?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Alexis Zabe: Filmy a seriály

  • The Florida Project
    The Florida Project (2017)
    Film
    • KVIFF TV
    Nedaleko Disneylandu na Floridě stojí řada kdysi populárních pestrobarevných motelů. Okouzlující šestiletá Moonee (Brooklynn Prince) a její kamarádi, kteří si naplno užívají léta, bydlí v jednom z nich. Radost ze svobody, potulování a neodolatelných kopečků zmrzliny nemá nudný a složitý svět dospělých šanci ohrozit. Co na tom, že její 22letá máma (Bria Vinaite) každý týden divoce shání peníze na činži a pozdními platbami dráždí starostlivého správce Bobbyho (Willem Dafoe). Je na čase seznámit se s novou sousedkou a naplánovat pár dalších lumpáren! (Aerofilms)
    Režie:Sean Baker
    74%
    Nedaleko Disneylandu na Floridě stojí řada kdysi populárních pestrobarevných motelů. Okouzlující šestiletá Moonee (Brooklynn Prince) a její kamarádi, kteří si naplno užívají léta, bydlí v jednom z nich. Radost ze svobody, potulování a neodolatelných kopečků zmrzliny nemá nudný a složitý svět dospělých šanci ohrozit. Co na tom, že její 22letá máma (Bria Vinaite) každý týden divoce shání peníze na činži a pozdními platbami dráždí starostlivého správce Bobbyho (Willem Dafoe). Je na čase seznámit se s novou sousedkou a naplánovat pár dalších lumpáren! (Aerofilms)
    Režie:Sean Baker
    1
  • Tiché světlo
    Tiché světlo (2007)
    Film

    Na severu Mexika žije komunita Menonitů. Ti dodržují poměrně přísný způsob života. Ve filmu vystupují neherci složení z příslušníků této náboženské skupiny. Rozehrávají před námi příběh o lásce, její nekontrolovatelnosti a možném božím zásahu do lidského života. Děj se odvíjí v dlouhých záběrech téměř oproštěných od jakýchkoliv emocí. Ty vyvstávají až prostřednictvím vztahů mezi jednotlivými postavami. Estetika a způsob vyprávění filmů Carlose Reygadase rozdělují diváky i kritiku a je tomu tak i v případě tohoto snímku. Tentokrát spojení tradic, písně Jacquese Brela a mystické atmosféry vyžaduje velké soustředění a pozornost. Evokace obrazové hypnózy zde dosáhla dalšího vývojového stupně.
    [Zdroj: Febiofest 2008]

    72%

    Na severu Mexika žije komunita Menonitů. Ti dodržují poměrně přísný způsob života. Ve filmu vystupují neherci složení z příslušníků této náboženské skupiny. Rozehrávají před námi příběh o lásce, její nekontrolovatelnosti a možném božím zásahu do lidského života. Děj se odvíjí v dlouhých záběrech téměř oproštěných od jakýchkoliv emocí. Ty vyvstávají až prostřednictvím vztahů mezi jednotlivými postavami. Estetika a způsob vyprávění filmů Carlose Reygadase rozdělují diváky i kritiku a je tomu tak i v případě tohoto snímku. Tentokrát spojení tradic, písně Jacquese Brela a mystické atmosféry vyžaduje velké soustředění a pozornost. Evokace obrazové hypnózy zde dosáhla dalšího vývojového stupně.
    [Zdroj: Febiofest 2008]

    2
  • Kachní sezóna
    Kachní sezóna (2004)
    Film
    Tlatelolco, předměstí Mexico City. Neděle, 11 hodin ráno. Flama a Moko jsou čtrnáctiletí kluci, nejlepší kamarádi už od dětství. Před nimi je další nudná neděle: v prázdném bytě bez rodičů, s počítačovými hrami, pornočasopisy, kolou a objednanou pizzou. Zdánlivě klidný konec víkendu se však brzy změní v nečekaně bouřlivý den. Nejdřív vypadne elektrický proud. Pak se objeví sousedka Rita, která chce použít jejich troubu, aby upekla narozeninový dort. Krátce nato dorazí roznášeč pizzy Ulises - ovšem o 11 vteřin později, než měl. Odmítá ale odejít bez zaplacení... Za zdánlivě banálními předměty každodenního života, jako jsou rodinné album, nevydařený dort, počítačová kopaná nebo ošklivý obraz s motivem kachen, se ukrývají skutečná témata filmu: rozvod rodičů, osamělost, zmatek dospívání, přátelství a sexualita stejně jako frustrace dospělých. Nízkorozpočtová černobílá komedie plná absurdního humoru, vtipných dialogů a naprosto přirozených hereckých výkonů. (MFF Karlovy Vary)

    Panelákový byt a výpadek proudu, to zas bude neděle!
    Je neděle, 11 hodin dopoledne a Flamova matka musí někam odejít. Zdá se, že Flama a Moko mají před sebou neděli snů. Prázdný byt, playstation, coca-cola a pizza, co jim může chybět? Ale jen do chvíle, než vypadne proud. Jeden panelákový byt, čtyři mladí, tři z toho ještě děti a nekonečná neděle. To je prostor, v němž debutující mexický režisér Fernando Eimbecke rozehrál svou hořkou černobílou teenagerovskou komedii. Natolik oslnila domácí publikum, že získala 11 z 12 možných výročních filmových cen Ariel a 8 cen na Mexickém filmovém festivalu v Guadalajaře 2004 a stejně tak byla s úspěchem uvedena na mnohých zahraničních festivalech, včetně MFF Karlovy Vary. Kromě nesmírně civilních hereckých výkonů mladých herců, po zásluze též oceněných, a skvělé hudbě, která rovněž velmi podstatně vytváří atmosféru tohoto jen zdánlivě nenápadného filmu, je tu nejpozoruhodnější zejména Eimbeckova režie. Dlouhé pasáže, v nichž se mezi postavami zdánlivě nic neděje, střídané směšnosmutnými akcemi zdánlivého veselí, zkomponované k sobě jako hudební skladba, v jejichž rytmu a souzvuku vycházejí najevo další plány, vytvářejí až neuvěřitelně pravdivý portrét dvou teenagerů s jejich problémy, dívky odvedle, jejíž rodiče zapomněli na její narozeniny, a mladíka, který přichází na to, že vlastně nedělá co, skutečně chce. Čas, kdy ti čtyři čekají, až zase zapnou elektřinu a oživí umělý svět všech jejich berliček a pomocníků, se stane z původně nuceného zabíjení nudy jednou z nejzajímavějších chvil jejich dosavadních životů. Zbaveni záchytného systému rutinních činností náhle jednají sami za sebe a nacházejí sílu vyslovit své problémy především sami před sebou.
    Eimbeckův hraný debut patří rozhodně k tomu nejlepšímu, co v poslední době na i tak zajímavém filmovém prostoru mexické kinematografie vzniklo. (Česká televize)
    Žánry:Komedie
    71%
    Tlatelolco, předměstí Mexico City. Neděle, 11 hodin ráno. Flama a Moko jsou čtrnáctiletí kluci, nejlepší kamarádi už od dětství. Před nimi je další nudná neděle: v prázdném bytě bez rodičů, s počítačovými hrami, pornočasopisy, kolou a objednanou pizzou. Zdánlivě klidný konec víkendu se však brzy změní v nečekaně bouřlivý den. Nejdřív vypadne elektrický proud. Pak se objeví sousedka Rita, která chce použít jejich troubu, aby upekla narozeninový dort. Krátce nato dorazí roznášeč pizzy Ulises - ovšem o 11 vteřin později, než měl. Odmítá ale odejít bez zaplacení... Za zdánlivě banálními předměty každodenního života, jako jsou rodinné album, nevydařený dort, počítačová kopaná nebo ošklivý obraz s motivem kachen, se ukrývají skutečná témata filmu: rozvod rodičů, osamělost, zmatek dospívání, přátelství a sexualita stejně jako frustrace dospělých. Nízkorozpočtová černobílá komedie plná absurdního humoru, vtipných dialogů a naprosto přirozených hereckých výkonů. (MFF Karlovy Vary)

    Panelákový byt a výpadek proudu, to zas bude neděle!
    Je neděle, 11 hodin dopoledne a Flamova matka musí někam odejít. Zdá se, že Flama a Moko mají před sebou neděli snů. Prázdný byt, playstation, coca-cola a pizza, co jim může chybět? Ale jen do chvíle, než vypadne proud. Jeden panelákový byt, čtyři mladí, tři z toho ještě děti a nekonečná neděle. To je prostor, v němž debutující mexický režisér Fernando Eimbecke rozehrál svou hořkou černobílou teenagerovskou komedii. Natolik oslnila domácí publikum, že získala 11 z 12 možných výročních filmových cen Ariel a 8 cen na Mexickém filmovém festivalu v Guadalajaře 2004 a stejně tak byla s úspěchem uvedena na mnohých zahraničních festivalech, včetně MFF Karlovy Vary. Kromě nesmírně civilních hereckých výkonů mladých herců, po zásluze též oceněných, a skvělé hudbě, která rovněž velmi podstatně vytváří atmosféru tohoto jen zdánlivě nenápadného filmu, je tu nejpozoruhodnější zejména Eimbeckova režie. Dlouhé pasáže, v nichž se mezi postavami zdánlivě nic neděje, střídané směšnosmutnými akcemi zdánlivého veselí, zkomponované k sobě jako hudební skladba, v jejichž rytmu a souzvuku vycházejí najevo další plány, vytvářejí až neuvěřitelně pravdivý portrét dvou teenagerů s jejich problémy, dívky odvedle, jejíž rodiče zapomněli na její narozeniny, a mladíka, který přichází na to, že vlastně nedělá co, skutečně chce. Čas, kdy ti čtyři čekají, až zase zapnou elektřinu a oživí umělý svět všech jejich berliček a pomocníků, se stane z původně nuceného zabíjení nudy jednou z nejzajímavějších chvil jejich dosavadních životů. Zbaveni záchytného systému rutinních činností náhle jednají sami za sebe a nacházejí sílu vyslovit své problémy především sami před sebou.
    Eimbeckův hraný debut patří rozhodně k tomu nejlepšímu, co v poslední době na i tak zajímavém filmovém prostoru mexické kinematografie vzniklo. (Česká televize)
    Žánry:Komedie
    3
  • Umshini Wam
    Umshini Wam (2011)
    Film
    66%
    4
  • Tuesday
    Tuesday (2024)
    Film
    65%
    5
  • Aningaaq
    Aningaaq (2013)
    Film
    65%
    6
  • Jezero Tahoe
    Jezero Tahoe (2008)
    Film
    64%
    7
  • Post Tenebras Lux
    Post Tenebras Lux (2012)
    Film
    Fascinující snímek jednoho z nejzajímavějších mexických režisérů současnosti Carlose Reygadase zachycuje osudy mladé rodiny, která se z města odstěhuje žít na venkov. Střet s realitou venkova však není tak poetický, jak se na první pohled zdálo. Místní jsou nedůvěřiví, vztahy na venkově jsou ovlivněny událostmi z dávné minulosti, mladý pár provokuje svým stylem života a stavbou opulentního, moderního domu. To vše ještě podpoří to horší ve vztahu mladého páru, který si musí uvědomit, že “život v přírodě” jim nezaručí lásku a spokojenost. Film je v mnoha ohledech radikální autorskou výpovědí o vztahu muže a ženy, o rodičovské lásce, o démonech v každém z nás. Je natočený ve formátu 4:3 a jeho větší část pracuje s rozostřením okrajů obrazu. V dětských rolích se představí režisérovy děti a obecně pro herce platí, že jsou mimořádně autentičtí. Post tenebras lux (v překladu “po temnotě budiž světlo”) je filmem, který pracuje s exotičností mexického venkova, ale zároveň je až nečekaně univerzální.
    62%
    Fascinující snímek jednoho z nejzajímavějších mexických režisérů současnosti Carlose Reygadase zachycuje osudy mladé rodiny, která se z města odstěhuje žít na venkov. Střet s realitou venkova však není tak poetický, jak se na první pohled zdálo. Místní jsou nedůvěřiví, vztahy na venkově jsou ovlivněny událostmi z dávné minulosti, mladý pár provokuje svým stylem života a stavbou opulentního, moderního domu. To vše ještě podpoří to horší ve vztahu mladého páru, který si musí uvědomit, že “život v přírodě” jim nezaručí lásku a spokojenost. Film je v mnoha ohledech radikální autorskou výpovědí o vztahu muže a ženy, o rodičovské lásce, o démonech v každém z nás. Je natočený ve formátu 4:3 a jeho větší část pracuje s rozostřením okrajů obrazu. V dětských rolích se představí režisérovy děti a obecně pro herce platí, že jsou mimořádně autentičtí. Post tenebras lux (v překladu “po temnotě budiž světlo”) je filmem, který pracuje s exotičností mexického venkova, ale zároveň je až nečekaně univerzální.
    8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12