?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Enrico Dieckmann: Filmy a seriály

  • Upír Nosferatu
    Upír Nosferatu (1922)
    Film
    • iTunes
    • DaFilms
    • Edison
    Mladý úředník realitní kanceláře Hutter (GUSTAV VON WANGENHEIM) je vyslán do karpatských hor k hraběti Orlokovi (MAX SCHRECK), aby s ním uzavřel smlouvu o koupi nemovitosti. Po strastiplné cestě jej uvítá hrabě na svém hradu. S příchodem první noci však Hutter zjišťuje krutou pravdu, hrabě Orlok je totiž upír. FRIEDRICHU WILHELMU MURNAUOVI se nepodařilo získat práva na zfilmování románu BRAMA STOKERA DRACULA a tak pozměnil jména osob a dějiště příběhu zasadil do fiktivního městečka WISMAR. Zajímavostí také je, že Murnau natáčel scény z Orlokova hradu na slovenském Oravském zámku.
    77%
    Mladý úředník realitní kanceláře Hutter (GUSTAV VON WANGENHEIM) je vyslán do karpatských hor k hraběti Orlokovi (MAX SCHRECK), aby s ním uzavřel smlouvu o koupi nemovitosti. Po strastiplné cestě jej uvítá hrabě na svém hradu. S příchodem první noci však Hutter zjišťuje krutou pravdu, hrabě Orlok je totiž upír. FRIEDRICHU WILHELMU MURNAUOVI se nepodařilo získat práva na zfilmování románu BRAMA STOKERA DRACULA a tak pozměnil jména osob a dějiště příběhu zasadil do fiktivního městečka WISMAR. Zajímavostí také je, že Murnau natáčel scény z Orlokova hradu na slovenském Oravském zámku.
    1
  • Schatten - Eine nächtliche Halluzination
    Schatten - Eine nächtliche Halluzination (1923)
    Film
    Příběh začíná během slavnostní večeře na zámku kdesi v 19. století. Kamera sleduje stín kradoucí se podél stěn. Zrcadlo zachytí ve svém pokřiveném světě záhadnou vraždu. Klasická témata, vlastní německému národu již z doby romantické literatury, na plátně ožívají v duchu slavných expresionistických opusů, přičemž motiv stínohry odhalující lidské nitro souvisí s dvojznačností v duchu Freudovy psychoanalýzy. Německý režisér amerického původu vytvořil dle znalkyně expresionismu Lotte H. Eisnerové vrstevnatou fantasmagorii plnou výmluvných znamení. Stíny se odpoutávají, těla sošně tuhnou. Zrcadla rozviřují vášně, světlo pronikající tmou ukazuje průsvitné sukně, ale svícen drží žárlivý manžel. [Zdroj: 34. LFŠ 2008]
    Žánry:Drama
    70%
    Příběh začíná během slavnostní večeře na zámku kdesi v 19. století. Kamera sleduje stín kradoucí se podél stěn. Zrcadlo zachytí ve svém pokřiveném světě záhadnou vraždu. Klasická témata, vlastní německému národu již z doby romantické literatury, na plátně ožívají v duchu slavných expresionistických opusů, přičemž motiv stínohry odhalující lidské nitro souvisí s dvojznačností v duchu Freudovy psychoanalýzy. Německý režisér amerického původu vytvořil dle znalkyně expresionismu Lotte H. Eisnerové vrstevnatou fantasmagorii plnou výmluvných znamení. Stíny se odpoutávají, těla sošně tuhnou. Zrcadla rozviřují vášně, světlo pronikající tmou ukazuje průsvitné sukně, ale svícen drží žárlivý manžel. [Zdroj: 34. LFŠ 2008]
    Žánry:Drama
    2