?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Erik Hemmendorff: Filmy a seriály

  • Trojúhelník smutku
    Trojúhelník smutku (2022)
    Film
    • Canal+
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    Model Carl a influencerka Yaya tvoří krásný pár. Když je pozvou na plavbu na luxusní jachtě, hodlají si to pořádně užít, ale složení pasažérů jim to příliš neusnadňuje, neboť se jedná o velmi rozmanitou skupinu, najdete tu nechutné boháče, ruského oligarchu, kapitána-alkoholika citujícího Marxe... Navíc se blíží bouře a u cestujících propukne těžká mořská nemoc a plavba končí tragicky. Loď ztroskotá a Carl a Yaya se se svými spolucestujícími a jednou uklízečkou stávají trosečníky na opuštěném ostrově. A karty se rázem úplně obrací, neboť zmíněná uklízečka je jediná, která dokáže na ostrově přežít a zajistit obživu.
    73%
    Model Carl a influencerka Yaya tvoří krásný pár. Když je pozvou na plavbu na luxusní jachtě, hodlají si to pořádně užít, ale složení pasažérů jim to příliš neusnadňuje, neboť se jedná o velmi rozmanitou skupinu, najdete tu nechutné boháče, ruského oligarchu, kapitána-alkoholika citujícího Marxe... Navíc se blíží bouře a u cestujících propukne těžká mořská nemoc a plavba končí tragicky. Loď ztroskotá a Carl a Yaya se se svými spolucestujícími a jednou uklízečkou stávají trosečníky na opuštěném ostrově. A karty se rázem úplně obrací, neboť zmíněná uklízečka je jediná, která dokáže na ostrově přežít a zajistit obživu.
    1
  • Čtverec
    Čtverec (2017)
    Film
    • iVysílání
    • Edison
    Cristian je kurátor prestižního muzea moderního umění, které právě chystá odvážnou konceptuální výstavu. Její ústřední myšlenkou je čtverec o rozměrech 4 x 4 metry. Uvnitř něj platí pravidlo naprosté rovnosti a tolerance. Společně s PR agenturou hledá muzeum ideální strategii, jak v roztržitém a událostmi zavaleném mediálním prostoru celou akci zviditelnit. Jenže pak Cristian při bizarní formě kapesní krádeže přijde o peněženku a mobil a jeden z jeho podřízených vymyslí geniální způsob, jak je získat zpět. Cristian se jako obvykle nedokáže soustředit na nic jiného než sám na sebe. A podobně jako celá švédská společnost se i konceptuální výstava začíná utápět v bizarním zmatku, který definuje napětí mezi liberálními hodnotami, egoismem a sobectvím. Vítejte ve čtverci jménem současná Evropa. (Film Europe)
    Žánry:DramaKomedieSatira
    71%
    Cristian je kurátor prestižního muzea moderního umění, které právě chystá odvážnou konceptuální výstavu. Její ústřední myšlenkou je čtverec o rozměrech 4 x 4 metry. Uvnitř něj platí pravidlo naprosté rovnosti a tolerance. Společně s PR agenturou hledá muzeum ideální strategii, jak v roztržitém a událostmi zavaleném mediálním prostoru celou akci zviditelnit. Jenže pak Cristian při bizarní formě kapesní krádeže přijde o peněženku a mobil a jeden z jeho podřízených vymyslí geniální způsob, jak je získat zpět. Cristian se jako obvykle nedokáže soustředit na nic jiného než sám na sebe. A podobně jako celá švédská společnost se i konceptuální výstava začíná utápět v bizarním zmatku, který definuje napětí mezi liberálními hodnotami, egoismem a sobectvím. Vítejte ve čtverci jménem současná Evropa. (Film Europe)
    Žánry:DramaKomedieSatira
    2
  • Hra
    Hra (2011)
    Film
    • Max
    • iVysílání
    • Edison
    Před několika lety okrádala v Göteborgu parta výrostků své vrstevníky – nepoužívala však ani násilí, ani natrénovanou zručnost, ale psychologický trik. Tato událost inspirovala režiséra Rubena Östlunda k psychologickému dramatu o tom, že motivace dětských zlodějů v tomto případě dost možná nespočívaly v nabývání majetku, ale v požitku z nadvlády a bezohledné manipulace. Vždyť jakákoli lidská interakce je do jisté míry hra. Propracovanému snímku se po celou dobu daří udržet divákův zájem, a zároveň i budovat hmatatelné napětí. Dětské hrdiny i jejich okolí ukazuje ve vší nejednoznačnosti, kterou ještě posilují různé situace, do nichž se dostávají. Vedle mimořádně vyvinuté schopnosti proniknout do chování postav disponuje snímek i silnou režijní vizí. Ta pracuje s jednoduchým snímáním situací, jež tak dostávají mimořádně autentický nádech, ale i se subtilním humorem a s přesným inscenováním, ne nepodobným stylu Roye Anderssona. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:AkčníDramaThriller
    70%
    Před několika lety okrádala v Göteborgu parta výrostků své vrstevníky – nepoužívala však ani násilí, ani natrénovanou zručnost, ale psychologický trik. Tato událost inspirovala režiséra Rubena Östlunda k psychologickému dramatu o tom, že motivace dětských zlodějů v tomto případě dost možná nespočívaly v nabývání majetku, ale v požitku z nadvlády a bezohledné manipulace. Vždyť jakákoli lidská interakce je do jisté míry hra. Propracovanému snímku se po celou dobu daří udržet divákův zájem, a zároveň i budovat hmatatelné napětí. Dětské hrdiny i jejich okolí ukazuje ve vší nejednoznačnosti, kterou ještě posilují různé situace, do nichž se dostávají. Vedle mimořádně vyvinuté schopnosti proniknout do chování postav disponuje snímek i silnou režijní vizí. Ta pracuje s jednoduchým snímáním situací, jež tak dostávají mimořádně autentický nádech, ale i se subtilním humorem a s přesným inscenováním, ne nepodobným stylu Roye Anderssona. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:AkčníDramaThriller
    3
  • Vyšší moc
    Vyšší moc (2014)
    Film
    • Max
    • iVysílání
    • Edison

    Provokativní a mezinárodně uznávaný švédský režisér Ruben Östlund přináší ve svém čtvrtém celovečerním filmu mrazivou psychologickou studii moderní rodiny. Po observačních povídkových dramatech (Mongoloid s kytarou, V moci davu) a znepokojujícím obrazu dětské šikany (Play), ve kterých s trpkým humorem zkoumá lidské jednání na hranici společenských pravidel, však Östlund zachází ještě dál. Ve snímku Vyšší moc reflektuje jednání lidí v nečekaných a životu nebezpečných situacích, kdy zavládne “primitivní“ instinkt přežití.

    Čtyřčlenná švédská rodina cestuje do francouzských Alp, aby si při lyžovaní oddychla a nerušeně spolu strávila pár vzácných volných dní. Dovolenkovou idylu s hřejivým sluncem a zasněženými velkolepými horami však naruší mohutná lavina, řítící se během oběda na otevřenou restauraci na terase. Ebba chrání své vyděšené děti a zoufale volá na svého manžela Tomase, který však v panickém strachu utíká do bezpečí. Lavinová katastrofa se nakonec nekoná, avšak ze vzniklé sněžné mlhy se postupně vynořuje zahanbení, nejistota a výsměch. Manželství Tomase a Ebby i pokojný život rodiny visí na vlásku a Tomas vnitřně bojuje s vlastním selháním a všemožně se snaží obnovit svou napjatou úlohu otce.

    Vyšší moc představuje existenciální drama o tradičních rolích muže a ženy v rodinném životě a jejich vzájemných očekáváních, které z nich vychází. Östlund za něj na MFF Cannes v roce 2014 obdržel Cenu poroty a nominaci na Hlavní cenu v sekci Un Certain Regard, kde se režiséři uchází o cenu za nejoriginálnější výpověď a výrazovou poetiku. (Film Europe)

    Žánry:DramaKomedie
    68%

    Provokativní a mezinárodně uznávaný švédský režisér Ruben Östlund přináší ve svém čtvrtém celovečerním filmu mrazivou psychologickou studii moderní rodiny. Po observačních povídkových dramatech (Mongoloid s kytarou, V moci davu) a znepokojujícím obrazu dětské šikany (Play), ve kterých s trpkým humorem zkoumá lidské jednání na hranici společenských pravidel, však Östlund zachází ještě dál. Ve snímku Vyšší moc reflektuje jednání lidí v nečekaných a životu nebezpečných situacích, kdy zavládne “primitivní“ instinkt přežití.

    Čtyřčlenná švédská rodina cestuje do francouzských Alp, aby si při lyžovaní oddychla a nerušeně spolu strávila pár vzácných volných dní. Dovolenkovou idylu s hřejivým sluncem a zasněženými velkolepými horami však naruší mohutná lavina, řítící se během oběda na otevřenou restauraci na terase. Ebba chrání své vyděšené děti a zoufale volá na svého manžela Tomase, který však v panickém strachu utíká do bezpečí. Lavinová katastrofa se nakonec nekoná, avšak ze vzniklé sněžné mlhy se postupně vynořuje zahanbení, nejistota a výsměch. Manželství Tomase a Ebby i pokojný život rodiny visí na vlásku a Tomas vnitřně bojuje s vlastním selháním a všemožně se snaží obnovit svou napjatou úlohu otce.

    Vyšší moc představuje existenciální drama o tradičních rolích muže a ženy v rodinném životě a jejich vzájemných očekáváních, které z nich vychází. Östlund za něj na MFF Cannes v roce 2014 obdržel Cenu poroty a nominaci na Hlavní cenu v sekci Un Certain Regard, kde se režiséři uchází o cenu za nejoriginálnější výpověď a výrazovou poetiku. (Film Europe)

    Žánry:DramaKomedie
    4
  • V moci davu
    V moci davu (2008)
    Film
    • Max
    • Edison
    Dvě mladistvé blondýny se afektovaně baví, partička mladíků vzájemně sexuálně experimentuje, mladá učitelka se snaží řešit školní šikanu a skupinu cestujících vězní řidič autobusu. Autor se zvláštním smyslem pro humor spojeným s nevšedním pozorovacím talentem vypráví o stádnosti a překračování tabu. [43. MFFKV 2008]
    Žánry:Drama
    65%
    Dvě mladistvé blondýny se afektovaně baví, partička mladíků vzájemně sexuálně experimentuje, mladá učitelka se snaží řešit školní šikanu a skupinu cestujících vězní řidič autobusu. Autor se zvláštním smyslem pro humor spojeným s nevšedním pozorovacím talentem vypráví o stádnosti a překračování tabu. [43. MFFKV 2008]
    Žánry:Drama
    5
  • Pleasure
    Pleasure (2021)
    Film
    Erotika a komerční exploatece ženských těl, oblíbená témata, kterými se Ninja Thyberg zabývá, se promítla i do jejího celovečerního hraného debutu. Ten sleduje mladou Švédku, která ze své rodné země přilétá do L. A., aby se stala pornohvězdou. Klasické schéma "z nuly na vrchol" je zde zasazené do kulis natáčení filmů pro dospělé. Překonávají se tak překážky typu prostupnost análního otvoru a spory s konkurenční herečkou se řeší peggingem. Film se dotkne i etických otázek týkajících se pocitu bezpečí při natáčení, víc než jim se ale věnuje samotnému pohledu na porno z úhlu pro diváka méně obvyklého; ženského. Thyberg se snímkem soutěžila na Sundance a byla nominována na ceny European Film Awards, British Independent Film Awards a Independent Spirit Awards.
    Žánry:DramaNezávislý
    56%
    Erotika a komerční exploatece ženských těl, oblíbená témata, kterými se Ninja Thyberg zabývá, se promítla i do jejího celovečerního hraného debutu. Ten sleduje mladou Švédku, která ze své rodné země přilétá do L. A., aby se stala pornohvězdou. Klasické schéma "z nuly na vrchol" je zde zasazené do kulis natáčení filmů pro dospělé. Překonávají se tak překážky typu prostupnost análního otvoru a spory s konkurenční herečkou se řeší peggingem. Film se dotkne i etických otázek týkajících se pocitu bezpečí při natáčení, víc než jim se ale věnuje samotnému pohledu na porno z úhlu pro diváka méně obvyklého; ženského. Thyberg se snímkem soutěžila na Sundance a byla nominována na ceny European Film Awards, British Independent Film Awards a Independent Spirit Awards.
    Žánry:DramaNezávislý
    6