?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Virginie Thévenet: Filmy a seriály

  • Kapesné
    Kapesné (1976)
    FilmRole: Lydie Richet

    Jako by François Truffaut chtěl tímto dílem publiku poskytnout dvojitou porci povzbudivé laskavosti: jednak evokací sousedské a vstřícné atmosféry v malém městě, jednak zaujatým pohledem na svět dětí, od batolat až po adolescenty. Spolužákům z místní základní školy je ovšem věnováno více místa než těm nejmenším a film se nenápadně člení na epizody, když jednotlivé děti ze školního kolektivu vystoupí na chvíli do popředí a režisér upře pozornost na jejich osobní problém. Osamělost, neúspěch, nesmělost, neporozumění dospělých, trápení se zamilovaností – žádná z těchto starostí zde není zlehčena. Naopak, načrtnuté příběhy naznačují, že život dětí je neméně dramatický než ten, který vedou jejich rodiče. Truffaut neokázale skládá hold citlivosti, vitalitě a vynalézavosti svých malých hrdinů a diváka dokáže opakovaně dojmout jejich mistrovsky zachycenou spontaneitou.

    Žánry:DramaKomedieDětský
    75%

    Jako by François Truffaut chtěl tímto dílem publiku poskytnout dvojitou porci povzbudivé laskavosti: jednak evokací sousedské a vstřícné atmosféry v malém městě, jednak zaujatým pohledem na svět dětí, od batolat až po adolescenty. Spolužákům z místní základní školy je ovšem věnováno více místa než těm nejmenším a film se nenápadně člení na epizody, když jednotlivé děti ze školního kolektivu vystoupí na chvíli do popředí a režisér upře pozornost na jejich osobní problém. Osamělost, neúspěch, nesmělost, neporozumění dospělých, trápení se zamilovaností – žádná z těchto starostí zde není zlehčena. Naopak, načrtnuté příběhy naznačují, že život dětí je neméně dramatický než ten, který vedou jejich rodiče. Truffaut neokázale skládá hold citlivosti, vitalitě a vynalézavosti svých malých hrdinů a diváka dokáže opakovaně dojmout jejich mistrovsky zachycenou spontaneitou.

    Žánry:DramaKomedieDětský
    1
  • Noci v úplňku
    Noci v úplňku (1984)
    FilmRole: Camille
    V čtvrtém snímku z cyklu „Komedie a přísloví“ přivádí jeden z hlavních představitelů francouzské nové vlny Eric Rohmer na scénu drobnou mladou Louise, ženu s posmutnělým pohledem, kterou ztělesnila předčasně tragicky zesnulá francouzská herečka Pascale Ogierová. Přičemž onen smutek v jejích očích pramení mimo jiné i z toho, že se Louise už delší dobu nudí ve vztahu se svým poslušným, možná až příliš disciplinovaným přítelem, architektem Remim. Zároveň se však žena stále nedokáže odhodlat k rozchodu. Proto také nakonec opustí jejich společné hnízdo v Marne-la-Vallée a pod záminkou, že chce být chvíli sama, se nastěhuje do nevelkého bytu v srdci Paříže. Pravda je ale především taková, že si chce znovu začít užívat večírků a ztracené svobody. A také na nic nečeká a přes neustálé pronásledování svým kamarádem, prostopášným, nicméně ženatým Octavem, začne vymetat večírky jak na běžícím páse. Naneštěstí jen máloco se dále odehrává podle jejích představ. A Louise již brzy pochopí pravý význam pořekadla, že „nikdy nevíme, co máme, dokud to neztratíme“. Ve vedlejších rolích komediálního dramatu, za nějž Pascale Ogierová získala cenu na filmovém festivalu v Benátkách, se představí Tchéky Karyo a Fabrice Luchini.
    Žánry:DramaRomantický
    73%
    V čtvrtém snímku z cyklu „Komedie a přísloví“ přivádí jeden z hlavních představitelů francouzské nové vlny Eric Rohmer na scénu drobnou mladou Louise, ženu s posmutnělým pohledem, kterou ztělesnila předčasně tragicky zesnulá francouzská herečka Pascale Ogierová. Přičemž onen smutek v jejích očích pramení mimo jiné i z toho, že se Louise už delší dobu nudí ve vztahu se svým poslušným, možná až příliš disciplinovaným přítelem, architektem Remim. Zároveň se však žena stále nedokáže odhodlat k rozchodu. Proto také nakonec opustí jejich společné hnízdo v Marne-la-Vallée a pod záminkou, že chce být chvíli sama, se nastěhuje do nevelkého bytu v srdci Paříže. Pravda je ale především taková, že si chce znovu začít užívat večírků a ztracené svobody. A také na nic nečeká a přes neustálé pronásledování svým kamarádem, prostopášným, nicméně ženatým Octavem, začne vymetat večírky jak na běžícím páse. Naneštěstí jen máloco se dále odehrává podle jejích představ. A Louise již brzy pochopí pravý význam pořekadla, že „nikdy nevíme, co máme, dokud to neztratíme“. Ve vedlejších rolích komediálního dramatu, za nějž Pascale Ogierová získala cenu na filmovém festivalu v Benátkách, se představí Tchéky Karyo a Fabrice Luchini.
    Žánry:DramaRomantický
    2
  • Ideální manželství
    Ideální manželství (1982)
    FilmRole: The Bride
    Sabine je mladičká studentka dějin umění a právě nabyla dojmu, že poznala dokonalého muže, který je nejen skvělým milencem, ale především naprosto ideálním kandidátem na manžela. Je jím výtvarník Simon, naneštěstí však již zadaný. A protože se svéhlavá, cílevědomá Sabine skutečně chce za každou cenu vdát, odhodlá se pro poměrně netradiční řešení své situace - odejde od Simona, opustí i své brigádnické místo a prostě si postaví hlavu, že si vezme kohokoli, kdo se jí dostane pod ruku a bude alespoň částečně odpovídat její představě o ideální partii. Když se Sabinina nejlepší kamarádka Clarisse oklepe z prvního šoku nad přítelčiným rozhodnutím, nabídne dívce řešení v podobě svého bratrance Edmonda, nepříliš zajímavého mladíka, který sice neoplývá kdovíjakými kvalitami, ale je alespoň zrovna volný. A Sabina na něj nastoupí se vší vervou, které je schopna. Bohužel. Druhou část cyklu „Komedie a přísloví“ natočil význačný režisér a čelní zástupce francouzské nové vlny Eric Rohmer v roce 1982 a do hlavní úlohy obsadil Béatrice Romandovou, jejíž mladistvou krásu představil světu již o dvanáct let dříve v dramatu Klářino koleno.
    70%
    Sabine je mladičká studentka dějin umění a právě nabyla dojmu, že poznala dokonalého muže, který je nejen skvělým milencem, ale především naprosto ideálním kandidátem na manžela. Je jím výtvarník Simon, naneštěstí však již zadaný. A protože se svéhlavá, cílevědomá Sabine skutečně chce za každou cenu vdát, odhodlá se pro poměrně netradiční řešení své situace - odejde od Simona, opustí i své brigádnické místo a prostě si postaví hlavu, že si vezme kohokoli, kdo se jí dostane pod ruku a bude alespoň částečně odpovídat její představě o ideální partii. Když se Sabinina nejlepší kamarádka Clarisse oklepe z prvního šoku nad přítelčiným rozhodnutím, nabídne dívce řešení v podobě svého bratrance Edmonda, nepříliš zajímavého mladíka, který sice neoplývá kdovíjakými kvalitami, ale je alespoň zrovna volný. A Sabina na něj nastoupí se vší vervou, které je schopna. Bohužel. Druhou část cyklu „Komedie a přísloví“ natočil význačný režisér a čelní zástupce francouzské nové vlny Eric Rohmer v roce 1982 a do hlavní úlohy obsadil Béatrice Romandovou, jejíž mladistvou krásu představil světu již o dvanáct let dříve v dramatu Klářino koleno.
    3
  • Želva na zádech
    Želva na zádech (1978)
    FilmRole: Nathalie
    63%
    4
  • Stances à Sophie, Les
    Stances à Sophie, Les (1971)
    FilmRole: Stéphanie
    Céline je žena s nespoutanou duší, provdaná za nudného manažera středního managementu, Philippa. Jeden z jeho kolegů ji kvůli tomuto svazku považuje za pouhou ozdobu domácnosti. Spřátelí se s ženou, která jí ukáže, jak manipulovat s rodinnými výdaji, aby dosáhla svého. Postupně se osvobozuje z manželova klaustrofobického světa, začíná malovat a psát o nerovnosti mezi pohlavími, čímž dává najevo svou nezávislost.
    Žánry:DramaKomedie
    63%
    Céline je žena s nespoutanou duší, provdaná za nudného manažera středního managementu, Philippa. Jeden z jeho kolegů ji kvůli tomuto svazku považuje za pouhou ozdobu domácnosti. Spřátelí se s ženou, která jí ukáže, jak manipulovat s rodinnými výdaji, aby dosáhla svého. Postupně se osvobozuje z manželova klaustrofobického světa, začíná malovat a psát o nerovnosti mezi pohlavími, čímž dává najevo svou nezávislost.
    Žánry:DramaKomedie
    5
  • Le cri du hibou
    Le cri du hibou (1987)
    FilmRole: Véronique
    62%
    6
  • Quartet
    Quartet (1981)
    FilmRole: Madmoiselle Chardin
    59%
    7
  • Faustine et le bel été
    Faustine et le bel été (1972)
    FilmRole: Student 1
    58%
    8
  • L'Enfant de l'hiver
    L'Enfant de l'hiver (1989)
    FilmRole: Maryse
    58%
    9
  • L'année prochaine... si tout va bien
    L'année prochaine... si tout va bien (1981)
    Film
    Isabelle a Maxime jsou pár pohodových milenců, dokud Isabelle nezačne toužit po mateřství. Když se Maximeovi svěří se svou touhou po dítěti, Maxime zpanikaří. Jako karikaturista není finančně stabilní, a tak rovnou odmítne myšlenku rodičovství. Následuje bouřlivý románek plný výčitek a usmiřování, dokud se Maxime nakonec musí rozhodnout, zda je jeho strach stát se rodičem důvodem k odchodu.
    Žánry:Komedie
    56%
    Isabelle a Maxime jsou pár pohodových milenců, dokud Isabelle nezačne toužit po mateřství. Když se Maximeovi svěří se svou touhou po dítěti, Maxime zpanikaří. Jako karikaturista není finančně stabilní, a tak rovnou odmítne myšlenku rodičovství. Následuje bouřlivý románek plný výčitek a usmiřování, dokud se Maxime nakonec musí rozhodnout, zda je jeho strach stát se rodičem důvodem k odchodu.
    Žánry:Komedie
    10
  • Opium
    Opium (2013)
    FilmRole: Misia Sert
    45%
    11
  • Debout les crabes, la mer monte!
    Debout les crabes, la mer monte! (1983)
    FilmRole: Agnès
    • Netflix
    38%
    12