?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Dinaz Stafford: Filmy a seriály

  • Jmenovec
    Jmenovec (2006)
    Film

    Režisérka Mira Nairová natočila v indicko-americké koprodukci dramatický příběh indického chlapce, jehož rodiče přesídlili z Kalkaty do USA. Nikhil přezdívaný Gogol se však chce co nejvíc podobat svým americkým vrstevníkům a dědictví předků ho nezajímá...

    Bengálská dívka Ashima byla vychovávaná podle tradic a podle nich se i vdala za Ashoka Ganguliho. Ashoke ale žije v Americe a ona ho bude muset následovat přes půl světa, daleko od rodiny. Ashima se musí v tomto odlišném světě učit žít, tradice však dodržuje i zde. Časem se přizpůsobí, ale když se jí narodí syn, kterého pojmenují podle Ashokova nejoblíbenějšího spisovatele Gogol, chce odjet do rodné země. Ashoke jí ale vysvětlí, že v Americe má jejich syn větší možnosti. O pár let později se jim narodí dcera, které dají jméno Sonia, a Ashima už žije spokojeně i v Americe... Po Gogolově maturitě odjede celá rodina na tři měsíce do Indie, kde se Gogol přiblíží indické kultuře a po zhlédnutí Tádž Mahalu se rozhodne studovat architekturu. Gogol začne používat své druhé jméno Nikhil, úspěšně dostuduje a zamiluje se do americké dívky Maxine, s níž tráví veškerý čas. Ashima není z jeho vztahu s americkou dívkou nadšená, své děti vychovávala k tradicím, takže Gogol by si měl vzít Bengálku... Když zemře Ashoke, začne se Ashima cítit opuštěná, ale po jeho smrti začne Gogol více vzpomínat na rady otce i jeho vyprávění a vrací se k tradicím, v nichž byl vychováván. Ashima požádá Gogola, aby zavolal Moushumi Mazumdarové, kterou poznal kdysi dávno, a Gogol ji nakonec pozve na rande. Z Maushumi se stala krásná dívka, se kterou Gogol brzy plánuje svatbu. Také Sonia má vážnou známost, zamilovala se do Bena, ten ale není Bengálec.

    Režie:Mira Nair
    72%

    Režisérka Mira Nairová natočila v indicko-americké koprodukci dramatický příběh indického chlapce, jehož rodiče přesídlili z Kalkaty do USA. Nikhil přezdívaný Gogol se však chce co nejvíc podobat svým americkým vrstevníkům a dědictví předků ho nezajímá...

    Bengálská dívka Ashima byla vychovávaná podle tradic a podle nich se i vdala za Ashoka Ganguliho. Ashoke ale žije v Americe a ona ho bude muset následovat přes půl světa, daleko od rodiny. Ashima se musí v tomto odlišném světě učit žít, tradice však dodržuje i zde. Časem se přizpůsobí, ale když se jí narodí syn, kterého pojmenují podle Ashokova nejoblíbenějšího spisovatele Gogol, chce odjet do rodné země. Ashoke jí ale vysvětlí, že v Americe má jejich syn větší možnosti. O pár let později se jim narodí dcera, které dají jméno Sonia, a Ashima už žije spokojeně i v Americe... Po Gogolově maturitě odjede celá rodina na tři měsíce do Indie, kde se Gogol přiblíží indické kultuře a po zhlédnutí Tádž Mahalu se rozhodne studovat architekturu. Gogol začne používat své druhé jméno Nikhil, úspěšně dostuduje a zamiluje se do americké dívky Maxine, s níž tráví veškerý čas. Ashima není z jeho vztahu s americkou dívkou nadšená, své děti vychovávala k tradicím, takže Gogol by si měl vzít Bengálku... Když zemře Ashoke, začne se Ashima cítit opuštěná, ale po jeho smrti začne Gogol více vzpomínat na rady otce i jeho vyprávění a vrací se k tradicím, v nichž byl vychováván. Ashima požádá Gogola, aby zavolal Moushumi Mazumdarové, kterou poznal kdysi dávno, a Gogol ji nakonec pozve na rande. Z Maushumi se stala krásná dívka, se kterou Gogol brzy plánuje svatbu. Také Sonia má vážnou známost, zamilovala se do Bena, ten ale není Bengálec.

    Režie:Mira Nair
    1
  • Mississippi Masala
    Mississippi Masala (1991)
    Film

    Úsměvný film s etnickým pozadím vypráví příběh rodiny indického soudce Jaye, který je i s rodinou kvůli svému asijskému původu vyhnán z rodné Ugandy. S malou dcerou a manželkou odchází do USA, kde žije v rodině svého indického přítele Anila v Grenwoodu ve státě Mississippi. Tady Joe pracuje jako manažer v Anilově hotelu a dcera Mina uklízí toalety a koupelny, avšak na rozdíl od otce se jí v Americe líbí.

    Žánry:DramaRomantickýRetro
    Režie:Mira Nair
    65%

    Úsměvný film s etnickým pozadím vypráví příběh rodiny indického soudce Jaye, který je i s rodinou kvůli svému asijskému původu vyhnán z rodné Ugandy. S malou dcerou a manželkou odchází do USA, kde žije v rodině svého indického přítele Anila v Grenwoodu ve státě Mississippi. Tady Joe pracuje jako manažer v Anilově hotelu a dcera Mina uklízí toalety a koupelny, avšak na rozdíl od otce se jí v Americe líbí.

    Žánry:DramaRomantickýRetro
    Režie:Mira Nair
    2
  • Jarmark marnosti
    Jarmark marnosti (2004)
    Film
    • iTunes
    Ironický a veľmi humorný pohľad na anglickú spoločnosť na sklonku napoleonských vojen. Príbeh sa sústredí na osudy Becky Sharp (Witherspoon) chytrej a ambicióznej dcéry druhoradého maliara a francúzskej tanečnice a Amelie Sedley naivnej a nie veľmi bystrej dcéry burzovného makléra. Obe sú ochotné urobiť všetko pre to, aby sa stali súčasťou najvyššej spoločenskej elity. Svetoznámu novelu Williama Makepeaceho prepísal do filmovej podoby Julian Fellows, ktorý získal nominíciu na Oscara za Gosford Park.
    Režie:Mira Nair
    61%
    Ironický a veľmi humorný pohľad na anglickú spoločnosť na sklonku napoleonských vojen. Príbeh sa sústredí na osudy Becky Sharp (Witherspoon) chytrej a ambicióznej dcéry druhoradého maliara a francúzskej tanečnice a Amelie Sedley naivnej a nie veľmi bystrej dcéry burzovného makléra. Obe sú ochotné urobiť všetko pre to, aby sa stali súčasťou najvyššej spoločenskej elity. Svetoznámu novelu Williama Makepeaceho prepísal do filmovej podoby Julian Fellows, ktorý získal nominíciu na Oscara za Gosford Park.
    Režie:Mira Nair
    3
  • Perezovi
    Perezovi (1995)
    Film

    V tomto romantickém komediálním dramatu se díky hromadné záměně identit obrátí vzhůru nohama jak staré, tak i nové lásky. V roce 1980 je bývalý majitel plantáže Juan Raul Perez po dvaceti letech propuštěn z kubánského vězení a smí se připojit k mase emigrantů směřujících do USA. Zatímco byl Juan za mřížemi, uprchla jeho žena Carmela Perezová i s dcerou na Floridu. Juan mezitím žil každým dnem myšlenkami na opětovné setkání s nimi. Cestou na Miami se však Juan setkává s Dottie Perezovou, temperamentní mladou ženou, která za sebou chce nechat svou minulost prostitutky. Když pak loď připluje na Miami, Juan a Carmela se ve zmatku minou a imigrační úředníci mylně předpokládají, že Juan a Dottie Perezovi jsou manželé. Když "pár" zjistí, že rodiny nacházejí americké sponzory snadněji než jednotlivci, hrají hru dál. A dokonce přemluví další Kubánce se jménem Perez, aby hráli jejich dítě a dědečka. Juan poté zjišťuje, že obnovovat starý vztah při vstupu do nového života není lehké, zvláště když se Carmele dvoří policista John Pirelli. Na soundtrack k tomuto snímku přispěla i kubánská jazzová legenda Arturo Sandoval.

    Režie:Mira Nair
    57%

    V tomto romantickém komediálním dramatu se díky hromadné záměně identit obrátí vzhůru nohama jak staré, tak i nové lásky. V roce 1980 je bývalý majitel plantáže Juan Raul Perez po dvaceti letech propuštěn z kubánského vězení a smí se připojit k mase emigrantů směřujících do USA. Zatímco byl Juan za mřížemi, uprchla jeho žena Carmela Perezová i s dcerou na Floridu. Juan mezitím žil každým dnem myšlenkami na opětovné setkání s nimi. Cestou na Miami se však Juan setkává s Dottie Perezovou, temperamentní mladou ženou, která za sebou chce nechat svou minulost prostitutky. Když pak loď připluje na Miami, Juan a Carmela se ve zmatku minou a imigrační úředníci mylně předpokládají, že Juan a Dottie Perezovi jsou manželé. Když "pár" zjistí, že rodiny nacházejí americké sponzory snadněji než jednotlivci, hrají hru dál. A dokonce přemluví další Kubánce se jménem Perez, aby hráli jejich dítě a dědečka. Juan poté zjišťuje, že obnovovat starý vztah při vstupu do nového života není lehké, zvláště když se Carmele dvoří policista John Pirelli. Na soundtrack k tomuto snímku přispěla i kubánská jazzová legenda Arturo Sandoval.

    Režie:Mira Nair
    4