?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Milan Hulík: Filmy a seriály

  • Smrť šitá na mieru
    Smrť šitá na mieru (1979)
    Film
    Bratislava, 30. léta 20. století. Majitel luxusního krejčovského salonu Alfréd Blum si odjakživa zakládal na nóbl klientele, díky které se vyšvihl mezi společenskou smetánku. Jenže doba se mění, ve světě zavládla hospodářská krize a Blum zjistí, že ve skutečnosti má jen dluhy. O majetek uložený v akciích úplně přišel a klienti si luxusní zboží musejí odepřít. Jedinou nadějí, jak zachránit rodinu před chudobou, je Blumova životní pojistka na 300 000 korun. Proto se podnikatel obrátí na svého dávného známého, nezaměstnaného krejčího Jána Kepeše s neobvyklou nabídkou. Dá mu pět tisíc korun a domluví mu práci ve vídeňském salonu. Podmínkou je, že Kepeš Bluma zabije…
    Žánry:Drama
    63%
    Bratislava, 30. léta 20. století. Majitel luxusního krejčovského salonu Alfréd Blum si odjakživa zakládal na nóbl klientele, díky které se vyšvihl mezi společenskou smetánku. Jenže doba se mění, ve světě zavládla hospodářská krize a Blum zjistí, že ve skutečnosti má jen dluhy. O majetek uložený v akciích úplně přišel a klienti si luxusní zboží musejí odepřít. Jedinou nadějí, jak zachránit rodinu před chudobou, je Blumova životní pojistka na 300 000 korun. Proto se podnikatel obrátí na svého dávného známého, nezaměstnaného krejčího Jána Kepeše s neobvyklou nabídkou. Dá mu pět tisíc korun a domluví mu práci ve vídeňském salonu. Podmínkou je, že Kepeš Bluma zabije…
    Žánry:Drama
    1
  • Poéma o svedomí I, II
    Poéma o svedomí I, II (1978)
    Film

    V sérii velkofilmů, které přibližovaly triumfální tažení komunistů k moci (Dvacátý devátý, Dny zrady, Osvobození Prahy, Vítězný lid) a z nichž jsme už některé viděli, spatříme další monumentální položku, a sice obraz Slovenského národního povstání i událostí, které mu předcházely. Odpovídá přesně politické mytologii 70. let, kdy jeden z důležitých aktérů, Gustáv Husák, zastával tehdy prezidentský úřad. V semknutí všech protifašistických sil pod komunistickým vedením tudíž právě on zaujímal ústřední roli - podobně jako v Čechách bylo obdobné postavení přisouzeno Klementu Gottwaldovi. Pod pláštíkem velkofilmu s omračujícími davovými scénami se zdůrazňuje nejen vůdčí postavení komunistů, ale hlavně přátelská pomoc ruských vojáků, kteří přivezou svobodu. Příběh, opět se tvářící jako beze zbytku pravdivá rekonstrukce, se však odvíjí těžkopádně, herci nejsou schopni přesvědčit ani o životaschopnosti svých hrdinů, ani o věrohodnosti jejich skutků a výpovědí. Zůstala jen nabubřelá, rozmáchlá gesta a jako zasněné hloubání o slastné budoucnosti. Režiséři (Záhon film dokončoval po náhlém Bahnově úmrtí) zvolili zcela statický způsob vyprávění, jenž byl vnímán jako zastaralý už v době vzniku - Poéma o svedomí zcela propadla, vidělo ji pouhých sedm a půl tisíce lidí.

    41%

    V sérii velkofilmů, které přibližovaly triumfální tažení komunistů k moci (Dvacátý devátý, Dny zrady, Osvobození Prahy, Vítězný lid) a z nichž jsme už některé viděli, spatříme další monumentální položku, a sice obraz Slovenského národního povstání i událostí, které mu předcházely. Odpovídá přesně politické mytologii 70. let, kdy jeden z důležitých aktérů, Gustáv Husák, zastával tehdy prezidentský úřad. V semknutí všech protifašistických sil pod komunistickým vedením tudíž právě on zaujímal ústřední roli - podobně jako v Čechách bylo obdobné postavení přisouzeno Klementu Gottwaldovi. Pod pláštíkem velkofilmu s omračujícími davovými scénami se zdůrazňuje nejen vůdčí postavení komunistů, ale hlavně přátelská pomoc ruských vojáků, kteří přivezou svobodu. Příběh, opět se tvářící jako beze zbytku pravdivá rekonstrukce, se však odvíjí těžkopádně, herci nejsou schopni přesvědčit ani o životaschopnosti svých hrdinů, ani o věrohodnosti jejich skutků a výpovědí. Zůstala jen nabubřelá, rozmáchlá gesta a jako zasněné hloubání o slastné budoucnosti. Režiséři (Záhon film dokončoval po náhlém Bahnově úmrtí) zvolili zcela statický způsob vyprávění, jenž byl vnímán jako zastaralý už v době vzniku - Poéma o svedomí zcela propadla, vidělo ji pouhých sedm a půl tisíce lidí.

    2