?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Leo Scott: Filmy a seriály

  • Umshini Wam
    Umshini Wam (2011)
    Film
    66%
    1
  • 2
  • Palo Alto
    Palo Alto (2013)
    Film
    April, třídní panna, je tajně zamilovaná do svého fotbalového trenéra pana B., kterému chodí občas hlídat syna, zatím co se on pokouší konečně uspět na dalším neúspěšném rande. Třídní oblíbenec Teddy s neuvěřitelným malířským nadáním zase tajně miluje jí a místo toho, aby k ní byl upřímný, raději vymetá každou párty se svým kamarádem Fredem. Fred však nemá na Teddyho dobrý vliv, stejně jako na své okolí. Kam vkročí jeho noha, tam může rychle dojít k sledu událostí s nechtěným závěrem...
    61%
    April, třídní panna, je tajně zamilovaná do svého fotbalového trenéra pana B., kterému chodí občas hlídat syna, zatím co se on pokouší konečně uspět na dalším neúspěšném rande. Třídní oblíbenec Teddy s neuvěřitelným malířským nadáním zase tajně miluje jí a místo toho, aby k ní byl upřímný, raději vymetá každou párty se svým kamarádem Fredem. Fred však nemá na Teddyho dobrý vliv, stejně jako na své okolí. Kam vkročí jeho noha, tam může rychle dojít k sledu událostí s nechtěným závěrem...
    3
  • Mum & Dad
    Mum & Dad (2008)
    Film
    Polská emigrantka Lena je uklízečkou na letišti Heathrow. Po jedné směně jí ujede autobus, ale kamarádka Birdie jí naštěstí velice ochotně nabídne přespání v rodinném domě nedaleko letiště. To ještě Lena netuší, že se dostane do rukou psychopatické mamky a taťky, kteří si přímo pod ranvejemi vytvořili vlastní svět, kde vládnou jejich pravidla a zákony. Snímek, který začíná jako sociální drama Mika Leigha, se velmi rychle zvrtne v krvavou a zvrhlou hru o přežití, v níž zpočátku nejistá Lena dokáže uhrát jisté body a získat pozornost a snad i důvěru mamky. Snímek se nebrání velmi černému humoru a svérázně paroduje životní styl a každodenní rituály britské rodiny. Režisér k filmu dodává: „Vyrostl jsem ve stínu letiště Heathrow a zvuky, které slyšíte v tomto filmu, jsou zvuky mého dětství.“ Snímek Mamka a taťka byl uveden ve Velké Británii v televizi o Vánocích a vzbudil velice kontroverzní reakce. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Horor
    60%
    Polská emigrantka Lena je uklízečkou na letišti Heathrow. Po jedné směně jí ujede autobus, ale kamarádka Birdie jí naštěstí velice ochotně nabídne přespání v rodinném domě nedaleko letiště. To ještě Lena netuší, že se dostane do rukou psychopatické mamky a taťky, kteří si přímo pod ranvejemi vytvořili vlastní svět, kde vládnou jejich pravidla a zákony. Snímek, který začíná jako sociální drama Mika Leigha, se velmi rychle zvrtne v krvavou a zvrhlou hru o přežití, v níž zpočátku nejistá Lena dokáže uhrát jisté body a získat pozornost a snad i důvěru mamky. Snímek se nebrání velmi černému humoru a svérázně paroduje životní styl a každodenní rituály britské rodiny. Režisér k filmu dodává: „Vyrostl jsem ve stínu letiště Heathrow a zvuky, které slyšíte v tomto filmu, jsou zvuky mého dětství.“ Snímek Mamka a taťka byl uveden ve Velké Británii v televizi o Vánocích a vzbudil velice kontroverzní reakce. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Horor
    4
  • 5
  • 6
  • Vojížděči vodpadků
    Vojížděči vodpadků (2009)
    Film
    Ojedinělý pokus vytvořit z chaosu, cíleně retardačních skečů a všeprostupující hravé destrukce cosi transcendentálního: čtyři roky starý snímek Vojížděči vodpadků je nejradikálnějším autorským gestem, pod jaké se enfant terrible amerického nezávislého filmu Harmony Korine kdy podepsal. Film-artefakt, natočený i nastřihaný na VHS, je záměrně repetitivní, bezdějovou a surreálně nespojitou sérií epizodických výjevů, v nichž se parta maskovaných kvazi-seniorů a jejich přátel (očividně stižených lehčí formou kretenismu) oddává rozkoším plynoucím z násilí, bizarního (sebe)ukájení a vandalismu. Projekt, který by nejlépe vyzněl promítaný na záchodě, nemusíme nutně číst jako odzbrojující vizi lidského úpadku. Jde totiž zároveň o svéráznou groteskní poctu všem pitvořivým idiotům dneška, jejichž život připomíná nepřetržitou oslavu konce, během níž se mohou naplno věnovat felaci stromů, ojíždění popelnic, falešnému zpěvu, demolici elektronických přístrojů, odpalování petard, nonsensové poezii, stepu, pojídání lívanců s jarem, strkání žiletek do ovoce a mnoha dalším líbezným kratochvílím. Vojížděči vodpadků je okouzlující „hororový“ vaudeville, zábavně nostalgické a nihilistické gesto namířené proti vážnosti a kašírovanosti všeho druhu. Ostatně, ze všech audiovizuálních refrénů těchto novodobých „lidí popelnicových polí“ je nejdůležitější ten, který Korineovo anarchistické dílo vystihuje nepřesvědčivěji: Make it, make it, don't fake it! (Festival otrlého diváka)
    Žánry:DramaNezávislý
    47%
    Ojedinělý pokus vytvořit z chaosu, cíleně retardačních skečů a všeprostupující hravé destrukce cosi transcendentálního: čtyři roky starý snímek Vojížděči vodpadků je nejradikálnějším autorským gestem, pod jaké se enfant terrible amerického nezávislého filmu Harmony Korine kdy podepsal. Film-artefakt, natočený i nastřihaný na VHS, je záměrně repetitivní, bezdějovou a surreálně nespojitou sérií epizodických výjevů, v nichž se parta maskovaných kvazi-seniorů a jejich přátel (očividně stižených lehčí formou kretenismu) oddává rozkoším plynoucím z násilí, bizarního (sebe)ukájení a vandalismu. Projekt, který by nejlépe vyzněl promítaný na záchodě, nemusíme nutně číst jako odzbrojující vizi lidského úpadku. Jde totiž zároveň o svéráznou groteskní poctu všem pitvořivým idiotům dneška, jejichž život připomíná nepřetržitou oslavu konce, během níž se mohou naplno věnovat felaci stromů, ojíždění popelnic, falešnému zpěvu, demolici elektronických přístrojů, odpalování petard, nonsensové poezii, stepu, pojídání lívanců s jarem, strkání žiletek do ovoce a mnoha dalším líbezným kratochvílím. Vojížděči vodpadků je okouzlující „hororový“ vaudeville, zábavně nostalgické a nihilistické gesto namířené proti vážnosti a kašírovanosti všeho druhu. Ostatně, ze všech audiovizuálních refrénů těchto novodobých „lidí popelnicových polí“ je nejdůležitější ten, který Korineovo anarchistické dílo vystihuje nepřesvědčivěji: Make it, make it, don't fake it! (Festival otrlého diváka)
    Žánry:DramaNezávislý
    7