6.3

Alan J. Wendl: Filmy a seriály

  • Zločin v ulicích
    Zločin v ulicích (1993)
    Seriál
    79%
    1
  • Hairspray
    Hairspray (1988)
    FilmRole: Mr. Pinky
    • iTunes
    69%
    2
  • Cry-Baby
    Cry-Baby (1990)
    FilmRole: Toe-Joe
    • Google Play
    • iTunes
    65%
    3
  • Šílený Cecil
    Šílený Cecil (2000)
    Film
    62%
    4
  • Šest vražd stačí, maminko!
    Šest vražd stačí, maminko! (1994)
    FilmRole: Sloppy

    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zamě-stnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením "morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou oběti se stane synův "netolerantní" učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti kteří zahlédli Beverly 'při práci". Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka Je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. 0 výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. - John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí(!), kritizuje pokrytectví spo-lečnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními "senzacemi". Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavé odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního Jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně "exemplárních" ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.

    61%

    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zamě-stnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením "morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou oběti se stane synův "netolerantní" učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti kteří zahlédli Beverly 'při práci". Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka Je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. 0 výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. - John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí(!), kritizuje pokrytectví spo-lečnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními "senzacemi". Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavé odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního Jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně "exemplárních" ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.

    5
  • Pecker
    Pecker (1998)
    FilmRole: Mr. Nellbox

    Pecker je teenager žijící v americkém městečku Hampden. Pracuje v ospalém bistru a společně se svým šéfem nabízí hamburgery nevalného vzhledu a chuti. Jeho největším koníčkem je jeho fotoaparát a touha stát se fotografem. Fotí vše, co kde vidí připálené hamburgery, kamaráda, jak krade v obchodě, tajnou striptérskou show, obscénní akce v gay klubu a také mnoho dalších více či méně bizardních situací. Jeho fotky jsou skvělé a osud tomu chce, že se Pecker setká s člověkem pracujícím pro slavnou agenturu. Věci mají rychlý spád a on se přes noc stává hvězdou

    61%

    Pecker je teenager žijící v americkém městečku Hampden. Pracuje v ospalém bistru a společně se svým šéfem nabízí hamburgery nevalného vzhledu a chuti. Jeho největším koníčkem je jeho fotoaparát a touha stát se fotografem. Fotí vše, co kde vidí připálené hamburgery, kamaráda, jak krade v obchodě, tajnou striptérskou show, obscénní akce v gay klubu a také mnoho dalších více či méně bizardních situací. Jeho fotky jsou skvělé a osud tomu chce, že se Pecker setká s člověkem pracujícím pro slavnou agenturu. Věci mají rychlý spád a on se přes noc stává hvězdou

    6
  • 7
  • Řekl, řekla...
    Řekl, řekla... (1991)
    Film
    • Google Play
    Novinári Kevin Bacon a Elizabeth Perkinsová sú nezmieriteľní súperi pracujúci v prestížnom baltimorskom denníku. Večnú názorovú rivalitu medzi konzervatívnym chlapom a liberálnou ženou využije šikovný televízny producent, ktorý ich obsadí do novej talkshow "Povedal, povedala". Čím užšie spolupracujú, tým väčšmi rastie ich vzájomná náklonnosť, čo onedlho vyústi do romantického ľúbostného vzťahu. Všetky udalosti, ktoré spolu prežijú, sa vo filme odohrajú vždy dvakrát, vyrozprávané z pohľadu toho druhého. Príbeh jednej veľkej lásky preto uvidíme z perspektív oboch zamilovaných. Ako vidí tú istú situáciu muž a ako ju vníma žena?
    57%
    Novinári Kevin Bacon a Elizabeth Perkinsová sú nezmieriteľní súperi pracujúci v prestížnom baltimorskom denníku. Večnú názorovú rivalitu medzi konzervatívnym chlapom a liberálnou ženou využije šikovný televízny producent, ktorý ich obsadí do novej talkshow "Povedal, povedala". Čím užšie spolupracujú, tým väčšmi rastie ich vzájomná náklonnosť, čo onedlho vyústi do romantického ľúbostného vzťahu. Všetky udalosti, ktoré spolu prežijú, sa vo filme odohrajú vždy dvakrát, vyrozprávané z pohľadu toho druhého. Príbeh jednej veľkej lásky preto uvidíme z perspektív oboch zamilovaných. Ako vidí tú istú situáciu muž a ako ju vníma žena?
    8
  • Chlípnost nade vše
    Chlípnost nade vše (2004)
    FilmRole: Officer Alvin
    V ovzduší na Harford Road se vznáší chtíč a nabručené, upjaté Sylvii Sticklesové se to vůbec nezamlouvá. Přestože Sylviin pohledný manžel Vaughn by ochotně plnil manželské povinnosti, Sylvia prostě nemá zájem - musí vychovávat svou značně exhibicionistickou dceru Caprice. Go-Go tanečnice Caprice a její nepřirozeně zvětšené poprsí jsou právě teď v domácím vězení, které jí bylo nařízeno po několika nudistických výstupech...
    Žánry:Komedie
    44%
    V ovzduší na Harford Road se vznáší chtíč a nabručené, upjaté Sylvii Sticklesové se to vůbec nezamlouvá. Přestože Sylviin pohledný manžel Vaughn by ochotně plnil manželské povinnosti, Sylvia prostě nemá zájem - musí vychovávat svou značně exhibicionistickou dceru Caprice. Go-Go tanečnice Caprice a její nepřirozeně zvětšené poprsí jsou právě teď v domácím vězení, které jí bylo nařízeno po několika nudistických výstupech...
    Žánry:Komedie
    9