?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Stanislav Šťastný: Filmy a seriály

  • Zapomenuté světlo
    Zapomenuté světlo (1996)
    Film
    • KVIFF TV
    77%
    1
  • Něžný barbar
    Něžný barbar (1989)
    Film
    Přepis Hrabalovy autibiograficky laděné předlohy sice naznačuje určitou poetičnost, hájí naivismus jako životní princip, avšak zasazení do libeňské periferie 50. let je příliš povrchní, zúžená na neškodné bohémství. Ani postižení skutečných postav ( byť pánové Hrabal, Bondy a Boudník nejsou přímo jmrnováni ) není nijak oslnivé, jakkoli žijí tak říkajíc mimo reálný časoprostor, oddávajíce se svérázným diskuzím o umění a životě.
    Žánry:Komedie
    68%
    Přepis Hrabalovy autibiograficky laděné předlohy sice naznačuje určitou poetičnost, hájí naivismus jako životní princip, avšak zasazení do libeňské periferie 50. let je příliš povrchní, zúžená na neškodné bohémství. Ani postižení skutečných postav ( byť pánové Hrabal, Bondy a Boudník nejsou přímo jmrnováni ) není nijak oslnivé, jakkoli žijí tak říkajíc mimo reálný časoprostor, oddávajíce se svérázným diskuzím o umění a životě.
    Žánry:Komedie
    2
  • Muka obraznosti
    Muka obraznosti (1989)
    Film
    • Voyo
    Přepis Páralova románu již vznikal v očekávání rozhodujících společenských změn (premiéry se dočkal až po Listopadu), do hlavní ženské role dokonce byla obsazena Dáša Bláhová, která se vrátila z australské emigrace a byla svolná účastnit se odvážných erotických scén. Snímek vypráví o nadšeném mladíkovi, jenž na sklonku 50. let nastupuje do textilní továrny a předpokládá, že jej čeká slibná kariéra - hrdina se proto ustavičně poměřuje se svým oblíbeným literárním vzorem, kterým je stejně ambiciózní Julian Sorel ze Stendhalovy fresky Červený a černý. Výsledku však schází potřebná přesvědčivost, schopnost diváka vtáhnout do svého světa, zůstává příliš vyumělkovaný, neboť zvolená doba se stala pouhou nezávaznou kulisou pro milostné hrátky.
    59%
    Přepis Páralova románu již vznikal v očekávání rozhodujících společenských změn (premiéry se dočkal až po Listopadu), do hlavní ženské role dokonce byla obsazena Dáša Bláhová, která se vrátila z australské emigrace a byla svolná účastnit se odvážných erotických scén. Snímek vypráví o nadšeném mladíkovi, jenž na sklonku 50. let nastupuje do textilní továrny a předpokládá, že jej čeká slibná kariéra - hrdina se proto ustavičně poměřuje se svým oblíbeným literárním vzorem, kterým je stejně ambiciózní Julian Sorel ze Stendhalovy fresky Červený a černý. Výsledku však schází potřebná přesvědčivost, schopnost diváka vtáhnout do svého světa, zůstává příliš vyumělkovaný, neboť zvolená doba se stala pouhou nezávaznou kulisou pro milostné hrátky.
    3
  • ...nebo být zabit
    ...nebo být zabit (1985)
    Film
    Útěk z koncentračního tábora je vždy nebezpečný. Pokud však dvojice uprchlíků chce přežít, musí sama zabíjet, a to pokud možno tiše, aby na sebe neupozornila. Starší z mužů zaškoluje mladšího druha do obtížného umění jak přežít. Film ukazuje, jak ve výjimečných podmínkách upadají obvyklé lidské hodnoty, jak do pozadí ustupují soucit i svědomí, jak zabíjení se stává sebezáchovnou normou jednání. Do scén útěku se prolínají retrospektivní vsuvky, v nichž se oběma protagonistům odvíjejí vzpomínky na nedávnou minulost. Režisér Martin Hollý zvolil výrazně expresivní polohu, která však místy hraničí s násilnou křečovitostí.
    Žánry:DramaVálečnýRetro
    59%
    Útěk z koncentračního tábora je vždy nebezpečný. Pokud však dvojice uprchlíků chce přežít, musí sama zabíjet, a to pokud možno tiše, aby na sebe neupozornila. Starší z mužů zaškoluje mladšího druha do obtížného umění jak přežít. Film ukazuje, jak ve výjimečných podmínkách upadají obvyklé lidské hodnoty, jak do pozadí ustupují soucit i svědomí, jak zabíjení se stává sebezáchovnou normou jednání. Do scén útěku se prolínají retrospektivní vsuvky, v nichž se oběma protagonistům odvíjejí vzpomínky na nedávnou minulost. Režisér Martin Hollý zvolil výrazně expresivní polohu, která však místy hraničí s násilnou křečovitostí.
    Žánry:DramaVálečnýRetro
    4
  • Kluk za dvě pětky
    Kluk za dvě pětky (1983)
    Film
    57%
    5
  • Jak si zasloužit princeznu
    Jak si zasloužit princeznu (1995)
    Film
    Miroslav a jeho dva bratři se narodí z obřích vajec, která chudému rybáři svěří obří pták. Miroslav, na rozdíl od bratrů, má laskavé srdce, a tak cestou do světa zachrání nejen sokola a rybu, ale i mladého krále, který spadnul do propasti. Král učiní Miroslava svým rádcem, což mu bratři pochopitelně závidí. Namluví proto králi, že jedině Miroslav vysvobodí z moci Černokněžníka princeznu Verunku, královu nevěstu. Miroslav za pomoci zvířat princeznu skutečně osvobodí, ale mladí lidé se do sebe zamilují. Než pohádka dospěje ke šťastnému konci, čeká je nejedna zkouška...
    Žánry:Pohádka
    54%
    Miroslav a jeho dva bratři se narodí z obřích vajec, která chudému rybáři svěří obří pták. Miroslav, na rozdíl od bratrů, má laskavé srdce, a tak cestou do světa zachrání nejen sokola a rybu, ale i mladého krále, který spadnul do propasti. Král učiní Miroslava svým rádcem, což mu bratři pochopitelně závidí. Namluví proto králi, že jedině Miroslav vysvobodí z moci Černokněžníka princeznu Verunku, královu nevěstu. Miroslav za pomoci zvířat princeznu skutečně osvobodí, ale mladí lidé se do sebe zamilují. Než pohádka dospěje ke šťastnému konci, čeká je nejedna zkouška...
    Žánry:Pohádka
    6
  • Kouzelníkův návrat
    Kouzelníkův návrat (1984)
    Film

    I když název by tomu nasvědčoval, s pohádkami nemá tento snímek vůbec nic společného: odehrává se v severomoravském pohraničí těsně po skončení druhé války. Předkládá roztříštěnou mozaiku osudů mnoha lidí, navrátilců i přistěhovalců, kteří se pokoušeli začít nový život a uvěřili ve šťastnější zítřky. Ačkoli se režisér Antonín Kachlík pokoušel příběhu vdechnout jistou věrohodnost, podřizuje se ideologickým požadavkům 80. let.

    Žánry:Drama
    53%

    I když název by tomu nasvědčoval, s pohádkami nemá tento snímek vůbec nic společného: odehrává se v severomoravském pohraničí těsně po skončení druhé války. Předkládá roztříštěnou mozaiku osudů mnoha lidí, navrátilců i přistěhovalců, kteří se pokoušeli začít nový život a uvěřili ve šťastnější zítřky. Ačkoli se režisér Antonín Kachlík pokoušel příběhu vdechnout jistou věrohodnost, podřizuje se ideologickým požadavkům 80. let.

    Žánry:Drama
    7
  • Dotyky
    Dotyky (1988)
    Film
    Zájemce o studium na filmové fakultě natáčí pro přijímací zkoušky videodokument o jedné začínající kadeřnické učnici. A výsledky snažení máme možnost spatřit. Struktura \"film ve filmu\" je vyznačena odlišnou obrazovou stylizací, dokument vymezuje roztřesený obraz a kontaktně vnímaný zvuk, avšak oběma rovinám schází přesvědčivost i výmluvnost. Vypovídací hodnota je jakoby zastydlá, scénáristicky i režijně film stěží uspokojí.
    Žánry:Komedie
    51%
    Zájemce o studium na filmové fakultě natáčí pro přijímací zkoušky videodokument o jedné začínající kadeřnické učnici. A výsledky snažení máme možnost spatřit. Struktura \"film ve filmu\" je vyznačena odlišnou obrazovou stylizací, dokument vymezuje roztřesený obraz a kontaktně vnímaný zvuk, avšak oběma rovinám schází přesvědčivost i výmluvnost. Vypovídací hodnota je jakoby zastydlá, scénáristicky i režijně film stěží uspokojí.
    Žánry:Komedie
    8
  • Láska na druhý pohled
    Láska na druhý pohled (1981)
    Film
    51%
    9
  • Zkouškové období
    Zkouškové období (1990)
    Film
    42%
    10