Yosef Carmon: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Yosef Carmon: Filmy a seriály

  • Večírek na rozloučenou
    Večírek na rozloučenou (2014)
    FilmRole: Carmon (as Josef Carmon)
    Láska Yezekhela a Levany neztratila nic na své intenzitě ani s pokročilým věkem. Pár sedmdesátníků však žije spokojený život pouze do chvíle, kdy je jejich soužití narušeno sledem událostí majících zásadní vliv na vzájemnou důvěru a vnímání blížící se smrti. Rodinný přítel, který pomalu umírá na nemocničním lůžku, totiž Yezekhela požádá, aby mu pomohl ukončit jeho trápení, a sama Levana trpí stále se zhoršující chorobou. Aniž by závažnou látku eutanazie, smrti a stáří zlehčovali, kombinují tvůrci dramatickou zápletku s úsměvně odlehčeným tónem i černým humorem a často tabuizovaná témata tak předkládají s lehkostí a bez laciné podbízivosti.
    71%
    Láska Yezekhela a Levany neztratila nic na své intenzitě ani s pokročilým věkem. Pár sedmdesátníků však žije spokojený život pouze do chvíle, kdy je jejich soužití narušeno sledem událostí majících zásadní vliv na vzájemnou důvěru a vnímání blížící se smrti. Rodinný přítel, který pomalu umírá na nemocničním lůžku, totiž Yezekhela požádá, aby mu pomohl ukončit jeho trápení, a sama Levana trpí stále se zhoršující chorobou. Aniž by závažnou látku eutanazie, smrti a stáří zlehčovali, kombinují tvůrci dramatickou zápletku s úsměvně odlehčeným tónem i černým humorem a často tabuizovaná témata tak předkládají s lehkostí a bez laciné podbízivosti.
    1
  • Epilog
    Epilog (2012)
    FilmRole: Berl
    Hayuta a Berl, starý manželský pár, jen těžko nacházejí společnou řeč s dnešním Izraelem a sociálními změnami, které je obklopují. Po letech strádání se tito dva odmítají vzdát svých komunitních snů a revolučních plánů na vybudování sociálního státu v Izraeli. Během noci plné bolestného rozčarování se rozhodnou opustit svůj byt a vydat se na poslední cestu.
    Žánry:Drama
    71%
    Hayuta a Berl, starý manželský pár, jen těžko nacházejí společnou řeč s dnešním Izraelem a sociálními změnami, které je obklopují. Po letech strádání se tito dva odmítají vzdát svých komunitních snů a revolučních plánů na vybudování sociálního státu v Izraeli. Během noci plné bolestného rozčarování se rozhodnou opustit svůj byt a vydat se na poslední cestu.
    Žánry:Drama
    2
  • Sladký kal
    Sladký kal (2006)
    FilmRole: Zvi
    Scénář tohoto filmu jsem psal mnoho let. Příběh není přesná autobiografie, ale pochází ze stejného prostoru, v němž jsou pohřbeny mé dětské vzpomínky. Narodil jsem se a byl jsem vychován v kibucu a tento film mě stál mnoho sil. Chtěl jsem zachytit atmosféru kibucu v sedmdesátých letech a konfrontovat idealistickou představu o kolektivním bydlení a zúrodňování nehostinné země s mými vlastními vzpomínkami. To řekl ke svému filmu izraelský režisér Dror Shaul, jehož jméno se naučily skloňovat poroty a diváci filmových festivalů po celém světě. Za příběh dvanáctiletého Dvira a jeho matky Miri, která se snažila, ale pravidla kibucu byla silnější než ona, získal nejen čtyři výroční ceny izraelské filmové akademie, ale i řadu mezinárodních ocenění, a to jak od kritiků, tak od diváků. A právem. Shaul, který se úspěšně živí jako reklamní scenárista a režisér (i na tomto poli získal již řadu cen), natočil příběh tak pravdivý a poctivý, že nejenže přidal jeden sugestivní obraz k mozaice diskuzí o izraelských kibucech, a film se zařadil mezi nejvýznamnější izraelské filmy posledních let, ale natočil i hluboké poselství o věčné lidské touze po citech a vřelosti, touze po iluzi, že ve skutečnosti nejsme na tomto světě sami, kterou žádná svěrací kazajka nedokáže potlačit. (oficiální text distributora)
    Žánry:DramaRetro
    Režie:Dror Shaul
    68%
    Scénář tohoto filmu jsem psal mnoho let. Příběh není přesná autobiografie, ale pochází ze stejného prostoru, v němž jsou pohřbeny mé dětské vzpomínky. Narodil jsem se a byl jsem vychován v kibucu a tento film mě stál mnoho sil. Chtěl jsem zachytit atmosféru kibucu v sedmdesátých letech a konfrontovat idealistickou představu o kolektivním bydlení a zúrodňování nehostinné země s mými vlastními vzpomínkami. To řekl ke svému filmu izraelský režisér Dror Shaul, jehož jméno se naučily skloňovat poroty a diváci filmových festivalů po celém světě. Za příběh dvanáctiletého Dvira a jeho matky Miri, která se snažila, ale pravidla kibucu byla silnější než ona, získal nejen čtyři výroční ceny izraelské filmové akademie, ale i řadu mezinárodních ocenění, a to jak od kritiků, tak od diváků. A právem. Shaul, který se úspěšně živí jako reklamní scenárista a režisér (i na tomto poli získal již řadu cen), natočil příběh tak pravdivý a poctivý, že nejenže přidal jeden sugestivní obraz k mozaice diskuzí o izraelských kibucech, a film se zařadil mezi nejvýznamnější izraelské filmy posledních let, ale natočil i hluboké poselství o věčné lidské touze po citech a vřelosti, touze po iluzi, že ve skutečnosti nejsme na tomto světě sami, kterou žádná svěrací kazajka nedokáže potlačit. (oficiální text distributora)
    Žánry:DramaRetro
    Režie:Dror Shaul
    3
  • Dog Leash
    Dog Leash (2012)
    FilmRole: Father
    67%
    4
  • Zápletka
    Zápletka (2003)
    FilmRole: Schwartz

    Něco je spojuje a něco zase rozděluje. Je to dvanáct lidí, kteří se mnohdy ani neznají jmény, dvanáct osudů, dvanáct příběhů. Žijí a pracují v jednom obytném komplexu v Tel Avivu, potkávají se a zase míjejí, aniž by jeden o druhém něco věděli. A přesto si jsou všichni občas tak podobní. Autorem a tvůrcem izraelského dramatu je mezinárodně uznávaný a ceněný režisér Amos Gitai, snímek byl v roce 2003 nominován na valiadolidský Zlatý hřeb a na Zlatého lva v Benátkách.

    Žánry:DramaKomedie
    Režie:Amos Gitai
    61%

    Něco je spojuje a něco zase rozděluje. Je to dvanáct lidí, kteří se mnohdy ani neznají jmény, dvanáct osudů, dvanáct příběhů. Žijí a pracují v jednom obytném komplexu v Tel Avivu, potkávají se a zase míjejí, aniž by jeden o druhém něco věděli. A přesto si jsou všichni občas tak podobní. Autorem a tvůrcem izraelského dramatu je mezinárodně uznávaný a ceněný režisér Amos Gitai, snímek byl v roce 2003 nominován na valiadolidský Zlatý hřeb a na Zlatého lva v Benátkách.

    Žánry:DramaKomedie
    Režie:Amos Gitai
    5