?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Adriaan Van den Hoof: Filmy a seriály

  • Antonia
    Antonia (1995)
    Film

    Pôsobivá rodinná sága, zaznamenávajúca život niekoľkých generácií s dominantnou ženskou rodovou líniou, je úsmevnou idylou, stavajúcou na bizarnosti a výlučnosti postáv a oslavujúcou činorodý prístup k životu. Titulná hrdinka spomína na udalosti niekoľkých posledných desaťročí, počas ktorých sa jej rodina zmenila na veľké spoločenstvo, pravidelne sa schádzajúce na sviatočné pikniky. Antonia sa do rodnej dediny vrátila tesne po II. svetovej vojne s už dospelou dcérou Daniellou - obe sa vyznačovali voľnomyšlienkárstvom a bezpredsudkovosťou. Antonia, zosobňujúca ženskú silu, udáva tón pre pochopenie ľudskej slobody v nezávislosti na tradičnej morálke. Popri vyznávaní sexuálnej slobody sa to prejavuje aj jej porozumením pre mentálne postihnutých vydedencov, ktorých pojme do súznejúcej pospolitosti. Dianie komentuje s odstupom pravnučka Sarah, podobne ironizujúce sú aj Danielline predstavy, v ktorých sochy svätých sprisahanecky mrkajú a kamenný anjel na cintoríne krídlom udrie nemravného kňaza. Príbeh hraničiaci s utópiou nadobúda rysy rozprávkovej feérie, obsahuje prvky magického realizmu a pritom prináša sociologicko-feministickú analýzu spoločenských pomerov.

    73%

    Pôsobivá rodinná sága, zaznamenávajúca život niekoľkých generácií s dominantnou ženskou rodovou líniou, je úsmevnou idylou, stavajúcou na bizarnosti a výlučnosti postáv a oslavujúcou činorodý prístup k životu. Titulná hrdinka spomína na udalosti niekoľkých posledných desaťročí, počas ktorých sa jej rodina zmenila na veľké spoločenstvo, pravidelne sa schádzajúce na sviatočné pikniky. Antonia sa do rodnej dediny vrátila tesne po II. svetovej vojne s už dospelou dcérou Daniellou - obe sa vyznačovali voľnomyšlienkárstvom a bezpredsudkovosťou. Antonia, zosobňujúca ženskú silu, udáva tón pre pochopenie ľudskej slobody v nezávislosti na tradičnej morálke. Popri vyznávaní sexuálnej slobody sa to prejavuje aj jej porozumením pre mentálne postihnutých vydedencov, ktorých pojme do súznejúcej pospolitosti. Dianie komentuje s odstupom pravnučka Sarah, podobne ironizujúce sú aj Danielline predstavy, v ktorých sochy svätých sprisahanecky mrkajú a kamenný anjel na cintoríne krídlom udrie nemravného kňaza. Príbeh hraničiaci s utópiou nadobúda rysy rozprávkovej feérie, obsahuje prvky magického realizmu a pritom prináša sociologicko-feministickú analýzu spoločenských pomerov.

    1
  • 2
  • Dirty Mind
    Dirty Mind (2008)
    Film
    Diego (Wim Helsen) je až k uzoufání nesmělý, před holkami se stydí. Vymýšlí technické detaily těch nejneuvěřitelnějších kaskadérských kousků, které pak předvádí jeho bratr. Když ho okolnosti přimějí, aby jeden ze svých triků předvedl sám, mine ochrannou síť. Po probuzení v nemocnici jen srší sebevědomím, odvahou a ostrovtipem – je teď „Tony T“. Lékaři u něho diagnostikují změnu osobnosti v důsledku poruchy funkcí čelního laloku, on ale odmítá léčení – konečně přece žije život, o němž vždycky snil. Tuto výstřední tragikomedii belgického režiséra Van Heese (Linkeroever) zdobí především její černý humor a některé působivé scény – včetně dvou spektakulárních kaskadérských kousků. Zvláštní uznání zasluhuje představitel hlavní role Wim Helsen, neboť přesvědčivost změny protagonistovy osobnosti závisí výhradně na jeho hereckých schopnostech – brýle i účes zůstávají u Diega i Tonyho stejné. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:AkčníKomedie
    69%
    Diego (Wim Helsen) je až k uzoufání nesmělý, před holkami se stydí. Vymýšlí technické detaily těch nejneuvěřitelnějších kaskadérských kousků, které pak předvádí jeho bratr. Když ho okolnosti přimějí, aby jeden ze svých triků předvedl sám, mine ochrannou síť. Po probuzení v nemocnici jen srší sebevědomím, odvahou a ostrovtipem – je teď „Tony T“. Lékaři u něho diagnostikují změnu osobnosti v důsledku poruchy funkcí čelního laloku, on ale odmítá léčení – konečně přece žije život, o němž vždycky snil. Tuto výstřední tragikomedii belgického režiséra Van Heese (Linkeroever) zdobí především její černý humor a některé působivé scény – včetně dvou spektakulárních kaskadérských kousků. Zvláštní uznání zasluhuje představitel hlavní role Wim Helsen, neboť přesvědčivost změny protagonistovy osobnosti závisí výhradně na jeho hereckých schopnostech – brýle i účes zůstávají u Diega i Tonyho stejné. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:AkčníKomedie
    3
  • 4
  • 5