?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Henri Piccoli: Filmy a seriály

  • Playtime
    Playtime (1967)
    FilmRole: An Important Gentleman
    • iTunes

    Pan Hulot se ocitne v modernistické části velkoměsta, uprostřed chladné architektury ze skla a chromované oceli. Ztratí se v labyrintu neosobních úřadů sídlících v těchto palácích a poté je stržen invazí amerických turistek, hekticky objíždějících evropské metropole. Film natáčený v kulisách nákladně vybudovaného městečka "Tativille" u Paříže (modely 1 : 5) předznamenal pozdější architektonický experiment - pařížskou čtvrť La Défense. Každý záběr je výsledkem dokonalé choreografie pohybů, gest a manýr, zachycuje i drobné reakce postav v odlidštěném prostředí mrakodrapů. Obrazy jsou doprovázeny kakofonií zvuků a jen zlomky dialogů. Tatiho tabló obsahuje nepřeberné množství komických detailů, které při jednom zhlédnutí nelze všechny postihnout. Ve své době nedoceněné arcidílo - komediální vize na pomezí halucinace a abstrakce - je dnes považováno za nejvýznamnější vizuální inovaci ve filmu 60. let. Film původně natočený na 70 mm byl později rekonstruován a převeden na 35 mm.

    74%

    Pan Hulot se ocitne v modernistické části velkoměsta, uprostřed chladné architektury ze skla a chromované oceli. Ztratí se v labyrintu neosobních úřadů sídlících v těchto palácích a poté je stržen invazí amerických turistek, hekticky objíždějících evropské metropole. Film natáčený v kulisách nákladně vybudovaného městečka "Tativille" u Paříže (modely 1 : 5) předznamenal pozdější architektonický experiment - pařížskou čtvrť La Défense. Každý záběr je výsledkem dokonalé choreografie pohybů, gest a manýr, zachycuje i drobné reakce postav v odlidštěném prostředí mrakodrapů. Obrazy jsou doprovázeny kakofonií zvuků a jen zlomky dialogů. Tatiho tabló obsahuje nepřeberné množství komických detailů, které při jednom zhlédnutí nelze všechny postihnout. Ve své době nedoceněné arcidílo - komediální vize na pomezí halucinace a abstrakce - je dnes považováno za nejvýznamnější vizuální inovaci ve filmu 60. let. Film původně natočený na 70 mm byl později rekonstruován a převeden na 35 mm.

    1
  • Velká žranice
    Velká žranice (1973)
    FilmRole: Hector
    Velké žranice se účastní čtyři muži, které nám stručné úvodní sekvence představí v jejich každodenním prostředí. Kdo ví, co mohlo sblížit a učinit přáteli lidi tak rozdílných povah i povolání, jako jsou pilot dopravního letadla Marcello, majitel restaurace a vynikající kuchař Ugo, televizní pracovník Michel a soudce Philippe. Ale v každém případě faktem zůstává, že se čtveřice vydává na prodloužený víkend, který má být tím posledním... Přátelé se začnou oddávat ve starém domě na odlehlém okraji Paříže zaryté, sveřepé a sebezničující žranici. Přidá se k nim náhodně se objevující místní učitelka Andréa, přítulná žena obdařená štědrými tělesnými proporcemi. Dostaví se ještě tři děvky, ale průběh událostí je natolik vyděsí, že uprchnou. Jeden muž za druhým umírá, nakonec zůstává jen Andréa. Dle Ferreriho je celý film křivým zrcadlem, nastaveným moderní konzumní společnosti, dle druhých jen samoúčelnou provokací a oslavou kultu hnusu a estetiky ohavnosti, dle jiných pak apokalyptickou vizí konce "přežraného" lidstva. Legendárna filmová provokácia je príbehom štyroch úspešných mužov v strednom veku, ktorí sa rozhodnú prejesť sa až na druhý svet. Marcello je švihácky pilot, Michel prestížny televízny producent, Ugo exkluzívny šéfkuchár a Philippe vysoko postavený sudca. Všetci štyria sa tešia na dlho plánovaný víkend v odľahlej vile, ktorý sa napokon zvrhne na smrteľné holdovanie tonám jedla, pitiu a orgiám. Ferreriho podobenstvo o prežranosti civilizácie konzumu je plné podvratného humoru a anarchie. Kvôli nihilistickému podtextu, nekompromisnej kritike modernej spoločnosti a explicitnému zobrazeniu jedáckych orgií rozpútal film pri svojej premiére škandál. K búrlivému prijatiu prispela aj účasť hviezd francúzskeho a talianskeho filmu, ktoré dovtedy zosobňovali prevažne kultivovaných intelektuálnych hrdinov - Marcella Mastroianni, Michela Piccoli, Uga Tognazzi a Philippa Noiret. Napriek problematickému prijatiu udelili filmoví novinári na MFF Cannes snímke Cenou FIPRESCI a Veľká žranica sa zakrátko stala kultovou klasikou.
    Žánry:DramaKomedieSatira
    71%
    Velké žranice se účastní čtyři muži, které nám stručné úvodní sekvence představí v jejich každodenním prostředí. Kdo ví, co mohlo sblížit a učinit přáteli lidi tak rozdílných povah i povolání, jako jsou pilot dopravního letadla Marcello, majitel restaurace a vynikající kuchař Ugo, televizní pracovník Michel a soudce Philippe. Ale v každém případě faktem zůstává, že se čtveřice vydává na prodloužený víkend, který má být tím posledním... Přátelé se začnou oddávat ve starém domě na odlehlém okraji Paříže zaryté, sveřepé a sebezničující žranici. Přidá se k nim náhodně se objevující místní učitelka Andréa, přítulná žena obdařená štědrými tělesnými proporcemi. Dostaví se ještě tři děvky, ale průběh událostí je natolik vyděsí, že uprchnou. Jeden muž za druhým umírá, nakonec zůstává jen Andréa. Dle Ferreriho je celý film křivým zrcadlem, nastaveným moderní konzumní společnosti, dle druhých jen samoúčelnou provokací a oslavou kultu hnusu a estetiky ohavnosti, dle jiných pak apokalyptickou vizí konce "přežraného" lidstva. Legendárna filmová provokácia je príbehom štyroch úspešných mužov v strednom veku, ktorí sa rozhodnú prejesť sa až na druhý svet. Marcello je švihácky pilot, Michel prestížny televízny producent, Ugo exkluzívny šéfkuchár a Philippe vysoko postavený sudca. Všetci štyria sa tešia na dlho plánovaný víkend v odľahlej vile, ktorý sa napokon zvrhne na smrteľné holdovanie tonám jedla, pitiu a orgiám. Ferreriho podobenstvo o prežranosti civilizácie konzumu je plné podvratného humoru a anarchie. Kvôli nihilistickému podtextu, nekompromisnej kritike modernej spoločnosti a explicitnému zobrazeniu jedáckych orgií rozpútal film pri svojej premiére škandál. K búrlivému prijatiu prispela aj účasť hviezd francúzskeho a talianskeho filmu, ktoré dovtedy zosobňovali prevažne kultivovaných intelektuálnych hrdinov - Marcella Mastroianni, Michela Piccoli, Uga Tognazzi a Philippa Noiret. Napriek problematickému prijatiu udelili filmoví novinári na MFF Cannes snímke Cenou FIPRESCI a Veľká žranica sa zakrátko stala kultovou klasikou.
    Žánry:DramaKomedieSatira
    2
  • 3
  • Nedotýkej se bílé ženy
    Nedotýkej se bílé ženy (1974)
    FilmRole: Sitting Bull's Father
    62%
    4