?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Joachim Ortmanns: Filmy a seriály

  • Boží zásah
    Boží zásah (2002)
    Film
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman, zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci strážiaci akýsi diaľničný priechod sú bizarne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatova tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky à la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájanie významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    66%
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman, zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci strážiaci akýsi diaľničný priechod sú bizarne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatova tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky à la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájanie významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    1
  • Allein
    Allein (2004)
    Film
    Marie má slušnou práci v univerzitní knihovně a sama vypadá jako slušná dívka. Za svou chladnou tváří však pečlivě skrývá divoké, nezkrotné a sebedestruktivní pocity, hraničící se šílenstvím. Z psychiatrického hlediska je Marie hraniční osobnost, neschopná stanovit si jakékoliv meze. Tato zdánlivě mírná dívka podléhá drogám, alkoholu a nezřízenému sexu. Zoufale touží po něze, ale její vztahy vždy končí katastrofálně. Muži na jednu noc se střídají jeden za druhým, aniž by jí nabídli jakoukoliv útěchu. Jednoho dne ale vstoupí do Mariina života Jan, student biologie. Jan je jiný: naivní, hodný, laskavý a trpělivý. Proto nesmí nic vědět. Proto se Marie snaží skrýt před ním svou temnou stránku. To ovšem nemůže trvat dlouho... Intenzivní portrét osamělé, ztracené duše ve vynikajícím podání herečky Lavinie Wilsonové. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    59%
    Marie má slušnou práci v univerzitní knihovně a sama vypadá jako slušná dívka. Za svou chladnou tváří však pečlivě skrývá divoké, nezkrotné a sebedestruktivní pocity, hraničící se šílenstvím. Z psychiatrického hlediska je Marie hraniční osobnost, neschopná stanovit si jakékoliv meze. Tato zdánlivě mírná dívka podléhá drogám, alkoholu a nezřízenému sexu. Zoufale touží po něze, ale její vztahy vždy končí katastrofálně. Muži na jednu noc se střídají jeden za druhým, aniž by jí nabídli jakoukoliv útěchu. Jednoho dne ale vstoupí do Mariina života Jan, student biologie. Jan je jiný: naivní, hodný, laskavý a trpělivý. Proto nesmí nic vědět. Proto se Marie snaží skrýt před ním svou temnou stránku. To ovšem nemůže trvat dlouho... Intenzivní portrét osamělé, ztracené duše ve vynikajícím podání herečky Lavinie Wilsonové. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    2
  • Malý zloděj, velký zloděj
    Malý zloděj, velký zloděj (1998)
    Film
    Ve Venezuele mají jedno oblíbené lidové rčení: Zloděj, který okrade jiného zloděje, zaslouží 100 let hájení. A není to zas tak dávno, kdy tamější bankovní systém zažil něco, pro co se v médiích ujalo označení nejhorší finanční krize všech dob. Banky krachovaly jedna po druhé a lidé přicházeli doslova o všechno. Horacio, Valmore, Rogelio a Vicente byli sice spořádaní otcové rodin a jinak vážení občané, ale i oni se tehdy ocitli na té špatné straně. A někdo se přece o rodinu postarat musí, takže nápad vyloupit banku se v takovém případě nezdá až tak skandální. Horacio má báječný plán, který musí vyjít, takže nakonec přátele opravdu přesvědčí. A v době, kdy nikdo neví, jestli zítra nepřijde o všechny úspory, je určitě lepší si vzít sám, než se nechat okrást. Dokonale zorganizovaná akce se rozjede přesně podle plánu a klape až do nečekaného zádrhele. Nejsou totiž na místě první. Svižná komedie, jejíž námět potěší srdce každého, kdo kdy nechal své peníze nedobrovolně v sejfech nenasytných bank, slavila v době svého vzniku obrovské divácké úspěchy a její aktuálnost nejenže neklesá, ale ve spojení se současnou hypoteční krizí dokonce stoupá.
    Žánry:Komedie
    59%
    Ve Venezuele mají jedno oblíbené lidové rčení: Zloděj, který okrade jiného zloděje, zaslouží 100 let hájení. A není to zas tak dávno, kdy tamější bankovní systém zažil něco, pro co se v médiích ujalo označení nejhorší finanční krize všech dob. Banky krachovaly jedna po druhé a lidé přicházeli doslova o všechno. Horacio, Valmore, Rogelio a Vicente byli sice spořádaní otcové rodin a jinak vážení občané, ale i oni se tehdy ocitli na té špatné straně. A někdo se přece o rodinu postarat musí, takže nápad vyloupit banku se v takovém případě nezdá až tak skandální. Horacio má báječný plán, který musí vyjít, takže nakonec přátele opravdu přesvědčí. A v době, kdy nikdo neví, jestli zítra nepřijde o všechny úspory, je určitě lepší si vzít sám, než se nechat okrást. Dokonale zorganizovaná akce se rozjede přesně podle plánu a klape až do nečekaného zádrhele. Nejsou totiž na místě první. Svižná komedie, jejíž námět potěší srdce každého, kdo kdy nechal své peníze nedobrovolně v sejfech nenasytných bank, slavila v době svého vzniku obrovské divácké úspěchy a její aktuálnost nejenže neklesá, ale ve spojení se současnou hypoteční krizí dokonce stoupá.
    Žánry:Komedie
    3
  • Die Anfängerin
    Die Anfängerin (2018)
    Film
    57%
    4
  • To, co nevidíš...
    To, co nevidíš... (2009)
    Film
    57%
    5
  • Zweier ohne
    Zweier ohne (2008)
    Film
    Film vypráví o přátelství mezi Johannem a Ludwigem, kteří usilují o dokonalý kamarádský vztah. Jdou daleko za hranice toho, co by se dalo považovat za zdravé, a snaží se stát ideálními dvojčaty. Jejich vztah je založen na partnerství v závodním veslování (párové dvojky bez kormidelníka) a směřuje k dokonalé harmonii v mysli, slovech, myšlenkách i činech. Jejich symbiotický vztah je však narušen: Ludwig se snaží pouta ještě více utáhnout, ale Johann nachází štěstí v lásce k Ludwigově sestře Vere. Protože ji však Ludwig nenávidí, pár svůj vztah tají. Tajemství ale mají tendenci vycházet najevo a Ludwig je zraněn v samém srdci. S blížícím se finále veslařské soutěže si Ludwig vytyčil ještě větší cíl: zachovat jejich přátelství navždy, už ne v životě, ale ve smrti.
    57%
    Film vypráví o přátelství mezi Johannem a Ludwigem, kteří usilují o dokonalý kamarádský vztah. Jdou daleko za hranice toho, co by se dalo považovat za zdravé, a snaží se stát ideálními dvojčaty. Jejich vztah je založen na partnerství v závodním veslování (párové dvojky bez kormidelníka) a směřuje k dokonalé harmonii v mysli, slovech, myšlenkách i činech. Jejich symbiotický vztah je však narušen: Ludwig se snaží pouta ještě více utáhnout, ale Johann nachází štěstí v lásce k Ludwigově sestře Vere. Protože ji však Ludwig nenávidí, pár svůj vztah tají. Tajemství ale mají tendenci vycházet najevo a Ludwig je zraněn v samém srdci. S blížícím se finále veslařské soutěže si Ludwig vytyčil ještě větší cíl: zachovat jejich přátelství navždy, už ne v životě, ale ve smrti.
    6