?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Giovanni Donelli: Filmy a seriály

  • Manžel dvou žen
    Manžel dvou žen (1956)
    Film
    Italská filmová veselohra. — Mario de Santis, mladý obchodní zástupce z Říma, je nařčen z bigamie. Není dlouho ženat, má roční ditě a náhle se objeví další žena, Isolina Fornaciariová, se kterou údajné uzavřel sňatek před sedmi lety v severní Italii. Jeho nynější manželství s Valerií je tedy neplatné. Mario je zoufalý a bráni se, ačkoliv IsoLina prohlásila, ze on je hledaným mužem. Valerii přinutí rodina, aby se vrátila k rodičům. Právník, obhajující Maria, donutí svého klienta, aby se přiznal ke sňatku s Isolinou a namluví mu, že jedině tak ho dostane ze svízelné situace. Mario je zmaten a přestává celé situaci rozumět. Nevyzná se v ní už vlastně nikdo. Mariův spoluvězeň Quirino najde po svém propuštění pravého manžela Isoliny a v poslední chvíli před rozsudkem ho přivede do soudní síně. Mario je osvobozen a manželství s Valerií zachráněno. (FILMOVÝ PŘEHLED 27 / 1957)
    Žánry:Komedie
    69%
    Italská filmová veselohra. — Mario de Santis, mladý obchodní zástupce z Říma, je nařčen z bigamie. Není dlouho ženat, má roční ditě a náhle se objeví další žena, Isolina Fornaciariová, se kterou údajné uzavřel sňatek před sedmi lety v severní Italii. Jeho nynější manželství s Valerií je tedy neplatné. Mario je zoufalý a bráni se, ačkoliv IsoLina prohlásila, ze on je hledaným mužem. Valerii přinutí rodina, aby se vrátila k rodičům. Právník, obhajující Maria, donutí svého klienta, aby se přiznal ke sňatku s Isolinou a namluví mu, že jedině tak ho dostane ze svízelné situace. Mario je zmaten a přestává celé situaci rozumět. Nevyzná se v ní už vlastně nikdo. Mariův spoluvězeň Quirino najde po svém propuštění pravého manžela Isoliny a v poslední chvíli před rozsudkem ho přivede do soudní síně. Mario je osvobozen a manželství s Valerií zachráněno. (FILMOVÝ PŘEHLED 27 / 1957)
    Žánry:Komedie
    1
  • Dáma bez kamélií
    Dáma bez kamélií (1953)
    Film

    Postava ambiciózní Clary, využívající k herecké kariéře manželství s filmovým producentem, vytváří pomyslnou spojnici mezi Antonioniho ženskými hrdinkami, které jsou závislé na svém manželském svazku, a těmi, které našly sílu se z takovéhoto soužití osvobodit. Stejně jako u předchozího titulu Poražení ani realizace Dámy bez kamélií se neobešla bez problémů při obsazování hlavní role. Poté, co sešlo z původně plánovaného angažování Giny Lollobrigidy, musel nakonec Antonioni znovu spolupracovat s Lucií Bosè, která mu tentokrát typově příliš nevyhovovala. Dáma bez kamélií nebyla ve své době jediným italským filmem kriticky nahlížejícím filmařskou profesi. Stejné téma zpracoval Luchino Visconti ve snímku Nejkrásnější, který však více než k dramatu směřoval k žánru tragikomedie.

    67%

    Postava ambiciózní Clary, využívající k herecké kariéře manželství s filmovým producentem, vytváří pomyslnou spojnici mezi Antonioniho ženskými hrdinkami, které jsou závislé na svém manželském svazku, a těmi, které našly sílu se z takovéhoto soužití osvobodit. Stejně jako u předchozího titulu Poražení ani realizace Dámy bez kamélií se neobešla bez problémů při obsazování hlavní role. Poté, co sešlo z původně plánovaného angažování Giny Lollobrigidy, musel nakonec Antonioni znovu spolupracovat s Lucií Bosè, která mu tentokrát typově příliš nevyhovovala. Dáma bez kamélií nebyla ve své době jediným italským filmem kriticky nahlížejícím filmařskou profesi. Stejné téma zpracoval Luchino Visconti ve snímku Nejkrásnější, který však více než k dramatu směřoval k žánru tragikomedie.

    2
  • Přítelkyně
    Přítelkyně (1955)
    Film
    V soustředěném zájmu o ztvárnění psychologie ženských postav na filmovém plátně pokračuje Antonioni i ve filmu Přítelkyně realizovaném podle povídky italského básníka a prozaika Cesara Paveseho. Existenciální úzkost, kterou v různé míře reflektují hlavní hrdinky tohoto dramatu Rosetta, Momina, Nene a Clelia, má příčinu v citové nevyzrálosti jejich partnerů a v dobovém stereotypu rozvržení ženských a mužských rolí ve společnosti, jenž staví Clelii a Nene před nutnost volby mezi „rodinným štěstím“ a vlastní profesionální kariérou. S odstupem dvou let od Felliniho Darmošlapů (tedy v roce 1955) předkládá Antonioni návštěvníkům kin svoje zpracování existenciálního tématu, a to z ženské perspektivy – na rozdíl od Felliniho ryze mužského pohledu. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaRomantický
    67%
    V soustředěném zájmu o ztvárnění psychologie ženských postav na filmovém plátně pokračuje Antonioni i ve filmu Přítelkyně realizovaném podle povídky italského básníka a prozaika Cesara Paveseho. Existenciální úzkost, kterou v různé míře reflektují hlavní hrdinky tohoto dramatu Rosetta, Momina, Nene a Clelia, má příčinu v citové nevyzrálosti jejich partnerů a v dobovém stereotypu rozvržení ženských a mužských rolí ve společnosti, jenž staví Clelii a Nene před nutnost volby mezi „rodinným štěstím“ a vlastní profesionální kariérou. S odstupem dvou let od Felliniho Darmošlapů (tedy v roce 1955) předkládá Antonioni návštěvníkům kin svoje zpracování existenciálního tématu, a to z ženské perspektivy – na rozdíl od Felliniho ryze mužského pohledu. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaRomantický
    3