?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michal Vostřez: Filmy a seriály

  • Kam doskáče ranní ptáče
    Kam doskáče ranní ptáče (1986)
    Film
    • VOYO
    Mezi dětskými filmy Drahomíry Králové se dobře vyjímá sci-fi komedie z roku 1987, jež je založena na motivu klonování. Protagonistou vyprávění je chytrý, ale rošťácký a líný syn asistentky z výzkumného ústavu – dvanáctiletý Pavel. Ten z laboratoře matčina nadřízeného, docenta Trčky, ukradne kus umělé živé tkáně, která se v noční bouřce změní v klukova dvojníka. Protože povaha klonu se řídí momentální náladou originálu, vedle hodného Pavla II. vznikne i rvavý Pavel III. Z vděčného nápadu, mimoděk předjímajícího komedii Harolda Ramise Jako vejce vejci (Multiplicity, 1996), autoři scénáře vytěžili moralitu, jejímž cílem je Pavlova náprava. Hlavní trojroli režisérka svěřila dvojčatům – Pavlovi a Lubošovi Musilovým. V dospělých rolích se ve filmu objevují i Jiří Ornest (docent Trčka) a Lenka Termerová (Pavlova matka). (Národní filmový archiv)
    70%
    Mezi dětskými filmy Drahomíry Králové se dobře vyjímá sci-fi komedie z roku 1987, jež je založena na motivu klonování. Protagonistou vyprávění je chytrý, ale rošťácký a líný syn asistentky z výzkumného ústavu – dvanáctiletý Pavel. Ten z laboratoře matčina nadřízeného, docenta Trčky, ukradne kus umělé živé tkáně, která se v noční bouřce změní v klukova dvojníka. Protože povaha klonu se řídí momentální náladou originálu, vedle hodného Pavla II. vznikne i rvavý Pavel III. Z vděčného nápadu, mimoděk předjímajícího komedii Harolda Ramise Jako vejce vejci (Multiplicity, 1996), autoři scénáře vytěžili moralitu, jejímž cílem je Pavlova náprava. Hlavní trojroli režisérka svěřila dvojčatům – Pavlovi a Lubošovi Musilovým. V dospělých rolích se ve filmu objevují i Jiří Ornest (docent Trčka) a Lenka Termerová (Pavlova matka). (Národní filmový archiv)
    1
  • Prodloužený čas
    Prodloužený čas (1984)
    Film
    • VOYO
    68%
    2
  • Džusový román
    Džusový román (1984)
    Film
    • VOYO

    Hraný debut Fera Feniče byl několik let zakázán, protože prý pomlouvačně líčí život a podmínky na vesnici. A skutečně málokde se setkáme s tak duchovně bezútěšnými podmínkami, v nichž zvláště mladí lidé, pasivní a již se vším smíření, musí žít. Přitom se zcela obejde bez jakýchkoli vyšinutí, když líčí ubíjející zaměstnání, či deprimující představu rodinného štěstí. Fenič nevidí vyhlídky: jedna z hrdinek draze zaplatí kratičkou sexuální zkušenost, její kamarádka vstupuje do manželství bez jakýchkoli očekávání. Film je to výtečně napsaný a skvělě odvyprávěný, nic neztratil ze své působivosti i dnes.

    Žánry:Drama
    64%

    Hraný debut Fera Feniče byl několik let zakázán, protože prý pomlouvačně líčí život a podmínky na vesnici. A skutečně málokde se setkáme s tak duchovně bezútěšnými podmínkami, v nichž zvláště mladí lidé, pasivní a již se vším smíření, musí žít. Přitom se zcela obejde bez jakýchkoli vyšinutí, když líčí ubíjející zaměstnání, či deprimující představu rodinného štěstí. Fenič nevidí vyhlídky: jedna z hrdinek draze zaplatí kratičkou sexuální zkušenost, její kamarádka vstupuje do manželství bez jakýchkoli očekávání. Film je to výtečně napsaný a skvělě odvyprávěný, nic neztratil ze své působivosti i dnes.

    Žánry:Drama
    3
  • Něco je ve vzduchu
    Něco je ve vzduchu (1980)
    Film
    62%
    4
  • Radikální řez
    Radikální řez (1983)
    Film
    • VOYO
    Poniceny obraz nahe divky je vyznamnou stopou pri vysetrovani vrazdy v chatrajuci romske ctvrti. V romske ctvrti okresneho mesta je nalezeno telo zavrazdeneho syna mestskho architekta , o nemz je znamo ze se zasazuje o asanaci prave tohoto zchatralneho arealu. Mlady vysetrovatel se pri patrani seznamy s krasnou romkou a jejim prostrednictvim i s uzavrzenou komunitou , ktera se ridi vlasnimi pravidly. Tim mrtvym ,nalezenym v ruine stareho domu je Tomas Ruml, syn vlivneho atchitekta , ktery chce zbourat zaslou romsku ctvrt a na jejim miste postavit moderni sidliste . A protoze se romove bouri , nechteji se stehovat a ustupovat stavebnim pracim , nabizi se jako motiv pomsta. To je take smer, kterim se kriminaliste nejprve pusti , protoze take druhy architektuv syn zmizel a podle nekterych je jen otaskou casu ,nez se najde jeho telo . Pri patrani se vsak mlady kriminalista Weiner seznami s romskou divkou Nahou a tedy zachyti dalsi stopu . kdyz se po ni vypravi , zisti, ze situace kolem zabiteho architektova syna vubec nebude tak jednoducha . Vyjde totis najevo , ze Tom zdaleka nebyl jen nevinnym malirem a synem hlavniho architekta . Mel toho na sviedomi mnohem vic a jeho charakter take nepatril mezi ty rovne. Vydiral svou nevlastni matku , protoze sse dozvedel o jejim pomeru s muzikantem Pockertem , spolecne s kamarady znasilni Nahu a cizi mu nebyla ani kradez . Weiner s pomoci romskeho kolegy takace pomalu pronika pod povrch romske komunity, orientuje se v situaci , aby nakonec ziskal rozhodujici informaci o vrahovi , jehoz druhov obeti se stane prave Naha,z te nejmene ocekavane strany , od vlivneho romskeho barona ,pana Tancose . Na jeho radu se Winer zameri na pripad ze zcela odlisneho uhlu a zanedlouho je pripad vyresen.
    Žánry:Krimi
    62%
    Poniceny obraz nahe divky je vyznamnou stopou pri vysetrovani vrazdy v chatrajuci romske ctvrti. V romske ctvrti okresneho mesta je nalezeno telo zavrazdeneho syna mestskho architekta , o nemz je znamo ze se zasazuje o asanaci prave tohoto zchatralneho arealu. Mlady vysetrovatel se pri patrani seznamy s krasnou romkou a jejim prostrednictvim i s uzavrzenou komunitou , ktera se ridi vlasnimi pravidly. Tim mrtvym ,nalezenym v ruine stareho domu je Tomas Ruml, syn vlivneho atchitekta , ktery chce zbourat zaslou romsku ctvrt a na jejim miste postavit moderni sidliste . A protoze se romove bouri , nechteji se stehovat a ustupovat stavebnim pracim , nabizi se jako motiv pomsta. To je take smer, kterim se kriminaliste nejprve pusti , protoze take druhy architektuv syn zmizel a podle nekterych je jen otaskou casu ,nez se najde jeho telo . Pri patrani se vsak mlady kriminalista Weiner seznami s romskou divkou Nahou a tedy zachyti dalsi stopu . kdyz se po ni vypravi , zisti, ze situace kolem zabiteho architektova syna vubec nebude tak jednoducha . Vyjde totis najevo , ze Tom zdaleka nebyl jen nevinnym malirem a synem hlavniho architekta . Mel toho na sviedomi mnohem vic a jeho charakter take nepatril mezi ty rovne. Vydiral svou nevlastni matku , protoze sse dozvedel o jejim pomeru s muzikantem Pockertem , spolecne s kamarady znasilni Nahu a cizi mu nebyla ani kradez . Weiner s pomoci romskeho kolegy takace pomalu pronika pod povrch romske komunity, orientuje se v situaci , aby nakonec ziskal rozhodujici informaci o vrahovi , jehoz druhov obeti se stane prave Naha,z te nejmene ocekavane strany , od vlivneho romskeho barona ,pana Tancose . Na jeho radu se Winer zameri na pripad ze zcela odlisneho uhlu a zanedlouho je pripad vyresen.
    Žánry:Krimi
    5
  • Neúplné zatmění
    Neúplné zatmění (1982)
    Film
    Marta Rezková (Lucie Pátíková) je čtrnáctiletá dívka, které se znenadání začal zhoršovat zrak a stává se téměř slepou. Její stav nezlepší ani operace a poté, co vyslechne rozhovor mezi doktorem a její matkou, zjistí, že její nemoc má s největší pravděpodobností trvalé následky. Ona je pak poslána do speciální internátní základní školy pro děti s poruchami zraku, kde se učí díky rozvíjení ostatních smyslů být alespoň částečně samostatná a fungovat ve společnosti. Dívka však kromě zraku ztratila i naději na lepší budoucnost a upadá do čím dál větší letargie a deprese a připadá si víc a víc osamělá. Nijak jí nepomáhá ani místní zdravotní sestra (Blanka Bohdanová), která je značně necitlivá a hrubá a nesnaží se pochopit její pocity. Dojde to až tak daleko, že Marta začne uvažovat i o sebevraždě.
    62%
    Marta Rezková (Lucie Pátíková) je čtrnáctiletá dívka, které se znenadání začal zhoršovat zrak a stává se téměř slepou. Její stav nezlepší ani operace a poté, co vyslechne rozhovor mezi doktorem a její matkou, zjistí, že její nemoc má s největší pravděpodobností trvalé následky. Ona je pak poslána do speciální internátní základní školy pro děti s poruchami zraku, kde se učí díky rozvíjení ostatních smyslů být alespoň částečně samostatná a fungovat ve společnosti. Dívka však kromě zraku ztratila i naději na lepší budoucnost a upadá do čím dál větší letargie a deprese a připadá si víc a víc osamělá. Nijak jí nepomáhá ani místní zdravotní sestra (Blanka Bohdanová), která je značně necitlivá a hrubá a nesnaží se pochopit její pocity. Dojde to až tak daleko, že Marta začne uvažovat i o sebevraždě.
    6
  • Muka obraznosti
    Muka obraznosti (1989)
    Film
    • VOYO
    Přepis Páralova románu již vznikal v očekávání rozhodujících společenských změn (premiéry se dočkal až po Listopadu), do hlavní ženské role dokonce byla obsazena Dáša Bláhová, která se vrátila z australské emigrace a byla svolná účastnit se odvážných erotických scén. Snímek vypráví o nadšeném mladíkovi, jenž na sklonku 50. let nastupuje do textilní továrny a předpokládá, že jej čeká slibná kariéra - hrdina se proto ustavičně poměřuje se svým oblíbeným literárním vzorem, kterým je stejně ambiciózní Julian Sorel ze Stendhalovy fresky Červený a černý. Výsledku však schází potřebná přesvědčivost, schopnost diváka vtáhnout do svého světa, zůstává příliš vyumělkovaný, neboť zvolená doba se stala pouhou nezávaznou kulisou pro milostné hrátky.
    59%
    Přepis Páralova románu již vznikal v očekávání rozhodujících společenských změn (premiéry se dočkal až po Listopadu), do hlavní ženské role dokonce byla obsazena Dáša Bláhová, která se vrátila z australské emigrace a byla svolná účastnit se odvážných erotických scén. Snímek vypráví o nadšeném mladíkovi, jenž na sklonku 50. let nastupuje do textilní továrny a předpokládá, že jej čeká slibná kariéra - hrdina se proto ustavičně poměřuje se svým oblíbeným literárním vzorem, kterým je stejně ambiciózní Julian Sorel ze Stendhalovy fresky Červený a černý. Výsledku však schází potřebná přesvědčivost, schopnost diváka vtáhnout do svého světa, zůstává příliš vyumělkovaný, neboť zvolená doba se stala pouhou nezávaznou kulisou pro milostné hrátky.
    7
  • 8
  • Dotyky
    Dotyky (1988)
    Film
    Zájemce o studium na filmové fakultě natáčí pro přijímací zkoušky videodokument o jedné začínající kadeřnické učnici. A výsledky snažení máme možnost spatřit. Struktura \"film ve filmu\" je vyznačena odlišnou obrazovou stylizací, dokument vymezuje roztřesený obraz a kontaktně vnímaný zvuk, avšak oběma rovinám schází přesvědčivost i výmluvnost. Vypovídací hodnota je jakoby zastydlá, scénáristicky i režijně film stěží uspokojí.
    Žánry:Komedie
    51%
    Zájemce o studium na filmové fakultě natáčí pro přijímací zkoušky videodokument o jedné začínající kadeřnické učnici. A výsledky snažení máme možnost spatřit. Struktura \"film ve filmu\" je vyznačena odlišnou obrazovou stylizací, dokument vymezuje roztřesený obraz a kontaktně vnímaný zvuk, avšak oběma rovinám schází přesvědčivost i výmluvnost. Vypovídací hodnota je jakoby zastydlá, scénáristicky i režijně film stěží uspokojí.
    Žánry:Komedie
    9