?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Seung-won Seo: Filmy a seriály

  • 1
  • Hodný, zlý a divný
    Hodný, zlý a divný (2008)
    FilmRole: Chang-yi's Gang
    Největší komerční hit tohoto roku a z hlediska divácké návštěvnosti desátý nejúspěšnější film v dějinách jihokorejské kinematografie navazuje na tradici tzv. mandžuských westernů. Tato v zahraničí neznámá a v Koreji zapomenutá kategorie označuje snímky zasazené do prostředí Mandžuska ve třicátých letech dvacátého století, které tematicky odpovídaly americkým westernům. Režisér Kim Ji-woon již ve svých předchozích filmech, jako Rány pod pás, A Tale of Two Sisters či A Bittersweet Life (poslední dva byly uvedeny na prvním ročníku Filmasie), chytře mixoval žánry, případně konfrontoval různé stylové polohy tematicky spjatých subžánrů. Tentokrát v akčním dobrodružném spektáklu spojuje inspiraci legendárním eposem Hodný, zlý a ošklivý Sergia Leoneho s dravou nevázaností klukovsky idealizovaných mandžuských westernů a vyprávěcí strukturou současných blockbusterů. [Filmasia 2008]
    71%
    Největší komerční hit tohoto roku a z hlediska divácké návštěvnosti desátý nejúspěšnější film v dějinách jihokorejské kinematografie navazuje na tradici tzv. mandžuských westernů. Tato v zahraničí neznámá a v Koreji zapomenutá kategorie označuje snímky zasazené do prostředí Mandžuska ve třicátých letech dvacátého století, které tematicky odpovídaly americkým westernům. Režisér Kim Ji-woon již ve svých předchozích filmech, jako Rány pod pás, A Tale of Two Sisters či A Bittersweet Life (poslední dva byly uvedeny na prvním ročníku Filmasie), chytře mixoval žánry, případně konfrontoval různé stylové polohy tematicky spjatých subžánrů. Tentokrát v akčním dobrodružném spektáklu spojuje inspiraci legendárním eposem Hodný, zlý a ošklivý Sergia Leoneho s dravou nevázaností klukovsky idealizovaných mandžuských westernů a vyprávěcí strukturou současných blockbusterů. [Filmasia 2008]
    2
  • Samaritánka
    Samaritánka (2004)
    FilmRole: 30 Year Old Man
    Dvě soulské středoškolačky získávají peníze na cestu do Evropy zvláštním způsobem: Jae-young se prostituuje a Yeo-jin jí pomáhá hledat zákazníky. Dívky na tom nevidí nic divného. Jednoho dne se však Jae-young smrtelně zraní. Kamarádka ji sama donese do nemocnice a posléze se rozhodne nabízet své tělo jejím klientům, avšak s překvapivým záměrem, jehož cílem je vykoupení. K dalšímu zlomu v komorním, do sebe uzavřeném příběhu dojde, když dívčin otec, povoláním detektiv, náhodou zjistí, co dělá jeho dcera po škole. Vyprávění je rozděleno do tří částí a má nesporné náboženské konotace. Ponechává však divákovi značný prostor k domýšlení. Kim Ki-duk jako by ustoupil od razance své předcházející kontroverzní tvorby, jež mnohdy šokovala nečekanými naturalistickými zvraty. I v Samaritánce se objevuje násilí, sex a smrt, avšak v poněkud jiné poloze než dříve. Opět jsme však konfrontováni s podivným odcizeným světem, v němž zaujme zvláštní nálada, podporovaná lyrickou hudbou a atmosférou korejského podzimu.
    Žánry:Drama
    Režie:Kim Ki-duk
    70%
    Dvě soulské středoškolačky získávají peníze na cestu do Evropy zvláštním způsobem: Jae-young se prostituuje a Yeo-jin jí pomáhá hledat zákazníky. Dívky na tom nevidí nic divného. Jednoho dne se však Jae-young smrtelně zraní. Kamarádka ji sama donese do nemocnice a posléze se rozhodne nabízet své tělo jejím klientům, avšak s překvapivým záměrem, jehož cílem je vykoupení. K dalšímu zlomu v komorním, do sebe uzavřeném příběhu dojde, když dívčin otec, povoláním detektiv, náhodou zjistí, co dělá jeho dcera po škole. Vyprávění je rozděleno do tří částí a má nesporné náboženské konotace. Ponechává však divákovi značný prostor k domýšlení. Kim Ki-duk jako by ustoupil od razance své předcházející kontroverzní tvorby, jež mnohdy šokovala nečekanými naturalistickými zvraty. I v Samaritánce se objevuje násilí, sex a smrt, avšak v poněkud jiné poloze než dříve. Opět jsme však konfrontováni s podivným odcizeným světem, v němž zaujme zvláštní nálada, podporovaná lyrickou hudbou a atmosférou korejského podzimu.
    Žánry:Drama
    Režie:Kim Ki-duk
    3