?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kristen Aldrich: Filmy a seriály

  • Sliz
    Sliz (1988)
    Film
    • iTunes
    Vzhlížíme ke hvězdám s nadějí, že na nich někde možná existuje inteligentní život, který by v ideálním případě mohl být vyspělejší, hodnotnější a harmoničtější než ten náš. V hloubi duše ale tušíme, že ve vesmíru na nás čeká tak maximálně nějaký ublemcaný rosolovitý fujtajbl, který s námi bude komunikovat jen tak, že nás rozleptá na nevzhledný kydanec kůže, kostí a natrávených orgánů. Už v padesátých letech se téhle pravdě rozhodl podívat zpříma do očí Steve McQueen v klasickém hororovém filmu Sliz. V osmdesátkách od něj hodně kreativně opisoval Chuck Russell, tvůrce jednoho z nejlepších pokračování Noční můry v Elm Street s pořadovým číslem 3, a také tehdy začínající Frank Darabont, pozdější tvůrce kingovských klasik Vykoupení z věznice Shawshank nebo Mlha. Jejich verze Slizu je příjemně rozjívený body horor se spoustou precizně zvládnutých speciálních efektů, zobrazujících zejména různě zdeformované oběti žravé růžové hmoty, která přicestovala z vesmíru společně s padajícím meteoritem na okraj jednoho amerického maloměsta. Díky tomu Sliz přesně odpovídá dnešním představám o tom, co je to hororová zábava v duchu osmdesátek. Po ukončení chorobně bobtnající projekce na vás bude čekat také závěrečný tematický raut, který tentokrát nemůže být jiný než růžový, amorfní a slizký. (Festival otrlého diváka)
    70%
    Vzhlížíme ke hvězdám s nadějí, že na nich někde možná existuje inteligentní život, který by v ideálním případě mohl být vyspělejší, hodnotnější a harmoničtější než ten náš. V hloubi duše ale tušíme, že ve vesmíru na nás čeká tak maximálně nějaký ublemcaný rosolovitý fujtajbl, který s námi bude komunikovat jen tak, že nás rozleptá na nevzhledný kydanec kůže, kostí a natrávených orgánů. Už v padesátých letech se téhle pravdě rozhodl podívat zpříma do očí Steve McQueen v klasickém hororovém filmu Sliz. V osmdesátkách od něj hodně kreativně opisoval Chuck Russell, tvůrce jednoho z nejlepších pokračování Noční můry v Elm Street s pořadovým číslem 3, a také tehdy začínající Frank Darabont, pozdější tvůrce kingovských klasik Vykoupení z věznice Shawshank nebo Mlha. Jejich verze Slizu je příjemně rozjívený body horor se spoustou precizně zvládnutých speciálních efektů, zobrazujících zejména různě zdeformované oběti žravé růžové hmoty, která přicestovala z vesmíru společně s padajícím meteoritem na okraj jednoho amerického maloměsta. Díky tomu Sliz přesně odpovídá dnešním představám o tom, co je to hororová zábava v duchu osmdesátek. Po ukončení chorobně bobtnající projekce na vás bude čekat také závěrečný tematický raut, který tentokrát nemůže být jiný než růžový, amorfní a slizký. (Festival otrlého diváka)
    1
  • Návrat do školy
    Návrat do školy (1986)
    FilmRole: Girl in Diane's Class
    • Google Play
    • iTunes

    Svými vlastními silami zbohatlý milionář, jehož si s chutí zahrál Rodney Dangerfield, se rozhodne, že potřebuje lepší vzdělání - a také nějaký čas strávený pryč od své nevěrné nové ženy. Připojí se tedy ke svému synovi na vysokoškolských studiích. Tatínek se tak snaží získat synův respekt, zatímco ten se snaží zapadnout mezi své snobské, ale hrubé spolužáky. Jeden z profesorů si z otcem padne do noty a podporuje jak jeho, tak i syna v tom, aby se navzdory všem nepříjemnostem nevzdávali a pokusili se prvním ročníkem prokousat. Finále zahrnuje parádní frašku se skokanským prknem u bazénu a také obligátní Dangerfieldův projev.

    62%

    Svými vlastními silami zbohatlý milionář, jehož si s chutí zahrál Rodney Dangerfield, se rozhodne, že potřebuje lepší vzdělání - a také nějaký čas strávený pryč od své nevěrné nové ženy. Připojí se tedy ke svému synovi na vysokoškolských studiích. Tatínek se tak snaží získat synův respekt, zatímco ten se snaží zapadnout mezi své snobské, ale hrubé spolužáky. Jeden z profesorů si z otcem padne do noty a podporuje jak jeho, tak i syna v tom, aby se navzdory všem nepříjemnostem nevzdávali a pokusili se prvním ročníkem prokousat. Finále zahrnuje parádní frašku se skokanským prknem u bazénu a také obligátní Dangerfieldův projev.

    2