?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Stirling Gallacher: Filmy a seriály

  • Kancl
    Kancl (2001)
    Seriál
    Moderní svět je krutý. Doby, kdy měla každá - nebo skoro každá - kancelářská myš (zejména ta ve státní správě) zajištěno své teplé místečko nadosmrti, jsou nenávratně ty tam. Dnes se nad každým úřadem, každičkou kanceláří, permanentně vznáší Damoklův meč hrozby nadstavu, hrozby propouštění. Každý jednotlivec - neřku-li přímo celý odbor - může být ze dne na den shledán nadbytečným. A něco takového se, jak to vypadá, právě chystá. Nikdo samozřejmě ještě neví nic určitého, ale už jen to, že se o tom začíná mluvit, docela stačí. Protože není šprochu... že ano. V takové atmosféře se zrovna dvakrát dobře nepracuje, to dá rozum. Ještě že David Brent je šéf, jakého může téhle partě každý závidět. Šéf-kamarád, šéf, který dokáže udržet dobrou náladu za všech okolností, pro něhož je prostě pohoda v kanclu alfou a omegou jeho snažení. Zcela netradiční pohled do jedné (blíže neurčené) kanceláře a jejího osazenstva není v pravém slova smyslu sitcomem (i když v Montreux získal cenu právě v této kategorii). Obejde se bez smíchů, je točen polodokumentárním způsobem - nervní, rozostřená kamera, rychlé švenky, překotné, neučesané, "přes sebe" dialogy, střídající se s výpověďmi do kamery, to vše navozuje pocit nejreálnějšího reálu. Jednotlivé postavy rovněž působí nesmírně životně, jako kdyby to nebyli herci, ztvárňující předem napsanou roli: nervní, bodrý, za každou cenu (většinou ovšem do trapnosti) "vtipný" šéf, jeho podřízení, uvědomující si jeho (ne)schopnosti, leč loajálně servilní atd. atd. V průběhu čtrnácti dílů budeme sledovat nejrůznější momenty existence kanceláře: od každodenního všedního chodu přes rozvíření hladiny vzniklé hrozbou propouštění, brainstormingová sezení až po společné popracovní oslavy atd. atd. Všechny scény jsou dokonale odpozorované ze života a jdou až na samu dřeň tématu i mezilidských vztahů. Po pravdě to vlastně není moc veselá podívaná, mnohdy je to naopak docela krutý pohled na věc, o to je však věrohodnější. Proto má nepochybně tento seriál takový ohlas u domácího publika, proto byl prodán do osmdesáti zemí světa a stal se tak vůbec nejprodávanějším britským pořadem všech dob. Proto jej tak ocenila festivalová porota v Montreux, proto získal několik desítek dalších ocenění, (mimo jiné např. v roce 2004 dva Zlaté glóby: jeden pro představitele hlavní role Rickyho Gervaise, jeden za nejlepší komediální seriál), proto v USA natočili v. r. 2005 svoji verzi. "The Office" se prostě stal svého druhu fenoménem, který má po celém světě řadu nadšených ctitelů i fanklubů.
    Žánry:DramaKomedie
    83%
    Moderní svět je krutý. Doby, kdy měla každá - nebo skoro každá - kancelářská myš (zejména ta ve státní správě) zajištěno své teplé místečko nadosmrti, jsou nenávratně ty tam. Dnes se nad každým úřadem, každičkou kanceláří, permanentně vznáší Damoklův meč hrozby nadstavu, hrozby propouštění. Každý jednotlivec - neřku-li přímo celý odbor - může být ze dne na den shledán nadbytečným. A něco takového se, jak to vypadá, právě chystá. Nikdo samozřejmě ještě neví nic určitého, ale už jen to, že se o tom začíná mluvit, docela stačí. Protože není šprochu... že ano. V takové atmosféře se zrovna dvakrát dobře nepracuje, to dá rozum. Ještě že David Brent je šéf, jakého může téhle partě každý závidět. Šéf-kamarád, šéf, který dokáže udržet dobrou náladu za všech okolností, pro něhož je prostě pohoda v kanclu alfou a omegou jeho snažení. Zcela netradiční pohled do jedné (blíže neurčené) kanceláře a jejího osazenstva není v pravém slova smyslu sitcomem (i když v Montreux získal cenu právě v této kategorii). Obejde se bez smíchů, je točen polodokumentárním způsobem - nervní, rozostřená kamera, rychlé švenky, překotné, neučesané, "přes sebe" dialogy, střídající se s výpověďmi do kamery, to vše navozuje pocit nejreálnějšího reálu. Jednotlivé postavy rovněž působí nesmírně životně, jako kdyby to nebyli herci, ztvárňující předem napsanou roli: nervní, bodrý, za každou cenu (většinou ovšem do trapnosti) "vtipný" šéf, jeho podřízení, uvědomující si jeho (ne)schopnosti, leč loajálně servilní atd. atd. V průběhu čtrnácti dílů budeme sledovat nejrůznější momenty existence kanceláře: od každodenního všedního chodu přes rozvíření hladiny vzniklé hrozbou propouštění, brainstormingová sezení až po společné popracovní oslavy atd. atd. Všechny scény jsou dokonale odpozorované ze života a jdou až na samu dřeň tématu i mezilidských vztahů. Po pravdě to vlastně není moc veselá podívaná, mnohdy je to naopak docela krutý pohled na věc, o to je však věrohodnější. Proto má nepochybně tento seriál takový ohlas u domácího publika, proto byl prodán do osmdesáti zemí světa a stal se tak vůbec nejprodávanějším britským pořadem všech dob. Proto jej tak ocenila festivalová porota v Montreux, proto získal několik desítek dalších ocenění, (mimo jiné např. v roce 2004 dva Zlaté glóby: jeden pro představitele hlavní role Rickyho Gervaise, jeden za nejlepší komediální seriál), proto v USA natočili v. r. 2005 svoji verzi. "The Office" se prostě stal svého druhu fenoménem, který má po celém světě řadu nadšených ctitelů i fanklubů.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Malá Velká Británie
    Malá Velká Británie (2003)
    Seriál
    Ptáte se, jací jsou dnešní Britové? Co dělají? A proč? Tak to si nemůžete nechat ujít britský komediální seriál Little Britain. Původně to byla rozhlasová show, která se na BBC Radio 4 vysílala v roce 2001. Dva roky nato ji autorská a moderátorská dvojice Matt Lucas a David Walliams proměnili v neméně úspěšný osmidílný televizní seriál, po němž následovaly dvě další řady po šesti epizodách. Při surrealistickém putování po britských ostrovech budeme svědky rozličných situací, které jsou Britům důvěrně známé, a seznámíme se s celou řadou kuriózních postav a postaviček. Patří k nim kupříkladu Daffyd, jediný gay ve velšské vsi, teenager Jason, vášnivě zamilovaný do nejlepší přítelkyně své babičky, či transvestita Emily, toužící dělat samé „ženské věci“. Díky Lucasovi a Walliamsovi a jejich břitkému pohledu na výstřednosti moderního světa tento komediální seriál funguje na diváky naprosto dokonale.
    Žánry:Komedie
    80%
    Ptáte se, jací jsou dnešní Britové? Co dělají? A proč? Tak to si nemůžete nechat ujít britský komediální seriál Little Britain. Původně to byla rozhlasová show, která se na BBC Radio 4 vysílala v roce 2001. Dva roky nato ji autorská a moderátorská dvojice Matt Lucas a David Walliams proměnili v neméně úspěšný osmidílný televizní seriál, po němž následovaly dvě další řady po šesti epizodách. Při surrealistickém putování po britských ostrovech budeme svědky rozličných situací, které jsou Britům důvěrně známé, a seznámíme se s celou řadou kuriózních postav a postaviček. Patří k nim kupříkladu Daffyd, jediný gay ve velšské vsi, teenager Jason, vášnivě zamilovaný do nejlepší přítelkyně své babičky, či transvestita Emily, toužící dělat samé „ženské věci“. Díky Lucasovi a Walliamsovi a jejich břitkému pohledu na výstřednosti moderního světa tento komediální seriál funguje na diváky naprosto dokonale.
    Žánry:Komedie
    2
  • Little Britain
    Little Britain (2003)
    Seriál
    74%
    3
  • 4
  • Otec Brown
    Otec Brown (2013)
    Seriál
    • VOYO
    • O2 TV
    Odlehčený detektivní seriál z produkce BBC, jehož první desetidílná řada vznikla v roce 2013, oživuje oblíbenou postavu z pera G. K. Chestertona a to ve ve volně adaptovaných nebo zcela nových příbězích, napsaných speciálně pro tuto příležitost. Děj je zasazený do 50. let minulého století na malebný anglický venkov, pod jehož idylickým povrchem však dřímají temné vášně. Hlavním hrdinou je katolický kněz otec Brown z kostela sv. Marie ve fiktivním Kemblefordu, znalec lidských duší a zpovědních tajemství se zálibou v řešení zločinů, kterou dosti nelibě nese místní policejní inspektor. Sám tvrdí, že nadšený detektiv amatér může vyšetřování pouze komplikovat, pravda je ale taková, že je to zpravidla otec Brown, kdo jako první odhalí pachatele. Ke zločinu totiž přistupuje skrze svůj vhled do lidské duše a přirozenosti a nebojí se poslechnout svou intuici. Ač hluboce věřící katolík, otec Brown je především otevřený, tolerantní člověk s živým zájmem o okolní svět a vědecké i kulturní novinky. Ideálního představitele titulní postavy nalezli tvůrci seriálu ve známém britském herci Marku Williamsovi, který i díky své komediální průpravě dokáže hrdinovi propůjčit zdravý nadhled a neokázalý šarm. (Česká televize)
    71%
    Odlehčený detektivní seriál z produkce BBC, jehož první desetidílná řada vznikla v roce 2013, oživuje oblíbenou postavu z pera G. K. Chestertona a to ve ve volně adaptovaných nebo zcela nových příbězích, napsaných speciálně pro tuto příležitost. Děj je zasazený do 50. let minulého století na malebný anglický venkov, pod jehož idylickým povrchem však dřímají temné vášně. Hlavním hrdinou je katolický kněz otec Brown z kostela sv. Marie ve fiktivním Kemblefordu, znalec lidských duší a zpovědních tajemství se zálibou v řešení zločinů, kterou dosti nelibě nese místní policejní inspektor. Sám tvrdí, že nadšený detektiv amatér může vyšetřování pouze komplikovat, pravda je ale taková, že je to zpravidla otec Brown, kdo jako první odhalí pachatele. Ke zločinu totiž přistupuje skrze svůj vhled do lidské duše a přirozenosti a nebojí se poslechnout svou intuici. Ač hluboce věřící katolík, otec Brown je především otevřený, tolerantní člověk s živým zájmem o okolní svět a vědecké i kulturní novinky. Ideálního představitele titulní postavy nalezli tvůrci seriálu ve známém britském herci Marku Williamsovi, který i díky své komediální průpravě dokáže hrdinovi propůjčit zdravý nadhled a neokázalý šarm. (Česká televize)
    5
  • 6
  • 7
  • The Festival
    The Festival (2018)
    FilmRole: Vivian Taylor
    • Google Play
    • iTunes
    S Nickem se těsně před promocí rozešla Caitlin, a on se přede všemi znemožní na závěrečném ceremoniálu, kde ji prosí, aby se k němu vrátila. Což se pochopitelně nestane a Nick má pocit, že život nemá dál cenu. Jeho přítel Shane Simpson se ho rozhodne vyvést z deprese tím, že ho přinutí jet na hudební festival. Touží vidět dýdžeje Hammerheada, který vystupuje v masce žraloka kladivouna. Ve vlaku se setkají s Amy, velice upovídanou Australankou, která na festival jede už po deváté. Navážou přátelství, z vlaku je ale brzy vysadí, protože cestují na dětské lístky. Na obrovskou louku, kde se festival koná, už dojdou pěšky a setkají se tam s Caitlin a jejími bohatými přáteli, kteří mají luxusní stan a spoustu koksu.
    Žánry:Komedie
    54%
    S Nickem se těsně před promocí rozešla Caitlin, a on se přede všemi znemožní na závěrečném ceremoniálu, kde ji prosí, aby se k němu vrátila. Což se pochopitelně nestane a Nick má pocit, že život nemá dál cenu. Jeho přítel Shane Simpson se ho rozhodne vyvést z deprese tím, že ho přinutí jet na hudební festival. Touží vidět dýdžeje Hammerheada, který vystupuje v masce žraloka kladivouna. Ve vlaku se setkají s Amy, velice upovídanou Australankou, která na festival jede už po deváté. Navážou přátelství, z vlaku je ale brzy vysadí, protože cestují na dětské lístky. Na obrovskou louku, kde se festival koná, už dojdou pěšky a setkají se tam s Caitlin a jejími bohatými přáteli, kteří mají luxusní stan a spoustu koksu.
    Žánry:Komedie
    8
  • Opravdová hlava rodiny
    Opravdová hlava rodiny (2006)
    FilmRole: Dr. Bullmore
    Rodinu si člověk nevybírá, a i když se její členy často snaží změnit, jen málokdy se mu to povede. Jim Ferris možná ve svou rodinu věřil, až po jeho smrti ale pozůstalí ukáží svou pravou tvář. Tvář, kterou získali špatnou výchovou, tvář plnou pletich a ústrků, potlačovaných emocí, velkých ztrát a občas také nekonečné lásky. Po odchodu otce se rodinných otěží chápe jeho mladý syn Jack, jen málo připravený na tuto zodpovědnost. Musí čelit jak faktu, že si vdova po Jimovi záhy najde nového muže, tak rozpadu otcovy rodinné firmy. Všechny velké jizvy se obnaží v den Jackových jednadvacátých narozenin. Komorní britsko-americké drama natočil v roce 2006 podle vlastního scénáře britský režisér Dan Wilde, držitel ceny poroty z Mezinárodního festivalu nezávislého filmu v New Yorku.
    Žánry:Drama
    Režie:Dan Wilde
    52%
    Rodinu si člověk nevybírá, a i když se její členy často snaží změnit, jen málokdy se mu to povede. Jim Ferris možná ve svou rodinu věřil, až po jeho smrti ale pozůstalí ukáží svou pravou tvář. Tvář, kterou získali špatnou výchovou, tvář plnou pletich a ústrků, potlačovaných emocí, velkých ztrát a občas také nekonečné lásky. Po odchodu otce se rodinných otěží chápe jeho mladý syn Jack, jen málo připravený na tuto zodpovědnost. Musí čelit jak faktu, že si vdova po Jimovi záhy najde nového muže, tak rozpadu otcovy rodinné firmy. Všechny velké jizvy se obnaží v den Jackových jednadvacátých narozenin. Komorní britsko-americké drama natočil v roce 2006 podle vlastního scénáře britský režisér Dan Wilde, držitel ceny poroty z Mezinárodního festivalu nezávislého filmu v New Yorku.
    Žánry:Drama
    Režie:Dan Wilde
    9