Pierre Cottrell: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Pierre Cottrell: Filmy a seriály

  • Moje noc s Maud
    Moje noc s Maud (1969)
    Film
    Možná nejvíce provokativním filmem jedné z hlavních figur francouzské nové vlny, režiséra Erica Rohmera, je komorní drama Moje noc s Maud, na jehož tvorbě se sešly dvě velké persony francouzské kinematografie Jean-Louis Trintignant a Françoise Fabianová. On zde představuje konzervativního a víře oddaného inženýra, který sice odešel bydlet na klidné předměstí Paříže, ale samota a nedostatek vzruchů už ho nebaví. Ona je pak atraktivní liberální vdova Maud, s níž muž stráví noc a se kterou rozmlouvá, aby se lépe vyznal ve svých pocitech. Je zde totiž ještě jedna žena, Françoise, neznámá blonďatá kráska z kostela, kterou by chtěl Jean-Louis oslovit a představuje si, jak s ní stráví budoucnost. Na jakoukoli akci je ale příliš plachý a stydlivý. Kolotoč slov nakonec vyústí v touhu konečně se s neznámou setkat tváří v tvář. Snímek, nominovaný na Zlatou palmu v Cannes, se nakonec dočkal úspěchu také v zámoří – byl nominován hned na dva Oscary, a to pro nejlepší cizojazyčný snímek a za nejlepší originální scénář.
    78%
    Možná nejvíce provokativním filmem jedné z hlavních figur francouzské nové vlny, režiséra Erica Rohmera, je komorní drama Moje noc s Maud, na jehož tvorbě se sešly dvě velké persony francouzské kinematografie Jean-Louis Trintignant a Françoise Fabianová. On zde představuje konzervativního a víře oddaného inženýra, který sice odešel bydlet na klidné předměstí Paříže, ale samota a nedostatek vzruchů už ho nebaví. Ona je pak atraktivní liberální vdova Maud, s níž muž stráví noc a se kterou rozmlouvá, aby se lépe vyznal ve svých pocitech. Je zde totiž ještě jedna žena, Françoise, neznámá blonďatá kráska z kostela, kterou by chtěl Jean-Louis oslovit a představuje si, jak s ní stráví budoucnost. Na jakoukoli akci je ale příliš plachý a stydlivý. Kolotoč slov nakonec vyústí v touhu konečně se s neznámou setkat tváří v tvář. Snímek, nominovaný na Zlatou palmu v Cannes, se nakonec dočkal úspěchu také v zámoří – byl nominován hned na dva Oscary, a to pro nejlepší cizojazyčný snímek a za nejlepší originální scénář.
    1
  • Maminka a děvka
    Maminka a děvka (1973)
    Film
    • KVIFF TV
    77%
    2
  • Po lásce
    Po lásce (1972)
    Film
    Frédéric má život, na který by si 99 % lidstva nemohlo stěžovat. A ostatně ani on si nestěžuje. Je bohatým partnerem v prosperující firmě, má milující a naslouchající manželku Hélène, na cestě je druhé dítě, zdravíčko, prostě jeho existenci lze označit za zcela ideální. Jenže to se může docela rychle změnit. A stačí jen, aby vešel k němu do kanceláře kdosi, kdo tam nikdy vejít neměl. Třeba bývalá přítelkyně jeho kamaráda Chloe, bohémská modelka, která se právě po letech vrátila z Ameriky a hledá si novou práci. Zpočátku si tihle dva jeden druhého příliš nevšímají, čím se však jejich vztah stává otevřenějším, tím víc si Frédéric uvědomuje, že z krásné ženy, která si dělá, co chce, nedokáže spustit oči. Poslední střípek z šestidílného „cyklu moralit“ režiséra Erica Rohmera pochopitelně nemůže dopadnout dobře. V hlavních rolích jsou ve francouzském dramatu z roku 1972 k vidění Bernard a Françoise Verleyovi, do úlohy svůdné Chloe pak Rohmer obsadil exotickou krásku Zouzou.
    Žánry:Drama
    75%
    Frédéric má život, na který by si 99 % lidstva nemohlo stěžovat. A ostatně ani on si nestěžuje. Je bohatým partnerem v prosperující firmě, má milující a naslouchající manželku Hélène, na cestě je druhé dítě, zdravíčko, prostě jeho existenci lze označit za zcela ideální. Jenže to se může docela rychle změnit. A stačí jen, aby vešel k němu do kanceláře kdosi, kdo tam nikdy vejít neměl. Třeba bývalá přítelkyně jeho kamaráda Chloe, bohémská modelka, která se právě po letech vrátila z Ameriky a hledá si novou práci. Zpočátku si tihle dva jeden druhého příliš nevšímají, čím se však jejich vztah stává otevřenějším, tím víc si Frédéric uvědomuje, že z krásné ženy, která si dělá, co chce, nedokáže spustit oči. Poslední střípek z šestidílného „cyklu moralit“ režiséra Erica Rohmera pochopitelně nemůže dopadnout dobře. V hlavních rolích jsou ve francouzském dramatu z roku 1972 k vidění Bernard a Françoise Verleyovi, do úlohy svůdné Chloe pak Rohmer obsadil exotickou krásku Zouzou.
    Žánry:Drama
    3
  • Klářino koleno
    Klářino koleno (1970)
    Film
    74%
    4
  • Mes petites amoureuses
    Mes petites amoureuses (1974)
    Film
    • KVIFF TV
    71%
    5
  • Carrière de Suzanne, La
    Carrière de Suzanne, La (1963)
    FilmRole: Party Guest (uncredited)
    69%
    6
  • Out 1: Noli me tangere
    Out 1: Noli me tangere (1971)
    FilmRole: Un pornographe
    68%
    7
  • Fils de Gascogne, Le
    Fils de Gascogne, Le (1995)
    Film
    Jsi kluk z venkova v Paříži a najednou jsi středem pozornosti. Filmové hvězdy, slavní režiséři a sexy ženy tě zahrnují přízní, protože si všichni myslí, že jsi syn jejich dávno mrtvého legendárního přítele. Nikdy jsi svého otce nepoznal, ale fakta ze života tohoto slavného muže naznačují, že by mohl být tvůj otec. Tvoje máma ti nic neřekne. Ten rozruch ti je zpočátku nepříjemný, ale brzy zjistíš, že je docela zábavné být synem slavného Gascogne. A uprostřed toho všeho se zamiluješ. Koneckonců, je jaro v Paříži.
    Žánry:Komedie
    62%
    Jsi kluk z venkova v Paříži a najednou jsi středem pozornosti. Filmové hvězdy, slavní režiséři a sexy ženy tě zahrnují přízní, protože si všichni myslí, že jsi syn jejich dávno mrtvého legendárního přítele. Nikdy jsi svého otce nepoznal, ale fakta ze života tohoto slavného muže naznačují, že by mohl být tvůj otec. Tvoje máma ti nic neřekne. Ten rozruch ti je zpočátku nepříjemný, ale brzy zjistíš, že je docela zábavné být synem slavného Gascogne. A uprostřed toho všeho se zamiluješ. Koneckonců, je jaro v Paříži.
    Žánry:Komedie
    8
  • The Territory
    The Territory (1981)
    Film
    Skupinka zámožných rekreantů se vydává na túru do lesů. Pošetile nepřipraveni na střet s matkou přírodou a svou situací bloudí ztraceni dny a týdny, čím dál tím víc unavení, hladoví a zoufalí. Krátké setkání s dvojicí labužníků na mostě jim nepřinese nic z jejich hostiny kvůli jazykové bariéře. Nakonec začne jejich skupina umírat a přeživší si mezi sebou rozdělují maso a k jeho výdeji připojují rituál náboženského typu.
    Režie:Raoul Ruiz
    61%
    Skupinka zámožných rekreantů se vydává na túru do lesů. Pošetile nepřipraveni na střet s matkou přírodou a svou situací bloudí ztraceni dny a týdny, čím dál tím víc unavení, hladoví a zoufalí. Krátké setkání s dvojicí labužníků na mostě jim nepřinese nic z jejich hostiny kvůli jazykové bariéře. Nakonec začne jejich skupina umírat a přeživší si mezi sebou rozdělují maso a k jeho výdeji připojují rituál náboženského typu.
    Režie:Raoul Ruiz
    9
  • Venice/Venice
    Venice/Venice (1992)
    Film
    Dean je svérázný americký filmový režisér, kterého překvapí, že jeho nejnovější snímek byl vybrán jako oficiální americký kandidát na filmovém festivalu v Benátkách. Na festival dorazí krásná francouzská novinářka, která má zjevný úmysl udělat rozhovor s tímto jedinečným a výstředním filmařem. Uprostřed festivalového šílenství je nucena konfrontovat se s obrovským rozdílem mezi tím, jak se věci zdají být, a tím, jaké ve skutečnosti jsou – na plátně i mimo něj. A nakonec i my. Film „Venice/Venice“, natočený z poloviny v italských Benátkách a z poloviny v Benátkách v Kalifornii, se zabývá hlubokým vlivem, který filmy měly – a stále mají – na naše životy, naše lásky a na naše sny o romantice.
    Žánry:Drama
    58%
    Dean je svérázný americký filmový režisér, kterého překvapí, že jeho nejnovější snímek byl vybrán jako oficiální americký kandidát na filmovém festivalu v Benátkách. Na festival dorazí krásná francouzská novinářka, která má zjevný úmysl udělat rozhovor s tímto jedinečným a výstředním filmařem. Uprostřed festivalového šílenství je nucena konfrontovat se s obrovským rozdílem mezi tím, jak se věci zdají být, a tím, jaké ve skutečnosti jsou – na plátně i mimo něj. A nakonec i my. Film „Venice/Venice“, natočený z poloviny v italských Benátkách a z poloviny v Benátkách v Kalifornii, se zabývá hlubokým vlivem, který filmy měly – a stále mají – na naše životy, naše lásky a na naše sny o romantice.
    Žánry:Drama
    10