?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Yutaka Yamasaki: Filmy a seriály

  • Dare mo shiranai
    Dare mo shiranai (2004)
    Film
    Do malého bytu se nastěhuje svobodná matka se svými čtyřmi dětmi. Lépe řečeno, nastěhovala se tam s dvanáctiletým synem Akirou a tři mladší děti do bytu doslova propašovala. Aby se na černé nájemníky nepřišlo, nesmí mladší děti z bytu ven. Akira nechodí do školy a stará se o své sourozence, zatímco matka pracuje. Jednoho dne matka odjede za svým novým přítelem a nechá děti plně na starost Akirovi. I když by tomu premisa nasvědčovala, Nikdo to neví není obžalobou dysfunkčních rodin. Naopak je jemným a poetickým příběhem o chmurách dospívání a krásách dětského světa. Film se natáčel jeden rok, přičemž cílem režiséra bylo vytvořit dětským nehercům přirozené prostředí, které nebude přítomnost kamery nikterak narušovat. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaDětský
    80%
    Do malého bytu se nastěhuje svobodná matka se svými čtyřmi dětmi. Lépe řečeno, nastěhovala se tam s dvanáctiletým synem Akirou a tři mladší děti do bytu doslova propašovala. Aby se na černé nájemníky nepřišlo, nesmí mladší děti z bytu ven. Akira nechodí do školy a stará se o své sourozence, zatímco matka pracuje. Jednoho dne matka odjede za svým novým přítelem a nechá děti plně na starost Akirovi. I když by tomu premisa nasvědčovala, Nikdo to neví není obžalobou dysfunkčních rodin. Naopak je jemným a poetickým příběhem o chmurách dospívání a krásách dětského světa. Film se natáčel jeden rok, přičemž cílem režiséra bylo vytvořit dětským nehercům přirozené prostředí, které nebude přítomnost kamery nikterak narušovat. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaDětský
    1
  • Aruitemo aruitemo
    Aruitemo aruitemo (2008)
    Film
    77%
    2
  • Po bouři
    Po bouři (2016)
    Film
    • Edison
    Mistrovské japonské rodinné drama o marnotratném muži, který hledá cestu ke svému malému synovi a bývalé ženě. Rjota je marnotratný syn, špatný otec a zkrachovalý spisovatel. Úspěch má dávno za sebou, a tak si přivydělává drobnými špinavými kšeftíky jako soukromé očko. Je rozvedený a ke svému jedenáctiletému synovi Šingovi nachází cestu jen horko těžko. Exmanželka Kjoko už začala nový život a na Rjotu se dívá spíše jako na vzdálenou vzpomínku. Odcizenou trojici ale jednoho večera svede dohromady blížící se tajfun. (Film Europe)
    Žánry:DramaKomedieRodinný
    73%
    Mistrovské japonské rodinné drama o marnotratném muži, který hledá cestu ke svému malému synovi a bývalé ženě. Rjota je marnotratný syn, špatný otec a zkrachovalý spisovatel. Úspěch má dávno za sebou, a tak si přivydělává drobnými špinavými kšeftíky jako soukromé očko. Je rozvedený a ke svému jedenáctiletému synovi Šingovi nachází cestu jen horko těžko. Exmanželka Kjoko už začala nový život a na Rjotu se dívá spíše jako na vzdálenou vzpomínku. Odcizenou trojici ale jednoho večera svede dohromady blížící se tajfun. (Film Europe)
    Žánry:DramaKomedieRodinný
    3
  • Wandafuru raifu
    Wandafuru raifu (1999)
    Film
    73%
    4
  • Kanaria
    Kanaria (2005)
    Film
    71%
    5
  • Distance
    Distance (2001)
    Film
    68%
    6
  • Hana yori mo naho
    Hana yori mo naho (2006)
    Film
    67%
    7
  • Sharasojyu
    Sharasojyu (2003)
    Film
    Shara je třetí celovečerní snímek japonské režisérky Naomi Kawaseové. Její film se odvíjí od tajuplného zmizení malého chlapce, který se ztratí během hry se svým bratrem. Toto zmizení je klíčovou událostí filmu, neustále podprahově přítomnou i v dalších scénách snímku odehrávajícího se o několik let později. Hlavní hrdinové, rodiče a bratr zmizelého chlapce, se k této události vracejí slovy jen zcela výjimečně, zmizení jednoho z členů rodiny je nicméně tím, co bez ustání narušuje soudržnost jejich světa, co rozdělilo svět vedví: jako by od určité chvíle jejich život zároveň pokračoval normálně dál a zároveň nepokračoval, zůstal uvězněn v jednom jediném nepochopitelném momentu ztráty. Podpovrchová dramatičnost, která jen chvílemi vyvře na povrch, je zkombinována s dokumentaristickým oddramatizováním snímku, který s lehkostí a empatií sleduje všední život rodiny a jejích sousedů. Zvláštnost a jedinečnost tohoto jemného, melancholického, ale i radostného filmu tkví mimo jiné v tom, že v něm nejsou pevně dané hranice příběhu. Příběh jako by zde byl maximálně rozptýlený, nerozlišitelně zapuštěný do okolního světa, bez možnosti určit jeho přesné obrysy. Shara tak invenčně pokračuje v revoluci moderní kinematografie - určitého typu moderní kinematografie - započaté Rosselliniho Cestou po Itálii, v níž bylo drama rozpadu jednoho manželství podobně podvratně rozpuštěno ve scénách prostého bloumání po Itálii, v pevnost fikce narušující pozornosti vůči vnějšku příběhu, realitě samotné.
    Žánry:Drama
    61%
    Shara je třetí celovečerní snímek japonské režisérky Naomi Kawaseové. Její film se odvíjí od tajuplného zmizení malého chlapce, který se ztratí během hry se svým bratrem. Toto zmizení je klíčovou událostí filmu, neustále podprahově přítomnou i v dalších scénách snímku odehrávajícího se o několik let později. Hlavní hrdinové, rodiče a bratr zmizelého chlapce, se k této události vracejí slovy jen zcela výjimečně, zmizení jednoho z členů rodiny je nicméně tím, co bez ustání narušuje soudržnost jejich světa, co rozdělilo svět vedví: jako by od určité chvíle jejich život zároveň pokračoval normálně dál a zároveň nepokračoval, zůstal uvězněn v jednom jediném nepochopitelném momentu ztráty. Podpovrchová dramatičnost, která jen chvílemi vyvře na povrch, je zkombinována s dokumentaristickým oddramatizováním snímku, který s lehkostí a empatií sleduje všední život rodiny a jejích sousedů. Zvláštnost a jedinečnost tohoto jemného, melancholického, ale i radostného filmu tkví mimo jiné v tom, že v něm nejsou pevně dané hranice příběhu. Příběh jako by zde byl maximálně rozptýlený, nerozlišitelně zapuštěný do okolního světa, bez možnosti určit jeho přesné obrysy. Shara tak invenčně pokračuje v revoluci moderní kinematografie - určitého typu moderní kinematografie - započaté Rosselliniho Cestou po Itálii, v níž bylo drama rozpadu jednoho manželství podobně podvratně rozpuštěno ve scénách prostého bloumání po Itálii, v pevnost fikce narušující pozornosti vůči vnějšku příběhu, realitě samotné.
    Žánry:Drama
    8
  • Koi suru madori
    Koi suru madori (2007)
    Film
    60%
    9