?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Claude Watson: Filmy a seriály

  • Neviňátka
    Neviňátka (1961)
    Film
    75%
    1
  • Ten sportovní život
    Ten sportovní život (1963)
    Film
    Adaptace stejnojmenného románu Davida Storeye, představitele hnutí "mladých rozzlobených mužů". Příběh drsného horníka Franka ze severoanglického Yorkshiru, který se díky ragby stane sportovní hvězdou. Přestože na stadionu slaví úspěchy a okolí kvůli sportovním výkonům toleruje jeho hrubost, v milostném životě nenachází naplnění. Má sice poměr se svojí domácí, vdovou Hammondovou, ta však navzdory milostné aféře odmítá jakékoli city. Frankova impulzivnost nakonec vede k jejich tragickému rozchodu a Frankovi zůstává v životě jediná jistota - svět ragby, ve kterém je respektován jen natolik, jako jeho poslední branka.
    Žánry:DramaSportovní
    75%
    Adaptace stejnojmenného románu Davida Storeye, představitele hnutí "mladých rozzlobených mužů". Příběh drsného horníka Franka ze severoanglického Yorkshiru, který se díky ragby stane sportovní hvězdou. Přestože na stadionu slaví úspěchy a okolí kvůli sportovním výkonům toleruje jeho hrubost, v milostném životě nenachází naplnění. Má sice poměr se svojí domácí, vdovou Hammondovou, ta však navzdory milostné aféře odmítá jakékoli city. Frankova impulzivnost nakonec vede k jejich tragickému rozchodu a Frankovi zůstává v životě jediná jistota - svět ragby, ve kterém je respektován jen natolik, jako jeho poslední branka.
    Žánry:DramaSportovní
    2
  • Zvětšenina
    Zvětšenina (1966)
    Film

    Filmová esej o nemožnosti uchopit objektivní pravdu. Jedno z nejslavnějších děl světové kinematografie.
    Je mladý, pohledný, úspěšný a bohatý, svět – zejména jeho ženská část – mu leží u nohou. Módní fotograf Thomas, ochotný pro získání nevšedních snímků přenocovat v noclehárně mezi nuzáky, aby ovšem vzápětí přesedl do svého rolls-roycu a odjel do svého ateliéru fotit atraktivní modelku. Dravý, arogantní, sebevědomý – a přece vnitřně, skrytě zranitelný. Do londýnského Maryon parku jej zavedla vlastně náhoda. Ale správný fotograf neudělá krok bez svého aparátu a vzdálená dvojice milenců, skotačící na pozadí nádherné, majestátní zeleně je příliš zajímavým objektem, než aby ji jen tak přehlédl. Jenomže náladové fotografie v sobě, jak má Thomas brzy zjistit, skrývají znepokojivé tajemství…
    Zvětšeninu natočil Michelangelo Antonioni podle povídky argentinského spisovatele Julia Cortázara Babí léto (česky vyšlo ve Světové literatuře v r. 1968 již pod názvem Zvětšenina). Se spoluscenáristou Toninem Guerrou přesadil její příběh z Paříže do Londýna, který byl v polovině šedesátých let minulého století avantgardní metropolí, centrem hippies, boomu všech druhů umění – pop-artu, fotografie, divadla, módy i hudby. Antonioni se na svůj první zahraniční film důkladně připravoval. Žil v Londýně osm měsíců, vyzpovídal desítky příslušníků nejrůznějších profesí, chodil po klubech, vstřebával onu specifickou, nepopsatelnou atmosféru. A pak jej za půl roku natočil. Navázal jím přímo na svou „tetralogii citů“ z let 1959–1964 (Dobrodružství, Noc, Zatmění, Červená pustina). Opět nabídl divákovi mnohovrstevnaté metaforické dílo se záměrně neuzavřenými motivy, provokující k mnoha interpretacím. Zvětšenina je detektivním příběhem s hádankou, psychologickou studií, filmovou úvahou o hranicích výtvarných a narativních umění i filozofickou esejí o nemožnosti uchopit objektivní pravdu. Antonioni jí vzdal i hold intuici, jedné ze svých stěžejních tvůrčích metod. Přihlásil se k ní zejména výroky „Dělám filmy spíše žaludkem než mozkem“ nebo „Zkušenost mě naučila, že pokud je intuice krásná, pak je správná.“ (Česká televize)

    73%

    Filmová esej o nemožnosti uchopit objektivní pravdu. Jedno z nejslavnějších děl světové kinematografie.
    Je mladý, pohledný, úspěšný a bohatý, svět – zejména jeho ženská část – mu leží u nohou. Módní fotograf Thomas, ochotný pro získání nevšedních snímků přenocovat v noclehárně mezi nuzáky, aby ovšem vzápětí přesedl do svého rolls-roycu a odjel do svého ateliéru fotit atraktivní modelku. Dravý, arogantní, sebevědomý – a přece vnitřně, skrytě zranitelný. Do londýnského Maryon parku jej zavedla vlastně náhoda. Ale správný fotograf neudělá krok bez svého aparátu a vzdálená dvojice milenců, skotačící na pozadí nádherné, majestátní zeleně je příliš zajímavým objektem, než aby ji jen tak přehlédl. Jenomže náladové fotografie v sobě, jak má Thomas brzy zjistit, skrývají znepokojivé tajemství…
    Zvětšeninu natočil Michelangelo Antonioni podle povídky argentinského spisovatele Julia Cortázara Babí léto (česky vyšlo ve Světové literatuře v r. 1968 již pod názvem Zvětšenina). Se spoluscenáristou Toninem Guerrou přesadil její příběh z Paříže do Londýna, který byl v polovině šedesátých let minulého století avantgardní metropolí, centrem hippies, boomu všech druhů umění – pop-artu, fotografie, divadla, módy i hudby. Antonioni se na svůj první zahraniční film důkladně připravoval. Žil v Londýně osm měsíců, vyzpovídal desítky příslušníků nejrůznějších profesí, chodil po klubech, vstřebával onu specifickou, nepopsatelnou atmosféru. A pak jej za půl roku natočil. Navázal jím přímo na svou „tetralogii citů“ z let 1959–1964 (Dobrodružství, Noc, Zatmění, Červená pustina). Opět nabídl divákovi mnohovrstevnaté metaforické dílo se záměrně neuzavřenými motivy, provokující k mnoha interpretacím. Zvětšenina je detektivním příběhem s hádankou, psychologickou studií, filmovou úvahou o hranicích výtvarných a narativních umění i filozofickou esejí o nemožnosti uchopit objektivní pravdu. Antonioni jí vzdal i hold intuici, jedné ze svých stěžejních tvůrčích metod. Přihlásil se k ní zejména výroky „Dělám filmy spíše žaludkem než mozkem“ nebo „Zkušenost mě naučila, že pokud je intuice krásná, pak je správná.“ (Česká televize)

    3
  • Potopte Bismarck!
    Potopte Bismarck! (1960)
    Film
    Nejmocnější loď nacistické válečné flotily musí jít za každou cenu ke dnu... Bitevní loď Bismarck představuje chloubu nacistického válečného námořnictva. Jeho slavnostního spuštění na vodu se 14. února 1939 v Hamburku zúčastnil samotný Adolf Hitler. Ocelový kolos o výtlaku na svou dobu nevídaných padesáti tisíc tun, s trupem obepnutým půlmetrovým pancířem a s osmi hlavními děly ráže 381 milimetrů znamená vážnou hrozbu pro jakékoliv plavidlo, které by se mu chtělo postavit. Jeho sílu si samozřejmě dobře uvědomují i Britové, kteří pečlivě sledují každý jeho pohyb. V květnu 1941 vše nasvědčuje tomu, že se Bismarck připravuje k vyplutí. Rozehrává se smrtící šachová partie. Němci se pod velením admirála Lütjense a kapitána Bismarcku Lindemanna pokusí nepozorovaně proklouznout do Atlantiku, kde chtějí napadat spojenecké konvoje, na nichž je Británie životně závislá. Britové jim v tom naopak hodlají za každou cenu zabránit. Koordinace složité operace spočívá na bedrech nově jmenovaného velitele operačního oddělení britského námořnictva, kapitána Sheparda... (Česká televize)
    72%
    Nejmocnější loď nacistické válečné flotily musí jít za každou cenu ke dnu... Bitevní loď Bismarck představuje chloubu nacistického válečného námořnictva. Jeho slavnostního spuštění na vodu se 14. února 1939 v Hamburku zúčastnil samotný Adolf Hitler. Ocelový kolos o výtlaku na svou dobu nevídaných padesáti tisíc tun, s trupem obepnutým půlmetrovým pancířem a s osmi hlavními děly ráže 381 milimetrů znamená vážnou hrozbu pro jakékoliv plavidlo, které by se mu chtělo postavit. Jeho sílu si samozřejmě dobře uvědomují i Britové, kteří pečlivě sledují každý jeho pohyb. V květnu 1941 vše nasvědčuje tomu, že se Bismarck připravuje k vyplutí. Rozehrává se smrtící šachová partie. Němci se pod velením admirála Lütjense a kapitána Bismarcku Lindemanna pokusí nepozorovaně proklouznout do Atlantiku, kde chtějí napadat spojenecké konvoje, na nichž je Británie životně závislá. Britové jim v tom naopak hodlají za každou cenu zabránit. Koordinace složité operace spočívá na bedrech nově jmenovaného velitele operačního oddělení britského námořnictva, kapitána Sheparda... (Česká televize)
    4
  • 5
  • 6
  • Pumpkin Eater, The
    Pumpkin Eater, The (1964)
    Film
    • iTunes
    Studie manželství. Jo má pět dětí a manžela číslo dvě, když potká spisovatele Jakea Armitageho. Opustí nynějšího manžela, aby si vzala Jakea, a jeho kariéra upadne. O pár let a minimálně jedno dítě později je Jo hluboko v depresi se sesype se uprostřed Harrods. Po psychiatrické pomoci a výhledu na nový dům na venkově se jí udělá lépe; pak znovu otěhotní a tentokrát je Jake proti. Jo souhlasí s potratem a sterilizací v přesvědčení, že to udělá její manželství znovu šťastným, ale poté zjistí nepříjemnou pravdu o Jakeovi. Konfrontuje ho. Proč sis mě vzal? a Co máme dělat? se stanou téměř nezodpověditelnými otázkami.
    Žánry:Drama
    67%
    Studie manželství. Jo má pět dětí a manžela číslo dvě, když potká spisovatele Jakea Armitageho. Opustí nynějšího manžela, aby si vzala Jakea, a jeho kariéra upadne. O pár let a minimálně jedno dítě později je Jo hluboko v depresi se sesype se uprostřed Harrods. Po psychiatrické pomoci a výhledu na nový dům na venkově se jí udělá lépe; pak znovu otěhotní a tentokrát je Jake proti. Jo souhlasí s potratem a sterilizací v přesvědčení, že to udělá její manželství znovu šťastným, ale poté zjistí nepříjemnou pravdu o Jakeovi. Konfrontuje ho. Proč sis mě vzal? a Co máme dělat? se stanou téměř nezodpověditelnými otázkami.
    Žánry:Drama
    7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Fanatic
    Fanatic (1965)
    Film
    • iTunes
    Měla to být pouze zdvořilostní návštěva u staré paní, kvůli které se půvabná Patricia nepohodla se svým nastávajícím. Alan prostě nedokáže pochopit, proč teď, krátce před svatbou, touží vidět matku svého bývalého snoubence, který před několika lety zahynul při autonehodě. Dívka však trvá na svém, nešťastnému Stephenovi a paní Trefoile obývající opuštěný dům na venkově daleko od Londýna tuhle návštěvu zkrátka dluží. Od prvního okamžiku v domě však nic neprobíhá podle jejích představ. Stephenova matka je silně nábožensky založená dogmatička, věřící v čistotu duše i těla snoubenky svého syna. O novém Patriciině vztahu nemá ve své naivní prostotě ani tušení. A tu se dívka dopustí osudové chyby…
    Žánry:Horor
    63%
    Měla to být pouze zdvořilostní návštěva u staré paní, kvůli které se půvabná Patricia nepohodla se svým nastávajícím. Alan prostě nedokáže pochopit, proč teď, krátce před svatbou, touží vidět matku svého bývalého snoubence, který před několika lety zahynul při autonehodě. Dívka však trvá na svém, nešťastnému Stephenovi a paní Trefoile obývající opuštěný dům na venkově daleko od Londýna tuhle návštěvu zkrátka dluží. Od prvního okamžiku v domě však nic neprobíhá podle jejích představ. Stephenova matka je silně nábožensky založená dogmatička, věřící v čistotu duše i těla snoubenky svého syna. O novém Patriciině vztahu nemá ve své naivní prostotě ani tušení. A tu se dívka dopustí osudové chyby…
    Žánry:Horor
    12
  • 13
  • Modesty Blaise
    Modesty Blaise (1966)
    Film

    Velká Británie hodlá zaplatit diamanty v hodnotě padesáti tisíc liber šejkovi ze země Středního východu za koncesi k těžbě nafty. Tajná služba získá informace o tom, že se diamantů chce zmocnit arcilotr Gabriel Fothergill. Šéf tajné služby Sir Gerald Tarrant se proto obrátí na sexy agentku Modesty Blaise, která už měla s tímto zločincem co do činění, a pověří ji úkolem zásilku diamantů ochránit. Modesty není obyčejná agentka. Je totiž obdařena schopností pouhým lusknutím prstů měnit nejen barvu vlasů a účes, ale také oblečení, většinou poněkud excentrické, což jí závidí nejen módní svět, ale také špionážní kruhy. Kromě toho je ovšem také nesmírně chytrá, takže jí nedá moc práce odhalit, že je pouze návnadou v léčce, jejímž cílem je dopadnout Gabriela, o němž se domnívala, že je mrtvý. Jenže ďábelský Gabriel je živý až příliš a se svou bandou sadistických zločinců je Blaise a diamantům v patách. Podaří se mu dokonce Blaise zajmout a uvěznit na svém ostrově. Pak nutí jejího parťáka a milence Willieho Garvina, aby diamanty ukradl. Blaise se však záhy podaří uprchnout v přestrojení za mnicha a s pomocí Garvina a několika dalších přátel hodlá splnit úkol, doručit diamanty do cíle a přechytračit nejen všechny padouchy v čele s Gabrielem a jeho ženou, ale také tajnou službu.

    52%

    Velká Británie hodlá zaplatit diamanty v hodnotě padesáti tisíc liber šejkovi ze země Středního východu za koncesi k těžbě nafty. Tajná služba získá informace o tom, že se diamantů chce zmocnit arcilotr Gabriel Fothergill. Šéf tajné služby Sir Gerald Tarrant se proto obrátí na sexy agentku Modesty Blaise, která už měla s tímto zločincem co do činění, a pověří ji úkolem zásilku diamantů ochránit. Modesty není obyčejná agentka. Je totiž obdařena schopností pouhým lusknutím prstů měnit nejen barvu vlasů a účes, ale také oblečení, většinou poněkud excentrické, což jí závidí nejen módní svět, ale také špionážní kruhy. Kromě toho je ovšem také nesmírně chytrá, takže jí nedá moc práce odhalit, že je pouze návnadou v léčce, jejímž cílem je dopadnout Gabriela, o němž se domnívala, že je mrtvý. Jenže ďábelský Gabriel je živý až příliš a se svou bandou sadistických zločinců je Blaise a diamantům v patách. Podaří se mu dokonce Blaise zajmout a uvěznit na svém ostrově. Pak nutí jejího parťáka a milence Willieho Garvina, aby diamanty ukradl. Blaise se však záhy podaří uprchnout v přestrojení za mnicha a s pomocí Garvina a několika dalších přátel hodlá splnit úkol, doručit diamanty do cíle a přechytračit nejen všechny padouchy v čele s Gabrielem a jeho ženou, ale také tajnou službu.

    14