6.3

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Flip Filz: Filmy a seriály

  • Bernhard, Schavuit van Oranje
    Bernhard, Schavuit van Oranje (2010)
    Minisérie
    Starší princ Bernhard vypráví princezně Máximě o svém vzrušujícím životě. Až se princ Willem-Alexander ujme trůnu, stane se královnou a zaujme podobné postavení, jaké měl Bernhard jako manžel bývalé nizozemské královny Juliany. Jeho příběh nás zavede z paláce Soestdijk do kdysi německého Reckenwalde s mladým Bernhardem, do nacistického Berlína, válečného Londýna, Argentiny a Kanady a ještě dál. Vykresluje portrét světa od třicátých let do začátku dvacátého prvního století. Bernhard přežil nejhlubší krize: obvinění z vlastizrady od Iana Fleminga během války, korupci v padesátých a sedmdesátých letech, nemanželské dcery a dokonce i to, že byl hlavní příčinou nizozemské vládní krize.
    76%
    Starší princ Bernhard vypráví princezně Máximě o svém vzrušujícím životě. Až se princ Willem-Alexander ujme trůnu, stane se královnou a zaujme podobné postavení, jaké měl Bernhard jako manžel bývalé nizozemské královny Juliany. Jeho příběh nás zavede z paláce Soestdijk do kdysi německého Reckenwalde s mladým Bernhardem, do nacistického Berlína, válečného Londýna, Argentiny a Kanady a ještě dál. Vykresluje portrét světa od třicátých let do začátku dvacátého prvního století. Bernhard přežil nejhlubší krize: obvinění z vlastizrady od Iana Fleminga během války, korupci v padesátých a sedmdesátých letech, nemanželské dcery a dokonce i to, že byl hlavní příčinou nizozemské vládní krize.
    1
  • Antonia
    Antonia (1995)
    Film
    Pôsobivá rodinná sága, zaznamenávajúca život niekoľkých generácií s dominantnou ženskou rodovou líniou, je úsmevnou idylou, stavajúcou na bizarnosti a výlučnosti postáv a oslavujúcou činorodý prístup k životu. Titulná hrdinka spomína na udalosti niekoľkých posledných desaťročí, počas ktorých sa jej rodina zmenila na veľké spoločenstvo, pravidelne sa schádzajúce na sviatočné pikniky. Antonia sa do rodnej dediny vrátila tesne po II. svetovej vojne s už dospelou dcérou Daniellou - obe sa vyznačovali voľnomyšlienkárstvom a bezpredsudkovosťou. Antonia, zosobňujúca ženskú silu, udáva tón pre pochopenie ľudskej slobody v nezávislosti na tradičnej morálke. Popri vyznávaní sexuálnej slobody sa to prejavuje aj jej porozumením pre mentálne postihnutých vydedencov, ktorých pojme do súznejúcej pospolitosti. Dianie komentuje s odstupom pravnučka Sarah, podobne ironizujúce sú aj Danielline predstavy, v ktorých sochy svätých sprisahanecky mrkajú a kamenný anjel na cintoríne krídlom udrie nemravného kňaza. Príbeh hraničiaci s utópiou nadobúda rysy rozprávkovej feérie, obsahuje prvky magického realizmu a pritom prináša sociologicko-feministickú analýzu spoločenských pomerov.
    74%
    Pôsobivá rodinná sága, zaznamenávajúca život niekoľkých generácií s dominantnou ženskou rodovou líniou, je úsmevnou idylou, stavajúcou na bizarnosti a výlučnosti postáv a oslavujúcou činorodý prístup k životu. Titulná hrdinka spomína na udalosti niekoľkých posledných desaťročí, počas ktorých sa jej rodina zmenila na veľké spoločenstvo, pravidelne sa schádzajúce na sviatočné pikniky. Antonia sa do rodnej dediny vrátila tesne po II. svetovej vojne s už dospelou dcérou Daniellou - obe sa vyznačovali voľnomyšlienkárstvom a bezpredsudkovosťou. Antonia, zosobňujúca ženskú silu, udáva tón pre pochopenie ľudskej slobody v nezávislosti na tradičnej morálke. Popri vyznávaní sexuálnej slobody sa to prejavuje aj jej porozumením pre mentálne postihnutých vydedencov, ktorých pojme do súznejúcej pospolitosti. Dianie komentuje s odstupom pravnučka Sarah, podobne ironizujúce sú aj Danielline predstavy, v ktorých sochy svätých sprisahanecky mrkajú a kamenný anjel na cintoríne krídlom udrie nemravného kňaza. Príbeh hraničiaci s utópiou nadobúda rysy rozprávkovej feérie, obsahuje prvky magického realizmu a pritom prináša sociologicko-feministickú analýzu spoločenských pomerov.
    2
  • Nemesis
    Nemesis (2024)
    SeriálRole: Rob Visser
    • Disney+
    Nemesis je konspirační thriller o finanční kriminalitě a daňových únicích na nejvyšších úrovních v Nizozemsku: o stínovém světě poštovních firem a slepých uličkách papírových stop. Sylvia van Maeleová, státní zástupkyně v Haagu, a Lars van Deurnen, detektiv z Finanční informační a vyšetřovací služby, sledují stopu peněz a vraždy při hledání pachatelů. Jejich snahu maří nemilosrdná elita, která se za každou cenu zoufale snaží udržet si bohatství a moc. Když se Sylvii začnou hroutit hranice mezi osobním a profesním životem, rychle si uvědomí, že pravidla a postupy, které jí brání v tom, aby dělala svou práci, mají svůj důvod. Musí se naučit důvěřovat své intuici, aby přežila, i když to znamená jít proti lidem, kterým důvěřuje nejvíc. (Disney+)
    Žánry:DramaKrimi
    72%
    Nemesis je konspirační thriller o finanční kriminalitě a daňových únicích na nejvyšších úrovních v Nizozemsku: o stínovém světě poštovních firem a slepých uličkách papírových stop. Sylvia van Maeleová, státní zástupkyně v Haagu, a Lars van Deurnen, detektiv z Finanční informační a vyšetřovací služby, sledují stopu peněz a vraždy při hledání pachatelů. Jejich snahu maří nemilosrdná elita, která se za každou cenu zoufale snaží udržet si bohatství a moc. Když se Sylvii začnou hroutit hranice mezi osobním a profesním životem, rychle si uvědomí, že pravidla a postupy, které jí brání v tom, aby dělala svou práci, mají svůj důvod. Musí se naučit důvěřovat své intuici, aby přežila, i když to znamená jít proti lidem, kterým důvěřuje nejvíc. (Disney+)
    Žánry:DramaKrimi
    3
  • Vězeňská klinika
    Vězeňská klinika (2008)
    FilmRole: Lawyer Johan
    TBS je nizozemským označením pro nemocnici a zároveň vězení pro duševně nemocné zločince. Když vězeň Johan (Theo Maassen) odmítne uznat svou vinu a má být umístěn do oddělení na doživotí, spolu s jiným vězněm a za pomoci násilí uprchne. Podle všeho je přesvědčen o své nevině a jeho jediným cílem je si promluvit s matkou, aby svědčila v jeho prospěch. To ovšem nechápe ani policie, kterou při stíhání značně omezují zákonné pravomoci, ani mladinká Tesa (Lisa Smit), kterou Johan vezme jako rukojmí.
    Žánry:KrimiThriller
    70%
    TBS je nizozemským označením pro nemocnici a zároveň vězení pro duševně nemocné zločince. Když vězeň Johan (Theo Maassen) odmítne uznat svou vinu a má být umístěn do oddělení na doživotí, spolu s jiným vězněm a za pomoci násilí uprchne. Podle všeho je přesvědčen o své nevině a jeho jediným cílem je si promluvit s matkou, aby svědčila v jeho prospěch. To ovšem nechápe ani policie, kterou při stíhání značně omezují zákonné pravomoci, ani mladinká Tesa (Lisa Smit), kterou Johan vezme jako rukojmí.
    Žánry:KrimiThriller
    4
  • Fantom Amsterdamu
    Fantom Amsterdamu (1988)
    Film
    V Amsterodamu se blíží turistická sezóna a zdejší občané jsou vyděšeni sérií vražd. Pátrání po děsivém vrahovi se ujímá inspektor Eric Visser, ale jeho práce nebude jednoduchá. Obětí přibývá, náhodná svědkyně mluví o vraždící obludě, poblíž typických amsterodamských vodních kanálů je čím dál tím více nebezpečno a starosta chce výsledky. Film, který byl v našich kinech uveden v listopadu 1990, nám mj. předvede i většinu turistických atrakcí nizozemské metropole.
    Režie:Dick Maas
    67%
    V Amsterodamu se blíží turistická sezóna a zdejší občané jsou vyděšeni sérií vražd. Pátrání po děsivém vrahovi se ujímá inspektor Eric Visser, ale jeho práce nebude jednoduchá. Obětí přibývá, náhodná svědkyně mluví o vraždící obludě, poblíž typických amsterodamských vodních kanálů je čím dál tím více nebezpečno a starosta chce výsledky. Film, který byl v našich kinech uveden v listopadu 1990, nám mj. předvede i většinu turistických atrakcí nizozemské metropole.
    Režie:Dick Maas
    5
  • Verder dan de maan
    Verder dan de maan (2003)
    Film
    Devítiletá Caro žije v roce 1969 s dalšími čtyřmi sourozenci a jedním na cestě na prasečí farmě v malém městě. Je zvědavá a odhodlaná porozumět záhadám světa kolem sebe. Její zbožný katolický otec jí ale nový svět nedokáže vysvětlit a matka je příliš zaneprázdněná na filozofování, a tak se Caro obrací k Bohu. Jednoho dne se ve škole s hrůzou dozví, že člověk brzy vstoupí na Měsíc. V jejích očích není možné, aby Bůh dovolil komukoli se přiblížit tak blízko k nebi. Její otec, který se živí jako klaun, s ní souhlasí a nedokáže se vyrovnat s pokrokem moderní doby, a tak se uchyluje k alkoholu. Caro se připravuje na své první svaté přijímání, aby se stala "nevěstou Boží", ale předtím uzavře se svým otcem dohodu: ona překoná svůj strach z plavání a on se nedotkne ani kapky alkoholu.
    Žánry:DramaRodinný
    66%
    Devítiletá Caro žije v roce 1969 s dalšími čtyřmi sourozenci a jedním na cestě na prasečí farmě v malém městě. Je zvědavá a odhodlaná porozumět záhadám světa kolem sebe. Její zbožný katolický otec jí ale nový svět nedokáže vysvětlit a matka je příliš zaneprázdněná na filozofování, a tak se Caro obrací k Bohu. Jednoho dne se ve škole s hrůzou dozví, že člověk brzy vstoupí na Měsíc. V jejích očích není možné, aby Bůh dovolil komukoli se přiblížit tak blízko k nebi. Její otec, který se živí jako klaun, s ní souhlasí a nedokáže se vyrovnat s pokrokem moderní doby, a tak se uchyluje k alkoholu. Caro se připravuje na své první svaté přijímání, aby se stala "nevěstou Boží", ale předtím uzavře se svým otcem dohodu: ona překoná svůj strach z plavání a on se nedotkne ani kapky alkoholu.
    Žánry:DramaRodinný
    6
  • Ztráta panenství Evy van End
    Ztráta panenství Evy van End (2012)
    FilmRole: Engels
    Tento snímek je působivou tragikomedií o rodině van Endových. Jedná se o úplně normální rodinu, jejíž členové si postupem času osvojili lehce bláznivý způsob, jak k sobě navzájem přistupovat. Jednoho dne však do jejich života znenadání vstoupí ztělesnění dokonalosti v podobě německého studenta, který u nich má bydlet v rámci výměnného pobytu. S jeho příjezdem van Endovy ovládnou pochyby, nejistota a strach. Jak mohli celá ta dlouhá léta se svou nedokonalostí fungovat? Během Veitova pobytu začne všech pět členů rodiny objevovat pravdu o sobě navzájem, neboť se cítí odcizeni. Ukáže se však, že strůjcem jejich štěstí není dokonalost, nýbrž pokrevní pouto. A kromě toho - nikdo přece není dokonalý.
    Žánry:DramaKomedie
    56%
    Tento snímek je působivou tragikomedií o rodině van Endových. Jedná se o úplně normální rodinu, jejíž členové si postupem času osvojili lehce bláznivý způsob, jak k sobě navzájem přistupovat. Jednoho dne však do jejich života znenadání vstoupí ztělesnění dokonalosti v podobě německého studenta, který u nich má bydlet v rámci výměnného pobytu. S jeho příjezdem van Endovy ovládnou pochyby, nejistota a strach. Jak mohli celá ta dlouhá léta se svou nedokonalostí fungovat? Během Veitova pobytu začne všech pět členů rodiny objevovat pravdu o sobě navzájem, neboť se cítí odcizeni. Ukáže se však, že strůjcem jejich štěstí není dokonalost, nýbrž pokrevní pouto. A kromě toho - nikdo přece není dokonalý.
    Žánry:DramaKomedie
    7
  • Zmizeli beze stopy
    Zmizeli beze stopy (2006)
    Seriál
    Zmizeli beze stopy je detektivní seriál natočený podle skutečných událostí, ve kterém šestičlenný tým rotterdamských vyšetřovatelů řeší v každém díle jeden případ, hledají pohřešovanou osobu. Centrální není ani tak otázka „Kdo je pachatelem?“, jako spíše otázka „Jak k tomu došlo?“. Vyšetřování má svá pravidla. Struktura se příliš nemění, ale postup v jednotlivých případech je různý a často překvapivý. Linie vyšetřování se prolíná s linií osobních záležitostí jednotlivých vyšetřovatelů, především pak jistým napětím ve vztahu mezi „terénními“ vyšetřovateli Maxem a Timem. Dalšími důležitými body jsou mezilidské vztahy a aktuální témata, jako je homosexualita, prostituce, rasismus, postavení ženy ve společnosti apod.
    Žánry:DramaKrimi
    47%
    Zmizeli beze stopy je detektivní seriál natočený podle skutečných událostí, ve kterém šestičlenný tým rotterdamských vyšetřovatelů řeší v každém díle jeden případ, hledají pohřešovanou osobu. Centrální není ani tak otázka „Kdo je pachatelem?“, jako spíše otázka „Jak k tomu došlo?“. Vyšetřování má svá pravidla. Struktura se příliš nemění, ale postup v jednotlivých případech je různý a často překvapivý. Linie vyšetřování se prolíná s linií osobních záležitostí jednotlivých vyšetřovatelů, především pak jistým napětím ve vztahu mezi „terénními“ vyšetřovateli Maxem a Timem. Dalšími důležitými body jsou mezilidské vztahy a aktuální témata, jako je homosexualita, prostituce, rasismus, postavení ženy ve společnosti apod.
    Žánry:DramaKrimi
    8