?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Erik Hemmendorff: Filmy a seriály

  • Trojúhelník smutku
    Trojúhelník smutku (2022)
    Film
    • Canal+
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    Model Carl a influencerka Yaya tvoří krásný pár. Když je pozvou na plavbu na luxusní jachtě, hodlají si to pořádně užít, ale složení pasažérů jim to příliš neusnadňuje, neboť se jedná o velmi rozmanitou skupinu. Najdete tu nechutné boháče, ruského oligarchu, kapitána-alkoholika citujícího Marxe... Navíc se blíží bouře a u cestujících propukne těžká mořská nemoc a plavba končí tragicky. Loď ztroskotá a Carl a Yaya se se svými spolucestujícími a jednou uklízečkou stávají trosečníky na opuštěném ostrově. A karty se rázem úplně obracejí, neboť zmíněná uklízečka je jediná, která dokáže na ostrově přežít a zajistit obživu. Film byl podpořen programem Kreativní Evropa MEDIA.
    73%
    Model Carl a influencerka Yaya tvoří krásný pár. Když je pozvou na plavbu na luxusní jachtě, hodlají si to pořádně užít, ale složení pasažérů jim to příliš neusnadňuje, neboť se jedná o velmi rozmanitou skupinu. Najdete tu nechutné boháče, ruského oligarchu, kapitána-alkoholika citujícího Marxe... Navíc se blíží bouře a u cestujících propukne těžká mořská nemoc a plavba končí tragicky. Loď ztroskotá a Carl a Yaya se se svými spolucestujícími a jednou uklízečkou stávají trosečníky na opuštěném ostrově. A karty se rázem úplně obracejí, neboť zmíněná uklízečka je jediná, která dokáže na ostrově přežít a zajistit obživu. Film byl podpořen programem Kreativní Evropa MEDIA.
    1
  • Čtverec
    Čtverec (2017)
    Film
    • Edison
    Cristian je kurátor prestižního muzea moderního umění, které právě chystá odvážnou konceptuální výstavu. Její ústřední myšlenkou je čtverec o rozměrech 4 x 4 metry. Uvnitř něj platí pravidlo naprosté rovnosti a tolerance. Společně s PR agenturou hledá muzeum ideální strategii, jak v roztržitém a událostmi zavaleném mediálním prostoru celou akci zviditelnit. Jenže pak Cristian při bizarní formě kapesní krádeže přijde o peněženku a mobil a jeden z jeho podřízených vymyslí geniální způsob, jak je získat zpět. Cristian se jako obvykle nedokáže soustředit na nic jiného než sám na sebe. A podobně jako celá švédská společnost se i konceptuální výstava začíná utápět v bizarním zmatku, který definuje napětí mezi liberálními hodnotami, egoismem a sobectvím. Vítejte ve čtverci jménem současná Evropa. (Film Europe)
    Žánry:DramaKomedieSatira
    72%
    Cristian je kurátor prestižního muzea moderního umění, které právě chystá odvážnou konceptuální výstavu. Její ústřední myšlenkou je čtverec o rozměrech 4 x 4 metry. Uvnitř něj platí pravidlo naprosté rovnosti a tolerance. Společně s PR agenturou hledá muzeum ideální strategii, jak v roztržitém a událostmi zavaleném mediálním prostoru celou akci zviditelnit. Jenže pak Cristian při bizarní formě kapesní krádeže přijde o peněženku a mobil a jeden z jeho podřízených vymyslí geniální způsob, jak je získat zpět. Cristian se jako obvykle nedokáže soustředit na nic jiného než sám na sebe. A podobně jako celá švédská společnost se i konceptuální výstava začíná utápět v bizarním zmatku, který definuje napětí mezi liberálními hodnotami, egoismem a sobectvím. Vítejte ve čtverci jménem současná Evropa. (Film Europe)
    Žánry:DramaKomedieSatira
    2
  • Hra
    Hra (2011)
    Film
    • Edison
    Před několika lety okrádala v Göteborgu parta výrostků své vrstevníky – nepoužívala však ani násilí, ani natrénovanou zručnost, ale psychologický trik. Tato událost inspirovala režiséra Rubena Östlunda k psychologickému dramatu o tom, že motivace dětských zlodějů v tomto případě dost možná nespočívaly v nabývání majetku, ale v požitku z nadvlády a bezohledné manipulace. Vždyť jakákoli lidská interakce je do jisté míry hra. Propracovanému snímku se po celou dobu daří udržet divákův zájem a zároveň i budovat hmatatelné napětí. Dětské hrdiny i jejich okolí ukazuje ve vší nejednoznačnosti, kterou ještě posilují různé situace, do nichž se dostávají. Vedle mimořádně vyvinuté schopnosti proniknout do chování postav disponuje snímek i silnou režijní vizí. Ta pracuje s jednoduchým snímáním situací, jež tak dostávají mimořádně autentický nádech, ale i se subtilním humorem a s přesným inscenováním, ne nepodobným stylu Roye Anderssona. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:AkčníDramaThriller
    70%
    Před několika lety okrádala v Göteborgu parta výrostků své vrstevníky – nepoužívala však ani násilí, ani natrénovanou zručnost, ale psychologický trik. Tato událost inspirovala režiséra Rubena Östlunda k psychologickému dramatu o tom, že motivace dětských zlodějů v tomto případě dost možná nespočívaly v nabývání majetku, ale v požitku z nadvlády a bezohledné manipulace. Vždyť jakákoli lidská interakce je do jisté míry hra. Propracovanému snímku se po celou dobu daří udržet divákův zájem a zároveň i budovat hmatatelné napětí. Dětské hrdiny i jejich okolí ukazuje ve vší nejednoznačnosti, kterou ještě posilují různé situace, do nichž se dostávají. Vedle mimořádně vyvinuté schopnosti proniknout do chování postav disponuje snímek i silnou režijní vizí. Ta pracuje s jednoduchým snímáním situací, jež tak dostávají mimořádně autentický nádech, ale i se subtilním humorem a s přesným inscenováním, ne nepodobným stylu Roye Anderssona. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:AkčníDramaThriller
    3
  • Vyšší moc
    Vyšší moc (2014)
    Film
    • Edison

    Provokativní a mezinárodně uznávaný švédský režisér Ruben Östlund přináší ve svém čtvrtém celovečerním filmu mrazivou psychologickou studii moderní rodiny. Po observačních povídkových dramatech (Mongoloid s kytarou, V moci davu) a znepokojujícím obrazu dětské šikany (Play), ve kterých s trpkým humorem zkoumá lidské jednání na hranici společenských pravidel, však Östlund zachází ještě dál. Ve snímku Vyšší moc reflektuje jednání lidí v nečekaných a životu nebezpečných situacích, kdy zavládne “primitivní“ instinkt přežití.

    Čtyřčlenná švédská rodina cestuje do francouzských Alp, aby si při lyžování oddychla a nerušeně spolu strávila pár vzácných volných dní. Dovolenkovou idylu s hřejivým sluncem a zasněženými velkolepými horami však naruší mohutná lavina, řítící se během oběda na otevřenou restauraci na terase. Ebba chrání své vyděšené děti a zoufale volá na svého manžela Tomase, který však v panickém strachu utíká do bezpečí. Lavinová katastrofa se nakonec nekoná, avšak ze vzniklé sněžné mlhy se postupně vynořuje zahanbení, nejistota a výsměch. Manželství Tomase a Ebby i pokojný život rodiny visí na vlásku a Tomas vnitřně bojuje s vlastním selháním a všemožně se snaží obnovit svou napjatou úlohu otce.

    Vyšší moc představuje existenciální drama o tradičních rolích muže a ženy v rodinném životě a jejich vzájemných očekáváních, které z nich vycházejí. Östlund za něj na MFF Cannes v roce 2014 obdržel Cenu poroty a nominaci na Hlavní cenu v sekci Un Certain Regard, kde se režiséři ucházejí o cenu za nejoriginálnější výpověď a výrazovou poetiku. (Film Europe)

    Žánry:DramaKomedie
    70%

    Provokativní a mezinárodně uznávaný švédský režisér Ruben Östlund přináší ve svém čtvrtém celovečerním filmu mrazivou psychologickou studii moderní rodiny. Po observačních povídkových dramatech (Mongoloid s kytarou, V moci davu) a znepokojujícím obrazu dětské šikany (Play), ve kterých s trpkým humorem zkoumá lidské jednání na hranici společenských pravidel, však Östlund zachází ještě dál. Ve snímku Vyšší moc reflektuje jednání lidí v nečekaných a životu nebezpečných situacích, kdy zavládne “primitivní“ instinkt přežití.

    Čtyřčlenná švédská rodina cestuje do francouzských Alp, aby si při lyžování oddychla a nerušeně spolu strávila pár vzácných volných dní. Dovolenkovou idylu s hřejivým sluncem a zasněženými velkolepými horami však naruší mohutná lavina, řítící se během oběda na otevřenou restauraci na terase. Ebba chrání své vyděšené děti a zoufale volá na svého manžela Tomase, který však v panickém strachu utíká do bezpečí. Lavinová katastrofa se nakonec nekoná, avšak ze vzniklé sněžné mlhy se postupně vynořuje zahanbení, nejistota a výsměch. Manželství Tomase a Ebby i pokojný život rodiny visí na vlásku a Tomas vnitřně bojuje s vlastním selháním a všemožně se snaží obnovit svou napjatou úlohu otce.

    Vyšší moc představuje existenciální drama o tradičních rolích muže a ženy v rodinném životě a jejich vzájemných očekáváních, které z nich vycházejí. Östlund za něj na MFF Cannes v roce 2014 obdržel Cenu poroty a nominaci na Hlavní cenu v sekci Un Certain Regard, kde se režiséři ucházejí o cenu za nejoriginálnější výpověď a výrazovou poetiku. (Film Europe)

    Žánry:DramaKomedie
    4
  • V moci davu
    V moci davu (2008)
    Film
    • Edison
    Dvě mladistvé blondýny se afektovaně baví, partička mladíků vzájemně sexuálně experimentuje, mladá učitelka se snaží řešit školní šikanu a skupinu cestujících vězní řidič autobusu. Autor se zvláštním smyslem pro humor spojeným s nevšedním pozorovacím talentem vypráví o stádnosti a překračování tabu. [43. MFFKV 2008]
    Žánry:Drama
    65%
    Dvě mladistvé blondýny se afektovaně baví, partička mladíků vzájemně sexuálně experimentuje, mladá učitelka se snaží řešit školní šikanu a skupinu cestujících vězní řidič autobusu. Autor se zvláštním smyslem pro humor spojeným s nevšedním pozorovacím talentem vypráví o stádnosti a překračování tabu. [43. MFFKV 2008]
    Žánry:Drama
    5
  • Pleasure
    Pleasure (2021)
    Film
    Erotika a komerční exploatace ženských těl, oblíbená témata, kterými se Ninja Thyberg zabývá, se promítla i do jejího celovečerního hraného debutu. Ten sleduje mladou Švédku, která ze své rodné země přilétá do L. A., aby se stala pornohvězdou. Klasické schéma z nuly na vrchol je zde zasazené do kulis natáčení filmů pro dospělé. Překonávají se tak překážky typu prostupnost análního otvoru a spory s konkurenční herečkou se řeší peggingem. Film se dotkne i etických otázek týkajících se pocitu bezpečí při natáčení, víc než jim se ale věnuje samotnému pohledu na porno z úhlu pro diváka méně obvyklého; ženského. Thyberg se snímkem soutěžila na Sundance a byla nominována na ceny European Film Awards, British Independent Film Awards a Independent Spirit Awards.
    Žánry:DramaNezávislý
    56%
    Erotika a komerční exploatace ženských těl, oblíbená témata, kterými se Ninja Thyberg zabývá, se promítla i do jejího celovečerního hraného debutu. Ten sleduje mladou Švédku, která ze své rodné země přilétá do L. A., aby se stala pornohvězdou. Klasické schéma z nuly na vrchol je zde zasazené do kulis natáčení filmů pro dospělé. Překonávají se tak překážky typu prostupnost análního otvoru a spory s konkurenční herečkou se řeší peggingem. Film se dotkne i etických otázek týkajících se pocitu bezpečí při natáčení, víc než jim se ale věnuje samotnému pohledu na porno z úhlu pro diváka méně obvyklého; ženského. Thyberg se snímkem soutěžila na Sundance a byla nominována na ceny European Film Awards, British Independent Film Awards a Independent Spirit Awards.
    Žánry:DramaNezávislý
    6