6.9

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Natalya Baranova: Filmy a seriály

  • Import/Export
    Import/Export (2007)
    FilmRole: Olgas Freundin (Ukraine)
    Ve svém druhém hraném filmu objevuje Ulrich Seidl paralely mezi mladou Ukrajinkou, která najde práci v bohatém Rakousku, a mladým Rakušanem, který se svým otčímem odjíždí na Ukrajinu montovat automaty na bonbony do zchátralých městských čtvrtí. Jejich cesty se nikdy nezkříží a tvůrce ani nechce líčit příběh setkání, ale spíš mu jde o to konstatovat, že oba světy si nejsou příliš vzdálené. Jak na východě, tak na západě vidí autor stejně osamělé, stejně bezradné jedince. Pro Olgu je místo ve vídeňském geriatrickém zařízení šancí na únik před ubohostí existence doma, kde se potácela mezi bídně placeným zaměstnáním a nechutnými sexuálními službami přes počítač. Ve Vídni ale brzy zjišťuje, že bez občanství zůstane přes veškerou snahu jen opovrhovanou služkou, že osudu psance se nezbaví. Na rozdíl od Olgy, která má alespoň lidský cit a doufá, že se vrátí domů s penězi, aby se postarala o své dítě, je Paul se svým siláctvím, zastírajícím nedostatek sebedůvěry a vůle, typický produkt kapitalistického zbožnění úspěchu, jehož jako příslušník nejnižších vrstev periferie nemůže nikdy dosáhnout. Jediný zbytek sebeúcty se u něj projeví, když konečně opustí zpustlého a vulgárního otčíma, který byl dlouho jeho vzorem.
    Žánry:Drama
    72%
    Ve svém druhém hraném filmu objevuje Ulrich Seidl paralely mezi mladou Ukrajinkou, která najde práci v bohatém Rakousku, a mladým Rakušanem, který se svým otčímem odjíždí na Ukrajinu montovat automaty na bonbony do zchátralých městských čtvrtí. Jejich cesty se nikdy nezkříží a tvůrce ani nechce líčit příběh setkání, ale spíš mu jde o to konstatovat, že oba světy si nejsou příliš vzdálené. Jak na východě, tak na západě vidí autor stejně osamělé, stejně bezradné jedince. Pro Olgu je místo ve vídeňském geriatrickém zařízení šancí na únik před ubohostí existence doma, kde se potácela mezi bídně placeným zaměstnáním a nechutnými sexuálními službami přes počítač. Ve Vídni ale brzy zjišťuje, že bez občanství zůstane přes veškerou snahu jen opovrhovanou služkou, že osudu psance se nezbaví. Na rozdíl od Olgy, která má alespoň lidský cit a doufá, že se vrátí domů s penězi, aby se postarala o své dítě, je Paul se svým siláctvím, zastírajícím nedostatek sebedůvěry a vůle, typický produkt kapitalistického zbožnění úspěchu, jehož jako příslušník nejnižších vrstev periferie nemůže nikdy dosáhnout. Jediný zbytek sebeúcty se u něj projeví, když konečně opustí zpustlého a vulgárního otčíma, který byl dlouho jeho vzorem.
    Žánry:Drama
    1
  • Rimini
    Rimini (2022)
    FilmRole: Nurse
    • Edison
    Richie Bravo se po smrti matky vrací do rodného domu v Rakousku. Topící se v lahvích alkoholu a rytmech elektrického piana se loučí se svým rodištěm, zatímco jeho otec přebývá v domově důchodců. Ačkoliv Richie tvrdí, že v Itálii platí za popovou hvězdu, ve skutečnosti je bohémským gigolem, který svádí movité ženy, u kterých bojuje o přízeň. Svá hvězdná popová léta má už dávno za sebou. Perverzní a špinavý film kontroverzního Ulricha Seidla ve své hloubce postihuje životní patos, což podtrhuje strhujícím výkonem Michael Thomas.
    Žánry:DramaKomedie
    67%
    Richie Bravo se po smrti matky vrací do rodného domu v Rakousku. Topící se v lahvích alkoholu a rytmech elektrického piana se loučí se svým rodištěm, zatímco jeho otec přebývá v domově důchodců. Ačkoliv Richie tvrdí, že v Itálii platí za popovou hvězdu, ve skutečnosti je bohémským gigolem, který svádí movité ženy, u kterých bojuje o přízeň. Svá hvězdná popová léta má už dávno za sebou. Perverzní a špinavý film kontroverzního Ulricha Seidla ve své hloubce postihuje životní patos, což podtrhuje strhujícím výkonem Michael Thomas.
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • Ráj: Víra
    Ráj: Víra (2012)
    FilmRole: Natalya
    • Max
    Druhý snímek z trilogie o třech ženách a jejich hledání štěstí a smysluplného života zpracovává téma víry. Anna Marie, sestra Teresy z předchozího snímku Ráj: Láska, je hluboce věřící katoličkou a jednoho dne se rozhodne plně věnovat misionářské práci na předměstí Vídně, kde obchází jednotlivé imigranty. Jednoho dne se však domů vrací manžel, egyptský Muslim na vozíku, a dva pohledy na svět se nevyhnutelně střetnou. Modlitby nahrazují hádky a vzájemná nesnášenlivost. Režisér Ulrich Seidl opět diváka vmanipuluje do nepříjemné pozice voyera, který sleduje až příliš intimní a mnohdy trapné životní situace. Víra má ve snímku až podobu fanatismu, který paradoxně nevyvěrá z islámu, ale z křesťanství. (Febiofest)
    67%
    Druhý snímek z trilogie o třech ženách a jejich hledání štěstí a smysluplného života zpracovává téma víry. Anna Marie, sestra Teresy z předchozího snímku Ráj: Láska, je hluboce věřící katoličkou a jednoho dne se rozhodne plně věnovat misionářské práci na předměstí Vídně, kde obchází jednotlivé imigranty. Jednoho dne se však domů vrací manžel, egyptský Muslim na vozíku, a dva pohledy na svět se nevyhnutelně střetnou. Modlitby nahrazují hádky a vzájemná nesnášenlivost. Režisér Ulrich Seidl opět diváka vmanipuluje do nepříjemné pozice voyera, který sleduje až příliš intimní a mnohdy trapné životní situace. Víra má ve snímku až podobu fanatismu, který paradoxně nevyvěrá z islámu, ale z křesťanství. (Febiofest)
    3
  • 4