5.0

Jennifer Edwards: Filmy a seriály

  • Star Trek: Nová generace
    Star Trek: Nová generace (1987)
    Seriál
    • SkyShowtime
    Star Trek: The Next Generation tvoří spolu s Deep Space Nine (DS9) a Voyagerem jádro celého Star Treku, které je mezi sebou nejvíce pospojováno nejen po obsahové stránce (ve slova smyslu dějových vazeb), ale i zpracováním a výpravou. Od prvního Star Treku (OS - na dnešní dobu značně archaicky působícího seriálu) a od nejnovějšího natočeného (Enterprise - daleko moderněji a akčněji pojatého) jej dělí značná propast. Pro miliony trekkies ve světě (fandy Star Treku) tvoří základní kámen... Nepřekonatelný Patrik Stewart a jeho role v roli kapitána Pickarda vtiskli seriálu novou, přemýšlivější tvář, která silně ovlivnila tvorbu DS9 a Voyageru. Méně rychlé akce, společenská temata v podtextu, humanita a vysoký mravní standard (konvergující k ideálu) členů posádky, utopistický a líbivý model uspořádání lidské společnosti budoucnosti se směrnicí, fakticky nahrazující zákon i desatero, minimální náboženský akcent, rozšíření tematických okruhů (paralelní světy, časové paradoxy...), lidstvo, které se ve vesmírném kvadrantu pozvolna stává nenásilnou dominantou, velké množství cizích ras a imperií, důstojní a mocní nepřátelé (mezi kterými vynikají Borgové, kteří rozhodně stojí za zmínku: vysoce technologická rasa kyborgizovaných organických bytostí s kolektivním vědomím), asimilující všechny ostatní a disponující technologiemi asimilovaných). Dostupný vesmír je plný bytostí, které jsou uspořádány v jednotlivých společenských seskupeních, která se jedno od druhého výrazně liší. Každé takové seskupení má charakteristické představitele, vlastní strukturu, filosofii a osud. Napříč jednotlivými říšemi, rasami, federacemi (kam patří i lidstvo), skupinkami a jedinci to vře...
    75%
    Star Trek: The Next Generation tvoří spolu s Deep Space Nine (DS9) a Voyagerem jádro celého Star Treku, které je mezi sebou nejvíce pospojováno nejen po obsahové stránce (ve slova smyslu dějových vazeb), ale i zpracováním a výpravou. Od prvního Star Treku (OS - na dnešní dobu značně archaicky působícího seriálu) a od nejnovějšího natočeného (Enterprise - daleko moderněji a akčněji pojatého) jej dělí značná propast. Pro miliony trekkies ve světě (fandy Star Treku) tvoří základní kámen... Nepřekonatelný Patrik Stewart a jeho role v roli kapitána Pickarda vtiskli seriálu novou, přemýšlivější tvář, která silně ovlivnila tvorbu DS9 a Voyageru. Méně rychlé akce, společenská temata v podtextu, humanita a vysoký mravní standard (konvergující k ideálu) členů posádky, utopistický a líbivý model uspořádání lidské společnosti budoucnosti se směrnicí, fakticky nahrazující zákon i desatero, minimální náboženský akcent, rozšíření tematických okruhů (paralelní světy, časové paradoxy...), lidstvo, které se ve vesmírném kvadrantu pozvolna stává nenásilnou dominantou, velké množství cizích ras a imperií, důstojní a mocní nepřátelé (mezi kterými vynikají Borgové, kteří rozhodně stojí za zmínku: vysoce technologická rasa kyborgizovaných organických bytostí s kolektivním vědomím), asimilující všechny ostatní a disponující technologiemi asimilovaných). Dostupný vesmír je plný bytostí, které jsou uspořádány v jednotlivých společenských seskupeních, která se jedno od druhého výrazně liší. Každé takové seskupení má charakteristické představitele, vlastní strukturu, filosofii a osud. Napříč jednotlivými říšemi, rasami, federacemi (kam patří i lidstvo), skupinkami a jedinci to vře...
    1
  • 2
  • Father Dowling Mysteries
    Father Dowling Mysteries (1989)
    Seriál
    67%
    3
  • Trhák
    Trhák (1981)
    FilmRole: Lila, hitchhiker picked up by Culley
    63%
    4
  • 5
  • Západ slunce
    Západ slunce (1988)
    FilmRole: Victoria Alperin
    • iTunes

    Píše se rok 1929 a Hollywood právě vstoupil do éry zvukového filmu. Uspějí v něm hvězdy němých snímků? Toto dilemma se týká i filmového kovboje Toma Mixe (Bruce Willis), hollywoodského akčního hrdiny. Tom čelí této výzvě a přijímá roli legendárního právníka Wyatta Earpa v první kovbojce se zvukem. Opravdový Wyatt Earp (James Garner) na filmu spolupracuje jako technický poradce, což není Tomovi zrovna dvakrát příjemné. Earp se zase necítí dobře uprostřed filmového života. Starý a nový Hollywood se střetává a stává se kulisou pro šokující vraždu. Filmová hvězda a právník budou muset překonat své osobní problémy, aby mohli společně vyřešit záhadné okolnosti násilného činu. (oficiální text distributora)

    59%

    Píše se rok 1929 a Hollywood právě vstoupil do éry zvukového filmu. Uspějí v něm hvězdy němých snímků? Toto dilemma se týká i filmového kovboje Toma Mixe (Bruce Willis), hollywoodského akčního hrdiny. Tom čelí této výzvě a přijímá roli legendárního právníka Wyatta Earpa v první kovbojce se zvukem. Opravdový Wyatt Earp (James Garner) na filmu spolupracuje jako technický poradce, což není Tomovi zrovna dvakrát příjemné. Earp se zase necítí dobře uprostřed filmového života. Starý a nový Hollywood se střetává a stává se kulisou pro šokující vraždu. Filmová hvězda a právník budou muset překonat své osobní problémy, aby mohli společně vyřešit záhadné okolnosti násilného činu. (oficiální text distributora)

    6
  • 7
  • Posedlý krásou
    Posedlý krásou (1983)
    FilmRole: Nancy
    • iTunes
    56%
    8
  • Sedm statečných
    47%
    9
  • 10
  • Syn Růžového pantera
    Syn Růžového pantera (1993)
    FilmRole: Yussa

    Hrdinou populární filmové série kriminálních komedií o Růžovém panterovi byl "geniálně nešikovný" komisař Clouseau, mistr ďábelských převleků, neúmorný pronásledovatel zla všeho druhu, neodolatelný svůdce krásných žen a trn v oku svého neurotického šéfa, inspektora Dreyfuse. Excentrickému herectví Petera Sellerse poskytoval zkušený scenárista a režisér Blake Edwards dostatek prostoru v barvitém, absurdními gagy prošpikovaném ději. Třináct let po předčasné Sellersově smrti (1980) se jednasemdmdesátiletý Edwards k Růžovému panterovi vrátil, aby podle obvykléhof ilmařského receptu oživil Clouseaua prostřednictvím jeho nemanželského syna Jacquesa. Když mladíkova matka prozradíí dosud tajenou pravdu Dreyfusovi, pátrajícímu na francouské Riviéře po stopách unesené arabské princezny stane se Jacques otcovým dědicem se vším všudy: přijme jeho jméno a vezme do svých služeb Clouseauova osvědčeného čínského sluhu Catoa. Po řadě divokých příhod mladík vysvobodí princeznu, do které se zamiloval, přičemž po otcově vzoru zdemoluje množství předmětů, zlomí několik dívčích srdcí a omylem dá řádné do těla svému zoufalému nadřízenému.  Tvůrci využívají osvědčeného komediálního schématu o neomylném hrdinství zmateného obhájce zákona, do nějž dosazují obvyklé "panterovské" prvky, dojde také na převleky, na komické souboje s protivníky i na cvičný souboj s Catoem. Přesto se však Edwardsovi nepodařilo na kvalitu prvních komedií navázat. Jinak velmi dobrý italský komik Roberto Benigni není příslušně "nedůstojným" Sellersovým hereckým synem a ani Claudia Cardinaleová (v prvním filmu série se objevila v roli princezny Daly) průměrnému komediálnímu snímku s příliš volným tempem a se zastaralým dějovým schématem příliš nepomůže.

    Žánry:KomedieKrimi
    35%

    Hrdinou populární filmové série kriminálních komedií o Růžovém panterovi byl "geniálně nešikovný" komisař Clouseau, mistr ďábelských převleků, neúmorný pronásledovatel zla všeho druhu, neodolatelný svůdce krásných žen a trn v oku svého neurotického šéfa, inspektora Dreyfuse. Excentrickému herectví Petera Sellerse poskytoval zkušený scenárista a režisér Blake Edwards dostatek prostoru v barvitém, absurdními gagy prošpikovaném ději. Třináct let po předčasné Sellersově smrti (1980) se jednasemdmdesátiletý Edwards k Růžovému panterovi vrátil, aby podle obvykléhof ilmařského receptu oživil Clouseaua prostřednictvím jeho nemanželského syna Jacquesa. Když mladíkova matka prozradíí dosud tajenou pravdu Dreyfusovi, pátrajícímu na francouské Riviéře po stopách unesené arabské princezny stane se Jacques otcovým dědicem se vším všudy: přijme jeho jméno a vezme do svých služeb Clouseauova osvědčeného čínského sluhu Catoa. Po řadě divokých příhod mladík vysvobodí princeznu, do které se zamiloval, přičemž po otcově vzoru zdemoluje množství předmětů, zlomí několik dívčích srdcí a omylem dá řádné do těla svému zoufalému nadřízenému.  Tvůrci využívají osvědčeného komediálního schématu o neomylném hrdinství zmateného obhájce zákona, do nějž dosazují obvyklé "panterovské" prvky, dojde také na převleky, na komické souboje s protivníky i na cvičný souboj s Catoem. Přesto se však Edwardsovi nepodařilo na kvalitu prvních komedií navázat. Jinak velmi dobrý italský komik Roberto Benigni není příslušně "nedůstojným" Sellersovým hereckým synem a ani Claudia Cardinaleová (v prvním filmu série se objevila v roli princezny Daly) průměrnému komediálnímu snímku s příliš volným tempem a se zastaralým dějovým schématem příliš nepomůže.

    Žánry:KomedieKrimi
    11
  • Klan upírů
    Klan upírů (2002)
    FilmRole: Jodi Remington

    Když se jedné noci roku 1996 středoškolačka Jeni Wendorffová vrátí domů, najde své rodiče zavražděné. Vzápětí vyjde najevo, že z garáže zmizelo auto a její mladší sestra Heather Ann zmizela. Vyšetřování vraždy v Eustisu netrvá dlouho a po shromáždění důkazů a stop se policie pustí do pátrání po skupině pěti středoškoláků mezi nimiž je i Heather. Zanedlouho je najde a zatkne v hotelu v Louisianě. O tom, že mají zločin na svědomí, není pochyb. Mnohem důležitější je pro detektivy zjistit motiv. A když se v sérii vyčerpávajících výslechů pomalu začnou nořit do minulosti, začíná se před nimi otevírat hrůzný příběh, jehož hlavní postavou je vůdce skupiny Roderick Justin Ferrell. Pohledný a charismatický psychopat, který věřil, že je mocným upírem a pro svou víru v upíry a jejich uctívání se mu podařilo získat několik dalších vrstevníků jako své stoupence. Poněkud prostoduchého přítele Howarda Scotta Andersona a jeho dívku Danu Lynn Cooperovou, svou bývalou přítelkyni Charity Lynn Keesee, která s ním čekala dítě, a také obezřetnou Heather Ann Wendorffovou. Postupně je vtahoval do svých vyšinutých vizí a když je přiměl, aby si pořezali zápěstí a pili krev jeden druhému, bylo jasné, že překročili hranici nevinného laškování.

    35%

    Když se jedné noci roku 1996 středoškolačka Jeni Wendorffová vrátí domů, najde své rodiče zavražděné. Vzápětí vyjde najevo, že z garáže zmizelo auto a její mladší sestra Heather Ann zmizela. Vyšetřování vraždy v Eustisu netrvá dlouho a po shromáždění důkazů a stop se policie pustí do pátrání po skupině pěti středoškoláků mezi nimiž je i Heather. Zanedlouho je najde a zatkne v hotelu v Louisianě. O tom, že mají zločin na svědomí, není pochyb. Mnohem důležitější je pro detektivy zjistit motiv. A když se v sérii vyčerpávajících výslechů pomalu začnou nořit do minulosti, začíná se před nimi otevírat hrůzný příběh, jehož hlavní postavou je vůdce skupiny Roderick Justin Ferrell. Pohledný a charismatický psychopat, který věřil, že je mocným upírem a pro svou víru v upíry a jejich uctívání se mu podařilo získat několik dalších vrstevníků jako své stoupence. Poněkud prostoduchého přítele Howarda Scotta Andersona a jeho dívku Danu Lynn Cooperovou, svou bývalou přítelkyni Charity Lynn Keesee, která s ním čekala dítě, a také obezřetnou Heather Ann Wendorffovou. Postupně je vtahoval do svých vyšinutých vizí a když je přiměl, aby si pořezali zápěstí a pili krev jeden druhému, bylo jasné, že překročili hranici nevinného laškování.

    12