6.7

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Becky Johnston: Filmy a seriály

  • Sedm let v Tibetu
    Sedm let v Tibetu (1997)
    FilmRole: scénář
    • Netflix
    • KVIFF TV
    76%
    1
  • Pán přílivu
    Pán přílivu (1991)
    Film
    • iTunes

    Nezaměstnaný učitel Tom Wingo žije se svojí rodinou v Jižní Karolíně. Prochází typickou krizí muže středního věku. Moc kouří, pije a má pocit, že přestává milovat svoji ženu. Dostává dopis od psychiatričky Susan Lowensteinové s žádostí, aby přijel do New Yorku a pomohl jí v léčení jeho sestry Savannah, která trpí těžkými depresemi a znovu se pokusila o sebevraždu. Tom rád načas opustí rodinu. Dr. Lowensteinová správně tuší, že kořeny Savaniných problémů jsou ukryty hluboko v minulosti Wingovy rodiny a snaží se Toma přimět, aby jí vyprávěl vše co si pamatuje. Tom zprvu neochotně líčí své dětství. Despotického otce, který tvrdou rukou vládl své rodině, trpící, ale vnitřně nesmírně silnou matku. Postupným odhalováním sebe sama Tom začíná pociťovat jistou spřízněnost se Susan, která má své vlastní rodinné problémy. Náklonnost se mění v silný milostný cit, o němž oba vědí, že nemůže trvat věčně. Aby opravdu pomohl své sestře, Tom se rozhodne odhalit hluboce zasetou úzkostlivě tajenou tragédii, která traumaticky poznamenala nejen život jeho sestry, ale celé rodiny, včetně jeho samého...

    70%

    Nezaměstnaný učitel Tom Wingo žije se svojí rodinou v Jižní Karolíně. Prochází typickou krizí muže středního věku. Moc kouří, pije a má pocit, že přestává milovat svoji ženu. Dostává dopis od psychiatričky Susan Lowensteinové s žádostí, aby přijel do New Yorku a pomohl jí v léčení jeho sestry Savannah, která trpí těžkými depresemi a znovu se pokusila o sebevraždu. Tom rád načas opustí rodinu. Dr. Lowensteinová správně tuší, že kořeny Savaniných problémů jsou ukryty hluboko v minulosti Wingovy rodiny a snaží se Toma přimět, aby jí vyprávěl vše co si pamatuje. Tom zprvu neochotně líčí své dětství. Despotického otce, který tvrdou rukou vládl své rodině, trpící, ale vnitřně nesmírně silnou matku. Postupným odhalováním sebe sama Tom začíná pociťovat jistou spřízněnost se Susan, která má své vlastní rodinné problémy. Náklonnost se mění v silný milostný cit, o němž oba vědí, že nemůže trvat věčně. Aby opravdu pomohl své sestře, Tom se rozhodne odhalit hluboce zasetou úzkostlivě tajenou tragédii, která traumaticky poznamenala nejen život jeho sestry, ale celé rodiny, včetně jeho samého...

    2
  • Arthur Newman
    Arthur Newman (2012)
    Film
    Wallace Avery je znechucen životem. Klasická krize středního věku - rozvedený, odloučený od mladičkého syna a nespokojený v lásce, se rozhodne udělat za svou minulostí tlustou čáru. Jako Arthur Newman se vydává na cestu do Terre Haute v Indianě, kde se chce stát profesionálním hráčem golfu v malém venkovském klubu. Z plánované cesty ho však vykolejí Michaela "Mike" Fitzgeralová. Ta brzy odhalí Arthurovo tajemství, stejně jako Arthur odhalí to její – Mike je kleptomanka na útěku před sebou samou. Láska kvete za každé situace a na cestě do Indiany pár neček…
    55%
    Wallace Avery je znechucen životem. Klasická krize středního věku - rozvedený, odloučený od mladičkého syna a nespokojený v lásce, se rozhodne udělat za svou minulostí tlustou čáru. Jako Arthur Newman se vydává na cestu do Terre Haute v Indianě, kde se chce stát profesionálním hráčem golfu v malém venkovském klubu. Z plánované cesty ho však vykolejí Michaela "Mike" Fitzgeralová. Ta brzy odhalí Arthurovo tajemství, stejně jako Arthur odhalí to její – Mike je kleptomanka na útěku před sebou samou. Láska kvete za každé situace a na cestě do Indiany pár neček…
    3
  • Pod třešňovou lunou
    Pod třešňovou lunou (1986)
    Film

    Christopher Tracy (Prince) je chudý, leč o to více líbezný hochštapler. Společně s bratrancem „Lišákem“ (Jerome Benton) láká do svého lůna francouzské buržousty ženského pohlaví, z nichž mámí pod rouškou lásky peníze. Další obětí k zulíbání má být Mary Sharonová (Kristin S. Thomasová), budoucí dědička kolosálního majetku neméně majetnického otce. Mary právě slaví plnoletost a při té příležitosti její rodina koná velkolepou oslavu, na níž nemohou Christopher a Lišák chybět. Mary a Christopherovi se však stane něco, co ani jeden z nich nečekal: láska na první pohled. Tím pro zamilovaná holoubátka nastanou přetěžké trampoty – třídní rozkol, žárlivost a boj o holý život nevyjímaje... Druhý celovečerní snímek legendárního hudebníka Prince. Pod třešňovou lunou měl původně režírovat Jean-Baptiste Mondino, z časových důvodů jej však vystřídal jiný Madonnin spolupracovník, a to provokativní režisérka Mary Lambertová (mj. Hřbitov domácích zvířátek). Prince však nebyl s jejím režijním vedením spokojen, a tak se režie ujal nakonec sám. Na štábní pozici mu vypomáhal kameraman filmu, Michael Ballhaus. Scénář dle Princovy koncepce napsala debutující Becky Johnstonová, která se později proslavila podobně kýčovitým Pánem přílivu a dále Sedmi lety v Tibetu. Účelně triviální romance navazuje na dědictví srdceryvných melodramat klasické hollywoodské školy 30. let, čemuž se vedle přemíry cukrkandlového patosu podřizuje černobílé ztvárnění, které ještě více posiluje nostalgický tón vyprávění, a exotické lokace Azurového pobřeží. Každičký osudový dialog, z něhož emoce doslova prýští, střídá kousavá satira, jež si dělá šoufky z řady společenských stereotypů a žánrových konvencí kinematografie červené knihovny. Princův hudební románek tak získává podobu znamenitě kýčovité taškařice, které dodává správný šmak funkový hudební doprovod, jenž složil Prince, a jehož třeskutost zahlazují baladické orchestrace jazzmana Douglase C. Fischera (Sex po telefonu Spikea Leeho). Polozapomenutý střípek Princovy filmové kariéry sice nenavázal na divácký úspěch slavnějšího Purpurového deště, na druhou stranu získal přespříliš štědrou pozornost kritické obce, když obdržel hned osm nominací na Zlaté maliny, z nichž pět proměnil: nejhorší film, herec a režisér (Prince), herec vedlejší role (Jerome Benton) a píseň (Love or $). Navzdory nepřízni kritiků a dobově vlažné odezvě publika si Pod třešňovou lunou postupem času našlo okruh skalních příznivců a i řada filmových historiků a publicistů revidovala své příkré názory na mělké hlubiny Princova veledíla. Pod třešňovou lunou uvádíme při příležitosti vzpomínky na Princovo náhlé zesnutí, které přišlo v dubnu, roku 2016. (TV program)

    Režie:Prince
    53%

    Christopher Tracy (Prince) je chudý, leč o to více líbezný hochštapler. Společně s bratrancem „Lišákem“ (Jerome Benton) láká do svého lůna francouzské buržousty ženského pohlaví, z nichž mámí pod rouškou lásky peníze. Další obětí k zulíbání má být Mary Sharonová (Kristin S. Thomasová), budoucí dědička kolosálního majetku neméně majetnického otce. Mary právě slaví plnoletost a při té příležitosti její rodina koná velkolepou oslavu, na níž nemohou Christopher a Lišák chybět. Mary a Christopherovi se však stane něco, co ani jeden z nich nečekal: láska na první pohled. Tím pro zamilovaná holoubátka nastanou přetěžké trampoty – třídní rozkol, žárlivost a boj o holý život nevyjímaje... Druhý celovečerní snímek legendárního hudebníka Prince. Pod třešňovou lunou měl původně režírovat Jean-Baptiste Mondino, z časových důvodů jej však vystřídal jiný Madonnin spolupracovník, a to provokativní režisérka Mary Lambertová (mj. Hřbitov domácích zvířátek). Prince však nebyl s jejím režijním vedením spokojen, a tak se režie ujal nakonec sám. Na štábní pozici mu vypomáhal kameraman filmu, Michael Ballhaus. Scénář dle Princovy koncepce napsala debutující Becky Johnstonová, která se později proslavila podobně kýčovitým Pánem přílivu a dále Sedmi lety v Tibetu. Účelně triviální romance navazuje na dědictví srdceryvných melodramat klasické hollywoodské školy 30. let, čemuž se vedle přemíry cukrkandlového patosu podřizuje černobílé ztvárnění, které ještě více posiluje nostalgický tón vyprávění, a exotické lokace Azurového pobřeží. Každičký osudový dialog, z něhož emoce doslova prýští, střídá kousavá satira, jež si dělá šoufky z řady společenských stereotypů a žánrových konvencí kinematografie červené knihovny. Princův hudební románek tak získává podobu znamenitě kýčovité taškařice, které dodává správný šmak funkový hudební doprovod, jenž složil Prince, a jehož třeskutost zahlazují baladické orchestrace jazzmana Douglase C. Fischera (Sex po telefonu Spikea Leeho). Polozapomenutý střípek Princovy filmové kariéry sice nenavázal na divácký úspěch slavnějšího Purpurového deště, na druhou stranu získal přespříliš štědrou pozornost kritické obce, když obdržel hned osm nominací na Zlaté maliny, z nichž pět proměnil: nejhorší film, herec a režisér (Prince), herec vedlejší role (Jerome Benton) a píseň (Love or $). Navzdory nepřízni kritiků a dobově vlažné odezvě publika si Pod třešňovou lunou postupem času našlo okruh skalních příznivců a i řada filmových historiků a publicistů revidovala své příkré názory na mělké hlubiny Princova veledíla. Pod třešňovou lunou uvádíme při příležitosti vzpomínky na Princovo náhlé zesnutí, které přišlo v dubnu, roku 2016. (TV program)

    Režie:Prince
    4