?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Vana Caruso: Filmy a seriály

  • Mostri, I
    Mostri, I (1963)
    Film
    72%
    1
  • Maschera del demonio, La
    Maschera del demonio, La (1960)
    Film

    Úvod filmu - jednoho z nejcitovanějších hororů všech dob - představuje rafinovanou hru režiséra s divákem. Pomocí kamery se nás tvůrce snaží přesvědčit, že jsme to právě my, koho zavádí na popravčí hranici ve středověkém městečku v Moldávii. Skupinka vesničanů v čele s hrozivým inkvizitorem se pokouší upálit mladou čarodějnici. V okamžiku, kdy hranici začne stravovat oheň, nebe se zatáhne a déšť uhasí plameny. Divák uvězněný pod titulním mučícím nástrojem, originální to masky, může pokračovat dál. Totéž místo v současnosti: Doktor Choma Kruvajan a jeho asistent Andrej Gorobek přijíždějí navštívit princeznu Katiu. V kraji stále přetrvává legenda o takzvané Černé neděli, kdy „Satan chodí volně po zemi". V tento den se čarodějnice mstí svým pronásledovatelům. V podzemní kryptě se probouzí dávná oběť. [Zdroj: 34. LFŠ 2008]

    Režie:Mario Bava
    72%

    Úvod filmu - jednoho z nejcitovanějších hororů všech dob - představuje rafinovanou hru režiséra s divákem. Pomocí kamery se nás tvůrce snaží přesvědčit, že jsme to právě my, koho zavádí na popravčí hranici ve středověkém městečku v Moldávii. Skupinka vesničanů v čele s hrozivým inkvizitorem se pokouší upálit mladou čarodějnici. V okamžiku, kdy hranici začne stravovat oheň, nebe se zatáhne a déšť uhasí plameny. Divák uvězněný pod titulním mučícím nástrojem, originální to masky, může pokračovat dál. Totéž místo v současnosti: Doktor Choma Kruvajan a jeho asistent Andrej Gorobek přijíždějí navštívit princeznu Katiu. V kraji stále přetrvává legenda o takzvané Černé neděli, kdy „Satan chodí volně po zemi". V tento den se čarodějnice mstí svým pronásledovatelům. V podzemní kryptě se probouzí dávná oběť. [Zdroj: 34. LFŠ 2008]

    Režie:Mario Bava
    2
  • Znovu v nesnázích
    Znovu v nesnázích (1959)
    Film
    Italská veselohra Znovu v nesnázích přímo navazuje na film Zmýlená neplatí. Jeho námětem je opět historka známé party římských zlodějíčků, kteří se, stejně jako v prvním filmu, pokusí o „větší práci“. Tentokrát je to loupež osmdesáti milionů z milánské pobočky Sazky. Čin je opět pečlivě, téměř vědecky připraven a loupež se – na rozdíl od prvního filmu – skutečně podaří. Přes různé nehody a nedopatření si pachatelé zajistí i spolehlivé alibi. Již se zdá, že tentokrát uniknou pozornosti policie, když nepatrná maličkost je přivede na samí pokraj zkázy. A tak se raději vzdají celého lupu, než aby ztratili svobodu.
    Žánry:KomedieKrimi
    Režie:Nanni Loy
    70%
    Italská veselohra Znovu v nesnázích přímo navazuje na film Zmýlená neplatí. Jeho námětem je opět historka známé party římských zlodějíčků, kteří se, stejně jako v prvním filmu, pokusí o „větší práci“. Tentokrát je to loupež osmdesáti milionů z milánské pobočky Sazky. Čin je opět pečlivě, téměř vědecky připraven a loupež se – na rozdíl od prvního filmu – skutečně podaří. Přes různé nehody a nedopatření si pachatelé zajistí i spolehlivé alibi. Již se zdá, že tentokrát uniknou pozornosti policie, když nepatrná maličkost je přivede na samí pokraj zkázy. A tak se raději vzdají celého lupu, než aby ztratili svobodu.
    Žánry:KomedieKrimi
    Režie:Nanni Loy
    3
  • Manžel dvou žen
    Manžel dvou žen (1956)
    Film
    Italská filmová veselohra. — Mario de Santis, mladý obchodní zástupce z Říma, je nařčen z bigamie. Není dlouho ženat, má roční ditě a náhle se objeví další žena, Isolina Fornaciariová, se kterou údajné uzavřel sňatek před sedmi lety v severní Italii. Jeho nynější manželství s Valerií je tedy neplatné. Mario je zoufalý a bráni se, ačkoliv IsoLina prohlásila, ze on je hledaným mužem. Valerii přinutí rodina, aby se vrátila k rodičům. Právník, obhajující Maria, donutí svého klienta, aby se přiznal ke sňatku s Isolinou a namluví mu, že jedině tak ho dostane ze svízelné situace. Mario je zmaten a přestává celé situaci rozumět. Nevyzná se v ní už vlastně nikdo. Mariův spoluvězeň Quirino najde po svém propuštění pravého manžela Isoliny a v poslední chvíli před rozsudkem ho přivede do soudní síně. Mario je osvobozen a manželství s Valerií zachráněno. (FILMOVÝ PŘEHLED 27 / 1957)
    Žánry:Komedie
    69%
    Italská filmová veselohra. — Mario de Santis, mladý obchodní zástupce z Říma, je nařčen z bigamie. Není dlouho ženat, má roční ditě a náhle se objeví další žena, Isolina Fornaciariová, se kterou údajné uzavřel sňatek před sedmi lety v severní Italii. Jeho nynější manželství s Valerií je tedy neplatné. Mario je zoufalý a bráni se, ačkoliv IsoLina prohlásila, ze on je hledaným mužem. Valerii přinutí rodina, aby se vrátila k rodičům. Právník, obhajující Maria, donutí svého klienta, aby se přiznal ke sňatku s Isolinou a namluví mu, že jedině tak ho dostane ze svízelné situace. Mario je zmaten a přestává celé situaci rozumět. Nevyzná se v ní už vlastně nikdo. Mariův spoluvězeň Quirino najde po svém propuštění pravého manžela Isoliny a v poslední chvíli před rozsudkem ho přivede do soudní síně. Mario je osvobozen a manželství s Valerií zachráněno. (FILMOVÝ PŘEHLED 27 / 1957)
    Žánry:Komedie
    4
  • 5
  • Bible
    Bible (1966)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    68%
    6
  • 7
  • Páv se zlatým okem
    Páv se zlatým okem (1967)
    Film

    V Hustonově rozsáhlé filmografii lze vedle snímků, které zaznamenaly úspěch okamžitě po svém uvedení, nalézt nemálo filmů oceněných až po mnoha letech. Odlesky ve zlatém oku, jeden z emblematických příkladů nespravedlivě opomíjeného filmového outsidera, vypráví o několika osobách zmítaných (nejen) sexuální frustrací v uzavřeném prostředí vojenské základny na americkém jihu. Major Penderton, ve strhujícím podání Marlona Branda, halí potlačovanou homosexualitu do zatuhlé fasády zmatečně artikulované mužnosti, zatímco jeho dominantní manželka (Elizabeth Taylorová) realizuje své pohrdání v náručí jiného muže. Hustonova adaptace románu Carson McCullersové intenzivním způsobem přibližuje atmosféru deformovaných emocí uvnitř klaustrofobní reality vojenského prostředí. K tíživé uhrančivosti filmu přispívá i speciální sépiová tonalita obrazu, dosažená procesem redukujícím barvy na minimum.

    67%

    V Hustonově rozsáhlé filmografii lze vedle snímků, které zaznamenaly úspěch okamžitě po svém uvedení, nalézt nemálo filmů oceněných až po mnoha letech. Odlesky ve zlatém oku, jeden z emblematických příkladů nespravedlivě opomíjeného filmového outsidera, vypráví o několika osobách zmítaných (nejen) sexuální frustrací v uzavřeném prostředí vojenské základny na americkém jihu. Major Penderton, ve strhujícím podání Marlona Branda, halí potlačovanou homosexualitu do zatuhlé fasády zmatečně artikulované mužnosti, zatímco jeho dominantní manželka (Elizabeth Taylorová) realizuje své pohrdání v náručí jiného muže. Hustonova adaptace románu Carson McCullersové intenzivním způsobem přibližuje atmosféru deformovaných emocí uvnitř klaustrofobní reality vojenského prostředí. K tíživé uhrančivosti filmu přispívá i speciální sépiová tonalita obrazu, dosažená procesem redukujícím barvy na minimum.

    8
  • Podivuhodné příběhy
    Podivuhodné příběhy (1968)
    Film
    Tři povídky klasika hororu Edgara Allana Poea svedly k práci na jednom filmu tři slavné režiséry – Itala Federica Felliniho a Francouze Louise Malla a Rogera Vadima. Děj samostatných filmových příběhů tak, jak jej líčí jednotlivé povídky – Komtesa z Metzengersteinů, William Wilson a Toby Dammit – nás zavádí do temných hlubin lidských duší. Každý z režisérů do nich otiskl svůj nezaměnitelný rukopis, stejně jako velké herecké osobnosti: Jane Fondová, Alain Delon a Brigitte Bardotová.
    64%
    Tři povídky klasika hororu Edgara Allana Poea svedly k práci na jednom filmu tři slavné režiséry – Itala Federica Felliniho a Francouze Louise Malla a Rogera Vadima. Děj samostatných filmových příběhů tak, jak jej líčí jednotlivé povídky – Komtesa z Metzengersteinů, William Wilson a Toby Dammit – nás zavádí do temných hlubin lidských duší. Každý z režisérů do nich otiskl svůj nezaměnitelný rukopis, stejně jako velké herecké osobnosti: Jane Fondová, Alain Delon a Brigitte Bardotová.
    9