?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Danilo Bollettini: Filmy a seriály

  • Kmotr III
    Kmotr III (1990)
    Film
    • O2 TV
    • Google Play
    Člověk financí a politiky. Al Pacino v hlavní roli závěrečné části proslulé mafiánské trilogie. Francis Ford Coppola uzavřel svou mafiánskou trilogii snímkem Kmotr III (1990) po více než patnáctileté odmlce. Začátek jejího děje umístil do roku 1979, tedy plná dvě desetiletí od závěru Kmotra II. Michael Corleone (Al Pacino), nyní šedesátiletý, dál ovládá pevnou rukou své obchodní zájmy. Velmi usilovně se však snaží odpoutat od vlastní kriminální minulosti a své obchody legalizovat. Jeho zájem se přesunul od hazardu k nemovitostem a investičním bankám. A stal se z něho zbožný a vůči církvi nesmírně štědrý člověk, neboť přízeň Vatikánu, kde má několik vysoce postavených přátel, má v jeho proměně v bezúhonného byznysmena sehrát rozhodující úlohu. Jako svého nástupce jmenuje Vincenta Manciniho (Andy Garcia), nelegitimního potomka Sonnyho Corleona. Násilí však z vlastního života nelze jen tak jednoduše vymazat a je jen otázkou času, kdy minulost začne promlouvat do přítomnosti. Na rozdíl od prvních dvou částí vznikal Kmotr III až na několik newyorských scén prakticky celý v Itálii (v exteriérech v Římě a jeho okolí, v sicilském Palermu a Taormině a také v dekoracích postavených ve čtyřech největších ateliérech římského studia Cinecitta). Z klíčových členů štábu zůstali jen kameraman Gordon Willis, výtvarník Dean Tavoularis a samozřejmě spoluautor scénáře Mario Puzo. Třetí díl Kmotra je považován za nejslabší, což ve srovnání s oběma předchozími částmi, jež patří k nejlepším snímkům světové kinematografie (momentálně obsazují druhé a třetí místo ve známé internetové databázi IMDb), neznamená, že to je špatný film. Je třeba ho chápat jako důstojné uzavření ambiciózní filmové série o lidském snu, který zhořkl. Možná největším paradoxem je někdejší tvrzení, že komerční filmy ve stylu Kmotra umožňovaly Coppolovi realizaci mnohem osobnějších projektů, jakým byl např. Rozhovor. Dnes je nad slunce jasnější, že právě Kmotr a jeho pokračování tvoří bezesporu Coppolovo nejosobnější dílo. Ve světle tohoto faktu blednou i výtky, jež se na Kmotra III snesly po jeho uvedení a jež se soustředily vedle vatikánské dějové linie zejména na obsazení režisérovy dcery Sofie do klíčové role Michaelovy dcery Mary (v důsledku onemocnění Winony Ryderové těsně před natáčením). Americká akademie film ocenila sedmi oscarovými nominacemi (nejlepší film, režie, kamera, výprava, střih, píseň a herecký výkon ve vedlejší roli - A. Garcia). Všechny nominace však zůstaly neproměněny, neboť rok 1990 se stal rokem Costnerova westernu Tanec s vlky.
    83%
    Člověk financí a politiky. Al Pacino v hlavní roli závěrečné části proslulé mafiánské trilogie. Francis Ford Coppola uzavřel svou mafiánskou trilogii snímkem Kmotr III (1990) po více než patnáctileté odmlce. Začátek jejího děje umístil do roku 1979, tedy plná dvě desetiletí od závěru Kmotra II. Michael Corleone (Al Pacino), nyní šedesátiletý, dál ovládá pevnou rukou své obchodní zájmy. Velmi usilovně se však snaží odpoutat od vlastní kriminální minulosti a své obchody legalizovat. Jeho zájem se přesunul od hazardu k nemovitostem a investičním bankám. A stal se z něho zbožný a vůči církvi nesmírně štědrý člověk, neboť přízeň Vatikánu, kde má několik vysoce postavených přátel, má v jeho proměně v bezúhonného byznysmena sehrát rozhodující úlohu. Jako svého nástupce jmenuje Vincenta Manciniho (Andy Garcia), nelegitimního potomka Sonnyho Corleona. Násilí však z vlastního života nelze jen tak jednoduše vymazat a je jen otázkou času, kdy minulost začne promlouvat do přítomnosti. Na rozdíl od prvních dvou částí vznikal Kmotr III až na několik newyorských scén prakticky celý v Itálii (v exteriérech v Římě a jeho okolí, v sicilském Palermu a Taormině a také v dekoracích postavených ve čtyřech největších ateliérech římského studia Cinecitta). Z klíčových členů štábu zůstali jen kameraman Gordon Willis, výtvarník Dean Tavoularis a samozřejmě spoluautor scénáře Mario Puzo. Třetí díl Kmotra je považován za nejslabší, což ve srovnání s oběma předchozími částmi, jež patří k nejlepším snímkům světové kinematografie (momentálně obsazují druhé a třetí místo ve známé internetové databázi IMDb), neznamená, že to je špatný film. Je třeba ho chápat jako důstojné uzavření ambiciózní filmové série o lidském snu, který zhořkl. Možná největším paradoxem je někdejší tvrzení, že komerční filmy ve stylu Kmotra umožňovaly Coppolovi realizaci mnohem osobnějších projektů, jakým byl např. Rozhovor. Dnes je nad slunce jasnější, že právě Kmotr a jeho pokračování tvoří bezesporu Coppolovo nejosobnější dílo. Ve světle tohoto faktu blednou i výtky, jež se na Kmotra III snesly po jeho uvedení a jež se soustředily vedle vatikánské dějové linie zejména na obsazení režisérovy dcery Sofie do klíčové role Michaelovy dcery Mary (v důsledku onemocnění Winony Ryderové těsně před natáčením). Americká akademie film ocenila sedmi oscarovými nominacemi (nejlepší film, režie, kamera, výprava, střih, píseň a herecký výkon ve vedlejší roli - A. Garcia). Všechny nominace však zůstaly neproměněny, neboť rok 1990 se stal rokem Costnerova westernu Tanec s vlky.
    1
  • Bio Ráj
    Bio Ráj (1988)
    Film
    Film má dvě časové roviny. Úspěšný filmový režisér si při zprávě o smrti starého vesnického promítače Alfreda vzpomíná na své dětství. Na pozadí poválečné bídy se rozvíjí vztah mezi malým Totem, neodbytně přitahovaným tmavým sálem kina a promítací kabinou (s hučícími praskajícími stroji, paprsky světla rozptýlenými v prachu, převíječkami a prázdnými cívkami rozvěšenými po zdech), ve které kraluje Alfred, zastupujíci mu autoritu otce, nezvěstného od války. Dospívající Toto se Alfredem nechá přemluvit k odchodu z vesnice, aby rozvinul svůj talent. Když se po letech vrací na pohřeb, stařičké kino je právě bouráno a dojatý Toto si promítá film, sestavený ze scén polibků, které musel Alfred na příkaz místního farářa vystřihovat, aby je teď odkázal svému příteli a žákovi. Svěží, divácky vřele přijatý film nesklouzl do sentimentality, ale s přesně dávkovaným sentimentem nostalgicky evokuje dobu, v které kino bylo pro vesničany jediným kulturně-společenským zážitkem.
    80%
    Film má dvě časové roviny. Úspěšný filmový režisér si při zprávě o smrti starého vesnického promítače Alfreda vzpomíná na své dětství. Na pozadí poválečné bídy se rozvíjí vztah mezi malým Totem, neodbytně přitahovaným tmavým sálem kina a promítací kabinou (s hučícími praskajícími stroji, paprsky světla rozptýlenými v prachu, převíječkami a prázdnými cívkami rozvěšenými po zdech), ve které kraluje Alfred, zastupujíci mu autoritu otce, nezvěstného od války. Dospívající Toto se Alfredem nechá přemluvit k odchodu z vesnice, aby rozvinul svůj talent. Když se po letech vrací na pohřeb, stařičké kino je právě bouráno a dojatý Toto si promítá film, sestavený ze scén polibků, které musel Alfred na příkaz místního farářa vystřihovat, aby je teď odkázal svému příteli a žákovi. Svěží, divácky vřele přijatý film nesklouzl do sentimentality, ale s přesně dávkovaným sentimentem nostalgicky evokuje dobu, v které kino bylo pro vesničany jediným kulturně-společenským zážitkem.
    2
  • Il Capo dei capi
    Il Capo dei capi (2007)
    Minisérie
    80%
    3
  • Chobotnice
    Chobotnice (1984)
    Seriál
    Policejní inspektor Corrado Cattani je přeložen na Sicílii s manželkou a dvanáctiletou dcerou Paolou. Jelikož se specializuje na mafii a s ní spojené obchodníky s drogami, jejichž transakce jsou kryty bankou a jeví se jako legální obchody, brzy se stane terčem vyhrožování. Po únosu své dcery je Cattani donucen odvolat žalobu proti hlavnímu podezřelému, a to i přes pohrdání svých kolegů. Paola se po únosu vrací v zuboženém stavu a Corrado se pouští do nemilosrdné odvety vůči zločincům.
    Žánry:DramaKrimi
    79%
    Policejní inspektor Corrado Cattani je přeložen na Sicílii s manželkou a dvanáctiletou dcerou Paolou. Jelikož se specializuje na mafii a s ní spojené obchodníky s drogami, jejichž transakce jsou kryty bankou a jeví se jako legální obchody, brzy se stane terčem vyhrožování. Po únosu své dcery je Cattani donucen odvolat žalobu proti hlavnímu podezřelému, a to i přes pohrdání svých kolegů. Paola se po únosu vrací v zuboženém stavu a Corrado se pouští do nemilosrdné odvety vůči zločincům.
    Žánry:DramaKrimi
    4
  • Pouhá formalita
    Pouhá formalita (1994)
    Film
    Onoff (Gérard Depardieu) je známý spisovatel, který však již mnoho let nevydal žádnou knihu. Jedné buřlivé noci je chycen policií, promočený, zmatený a bez dokladů. Je odveden na stanici, kde čeká na policejního komisaře (Roman Polanski). Od toho se později dozvídá, že jeho díla velmi obdivuje a zná téměř nazpaměť. Onoff však stále nechápe, kvůli čemu je vyšetřován. Navíc si nepamatuje poslední hodiny před tím, než byl chycen policií. Komisař mu vysvětlí, že v blízkosti jeho sídla bylo nalezeno tělo, které je tím důvodem, proč musí zůstat na stanici. Po dlouhých hodinách výslechu si Onoff začíná vzpomínat a pomalu objevuje ve své paměti něco, co by možná raději zapomenul...
    Žánry:DramaKrimiThriller
    76%
    Onoff (Gérard Depardieu) je známý spisovatel, který však již mnoho let nevydal žádnou knihu. Jedné buřlivé noci je chycen policií, promočený, zmatený a bez dokladů. Je odveden na stanici, kde čeká na policejního komisaře (Roman Polanski). Od toho se později dozvídá, že jeho díla velmi obdivuje a zná téměř nazpaměť. Onoff však stále nechápe, kvůli čemu je vyšetřován. Navíc si nepamatuje poslední hodiny před tím, než byl chycen policií. Komisař mu vysvětlí, že v blízkosti jeho sídla bylo nalezeno tělo, které je tím důvodem, proč musí zůstat na stanici. Po dlouhých hodinách výslechu si Onoff začíná vzpomínat a pomalu objevuje ve své paměti něco, co by možná raději zapomenul...
    Žánry:DramaKrimiThriller
    5
  • Život pod vodou
    Život pod vodou (2004)
    Film
    • Disney+
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Seznamte se se Stevem Zissouem (BILL MURRAY), legendárním podmořským badatelem, notorickým chvástalem a mužem, proslaveným po celém světě díky svým dokumentárním pořadům o bujném životě v modrých hlubinách. Slavnému oceánografovi však osud v poslední době příliš nepřeje - jeho nejlepšího přítele a dlouholetého spolupracovníka Estebana nedávno sežral hladový žralok jaguáří a o Zissouovi se začíná proslýchat, že pomalu ztrácí životní elán. V tom se však zničehonic objeví jižanský gentleman Ned Plimpton (OWEN WILSON), který tvrdí, že by mohl - ale také nemusel - být Steveovým dlouho ztraceným synem, jehož nikdy neměl šanci poznat. Panovačný, egoistický a roztomile vykolejený Zissou je připraven natočit film, který svou velkolepostí překoná všechny jeho dosavadní dokumenty. Film, v němž se pomstí žraloku jaguářímu, stane se otcem a na několik prchlivých okamžiků znovu získá pocit vlastní výjimečnosti.
    71%
    Seznamte se se Stevem Zissouem (BILL MURRAY), legendárním podmořským badatelem, notorickým chvástalem a mužem, proslaveným po celém světě díky svým dokumentárním pořadům o bujném životě v modrých hlubinách. Slavnému oceánografovi však osud v poslední době příliš nepřeje - jeho nejlepšího přítele a dlouholetého spolupracovníka Estebana nedávno sežral hladový žralok jaguáří a o Zissouovi se začíná proslýchat, že pomalu ztrácí životní elán. V tom se však zničehonic objeví jižanský gentleman Ned Plimpton (OWEN WILSON), který tvrdí, že by mohl - ale také nemusel - být Steveovým dlouho ztraceným synem, jehož nikdy neměl šanci poznat. Panovačný, egoistický a roztomile vykolejený Zissou je připraven natočit film, který svou velkolepostí překoná všechny jeho dosavadní dokumenty. Film, v němž se pomstí žraloku jaguářímu, stane se otcem a na několik prchlivých okamžiků znovu získá pocit vlastní výjimečnosti.
    6
  • 7
  • Uvnitř kruhu
    Uvnitř kruhu (1991)
    Film

    Známý ruský režisér Andrej Končalovskij a americké hvězdy Tom Hulce, Lolita Davidovich a Bob Hoskins jsou podepsáni pod filmovým příběhem z roku 1939, v němž se obyčejný muž musí rozhodnout, zda bude sloužit vlasti nebo půjde za hlasem svého srdce. Ta letní noc roku 1939 je pro Ivana Sanšina nocí svatební. Přesto na jeho dveře zabuší KGB a Ivan se dozvídá, že jeho soused byl před hodinou zatčen. Neví, co se stane s ním, obává se, že už nikdy neuvidí svou ženu, přestože nic neprovedl. Je odvezen ulicemi noční Moskvy, ale místo na popraviště se dostane až k samotnému Stalinovi a jako promítač filmů se stává součástí diktátorova vnitřního kruhu

    Žánry:DramaRetro
    67%

    Známý ruský režisér Andrej Končalovskij a americké hvězdy Tom Hulce, Lolita Davidovich a Bob Hoskins jsou podepsáni pod filmovým příběhem z roku 1939, v němž se obyčejný muž musí rozhodnout, zda bude sloužit vlasti nebo půjde za hlasem svého srdce. Ta letní noc roku 1939 je pro Ivana Sanšina nocí svatební. Přesto na jeho dveře zabuší KGB a Ivan se dozvídá, že jeho soused byl před hodinou zatčen. Neví, co se stane s ním, obává se, že už nikdy neuvidí svou ženu, přestože nic neprovedl. Je odvezen ulicemi noční Moskvy, ale místo na popraviště se dostane až k samotnému Stalinovi a jako promítač filmů se stává součástí diktátorova vnitřního kruhu

    Žánry:DramaRetro
    8
  • Sen noci svatojánské
    Sen noci svatojánské (1999)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    66%
    9
  • Pod ochranou nebe
    Pod ochranou nebe (1990)
    Film
    Port a Kitty jsou manželé již deset let a přesto spolu nemohou žít. připlouvají proto do Afriky, aby k sobě opětně našli cestu. Úchvatná krajina nespoutané Sahary jedinečně dotváří pozadí o sblížení. Port se však nechává svést krásnou arabskou prostitutkou a ani Kitty není zrovna žádná jeptiška. Port však nečekaně umírá na neznámou chorobu. Kitty až jeho smrtí poznává, jak hluboce svého manžela milovala. Je už ale příliš pozdě. Po jeho smrti Kitty pološílená bloudí pouští a je zachráněna skupinou arabských nomádů. Zanedlouho začne prožívat až pudově vášnivý sexuální vztah s jejich náčelníkem. Ve stavu naprostého vyčerpání je zachrání lidé od červeného kříže, ale Kitty představa návratu do civilizace děsí. Musí proto učinit konečné životní rozhodnutí.
    65%
    Port a Kitty jsou manželé již deset let a přesto spolu nemohou žít. připlouvají proto do Afriky, aby k sobě opětně našli cestu. Úchvatná krajina nespoutané Sahary jedinečně dotváří pozadí o sblížení. Port se však nechává svést krásnou arabskou prostitutkou a ani Kitty není zrovna žádná jeptiška. Port však nečekaně umírá na neznámou chorobu. Kitty až jeho smrtí poznává, jak hluboce svého manžela milovala. Je už ale příliš pozdě. Po jeho smrti Kitty pološílená bloudí pouští a je zachráněna skupinou arabských nomádů. Zanedlouho začne prožívat až pudově vášnivý sexuální vztah s jejich náčelníkem. Ve stavu naprostého vyčerpání je zachrání lidé od červeného kříže, ale Kitty představa návratu do civilizace děsí. Musí proto učinit konečné životní rozhodnutí.
    10
  • 11
  • 12
  • Caimano, Il
    Caimano, Il (2006)
    Film
    Bruno Bonomo (Silvio Orlando) je jedním z mála italských producentů, kteří ještě sázejí na „béčkové“ filmy, už dávno vytlačené jednak Hollywoodem, jednak domácím, takzvaně autorským filmem. Až po krk v dluzích a v manželské krizi se jako spásného stébla chytne scénáře, který mu donesla mladá aspirantka režijní profese. Jmenuje se Kajman. Bruno, doufající, že půjde o běžný politický thriller, postupně zjišťuje, že ve skutečnosti jde o životní příběh Silvia Berlusconiho. Poněvadž už nemůže couvnout, nezbývá mu než hledat někoho, kdo do filmu vloží peníze, a kromě toho musí najít také hlavního představitele, což není snadné. Nicméně zápas se všemi problémy, jež musí řešit, jako by v něm probouzel novou vitalitu a novou víru ve vlastní důstojnost. Nanni Moretti takřka ve všech svých filmech reflektuje politickou realitu své země. Tentokrát se mu podařilo zachytit vzestup i předpoklady pádu zcela konkrétní postavy politické scény Itálie. Nejzajímavější jsou ony momenty, kde autor líčí, jak se lze dostat k politické moci prostřednictvím ovládnutí média komerční televize.
    Žánry:DramaKomedie
    64%
    Bruno Bonomo (Silvio Orlando) je jedním z mála italských producentů, kteří ještě sázejí na „béčkové“ filmy, už dávno vytlačené jednak Hollywoodem, jednak domácím, takzvaně autorským filmem. Až po krk v dluzích a v manželské krizi se jako spásného stébla chytne scénáře, který mu donesla mladá aspirantka režijní profese. Jmenuje se Kajman. Bruno, doufající, že půjde o běžný politický thriller, postupně zjišťuje, že ve skutečnosti jde o životní příběh Silvia Berlusconiho. Poněvadž už nemůže couvnout, nezbývá mu než hledat někoho, kdo do filmu vloží peníze, a kromě toho musí najít také hlavního představitele, což není snadné. Nicméně zápas se všemi problémy, jež musí řešit, jako by v něm probouzel novou vitalitu a novou víru ve vlastní důstojnost. Nanni Moretti takřka ve všech svých filmech reflektuje politickou realitu své země. Tentokrát se mu podařilo zachytit vzestup i předpoklady pádu zcela konkrétní postavy politické scény Itálie. Nejzajímavější jsou ony momenty, kde autor líčí, jak se lze dostat k politické moci prostřednictvím ovládnutí média komerční televize.
    Žánry:DramaKomedie
    13
  • Dèmoni
    Dèmoni (1985)
    Film
    • Netflix
    • SledovaniTV
    Není to jen Třaslavec, kdo může řádit ve vašem kině. V Berlíně se nachází nenápadné kino Metropol (ne nepodobné stejnojmennému sálu v Olomouci), kde se můžete nechat rozpárat na kusy hordou krvežíznivých démonů, evidentně trestuhodně zanedbávajících ústní hygienu, a následně se proměnit v neméně krvelačnou zombii. To vše v poctivém italském gore stylu, pod produkční záštitou Daria Argenta a v režii Lamberta Bavy, který, soudě podle nechutnosti a drastičnosti snímku již tušil, že bude jednou s Kateřinou Brožovou a Simonou Chytrovou natáčet Princeznu Fantaghiro. Démoni se stali klasikou italského gore hororu osmdesátých let a věhlas si vydobyli i u nás už v předrevoluční době jako jeden z šeptandou hutně obestřených videopirátských hitů. Na rozdíl od většiny italských hororů, které mívají pomalejší tempo a tajuplnou atmosféru, jsou Démoni přímočarý osmdesátkový gore fest se spoustou akce, klasických splatter efektů a chytlavou syntetizátorovou hudbou Claudia Simonettiho vyšperkovanou dobovými rockovými hity od ikon jako Billy Idol, Saxon nebo Mötley Crüe. Věrni heslu doktora Frank-N-Furtera „Don’t dream it – be it!“ vracíme Démony z ohraných videopásek tam, kam patří, totiž do ztemnělého kina, odkud není tak snadné odskočit si na záchod jako doma od televize – zvlášť, když dveře sálu jsou zamčené a zvenčí se ozývají zlověstné zvuky nepříjemně připomínající heavy metalové riffy. (Festival otrlého diváka)
    63%
    Není to jen Třaslavec, kdo může řádit ve vašem kině. V Berlíně se nachází nenápadné kino Metropol (ne nepodobné stejnojmennému sálu v Olomouci), kde se můžete nechat rozpárat na kusy hordou krvežíznivých démonů, evidentně trestuhodně zanedbávajících ústní hygienu, a následně se proměnit v neméně krvelačnou zombii. To vše v poctivém italském gore stylu, pod produkční záštitou Daria Argenta a v režii Lamberta Bavy, který, soudě podle nechutnosti a drastičnosti snímku již tušil, že bude jednou s Kateřinou Brožovou a Simonou Chytrovou natáčet Princeznu Fantaghiro. Démoni se stali klasikou italského gore hororu osmdesátých let a věhlas si vydobyli i u nás už v předrevoluční době jako jeden z šeptandou hutně obestřených videopirátských hitů. Na rozdíl od většiny italských hororů, které mívají pomalejší tempo a tajuplnou atmosféru, jsou Démoni přímočarý osmdesátkový gore fest se spoustou akce, klasických splatter efektů a chytlavou syntetizátorovou hudbou Claudia Simonettiho vyšperkovanou dobovými rockovými hity od ikon jako Billy Idol, Saxon nebo Mötley Crüe. Věrni heslu doktora Frank-N-Furtera „Don’t dream it – be it!“ vracíme Démony z ohraných videopásek tam, kam patří, totiž do ztemnělého kina, odkud není tak snadné odskočit si na záchod jako doma od televize – zvlášť, když dveře sálu jsou zamčené a zvenčí se ozývají zlověstné zvuky nepříjemně připomínající heavy metalové riffy. (Festival otrlého diváka)
    14
  • Pizza Connection
    Pizza Connection (1985)
    Film
    Ani nejhorší z nás nejsou úplně špatní. Bratrská láska zkříží cestu plánům mafie v italském dramatu Damiana Damianiho. Do Palerma přijíždí z New Yorku Mario Vialone. Nenápadný majitel pizzerie na Lower East Side je ve skutečnosti chladnokrevný nájemný vrah, jehož úkolem je zlikvidovat neúplatného státního zástupce. Pro spolupráci s mafií se snaží získat i svého bratra Michela, který se zuby nehty brání. Ve střetu s idealistickým a upřímným mladším bratrem si Mario uvědomuje zvrácenost a bezvýchodnost vlastního postavení.
    Žánry:DramaKrimiGangsterka
    63%
    Ani nejhorší z nás nejsou úplně špatní. Bratrská láska zkříží cestu plánům mafie v italském dramatu Damiana Damianiho. Do Palerma přijíždí z New Yorku Mario Vialone. Nenápadný majitel pizzerie na Lower East Side je ve skutečnosti chladnokrevný nájemný vrah, jehož úkolem je zlikvidovat neúplatného státního zástupce. Pro spolupráci s mafií se snaží získat i svého bratra Michela, který se zuby nehty brání. Ve střetu s idealistickým a upřímným mladším bratrem si Mario uvědomuje zvrácenost a bezvýchodnost vlastního postavení.
    Žánry:DramaKrimiGangsterka
    15
  • 16
  • Druhá svatební noc
    Druhá svatební noc (2005)
    Film
    Komediální melodrama zasazené na italský venkov těsně po 2. světové válce. Hlavní hrdina Giordano - italský Forrest Gump - dostane šanci naplnit svůj platonický vztah ke švagrové Lilianě, která se vrací na rodný statek na jihu jako válečná vdova. Chudoba a také syn Nino přimějí Lilianu zvážit její city k Giordanovi, jehož statek skýtá dostatek obživy pro všechny. Film využívá klasických postupů italské veselohry, jako jsou typizované komické postavičky, ale vedle toho dává také prostor k vyznění citlivějších stránek příběhu. (FebioFest 2006)
    Žánry:Komedie
    Režie:Pupi Avati
    63%
    Komediální melodrama zasazené na italský venkov těsně po 2. světové válce. Hlavní hrdina Giordano - italský Forrest Gump - dostane šanci naplnit svůj platonický vztah ke švagrové Lilianě, která se vrací na rodný statek na jihu jako válečná vdova. Chudoba a také syn Nino přimějí Lilianu zvážit její city k Giordanovi, jehož statek skýtá dostatek obživy pro všechny. Film využívá klasických postupů italské veselohry, jako jsou typizované komické postavičky, ale vedle toho dává také prostor k vyznění citlivějších stránek příběhu. (FebioFest 2006)
    Žánry:Komedie
    Režie:Pupi Avati
    17
  • Příběh zrození
    Příběh zrození (2006)
    Film
    • Google Play
    • iTunes

    Příběh zrození se ve své filmové podobě dostává na plátna kin vůbec poprvé. Film zaznamenává náročnou cestu Marie a Josefa, zázračné otěhotnění a narození Ježíše, které navždy změní chod dějin. Prostřednictvím tohoto dramatického a zároveň podmanivého příběhu se spolu s párem mladých lidí vydáváme na cestu z jejich domova v Nazaretě do Betléma, kde od pradávna sídlí Josefův rod, aby se tam při sčítání lidu, nařízeném králem Herodem, dali zapsat. Cesta o délce více než 160 kilometrů vedla nehostinnými pustinami a byla pro oba o to náročnější, že Marie byla v posledním měsíci těhotenství...

    62%

    Příběh zrození se ve své filmové podobě dostává na plátna kin vůbec poprvé. Film zaznamenává náročnou cestu Marie a Josefa, zázračné otěhotnění a narození Ježíše, které navždy změní chod dějin. Prostřednictvím tohoto dramatického a zároveň podmanivého příběhu se spolu s párem mladých lidí vydáváme na cestu z jejich domova v Nazaretě do Betléma, kde od pradávna sídlí Josefův rod, aby se tam při sčítání lidu, nařízeném králem Herodem, dali zapsat. Cesta o délce více než 160 kilometrů vedla nehostinnými pustinami a byla pro oba o to náročnější, že Marie byla v posledním měsíci těhotenství...

    18
  • 19
  • Demoni 2
    Demoni 2 (1986)
    Film
    • Netflix
    • SledovaniTV
    60%
    20
  • 21
  • Náměstí Pěti měsíců
    Náměstí Pěti měsíců (2003)
    Film
    Hrdinou dramatu, které v italsko-britské koprodukci natočil režisér Renzo Martinelli, je státní zástupce Rosario Saracini, který právě odchází do důchodu. Poté, co se rozloučí i s Brankem, který ho dvanáct let vozil, se vrací se domů. V temné hale ho přepadne tajemná postava a předá mu balíček - 8 mm film, zachycující masakr v římské ulici Fani dne 16. března 1978, kdy byl unesen Aldo Moro. Je to šokující dokument. Saracini si domluví schůzku s neznámým mužem - je to jeden z teroristů, kteří se na činu podíleli, a v tajnosti znovu otevře Morův případ. Pomáhají mu jen dva lidé, jimž důvěřuje. Ale záhy se ukáže, že ti, kteří tehdy při vyšetřování mnohé zatajili, jsou odhodláni udělat všechno pro to, aby pravda zůstala i nadále zahalena mlčením...
    Žánry:DramaThriller
    58%
    Hrdinou dramatu, které v italsko-britské koprodukci natočil režisér Renzo Martinelli, je státní zástupce Rosario Saracini, který právě odchází do důchodu. Poté, co se rozloučí i s Brankem, který ho dvanáct let vozil, se vrací se domů. V temné hale ho přepadne tajemná postava a předá mu balíček - 8 mm film, zachycující masakr v římské ulici Fani dne 16. března 1978, kdy byl unesen Aldo Moro. Je to šokující dokument. Saracini si domluví schůzku s neznámým mužem - je to jeden z teroristů, kteří se na činu podíleli, a v tajnosti znovu otevře Morův případ. Pomáhají mu jen dva lidé, jimž důvěřuje. Ale záhy se ukáže, že ti, kteří tehdy při vyšetřování mnohé zatajili, jsou odhodláni udělat všechno pro to, aby pravda zůstala i nadále zahalena mlčením...
    Žánry:DramaThriller
    22
  • 23
  • 24
  • Armáda démonů: Matka slz
    Armáda démonů: Matka slz (2007)
    Film
    Starověká urna je nalezena na hřbitově na okraji Říma. Po jejím otevření se spustí série násilných příhod: loupeže, znásilnění a vraždy dramaticky vzrostou, zatímco zvláštní mystické, zle vypadající bytosti přicházejí odevšad a shromažďují se ve městě. Všechny tyto události zavinil návrat Mater Lacrimarum, poslední ze tří mocných čarodějnic, které šířily teror a smrt před staletími. Sama proti armádě běsů a démonů se Sarah Mandy (A. Argento), studentka s nadpřirozenými vlastnostmi, pokusí zabránit Matce slz ve zničení Říma.
    Žánry:DramaFantasyHororThriller
    50%
    Starověká urna je nalezena na hřbitově na okraji Říma. Po jejím otevření se spustí série násilných příhod: loupeže, znásilnění a vraždy dramaticky vzrostou, zatímco zvláštní mystické, zle vypadající bytosti přicházejí odevšad a shromažďují se ve městě. Všechny tyto události zavinil návrat Mater Lacrimarum, poslední ze tří mocných čarodějnic, které šířily teror a smrt před staletími. Sama proti armádě běsů a démonů se Sarah Mandy (A. Argento), studentka s nadpřirozenými vlastnostmi, pokusí zabránit Matce slz ve zničení Říma.
    Žánry:DramaFantasyHororThriller
    25
  • Karetní hráč
    Karetní hráč (2004)
    Film
    Italský hororový mág, režisér Dario Argento, přichází s další temnou hrou. Tentokrát doslova. Neznámý zvrhlík nabízí na internetu morbidní variaci na poker. Hraje se vždy o život krásné dívky. Vyhraje-li hráč na druhé straně sítě, bude propuštěna. Vyhraje-li její únosce a pořadatel hry, dívka umírá velmi krutou smrtí. Hádejte, kdo má asi větší štěstí. Dostanou ho dva ambiciózní poldové dřív, než stačí z rukávu vytáhnout full house a zaživa vypreparovat další oběť?
    46%
    Italský hororový mág, režisér Dario Argento, přichází s další temnou hrou. Tentokrát doslova. Neznámý zvrhlík nabízí na internetu morbidní variaci na poker. Hraje se vždy o život krásné dívky. Vyhraje-li hráč na druhé straně sítě, bude propuštěna. Vyhraje-li její únosce a pořadatel hry, dívka umírá velmi krutou smrtí. Hádejte, kdo má asi větší štěstí. Dostanou ho dva ambiciózní poldové dřív, než stačí z rukávu vytáhnout full house a zaživa vypreparovat další oběť?
    26