6.8

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Giorgio Iovine: Filmy a seriály

  • Ginger a Fred
    Ginger a Fred (1986)
    FilmRole: Salvatore
    Jedno z posledných diel najväčšieho filmového mága Felliniho je nostlagickou spomienkou na zanikajúci svet, výpoveďou o starnutí, i ostrou kritikou nového sveta, ovládaného prostoduchou televíznou zábavou. Hlavnými protagonistami filmu sú Felliniho dlhoroční spolupracovníci - manželka Giulietta Massina a filmové alter ego Marcello Mastroianni. Stvárnili zostarnutý pár varietných tanečníkov, ktorých najznámejším číslom bola imitácia Ginger Rogersovej a Freda Astairea. Po vyše dvadsiatich rokoch sa opäť stretávajú, aby vystúpili v televíznej šou spolu s inými imitátormi. Počas priameho prenosu nastane výpadok elektrického prúdu, čo umožní protagonistom spomínať na časy zašlej slávy a na svet, v ktorom bolo všetko pomalšie a oveľa skutočnejšie...
    72%
    Jedno z posledných diel najväčšieho filmového mága Felliniho je nostlagickou spomienkou na zanikajúci svet, výpoveďou o starnutí, i ostrou kritikou nového sveta, ovládaného prostoduchou televíznou zábavou. Hlavnými protagonistami filmu sú Felliniho dlhoroční spolupracovníci - manželka Giulietta Massina a filmové alter ego Marcello Mastroianni. Stvárnili zostarnutý pár varietných tanečníkov, ktorých najznámejším číslom bola imitácia Ginger Rogersovej a Freda Astairea. Po vyše dvadsiatich rokoch sa opäť stretávajú, aby vystúpili v televíznej šou spolu s inými imitátormi. Počas priameho prenosu nastane výpadok elektrického prúdu, čo umožní protagonistom spomínať na časy zašlej slávy a na svet, v ktorom bolo všetko pomalšie a oveľa skutočnejšie...
    1
  • Nesnáze pana účetního
    Nesnáze pana účetního (1976)
    Film
    V pořádí druhý film o účetním Fantozzim je opět plný Fantozziových trapasů a šílených nápadů jeho kolegy Filiniho. Ugo Fantozzi tentokrát jede jako maskot do kasina se svým šéfem, vypraví se na lov vyzbrojený pouze prakem a navštíví cirkus, odkud odejde trochu netradičním způsobem - je vystřelen z děla. A samozřejmě nechybí jeho milovaná žena Pina a krásná dcera Mariangela...
    Žánry:Komedie
    67%
    V pořádí druhý film o účetním Fantozzim je opět plný Fantozziových trapasů a šílených nápadů jeho kolegy Filiniho. Ugo Fantozzi tentokrát jede jako maskot do kasina se svým šéfem, vypraví se na lov vyzbrojený pouze prakem a navštíví cirkus, odkud odejde trochu netradičním způsobem - je vystřelen z děla. A samozřejmě nechybí jeho milovaná žena Pina a krásná dcera Mariangela...
    Žánry:Komedie
    2
  • Zrození pana účetního
    Zrození pana účetního (1975)
    FilmRole: Megaditta Employee
    Věčný smolař Ugo Fantozzi se tentokrát představuje ve svém úplně prvním filmu, který u nás dosud nebyl uveden. I v tomto dílu se můžete těšit na jeho hezkou ženu a ještě krásnější dcerku, ale také na jeho trapasy v japonské restauraci, utrpení při odtučňovací kůře, sportovní nadšení při fotbalovém zápase a marnou snahu získat si přízeň slečny Silvaniové.
    Žánry:Komedie
    66%
    Věčný smolař Ugo Fantozzi se tentokrát představuje ve svém úplně prvním filmu, který u nás dosud nebyl uveden. I v tomto dílu se můžete těšit na jeho hezkou ženu a ještě krásnější dcerku, ale také na jeho trapasy v japonské restauraci, utrpení při odtučňovací kůře, sportovní nadšení při fotbalovém zápase a marnou snahu získat si přízeň slečny Silvaniové.
    Žánry:Komedie
    3
  • Dekameron
    Dekameron (1971)
    FilmRole: Lizio da Valbona
    • Max
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást tak zvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍC JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    65%
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást tak zvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍC JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    4