Mark Tarlov: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Mark Tarlov: Filmy a seriály

  • Ve stínu gangu
    Ve stínu gangu (1993)
    Film
    Dan Saxon (Charlie Sheen) je horlivým a výbušným arizonským policajtom, ktorý vypisuje pokutové bločky a dohliada na miestnych indiánov. Jeho výbušnosť ho dovedie do situácie, v ktorej má na výber buď odchod do dôchodku, alebo úlohu v tajnej operácii. Jeho úlohou má byť nepozorovane preniknúť do motocyklového gangu, ktorého členovia obchodujú s drogami a zbraňami. Saxon úspešne zvládne svoju úlohu a zapadne do motorkárskeho prostredia. Postupne sa vytvára jeho vzťah k fotografke Renee (Linda Fiorentino), ktorá pozoruje život gangu, ale zároveň tiež odhaľuje Danovu totožnosť. A ten, akoby posadlý týmto novým spôsobom života, začne pochybovať o tom, na ktorej strane vlastne stojí. Naviac ho neustále prenasleduje tieň vlastnej minulosti. Zdá sa, že mu nezostáva nič iné než podľahnúť. (sliver)
    Žánry:DramaKrimiThriller
    65%
    Dan Saxon (Charlie Sheen) je horlivým a výbušným arizonským policajtom, ktorý vypisuje pokutové bločky a dohliada na miestnych indiánov. Jeho výbušnosť ho dovedie do situácie, v ktorej má na výber buď odchod do dôchodku, alebo úlohu v tajnej operácii. Jeho úlohou má byť nepozorovane preniknúť do motocyklového gangu, ktorého členovia obchodujú s drogami a zbraňami. Saxon úspešne zvládne svoju úlohu a zapadne do motorkárskeho prostredia. Postupne sa vytvára jeho vzťah k fotografke Renee (Linda Fiorentino), ktorá pozoruje život gangu, ale zároveň tiež odhaľuje Danovu totožnosť. A ten, akoby posadlý týmto novým spôsobom života, začne pochybovať o tom, na ktorej strane vlastne stojí. Naviac ho neustále prenasleduje tieň vlastnej minulosti. Zdá sa, že mu nezostáva nič iné než podľahnúť. (sliver)
    Žánry:DramaKrimiThriller
    1
  • Vraždy podle předlohy
    Vraždy podle předlohy (1995)
    Film
    • Max
    Policejní psycholožka Helen Hudson (Sigourney Weaver - Vetřelec) je specialistka na masové vrahy. Dostala se příliš blízko ke svému poslednímu svěřenci, psychopatickému, těžce nemocnému člověku, který ji málem zabil. Nyní žije v příšerných představách mezi čtyřmi stěnami svého bytu a jediným spojením s okolním světem je její počítač. Je požádána o pomoc mladou a ambiciózní policistkou M.J.Monahan (H.Hunter) na objasnění případu série vražd, které jsou věrnou kopií v minulosti spáchaných brutálních činů. Začíná boj s časem, ve kterém se dvě ženy snaží zastavit vraždícího maniaka...
    Režie:Jon Amiel
    64%
    Policejní psycholožka Helen Hudson (Sigourney Weaver - Vetřelec) je specialistka na masové vrahy. Dostala se příliš blízko ke svému poslednímu svěřenci, psychopatickému, těžce nemocnému člověku, který ji málem zabil. Nyní žije v příšerných představách mezi čtyřmi stěnami svého bytu a jediným spojením s okolním světem je její počítač. Je požádána o pomoc mladou a ambiciózní policistkou M.J.Monahan (H.Hunter) na objasnění případu série vražd, které jsou věrnou kopií v minulosti spáchaných brutálních činů. Začíná boj s časem, ve kterém se dvě ženy snaží zastavit vraždícího maniaka...
    Režie:Jon Amiel
    2
  • Šílený Cecil
    Šílený Cecil (2000)
    Film
    62%
    3
  • 4
  • Šest vražd stačí, maminko!
    Šest vražd stačí, maminko! (1994)
    Film

    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zamě-stnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením "morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou oběti se stane synův "netolerantní" učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti kteří zahlédli Beverly 'při práci". Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka Je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. 0 výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. - John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí(!), kritizuje pokrytectví spo-lečnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními "senzacemi". Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavé odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního Jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně "exemplárních" ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.

    61%

    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zamě-stnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením "morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou oběti se stane synův "netolerantní" učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti kteří zahlédli Beverly 'při práci". Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka Je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. 0 výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. - John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí(!), kritizuje pokrytectví spo-lečnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními "senzacemi". Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavé odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního Jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně "exemplárních" ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.

    5
  • Pecker
    Pecker (1998)
    Film

    Pecker je teenager žijící v americkém městečku Hampden. Pracuje v ospalém bistru a společně se svým šéfem nabízí hamburgery nevalného vzhledu a chuti. Jeho největším koníčkem je jeho fotoaparát a touha stát se fotografem. Fotí vše, co kde vidí připálené hamburgery, kamaráda, jak krade v obchodě, tajnou striptérskou show, obscénní akce v gay klubu a také mnoho dalších více či méně bizardních situací. Jeho fotky jsou skvělé a osud tomu chce, že se Pecker setká s člověkem pracujícím pro slavnou agenturu. Věci mají rychlý spád a on se přes noc stává hvězdou

    61%

    Pecker je teenager žijící v americkém městečku Hampden. Pracuje v ospalém bistru a společně se svým šéfem nabízí hamburgery nevalného vzhledu a chuti. Jeho největším koníčkem je jeho fotoaparát a touha stát se fotografem. Fotí vše, co kde vidí připálené hamburgery, kamaráda, jak krade v obchodě, tajnou striptérskou show, obscénní akce v gay klubu a také mnoho dalších více či méně bizardních situací. Jeho fotky jsou skvělé a osud tomu chce, že se Pecker setká s člověkem pracujícím pro slavnou agenturu. Věci mají rychlý spád a on se přes noc stává hvězdou

    6
  • Muž, který věděl příliš málo
    Muž, který věděl příliš málo (1997)
    Film
    • Max
    • Filmbox+
    60%
    7
  • Vražedné myšlenky
    Vražedné myšlenky (1991)
    Film
    • iTunes
    Nenápadný americký thriller o přátelství dvou žen, manželství plném bolesti a zločinu. Policejní detektiv vyslýchá ženu v domácnosti Cynthii v případu vraždy zlostného manžela její nejlepší přítelkyně. Protože se Cynthia snaží krýt svou přítelkyni, začne se zaplétat do sítě lží, které mohou ohrozit i její vlastní rodinu. Vzrůstající napětí mezi dvěma zoufalými ženami je nemilosrdně přibližuje k šokujícímu střetu.
    57%
    Nenápadný americký thriller o přátelství dvou žen, manželství plném bolesti a zločinu. Policejní detektiv vyslýchá ženu v domácnosti Cynthii v případu vraždy zlostného manžela její nejlepší přítelkyně. Protože se Cynthia snaží krýt svou přítelkyni, začne se zaplétat do sítě lží, které mohou ohrozit i její vlastní rodinu. Vzrůstající napětí mezi dvěma zoufalými ženami je nemilosrdně přibližuje k šokujícímu střetu.
    8
  • 9
  • Julie a její milenci
    Julie a její milenci (1990)
    Film

    Píše se rok 1951 a do New Orleans se po letech vrací šestatřicetiletá rozvedená Julie, aby si tu našla nového manžela. Mimo jiné se setká také se svým jednadvacetiletým synovcem Martinem Loaderem, který píše zprávy pro WXBU, jednu z místních rozhlasových stanic. Ve stejnou dobu přichází do města také excentrický scenárista Pedro Carmichael, kterého předchází reputace mistra velkých dramat, a kterého najali Martinovi šéfové z WXBU, aby zvedl klesající zájem posluchačů o jejich stanici. Pedro začne pracovat na seriálu, který se vysílá každý den v přímém přenosu a jako bystrý pozorovatel si velmi brzy všimne, že se Martin i přes věkový rozdíl do své tety Julie zamiloval a rozhodne se jejich utajovaného milostného vztahu využít pro svůj seriál.

    Režie:Jon Amiel
    53%

    Píše se rok 1951 a do New Orleans se po letech vrací šestatřicetiletá rozvedená Julie, aby si tu našla nového manžela. Mimo jiné se setká také se svým jednadvacetiletým synovcem Martinem Loaderem, který píše zprávy pro WXBU, jednu z místních rozhlasových stanic. Ve stejnou dobu přichází do města také excentrický scenárista Pedro Carmichael, kterého předchází reputace mistra velkých dramat, a kterého najali Martinovi šéfové z WXBU, aby zvedl klesající zájem posluchačů o jejich stanici. Pedro začne pracovat na seriálu, který se vysílá každý den v přímém přenosu a jako bystrý pozorovatel si velmi brzy všimne, že se Martin i přes věkový rozdíl do své tety Julie zamiloval a rozhodne se jejich utajovaného milostného vztahu využít pro svůj seriál.

    Režie:Jon Amiel
    10
  • Správný chlap v Africe
    Správný chlap v Africe (1994)
    Film
    Mladý anglický diplomat Morgan Leafy, vášnivý milovník žen a alkoholu se stane vyslancem v novém nezávislém africkém státě Kinjanja. K jeho prvním úkolům patří navázání "úzkých kontaktů" s významným domácím politikem Samem Adekunlem. Morgan však naváže blízký vztah s jeho manželkou. Politik ho s ní přistihne a žádá od něj za mlčení spolupráci pří vlastních nezákonných obchodech.Vzdá se radši své politické kariéry?
    Žánry:Komedie
    46%
    Mladý anglický diplomat Morgan Leafy, vášnivý milovník žen a alkoholu se stane vyslancem v novém nezávislém africkém státě Kinjanja. K jeho prvním úkolům patří navázání "úzkých kontaktů" s významným domácím politikem Samem Adekunlem. Morgan však naváže blízký vztah s jeho manželkou. Politik ho s ní přistihne a žádá od něj za mlčení spolupráci pří vlastních nezákonných obchodech.Vzdá se radši své politické kariéry?
    Žánry:Komedie
    11
  • 12