?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Joachim Ortmanns: Filmy a seriály

  • Boží zásah
    Boží zásah (2002)
    Film
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov, či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci, strážiaci akýsi dialničný priechod sú bizardne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatová tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky á la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájania významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    65%
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov, či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci, strážiaci akýsi dialničný priechod sú bizardne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatová tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky á la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájania významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    1
  • Allein
    Allein (2004)
    Film
    Marie má slušnou práci v univerzitní knihovně a sama vypadá jako slušná dívka. Za svou chladnou tváří však pečlivě skrývá divoké, nezkrotné a sebedestruktivní pocity, hraničící se šílenstvím. Z psychiatrického hlediska je Marie hraniční osobnost, neschopná stanovit si jakékoliv meze. Tato zdánlivě mírná dívka podléhá drogám, alkoholu a nezřízenému sexu. Zoufale touží po něze, ale její vztahy vždy končí katastrofálně. Muži na jednu noc se střídají jeden za druhým bez toho, aby jí nabídli jakoukoliv útěchu. Jednoho dne ale vstoupí do Mariina života Jan, student biologie. Jan je jiný: naivní, hodný, laskavý a trpělivý. Proto nesmí nic vědět. Proto se Marie snaží skrýt před ním svou temnou stránku. To ovšem nemůže trvat dlouho... Intenzivní portrét osamělé, ztracené duše ve vynikajícím podání herečky Lavinie Wilsonové. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    59%
    Marie má slušnou práci v univerzitní knihovně a sama vypadá jako slušná dívka. Za svou chladnou tváří však pečlivě skrývá divoké, nezkrotné a sebedestruktivní pocity, hraničící se šílenstvím. Z psychiatrického hlediska je Marie hraniční osobnost, neschopná stanovit si jakékoliv meze. Tato zdánlivě mírná dívka podléhá drogám, alkoholu a nezřízenému sexu. Zoufale touží po něze, ale její vztahy vždy končí katastrofálně. Muži na jednu noc se střídají jeden za druhým bez toho, aby jí nabídli jakoukoliv útěchu. Jednoho dne ale vstoupí do Mariina života Jan, student biologie. Jan je jiný: naivní, hodný, laskavý a trpělivý. Proto nesmí nic vědět. Proto se Marie snaží skrýt před ním svou temnou stránku. To ovšem nemůže trvat dlouho... Intenzivní portrét osamělé, ztracené duše ve vynikajícím podání herečky Lavinie Wilsonové. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    2
  • 3
  • 4
  • 5