?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Steve M. Davison: Filmy a seriály

  • Desperado
    Desperado (1995)
    FilmRole: second unit director
    • Max
    • Google Play
    • iTunes
    • +2

    Kdysi byl nejlepším Mariachim (kytarista a zpěvák) na americko-mexické hranici. Jednoho dne ale omylem zkřížil zájmy místní narkomafie a byl donucen bojovat o svůj život. V litém střetnutí zabili překupníci jeho krásnou dívku a zmrzačili mu ruku. V pouzdře na kytaru teď proto nosí úctyhodnou sbírku střelných zbraní a jediným smyslem jeho života se stala pomsta. poslední z překupníků (všichni ostatní už odpykali svůj omyl smrti) jménem Bucho je stejně mocný jako nemilosrdný a dříve než nastane chvíle konečného účtování, musí se Mariachi doslova prostřílet zástupy jeho krvelačných poskoků. DESPERADA natočil mladý americký režisér hispánského původu Robert Rodriguez jako pokračování svého poloamatérského snímku EL MARIACHI . Filmový nadšenec Rodriguez vyrobil první díl za sedm tisíc dolarů, které získal jako pokusný pacient při testování nových nevyzkoušených léků. Do hlavních rolí obsadil své přátele a příbuzné. Sám režíroval, stál za kamerou a nakonec i stříhal. Hotový film o potulném zpěvákovi, který je omylem považován za nájemného vraha a dostane se tak do konfliktu s místní narkomafií, padl do oka lidem ze společnosti Columbia, která jej uvedla do širší distribuce. Kritika pěla ódy na stylovou vytříbenost poloamatérského díla a diváci se výborně bavili. Rodriguez se stal hýčkaným dítětem Hollywoodu. Pokračování EL MARIACHIHO s Antoniem Banderasem v hlavní roli bylo natáčeno už v plně profesionálních podmínkách, stálo tisíckrát víc než první díl a na festivalu v Cannes vzbudilo nadšení v řadách novinářů i diváků.

    80%

    Kdysi byl nejlepším Mariachim (kytarista a zpěvák) na americko-mexické hranici. Jednoho dne ale omylem zkřížil zájmy místní narkomafie a byl donucen bojovat o svůj život. V litém střetnutí zabili překupníci jeho krásnou dívku a zmrzačili mu ruku. V pouzdře na kytaru teď proto nosí úctyhodnou sbírku střelných zbraní a jediným smyslem jeho života se stala pomsta. poslední z překupníků (všichni ostatní už odpykali svůj omyl smrti) jménem Bucho je stejně mocný jako nemilosrdný a dříve než nastane chvíle konečného účtování, musí se Mariachi doslova prostřílet zástupy jeho krvelačných poskoků. DESPERADA natočil mladý americký režisér hispánského původu Robert Rodriguez jako pokračování svého poloamatérského snímku EL MARIACHI . Filmový nadšenec Rodriguez vyrobil první díl za sedm tisíc dolarů, které získal jako pokusný pacient při testování nových nevyzkoušených léků. Do hlavních rolí obsadil své přátele a příbuzné. Sám režíroval, stál za kamerou a nakonec i stříhal. Hotový film o potulném zpěvákovi, který je omylem považován za nájemného vraha a dostane se tak do konfliktu s místní narkomafií, padl do oka lidem ze společnosti Columbia, která jej uvedla do širší distribuce. Kritika pěla ódy na stylovou vytříbenost poloamatérského díla a diváci se výborně bavili. Rodriguez se stal hýčkaným dítětem Hollywoodu. Pokračování EL MARIACHIHO s Antoniem Banderasem v hlavní roli bylo natáčeno už v plně profesionálních podmínkách, stálo tisíckrát víc než první díl a na festivalu v Cannes vzbudilo nadšení v řadách novinářů i diváků.

    1
  • V
    V (1983)
    Minisérie
    77%
    2
  • Šílený Cecil
    Šílený Cecil (2000)
    Film
    62%
    3
  • Šest vražd stačí, maminko!
    Šest vražd stačí, maminko! (1994)
    Film

    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zamě-stnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením "morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou oběti se stane synův "netolerantní" učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti kteří zahlédli Beverly 'při práci". Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka Je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. 0 výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. - John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí(!), kritizuje pokrytectví spo-lečnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními "senzacemi". Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavé odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního Jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně "exemplárních" ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.

    61%

    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zamě-stnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením "morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou oběti se stane synův "netolerantní" učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti kteří zahlédli Beverly 'při práci". Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka Je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. 0 výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. - John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí(!), kritizuje pokrytectví spo-lečnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními "senzacemi". Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavé odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního Jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně "exemplárních" ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.

    4
  • 5
  • Pomsta
    Pomsta (1999)
    Film
    • iTunes

    O oblíbenosti u studentů se v případě učitelky dějepisu paní Tingleové rozhodně nedá mluvit. Je věčně nespokojená, despotická, žáky umí jen ponižovat a každý náznak individualismu bez milosti trestá. Jednou z těch, jimž není dopřáno se prosadit, je i Leigh Ann Watsonová, velmi nadaná žačka, toužící po prospěchovém stipendiu a po odchodu na univerzitu. Po malém konfliktu se Tingleová rozhodne, že zničí Leighinu budoucnost a že ji nepřipustí ke zkoušce. To však Leigh, ani její přátelé, nehodlají připustit a rozhodnou se, že si na dějepisářku trochu vyšlápnou. To je ale velká chyba. Pořekadlo "na hrubý pytel hrubá záplata" totiž nemusí platit vždy. Démonická Tingleová se ukáže být více než vyrovnaným soupeřem. Oboustranný teror může začít.

    55%

    O oblíbenosti u studentů se v případě učitelky dějepisu paní Tingleové rozhodně nedá mluvit. Je věčně nespokojená, despotická, žáky umí jen ponižovat a každý náznak individualismu bez milosti trestá. Jednou z těch, jimž není dopřáno se prosadit, je i Leigh Ann Watsonová, velmi nadaná žačka, toužící po prospěchovém stipendiu a po odchodu na univerzitu. Po malém konfliktu se Tingleová rozhodne, že zničí Leighinu budoucnost a že ji nepřipustí ke zkoušce. To však Leigh, ani její přátelé, nehodlají připustit a rozhodnou se, že si na dějepisářku trochu vyšlápnou. To je ale velká chyba. Pořekadlo "na hrubý pytel hrubá záplata" totiž nemusí platit vždy. Démonická Tingleová se ukáže být více než vyrovnaným soupeřem. Oboustranný teror může začít.

    6
  • 7
  • Catwoman
    Catwoman (2004)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Ostýchavá a přecitlivělá výtvarnice Patience Philips (Halle Berry) je ženou, která se snad nikdy nepřestane omlouvat za to, že se vůbec narodila. Pracuje jako návrhářka pro Hedare Beauty, gigantickou kosmetickou společnost, přicházející na trh s revolučním výrobkem proti stárnutí. Když Patience náhodou narazí na zlověstné tajemství svého zaměstnavatele, ocitá se náhle uprostřed ohromného spiknutí, které jí následně změní život navždy. Osudovým zvratem se promění na ženu, vládnoucí kočičí silou, rychlostí, hbitostí a zbystřenými smysly. Díky nově získaným dovednostem a kočičí intuici se Patience stane Kočičí ženou (Catwoman), uhlazenou a plíživou bytostí, balancující na tenké hranici mezi dobrem a zlem. Jako správná divoká šelma je nebezpečná, úskočná a nezkrotná. Její nový život, v němž o dobrodružství není nouze, se navíc komplikuje začínajícím vztahem s Tomem Lonem (Benjamin Bratt), policistou, který se zamiloval do Patience, ale zároveň je fascinován tajemnou Kočičí ženou. Ukáže se totiž, že je zodpovědná za řadu zločinů sužujících město.
    Režie:Pitof
    33%
    Ostýchavá a přecitlivělá výtvarnice Patience Philips (Halle Berry) je ženou, která se snad nikdy nepřestane omlouvat za to, že se vůbec narodila. Pracuje jako návrhářka pro Hedare Beauty, gigantickou kosmetickou společnost, přicházející na trh s revolučním výrobkem proti stárnutí. Když Patience náhodou narazí na zlověstné tajemství svého zaměstnavatele, ocitá se náhle uprostřed ohromného spiknutí, které jí následně změní život navždy. Osudovým zvratem se promění na ženu, vládnoucí kočičí silou, rychlostí, hbitostí a zbystřenými smysly. Díky nově získaným dovednostem a kočičí intuici se Patience stane Kočičí ženou (Catwoman), uhlazenou a plíživou bytostí, balancující na tenké hranici mezi dobrem a zlem. Jako správná divoká šelma je nebezpečná, úskočná a nezkrotná. Její nový život, v němž o dobrodružství není nouze, se navíc komplikuje začínajícím vztahem s Tomem Lonem (Benjamin Bratt), policistou, který se zamiloval do Patience, ale zároveň je fascinován tajemnou Kočičí ženou. Ukáže se totiž, že je zodpovědná za řadu zločinů sužujících město.
    Režie:Pitof
    8
  • Pomáda 2
    Pomáda 2 (1982)
    FilmRole: Cycle Lord
    • Google Play
    • iTunes
    V roce 1961, dva roky po absolvování hrdinů z Pomády, zastihneme na Rydellské střední škole opět povedený ročník budoucích absolventů. V módě jsou rychlé motorky, "cool" výraz a školní gangy. Patřit k "Růžovým dámám" je pro každou studentku Rydellu vyznamenáním. Ovšem "Růžové dámy" vždy neformálně patřily jako ozdoba k výkvětu pánské části Rydellu, k tzv. "T-Birds. Nejobletovanější dívkou školy je po všech stránkách sexy Stephanie Zinoneová. Největším outsiderem je naopak nováček z Anglie Michael. Mezi motorkáře v černých kožených bundách slušně vychovaný mladík s nevinným výrazem zjevně nezapadne. Ve školních lavicích je ovšem s nepředstíranou lehkostí premiantem. Když se Michael zahledí do Stephanie, jeho šance jsou mizivé. Ostatně, rada jeho dobré kamarádky zní: "Když nepatříš k T-Birds, můžeš koukat, ale ne sahat!" Stephanie má navíc oči jen a jen pro tajemného motorkáře, který ji zachránil, aniž by nechal poznat svou tvář.
    23%
    V roce 1961, dva roky po absolvování hrdinů z Pomády, zastihneme na Rydellské střední škole opět povedený ročník budoucích absolventů. V módě jsou rychlé motorky, "cool" výraz a školní gangy. Patřit k "Růžovým dámám" je pro každou studentku Rydellu vyznamenáním. Ovšem "Růžové dámy" vždy neformálně patřily jako ozdoba k výkvětu pánské části Rydellu, k tzv. "T-Birds. Nejobletovanější dívkou školy je po všech stránkách sexy Stephanie Zinoneová. Největším outsiderem je naopak nováček z Anglie Michael. Mezi motorkáře v černých kožených bundách slušně vychovaný mladík s nevinným výrazem zjevně nezapadne. Ve školních lavicích je ovšem s nepředstíranou lehkostí premiantem. Když se Michael zahledí do Stephanie, jeho šance jsou mizivé. Ostatně, rada jeho dobré kamarádky zní: "Když nepatříš k T-Birds, můžeš koukat, ale ne sahat!" Stephanie má navíc oči jen a jen pro tajemného motorkáře, který ji zachránil, aniž by nechal poznat svou tvář.
    9