?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Christine A. Maier: Filmy a seriály

  • The Last of Us
    The Last of Us (2023)
    Seriál
    • Max
    83%
    1
  • Quo vadis, Aida?
    Quo vadis, Aida? (2020)
    Film
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    80%
    2
  • 3
  • Grbavica
    Grbavica (2006)
    Film

    Grbavica je příběh ze současného Sarajeva… Svobodná matka Esma chce své dvanáctileté dceři Saře splnit přání a poslat ji na školní výlet. Doklad o tom, že byl Sařin otec válečný hrdina, by ji opravňoval k získání slevy. Esma však žádný doklad neshání a dotazům na něj se vyhýbá. Raději za výlet zaplatí plnou cenu. Věří, že když zatají pravdu o Sařině otci, ochrání tím nejen sebe samu, ale i svou dceru. Když Sara ve škole zjistí, že její jméno nefiguruje na seznamu potomků válečných hrdinů, zoufale se snaží spolužákům vysvětlit, že její otec zemřel nedaleko městečka Zuc, když odmítl opustit zákop. Doma však přinutí mámu, aby ji řekla úplnou pravdu...

    Žánry:Drama
    69%

    Grbavica je příběh ze současného Sarajeva… Svobodná matka Esma chce své dvanáctileté dceři Saře splnit přání a poslat ji na školní výlet. Doklad o tom, že byl Sařin otec válečný hrdina, by ji opravňoval k získání slevy. Esma však žádný doklad neshání a dotazům na něj se vyhýbá. Raději za výlet zaplatí plnou cenu. Věří, že když zatají pravdu o Sařině otci, ochrání tím nejen sebe samu, ale i svou dceru. Když Sara ve škole zjistí, že její jméno nefiguruje na seznamu potomků válečných hrdinů, zoufale se snaží spolužákům vysvětlit, že její otec zemřel nedaleko městečka Zuc, když odmítl opustit zákop. Doma však přinutí mámu, aby ji řekla úplnou pravdu...

    Žánry:Drama
    4
  • 5
  • Lost and Found
    Lost and Found (2005)
    Film
    Kolektívny projekt šiestich mladých režisérov z krajín strednej a východnej Európy predstavuje šesť filmových poviedok, spojených ústrednou témou generácie. Je to prvá postkomunistická generácia, ktorá vyrástla v turbulentnom období politických zmien, krehkých mladých demokraciách či vojnových konfliktoch a dnes má zaujať svoje miesto vo svete. Každý z talentovaných filmových režisérov priniesol svoj osobný pohľad na problém spoločenských zmien a medzigeneračných vzťahov, ktoré dotvárajú obraz súčasnosti. Bulharská poviedka zachytáva dve tváre svadobného rituálu a konfrontuje tak platnosť tradičných hodnôt s rýchlym technologickým pokrokom. Rumunský príbeh rozpráva o vidieckom dievčati, ktoré musí kvôli operácii chorej matky obetovať svojho obľúbeného cvičeného moriaka. Bosniansky príspevok je portrétom dvoch dievčat z mesta rozdeleného etnickými a náboženskými konfliktami, ktoré sa narodili v ten istý deň, no zatiaľ si k sebe nemohli nájsť cestu. Poviedka z Maďarska je temnou úvahou o stopách minulosti, ktorej po smrti matky musia čeliť brat so sestrou. V srbskom príbehu sa za kurióznych okolností stretnú matka s dcérou, aby si v električke rútiacej sa plnou rýchlosťou s pokazenými brzdami narýchlo vyjasnili svoje medzigeneračné problémy. Jednotlivé poviedky, ktorým nechýba humor ani vážnosť, spája veselý animovaný film z Estónska. Režiséri týchto malých pôsobivých diel už medzičasom na seba upozornili i úspešnými celovečernými filmami a pozbierali za ne i prvé ocenenia. Medzi nimi nájdeme rumunského víťaza Zlatej palmy z Cannes Christiana Mungiu (za film 4 mesiace, 3 týždne a 2 dni), či držiteľku Zlatého medveďa z Berlinale Jasmilu Zbanic (za film Grbavica).
    Žánry:Drama
    65%
    Kolektívny projekt šiestich mladých režisérov z krajín strednej a východnej Európy predstavuje šesť filmových poviedok, spojených ústrednou témou generácie. Je to prvá postkomunistická generácia, ktorá vyrástla v turbulentnom období politických zmien, krehkých mladých demokraciách či vojnových konfliktoch a dnes má zaujať svoje miesto vo svete. Každý z talentovaných filmových režisérov priniesol svoj osobný pohľad na problém spoločenských zmien a medzigeneračných vzťahov, ktoré dotvárajú obraz súčasnosti. Bulharská poviedka zachytáva dve tváre svadobného rituálu a konfrontuje tak platnosť tradičných hodnôt s rýchlym technologickým pokrokom. Rumunský príbeh rozpráva o vidieckom dievčati, ktoré musí kvôli operácii chorej matky obetovať svojho obľúbeného cvičeného moriaka. Bosniansky príspevok je portrétom dvoch dievčat z mesta rozdeleného etnickými a náboženskými konfliktami, ktoré sa narodili v ten istý deň, no zatiaľ si k sebe nemohli nájsť cestu. Poviedka z Maďarska je temnou úvahou o stopách minulosti, ktorej po smrti matky musia čeliť brat so sestrou. V srbskom príbehu sa za kurióznych okolností stretnú matka s dcérou, aby si v električke rútiacej sa plnou rýchlosťou s pokazenými brzdami narýchlo vyjasnili svoje medzigeneračné problémy. Jednotlivé poviedky, ktorým nechýba humor ani vážnosť, spája veselý animovaný film z Estónska. Režiséri týchto malých pôsobivých diel už medzičasom na seba upozornili i úspešnými celovečernými filmami a pozbierali za ne i prvé ocenenia. Medzi nimi nájdeme rumunského víťaza Zlatej palmy z Cannes Christiana Mungiu (za film 4 mesiace, 3 týždne a 2 dni), či držiteľku Zlatého medveďa z Berlinale Jasmilu Zbanic (za film Grbavica).
    Žánry:Drama
    6
  • 7
  • 8
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    9
  • Na cestě
    Na cestě (2010)
    Film
    Zamilovaný pár Luna a Amar se ze všech sil snaží překonat překážky, které ohrožují jejich vztah. Poté, co Amara dramaticky změní fundamentalistická komunita, řeší Luna ohromné dilema – snaží se zjistit, jestli pouhá láska dokáže udržet vztah na stezce k životnímu štěstí. Od režisérky filmu Grbavica, oceněného cenou Zlatého medvěda na Berlinale a Velkou cenou poroty AFI.
    Žánry:Drama
    61%
    Zamilovaný pár Luna a Amar se ze všech sil snaží překonat překážky, které ohrožují jejich vztah. Poté, co Amara dramaticky změní fundamentalistická komunita, řeší Luna ohromné dilema – snaží se zjistit, jestli pouhá láska dokáže udržet vztah na stezce k životnímu štěstí. Od režisérky filmu Grbavica, oceněného cenou Zlatého medvěda na Berlinale a Velkou cenou poroty AFI.
    Žánry:Drama
    10
  • Slečna Paradis
    Slečna Paradis (2017)
    Film

    Talentovaná slepá pianistka Resi žije ve Vídni osmnáctého století. Rodiče ji nutí vystupovat na nekonečné řadě soirée, aby ji provdali. Když se jednomu lékaři podaří vrátit jí zrak, stane se předmětem řady lékařských přehlídek. Historické kostýmní drama podle skutečných událostí vypráví příběh ženy, která se musela rozhodnout, bude-li žít neobyčejný život ve tmě, nebo obyčejný život a vidět. (Febiofest)

    Žánry:DramaHistorický
    61%

    Talentovaná slepá pianistka Resi žije ve Vídni osmnáctého století. Rodiče ji nutí vystupovat na nekonečné řadě soirée, aby ji provdali. Když se jednomu lékaři podaří vrátit jí zrak, stane se předmětem řady lékařských přehlídek. Historické kostýmní drama podle skutečných událostí vypráví příběh ženy, která se musela rozhodnout, bude-li žít neobyčejný život ve tmě, nebo obyčejný život a vidět. (Febiofest)

    Žánry:DramaHistorický
    11
  • 12
  • 13
  • Ostrov lásky
    Ostrov lásky (2014)
    Film
    • Edison

    Grebo (Ermin Bravo) a jeho těhotná žena Liliane (Ariane Labed) se rozhodnou strávit poklidnou dovolenou v oblíbeném letovisku na Jadranu. Zprvu jde všechno jako po másle. Ideální počasí, ideální prostředí, ideální čas pro letní radovánky. Právě ve chvíli, kdy se zdá být vše v naprosté harmonii, se na scéně objeví zapomenutá minulost v podobě charismatické a tajemné Flory (Ada Condeescu). Její zjevení znamená pro manželství Greba a Liliane tvrdou zkoušku. Tomu, co bylo, člověk neuteče ani na Ostrově lásky. (Film Europe)

    Žánry:Komedie
    49%

    Grebo (Ermin Bravo) a jeho těhotná žena Liliane (Ariane Labed) se rozhodnou strávit poklidnou dovolenou v oblíbeném letovisku na Jadranu. Zprvu jde všechno jako po másle. Ideální počasí, ideální prostředí, ideální čas pro letní radovánky. Právě ve chvíli, kdy se zdá být vše v naprosté harmonii, se na scéně objeví zapomenutá minulost v podobě charismatické a tajemné Flory (Ada Condeescu). Její zjevení znamená pro manželství Greba a Liliane tvrdou zkoušku. Tomu, co bylo, člověk neuteče ani na Ostrově lásky. (Film Europe)

    Žánry:Komedie
    14