?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Yi-da Jeon: Filmy a seriály

  • Taxikář ze Soulu
    Taxikář ze Soulu (2017)
    Film

    Soulský taxikář Kim Man-seob se o politické dění nezajímá. Stěží uživí sebe a svou dceru, která je pro něj vším. Proto ani neváhá, když se mu naskytne příležitost odvézt německého reportéra do Kwangdžu zmapovat nebezpečné studentské povstání. To, co je tu ale ve skutečnosti čeká, nepřekvapí jenom je, ale i celý svět.

    Nejvýdělečnější film roku natočený na motivy skutečných událostí května 1980 vypráví příběh hrdinství obyčejných lidí, který bude Jižní Koreu zastupovat na Oscarech v kategorii Nejlepší cizojazyčný film. (Filmasia 2017)

    80%

    Soulský taxikář Kim Man-seob se o politické dění nezajímá. Stěží uživí sebe a svou dceru, která je pro něj vším. Proto ani neváhá, když se mu naskytne příležitost odvézt německého reportéra do Kwangdžu zmapovat nebezpečné studentské povstání. To, co je tu ale ve skutečnosti čeká, nepřekvapí jenom je, ale i celý svět.

    Nejvýdělečnější film roku natočený na motivy skutečných událostí května 1980 vypráví příběh hrdinství obyčejných lidí, který bude Jižní Koreu zastupovat na Oscarech v kategorii Nejlepší cizojazyčný film. (Filmasia 2017)

    1
  • Mianhada, saranghanda
    Mianhada, saranghanda (2004)
    Seriál
    Cha Moo Hyuk je muž, kterého adoptovala australská rodina, ale krutě s ním zacházela a v mladém věku ho opustila. Náhodou potká Song Eun Chae, módní koordinátorku oddanou svému zaměstnavateli, zpěváku Choi Yuneovi. Jejich setkání bude mít dopad na zbytek života Cha Moo Hyuka, protože zničující sled událostí ho přivede k tomu, aby se ponořil do své minulosti a nakonec našel štěstí.
    Žánry:DramaRomantický
    80%
    Cha Moo Hyuk je muž, kterého adoptovala australská rodina, ale krutě s ním zacházela a v mladém věku ho opustila. Náhodou potká Song Eun Chae, módní koordinátorku oddanou svému zaměstnavateli, zpěváku Choi Yuneovi. Jejich setkání bude mít dopad na zbytek života Cha Moo Hyuka, protože zničující sled událostí ho přivede k tomu, aby se ponořil do své minulosti a nakonec našel štěstí.
    Žánry:DramaRomantický
    2
  • Miseuti
    Miseuti (2018)
    Seriál
    79%
    3
  • Sado
    Sado (2015)
    Film
    70%
    4
  • Deo tereo raibeu
    Deo tereo raibeu (2013)
    Film
    Young-hwa Yoon (Jung-woo Ha), skomírající hvězda televizního zpravodajství, prožívající jednu ze svých nejtěžších životních etap, dostává během rutinního rozhlasového vysílání přepojený telefonní hovor, stávající se styčným bodem celého snímku. Volajícím není nikdo jiný než podivně znějící muž, vydávající se za ozbrojeného teroristu. Young-hwa se k celé záležitosti staví poměrně skepticky, jak by taky ne, vždyť podobných výhružných telefonátů lze po celé zemi zaznamenat stovky, ne-li tisíce. Tento telefonát nicméně planou výhrůžkou není.
    Žánry:AkčníThriller
    70%
    Young-hwa Yoon (Jung-woo Ha), skomírající hvězda televizního zpravodajství, prožívající jednu ze svých nejtěžších životních etap, dostává během rutinního rozhlasového vysílání přepojený telefonní hovor, stávající se styčným bodem celého snímku. Volajícím není nikdo jiný než podivně znějící muž, vydávající se za ozbrojeného teroristu. Young-hwa se k celé záležitosti staví poměrně skepticky, jak by taky ne, vždyť podobných výhružných telefonátů lze po celé zemi zaznamenat stovky, ne-li tisíce. Tento telefonát nicméně planou výhrůžkou není.
    Žánry:AkčníThriller
    5
  • Annyeong, hyeonga
    Annyeong, hyeonga (2004)
    Film
    Devítiletý Hani je postrach okolí, který se ničeho nebojí. Je to předčasně vyspělý spratek, jehož spolužáci jsou mu podřízeni a dokonce i členové rodiny jsou pod jeho kontrolou. Obzvláště za svůj největší terč považuje svého staršího bratra HanByula, který si často stěžuje na nevolnost. Až do jednoho osudného dne, kdy se HanByul doma zhroutí a je odvezen na pohotovost, kde se rodičům splní ta nejhorší noční můra – je mu diagnostikována rakovina. Film je natočen podle skutečné události.
    Žánry:Drama
    68%
    Devítiletý Hani je postrach okolí, který se ničeho nebojí. Je to předčasně vyspělý spratek, jehož spolužáci jsou mu podřízeni a dokonce i členové rodiny jsou pod jeho kontrolou. Obzvláště za svůj největší terč považuje svého staršího bratra HanByula, který si často stěžuje na nevolnost. Až do jednoho osudného dne, kdy se HanByul doma zhroutí a je odvezen na pohotovost, kde se rodičům splní ta nejhorší noční můra – je mu diagnostikována rakovina. Film je natočen podle skutečné události.
    Žánry:Drama
    6
  • Robot, Sori
    Robot, Sori (2016)
    Film
    68%
    7
  • Boolhandang
    Boolhandang (2017)
    Film
    67%
    8
  • Inganjungdok
    Inganjungdok (2014)
    Film
    65%
    9
  • Siineui sarang
    Siineui sarang (2017)
    Film
    Básník, kterému je už skoro čtyřicet a celý život prožil na ostrově Jeju, žije z peněz své pracující manželky. I když ho neustále peskuje za to, že rodinu neuživí, on si jen píše básně a o nic se nestará. Jednoho dne potká mladého chlapce, který pracuje v cukrárně, a poprvé v životě se zamiluje.
    Žánry:DramaRomantický
    64%
    Básník, kterému je už skoro čtyřicet a celý život prožil na ostrově Jeju, žije z peněz své pracující manželky. I když ho neustále peskuje za to, že rodinu neuživí, on si jen píše básně a o nic se nestará. Jednoho dne potká mladého chlapce, který pracuje v cukrárně, a poprvé v životě se zamiluje.
    Žánry:DramaRomantický
    10
  • Kichin
    Kichin (2008)
    Film
    58%
    11
  • Jeonggeul jyuseu
    Jeonggeul jyuseu (2002)
    Film
    54%
    12
  • Gojitmal
    Gojitmal (1999)
    Film
    Pověz mi lež, prosí titul románu korejského spisovatele Jang Jung Ila, který autorovi po svém vydání v roce 1996 vynesl půlroční nucenou stáž v jihokorejském vězení. Skandální kniha plná explicitní perverze se o tři roky později stala inspirací pro režiséra Jang Sun Wooa, jenž ji využil jako východisko pro svou kvazi-dokumentární utopii Lži, jíž definoval tím, o čem sníme (skoro) všichni: život, to je žrát a píchat. A nechodit do práce. Snímek je složen takřka výhradně ze sexuální akcí nabitých setkání osmatřicetiletého sochaře Y a osmnáctileté studentky-panny J v hotelových pokojích, odosobněných jako jejich jména. Postupná deflorace tří klíčových otvorů (doprovázená roztomilými cedulkami First Hole, Second Hole atd.) zvolna přechází ve festival slastně bolestivých praktik - tajným fetišem jihokorejské školačky jsou totiž rozličné formy bití. Úctyhodný arsenál bambusových tyčí, prutů, holí a násad během filmu nepřetržitě získává na objemu, vše se stupňuje, čerstvě protržená panna se mění v dominu a ze skulptorovy touhy se stává nezvladatelná obsese. Soft-coreový žánr se sadomasochistickými prvky pojímaný důsledně ve stylu cinema-verité, s místy epileptickou ruční kamerou a chladně pulsujícím techno soundtrackem ještě rozrušují řídké zcizovací efekty a sebereflexivní momenty: podivuhodné úvodní interview s oběma z představitelů (třiadvacetiletá modelka Kim Tae Jeon a třiačtyřicetiletý Lee Sang Hyun, povoláním opravdu sochař) nebo náhlý vstup režiséra do vypjaté scény. Sex a násilí se tu dobrovolně děje nejen pro zvrhlé potěšení samo, ale také proti minulým i budoucím cenzorům, kteří by je chtěli pokrytecky potírat. Lhářem tu není kamera, ani protagonisté a (vyjma samého závěru) dokonce ani postavy samy, nýbrž schizofrenní společenské klima, v němž sexuální perzekuce a skrytá perverze jedno zpocené tělo jsou. (text Aleš Stuchlý pro Festival Otrlého Diváka II.)
    Žánry:DramaErotický
    51%
    Pověz mi lež, prosí titul románu korejského spisovatele Jang Jung Ila, který autorovi po svém vydání v roce 1996 vynesl půlroční nucenou stáž v jihokorejském vězení. Skandální kniha plná explicitní perverze se o tři roky později stala inspirací pro režiséra Jang Sun Wooa, jenž ji využil jako východisko pro svou kvazi-dokumentární utopii Lži, jíž definoval tím, o čem sníme (skoro) všichni: život, to je žrát a píchat. A nechodit do práce. Snímek je složen takřka výhradně ze sexuální akcí nabitých setkání osmatřicetiletého sochaře Y a osmnáctileté studentky-panny J v hotelových pokojích, odosobněných jako jejich jména. Postupná deflorace tří klíčových otvorů (doprovázená roztomilými cedulkami First Hole, Second Hole atd.) zvolna přechází ve festival slastně bolestivých praktik - tajným fetišem jihokorejské školačky jsou totiž rozličné formy bití. Úctyhodný arsenál bambusových tyčí, prutů, holí a násad během filmu nepřetržitě získává na objemu, vše se stupňuje, čerstvě protržená panna se mění v dominu a ze skulptorovy touhy se stává nezvladatelná obsese. Soft-coreový žánr se sadomasochistickými prvky pojímaný důsledně ve stylu cinema-verité, s místy epileptickou ruční kamerou a chladně pulsujícím techno soundtrackem ještě rozrušují řídké zcizovací efekty a sebereflexivní momenty: podivuhodné úvodní interview s oběma z představitelů (třiadvacetiletá modelka Kim Tae Jeon a třiačtyřicetiletý Lee Sang Hyun, povoláním opravdu sochař) nebo náhlý vstup režiséra do vypjaté scény. Sex a násilí se tu dobrovolně děje nejen pro zvrhlé potěšení samo, ale také proti minulým i budoucím cenzorům, kteří by je chtěli pokrytecky potírat. Lhářem tu není kamera, ani protagonisté a (vyjma samého závěru) dokonce ani postavy samy, nýbrž schizofrenní společenské klima, v němž sexuální perzekuce a skrytá perverze jedno zpocené tělo jsou. (text Aleš Stuchlý pro Festival Otrlého Diváka II.)
    Žánry:DramaErotický
    13