?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Dianne Jamieson: Filmy a seriály

  • Padlé ženy
    Padlé ženy (2002)
    Film
    Írsko, 60-te roky minulého storočia. Dievčatá a ženy, ktoré viedli ľahký život, stali sa obeťami znásilnenia, alebo sú slobodnými matkami, odvádzajú do kláštora . Žiadna z nich však netuší, čo ju čaká za múrmi, kde si má odpykať trest. Tvrdá práca je asi to najmenšie zlo. Musia čeliť despotickému a ponižujúcemu zachádzaniu rádových sestier a najmä matky predstavenej, ktorá tvrdí, že robí všetko pre ich dobro a odvoláva sa na vôľu božiu. Režisér Peter Mullan pozbieral materiál na svoj film v ešte donedávna existujúcich Írskych polepšovniach a sám bol šokovaný z krutých výchovných praktík, o ktorých verejnosť nemala ani tušenia.
    75%
    Írsko, 60-te roky minulého storočia. Dievčatá a ženy, ktoré viedli ľahký život, stali sa obeťami znásilnenia, alebo sú slobodnými matkami, odvádzajú do kláštora . Žiadna z nich však netuší, čo ju čaká za múrmi, kde si má odpykať trest. Tvrdá práca je asi to najmenšie zlo. Musia čeliť despotickému a ponižujúcemu zachádzaniu rádových sestier a najmä matky predstavenej, ktorá tvrdí, že robí všetko pre ich dobro a odvoláva sa na vôľu božiu. Režisér Peter Mullan pozbieral materiál na svoj film v ešte donedávna existujúcich Írskych polepšovniach a sám bol šokovaný z krutých výchovných praktík, o ktorých verejnosť nemala ani tušenia.
    1
  • Páté přes deváté
    Páté přes deváté (1999)
    Film

    Londýn 1884. Populární komické opery dvojice autorů - libretisty Gilberta a hudebního skladatele Sullivana - nebyly nikdy propadákem, ba právě naopak. Avšak zřejmě všeho do času. Jejich poslední dílko - Princezna Ida - bylo přijato víc než vlažně. A Arthur Sullivan, nedávno královnou Viktorií povýšený do šlechtického stavu, cítí, že nadešla chvíle pro změnu. Od tohoto okamžiku by se chtěl věnovat pouze a jedině skládání vážné hudby. Ostatně byl to stejně svého druhu div, že jejich spolupráce vydržela tak dlouho. Neboť ti dva muži nemohou být rozdílnější. Sullivan je sukničkář a dandy, Gilbert každým coulem byznysmen a puntičkář. Jenomže přání je jedna věc, tvrdá realita - neboli podepsaná smlouva s impresáriem divadla Savoy D'Oyly Cartem - druhá. Jak však dál, když poslední Gilbertovo libreto připadá Sullivanovi tak prostoduché a prázdné, že si neumí představit, jak by na ně komponoval hudbu? Musel by se stát zázrak, aby se ti dva ještě na něčem shodli. A zázrak se, kupodivu, koná. Jmenuje se japonské divadlo Kabuki a právě hostuje v Londýně... Jedním z posledních svých filmů dokazuje Mike Leigh, že není jen mistrem současných psychologických a sociálně-kritických sond, ale že dokáže natočit i výpravnou, velkolepou podívanou, zasvěcenou tentokrát oboru lehké můzy. Hrdiny tohoto snímku jsou dva klasikové anglického divadla - William Gilbert a Arthur Sullivan - kteří si získali věhlas a lásku celého národa svými - dnešní terminologií asi nejspíš řečeno - muzikály. Leigh se věnuje tomu období jejich života, v němž prochází jejich spolupráce krizí, hrozící dokonce rozpadem tvůrčí dvojice. Jeho nesmírně barvitá, zajímavá filmová freska získala dva Oscary (za kostýmy a masky) ze čtyř nominací i řadu dalších mezinárodních cen. Jim Broadbent, představitel Gillberta, pak získal na MFF v Benátkách 1999 Volpiho pohár za herecký výkon.

    Režie:Mike Leigh
    70%

    Londýn 1884. Populární komické opery dvojice autorů - libretisty Gilberta a hudebního skladatele Sullivana - nebyly nikdy propadákem, ba právě naopak. Avšak zřejmě všeho do času. Jejich poslední dílko - Princezna Ida - bylo přijato víc než vlažně. A Arthur Sullivan, nedávno královnou Viktorií povýšený do šlechtického stavu, cítí, že nadešla chvíle pro změnu. Od tohoto okamžiku by se chtěl věnovat pouze a jedině skládání vážné hudby. Ostatně byl to stejně svého druhu div, že jejich spolupráce vydržela tak dlouho. Neboť ti dva muži nemohou být rozdílnější. Sullivan je sukničkář a dandy, Gilbert každým coulem byznysmen a puntičkář. Jenomže přání je jedna věc, tvrdá realita - neboli podepsaná smlouva s impresáriem divadla Savoy D'Oyly Cartem - druhá. Jak však dál, když poslední Gilbertovo libreto připadá Sullivanovi tak prostoduché a prázdné, že si neumí představit, jak by na ně komponoval hudbu? Musel by se stát zázrak, aby se ti dva ještě na něčem shodli. A zázrak se, kupodivu, koná. Jmenuje se japonské divadlo Kabuki a právě hostuje v Londýně... Jedním z posledních svých filmů dokazuje Mike Leigh, že není jen mistrem současných psychologických a sociálně-kritických sond, ale že dokáže natočit i výpravnou, velkolepou podívanou, zasvěcenou tentokrát oboru lehké můzy. Hrdiny tohoto snímku jsou dva klasikové anglického divadla - William Gilbert a Arthur Sullivan - kteří si získali věhlas a lásku celého národa svými - dnešní terminologií asi nejspíš řečeno - muzikály. Leigh se věnuje tomu období jejich života, v němž prochází jejich spolupráce krizí, hrozící dokonce rozpadem tvůrčí dvojice. Jeho nesmírně barvitá, zajímavá filmová freska získala dva Oscary (za kostýmy a masky) ze čtyř nominací i řadu dalších mezinárodních cen. Jim Broadbent, představitel Gillberta, pak získal na MFF v Benátkách 1999 Volpiho pohár za herecký výkon.

    Režie:Mike Leigh
    2
  • Napoleon
    Napoleon (2023)
    Film
    • Apple TV+
    • Google Play
    • iTunes
    Očekávaný velkofilm Ridleyho Scotta mapující osudy jednoho z největších vojevůdců a zároveň stále kontroverzního Napoleona Bonaparteho. Po vrcholných snímcích Abela Gance či Sergeje Bondarčuka své převyprávění přináší i kultovní britský režisér, který se ve filmu vrací ke svým filmařským kořenům, kde nechává na odiv malebně komponované velké celky, komplikovaně inscenované davové scény a dobovou autenticitu. V titulní úloze s Joaquinem Phoenixem vykresluje Napoleonův nástup k moci a třaskavě komplikovaný vztah s císařovnou Joséphine de Beauharnais, jejíž perspektivou příběh vypráví. Snímek nejdříve poputuje na velká plátna, načež se přesune na streamovací platformu Apple TV+.
    69%
    Očekávaný velkofilm Ridleyho Scotta mapující osudy jednoho z největších vojevůdců a zároveň stále kontroverzního Napoleona Bonaparteho. Po vrcholných snímcích Abela Gance či Sergeje Bondarčuka své převyprávění přináší i kultovní britský režisér, který se ve filmu vrací ke svým filmařským kořenům, kde nechává na odiv malebně komponované velké celky, komplikovaně inscenované davové scény a dobovou autenticitu. V titulní úloze s Joaquinem Phoenixem vykresluje Napoleonův nástup k moci a třaskavě komplikovaný vztah s císařovnou Joséphine de Beauharnais, jejíž perspektivou příběh vypráví. Snímek nejdříve poputuje na velká plátna, načež se přesune na streamovací platformu Apple TV+.
    3
  • 4
  • S tebou i bez tebe
    S tebou i bez tebe (2001)
    Film

    Stalo se to jednoho dlouhého a parného léta, v Londýně, v sedmdesátých letech minulého století. Tehdy si tichá Holly a excentrická Marina daly slib celoživotního přátelství. Pojilo je mnoho věcí neuspořádané rodinné vztahy, touha po dobrodružství, přání ochutnat zakázané ovoce. Řekli si všechno a o všechno se podělily. Byly mladé a svět jim ležel u nohou. A roky plynuly. Z dívek se staly ženy, které už okusily vše, co svět nabízí sex, lásku, rock ´n ´roll i životní ztráty. Nakonec se ukazuje, že ani to přátelství vlastně nebylo zas tak pevné, jak se na první pohled zdálo. Jen ty vzpomínky jim už nikdo nevezme.

    63%

    Stalo se to jednoho dlouhého a parného léta, v Londýně, v sedmdesátých letech minulého století. Tehdy si tichá Holly a excentrická Marina daly slib celoživotního přátelství. Pojilo je mnoho věcí neuspořádané rodinné vztahy, touha po dobrodružství, přání ochutnat zakázané ovoce. Řekli si všechno a o všechno se podělily. Byly mladé a svět jim ležel u nohou. A roky plynuly. Z dívek se staly ženy, které už okusily vše, co svět nabízí sex, lásku, rock ´n ´roll i životní ztráty. Nakonec se ukazuje, že ani to přátelství vlastně nebylo zas tak pevné, jak se na první pohled zdálo. Jen ty vzpomínky jim už nikdo nevezme.

    5
  • 6
  • 7