem se všech obyvatel Terminu začíná chápat děsivý amok přerůstající v nelidské vražedné běsnění. Mladá žena Maya původně ničemu kolem nevěnovala pozornost, ale když si uvědomí, že má v zádech dav maniaků včetně vlastního manžela, začíná chápat, že musí něco udělat. A stejně tak její zachránce Ben. Jenže otázka zní, jak v této situaci postupovat. Jistě, nejlepší by bylo zničit zdroj signálu, ale to se mnohem snáze řekne, než udělá. A buďte si jistí, že režiséři David Bruckner, Dan Bush a Jacob Gentry, kteří natočili tento pozoruhodný sci-fi horor společně jako kooperační experiment a rozdělili jej do tří navazujících, přesto zcela odlišných částí, to svým hrdinům rozhodně neusnadní. Paranoia se začíná plížit ulicemi a smrt je na dosah ruky.
    2