Ivana Uhlířová: Nejlepší filmy
a seriály

6.0

Ivana Uhlířová: Filmy a seriály

  • Hořící keř
    Hořící keř (2013)
    MinisérieRole: JUDr. Řezníčková, soudkyně
    • Max
    Po seriálu Terapie, který vyvolal příznivé ohlasy u kritiky i u diváků, HBO Česká republika pokračuje v tvorbě vlastních hraných děl. Dalším původním projektem, který vznikne v režii světoznámé Agnieszky Hollandové, je třídílné retro HOŘÍCÍ KEŘ, inspirované skutečnými událostmi i reálnými postavami. Scénář dramatu o alarmujícím činu Jana Palacha, osudech jeho blízkých a počátcích normalizace v posrpnové ČSSR napsal Štěpán Hulík. Děj začíná Palachovým sebeupálením v lednu 1969 a líčením rozjitřené atmosféry v tehdejší společnosti. Události se zdramatizují po skandálním nařčení od poslance Viléma Nového, který Palachovo sebeobětování zlehčoval na stranickém mítinku v České Lípě lživým prohlášením o takzvaném studeném ohni. Hlavní postavou vyprávění je skutečně existující advokátka Dagmar Burešová, která jménem Palachových příbuzných podala na Viléma Nového žalobu na ochranu osobnosti. Charakterní právničku, jež přijala zastupování klientů ve zdánlivě beznadějném soudním procesu a trpělivě sháněla důkazy v jejich prospěch, ztvární Tatiana Pauhofová. JUDr. Dagmar Burešová za normalizace obhajovala pronásledované disidenty a po listopadu 1989 se stala ministryní spravedlnosti. V letech 1990 – 1992 zastávala funkci předsedkyně České národní rady. (oficiální text distributora)
    85%
    Po seriálu Terapie, který vyvolal příznivé ohlasy u kritiky i u diváků, HBO Česká republika pokračuje v tvorbě vlastních hraných děl. Dalším původním projektem, který vznikne v režii světoznámé Agnieszky Hollandové, je třídílné retro HOŘÍCÍ KEŘ, inspirované skutečnými událostmi i reálnými postavami. Scénář dramatu o alarmujícím činu Jana Palacha, osudech jeho blízkých a počátcích normalizace v posrpnové ČSSR napsal Štěpán Hulík. Děj začíná Palachovým sebeupálením v lednu 1969 a líčením rozjitřené atmosféry v tehdejší společnosti. Události se zdramatizují po skandálním nařčení od poslance Viléma Nového, který Palachovo sebeobětování zlehčoval na stranickém mítinku v České Lípě lživým prohlášením o takzvaném studeném ohni. Hlavní postavou vyprávění je skutečně existující advokátka Dagmar Burešová, která jménem Palachových příbuzných podala na Viléma Nového žalobu na ochranu osobnosti. Charakterní právničku, jež přijala zastupování klientů ve zdánlivě beznadějném soudním procesu a trpělivě sháněla důkazy v jejich prospěch, ztvární Tatiana Pauhofová. JUDr. Dagmar Burešová za normalizace obhajovala pronásledované disidenty a po listopadu 1989 se stala ministryní spravedlnosti. V letech 1990 – 1992 zastávala funkci předsedkyně České národní rady. (oficiální text distributora)
    1
  • Ochránce
    Ochránce (2021)
    SeriálRole: ředitelka internátu Palečková
    • Voyo
    • iVysílání
    83%
    2
  • Sedm schodů k moci
    Sedm schodů k moci (2023)
    SeriálRole: Vlasta
    • Prima Plus
    Anna Malá pochází z malého města a provozuje se svou kamarádkou Hankou a přítelem Jindrou hospodu. Když zdědí po otci byt v Praze, rozhodne se, že běh svého života změní. Odrazovým můstkem se jí stane místo servírky v poslanecké kantýně. Protože není hloupá a rychle se učí, brzo zjistí, jak to v politických kruzích chodí. Její bolestná zkušenost a současně probuzené ambice jsou hnací silou všech následujících kroků a činů, které jí mají zajistit moc a neporazitelnost. Seriál Sedm schodů k moci od TV Prima byl volně inspirován kauzou Petra Nečase a Jany Nagyové z roku 2013.
    Žánry:Drama
    78%
    Anna Malá pochází z malého města a provozuje se svou kamarádkou Hankou a přítelem Jindrou hospodu. Když zdědí po otci byt v Praze, rozhodne se, že běh svého života změní. Odrazovým můstkem se jí stane místo servírky v poslanecké kantýně. Protože není hloupá a rychle se učí, brzo zjistí, jak to v politických kruzích chodí. Její bolestná zkušenost a současně probuzené ambice jsou hnací silou všech následujících kroků a činů, které jí mají zajistit moc a neporazitelnost. Seriál Sedm schodů k moci od TV Prima byl volně inspirován kauzou Petra Nečase a Jany Nagyové z roku 2013.
    Žánry:Drama
    3
  • České století
    České století (2013)
    MinisérieRole: Olga Masaryková
    • Voyo
    • iVysílání
    Televizní cyklus České století přichází s novým pohledem na klíčové okamžiky našich moderních dějin od vzniku Československé republiky v roce 1918 až až do jejího rozpadu v roce 1992. V osmi dramatech sleduje historické osobnosti v okamžicích, kdy měly nůž na krku a moc dobře věděly, že jejich rozhodnutí na dlouhou dobu ovlivní celý národ. Každý hráč měl v rukou nějaké karty a bylo jen na něm, jaký trumf vynese. Autoři Českého století nehodnotí, jestli šlo o dobrý, nebo špatný list, ale spíš je zajímá, jestli se někdo neflákal a nefixloval. Historie je totiž vedle pathosu plná trapnosti, blábolení, ironie nebo dojetí.“
    75%
    Televizní cyklus České století přichází s novým pohledem na klíčové okamžiky našich moderních dějin od vzniku Československé republiky v roce 1918 až až do jejího rozpadu v roce 1992. V osmi dramatech sleduje historické osobnosti v okamžicích, kdy měly nůž na krku a moc dobře věděly, že jejich rozhodnutí na dlouhou dobu ovlivní celý národ. Každý hráč měl v rukou nějaké karty a bylo jen na něm, jaký trumf vynese. Autoři Českého století nehodnotí, jestli šlo o dobrý, nebo špatný list, ale spíš je zajímá, jestli se někdo neflákal a nefixloval. Historie je totiž vedle pathosu plná trapnosti, blábolení, ironie nebo dojetí.“
    4
  • Teorie tygra
    Teorie tygra (2016)
    FilmRole: pečovatelka
    • Netflix
    • Max
    • Voyo
    • +6
    73%
    5
  • Život a doba soudce A. K.
    Život a doba soudce A. K. (2014)
    Seriál
    • Voyo
    • Prima Plus
    • iVysílání
    • +1
    Soudce je člověk, před kterého předstupují lidé se svými problémy a od kterého očekávají jejich řešení. Soudce je člověk, kterému soudní spory vstupují do soukromí a stávají se součástí jeho života, vědomí, konání i snů. Není lehké žít s cizími záležitostmi a den za dnem hledat unikající pravdu, nezbytnou pro spravedlivé rozhodnutí. I soudce má soukromí a snaží se v něm žít podle vlastních představ, ale ani tady pojmy jako láska, čest nebo pravda nelze jednoznačně definovat. Soudce Adam Klos se snaží pochopit nejen své případy, ale i sám sebe. Třináctidílný seriál o životě a době soudce A. K. vypráví současný, reálný a vnitřně dramatický příběh mladého muže, složitě se prodírajícího civilními soudními spory, charakteristickými pro současnou společnost. Každý z nich se musí snažit pochopit a ukončit svým rozsudkem, svou představou o spravedlnosti. A musí nést nikdy nekončící odpovědnost za to, že se jeho verdikt dotýká bolavých míst našich obyčejných životů. (Česká televize)
    Žánry:Drama
    73%
    Soudce je člověk, před kterého předstupují lidé se svými problémy a od kterého očekávají jejich řešení. Soudce je člověk, kterému soudní spory vstupují do soukromí a stávají se součástí jeho života, vědomí, konání i snů. Není lehké žít s cizími záležitostmi a den za dnem hledat unikající pravdu, nezbytnou pro spravedlivé rozhodnutí. I soudce má soukromí a snaží se v něm žít podle vlastních představ, ale ani tady pojmy jako láska, čest nebo pravda nelze jednoznačně definovat. Soudce Adam Klos se snaží pochopit nejen své případy, ale i sám sebe. Třináctidílný seriál o životě a době soudce A. K. vypráví současný, reálný a vnitřně dramatický příběh mladého muže, složitě se prodírajícího civilními soudními spory, charakteristickými pro současnou společnost. Každý z nich se musí snažit pochopit a ukončit svým rozsudkem, svou představou o spravedlnosti. A musí nést nikdy nekončící odpovědnost za to, že se jeho verdikt dotýká bolavých míst našich obyčejných životů. (Česká televize)
    Žánry:Drama
    6
  • Tonda, Slávka a kouzelné světlo
    Tonda, Slávka a kouzelné světlo (2023)
    FilmRole: (mluví)
    • O2 TV
    • KVIFF TV
    • Kuki
    • +1
    72%
    7
  • Pouta
    Pouta (2009)
    FilmRole: Darina
    • Netflix
    • iTunes
    • KVIFF TV
    Československo, 1982. Totalitní režim se zdá jako nekonečný a neukončitelný. Antonín, příslušník tajné policie, je vnitřně neklidný, možná až psychopatický násilník, plný neartikulovaného vzteku a zoufalství. Znuděný vším okolo sebe nasměruje své démony ke zdánlivě čistému, spíše ale neuchopitelnému bodu - k mladé ženě Kláře. Není to láska ani jiný druh čisté vášně - pouze spalující touha po iluzi útěku z šedivé klece a nudy. Antonínova nesmyslná snaha získat Kláru pro sebe ho obrací nejen proti tradičním nepřátelům režimu, ale i proti vlastním lidem a systému samotnému. Pokud ale Antoním porušuje pravidla organizace, jíž slouží, není to gesto občanské nebo dokonce politické - je to vzpoura čistě osobní a zběsilá.
    71%
    Československo, 1982. Totalitní režim se zdá jako nekonečný a neukončitelný. Antonín, příslušník tajné policie, je vnitřně neklidný, možná až psychopatický násilník, plný neartikulovaného vzteku a zoufalství. Znuděný vším okolo sebe nasměruje své démony ke zdánlivě čistému, spíše ale neuchopitelnému bodu - k mladé ženě Kláře. Není to láska ani jiný druh čisté vášně - pouze spalující touha po iluzi útěku z šedivé klece a nudy. Antonínova nesmyslná snaha získat Kláru pro sebe ho obrací nejen proti tradičním nepřátelům režimu, ale i proti vlastním lidem a systému samotnému. Pokud ale Antoním porušuje pravidla organizace, jíž slouží, není to gesto občanské nebo dokonce politické - je to vzpoura čistě osobní a zběsilá.
    8
  • Nuda v Brně
    Nuda v Brně (2003)
    FilmRole: Jaroslava Pleváková
    • DaFilms
    Filmová komedie o nečekaném průběhu jedné noci a první sexuální zkušenosti... Podtitul filmu - komedie navzdory osudu - odkazuje k obětem, které musejí na cestě za svým cílem přinést hrdinové příběhu. "Stando, přijeď příští pátek na večeři a můžeš klidně i přespat, kdybys potřeboval." To napsala Olinka Šimáková (K. Holánová) Standovi Pichlíkovi (J. Budař) po roční dopisové známosti. Standa to ani tak nepotřebuje, jako chce. Do toho večera vkládají oba velké naděje, ale oba jsou v intimních vztazích úplní nováčci. Nechají si tedy poradit od zkušenějších. Konečně nastane den tolik očekávaného setkání v Brně a my sledujeme, jak se daří našim hrdinům. Většinou ovšem hůře, než by chtěli... Mezitím potkáme v jiné části Brna tři veselé redaktorky, člena činohry Národní divadlo v Brně Miroslava Norbachera (M. Donutil) či Richarda... Hořká komedie V. Morávka (scénář a režie) a J. Budaře (scénář) získala pět Českých lvů, a to v kategoriích Nejlepší film, režie, scénář, mužský herecký výkon v hlavní roli (J. Budař) a střih. Písně do filmu nazpívali Eva Urbanová a Richard Krajčo. (Česká televize)
    71%
    Filmová komedie o nečekaném průběhu jedné noci a první sexuální zkušenosti... Podtitul filmu - komedie navzdory osudu - odkazuje k obětem, které musejí na cestě za svým cílem přinést hrdinové příběhu. "Stando, přijeď příští pátek na večeři a můžeš klidně i přespat, kdybys potřeboval." To napsala Olinka Šimáková (K. Holánová) Standovi Pichlíkovi (J. Budař) po roční dopisové známosti. Standa to ani tak nepotřebuje, jako chce. Do toho večera vkládají oba velké naděje, ale oba jsou v intimních vztazích úplní nováčci. Nechají si tedy poradit od zkušenějších. Konečně nastane den tolik očekávaného setkání v Brně a my sledujeme, jak se daří našim hrdinům. Většinou ovšem hůře, než by chtěli... Mezitím potkáme v jiné části Brna tři veselé redaktorky, člena činohry Národní divadlo v Brně Miroslava Norbachera (M. Donutil) či Richarda... Hořká komedie V. Morávka (scénář a režie) a J. Budaře (scénář) získala pět Českých lvů, a to v kategoriích Nejlepší film, režie, scénář, mužský herecký výkon v hlavní roli (J. Budař) a střih. Písně do filmu nazpívali Eva Urbanová a Richard Krajčo. (Česká televize)
    9
  • Osada
    Osada (2021)
    SeriálRole: Blanka Kociánová
    • Voyo
    • iVysílání
    68%
    10
  • Soukromé pasti
    Soukromé pasti (2008)
    Seriál
    • Voyo
    64%
    11
  • Arvéd
    Arvéd (2022)
    FilmRole: Andulka
    • Max
    • iVysílání
    • KVIFF TV
    • +2
    Jiří Arvéd Smíchovský byl významný hermetik, okultista, vyznavač černé magie a mimořádně vzdělaný člověk s geniální pamětí. Film Arvéd vypráví o tom, kam až jsme schopni zajít, abychom dosáhli svého cíle. Jiří Arvéd Smíchovský byl ochoten jít až k hranicím samotného pekla. Život a smrt Jiřího Arvéda Smíchovského (Michal Kern) jsou dodnes obestřeny mnoha tajemstvími. Za války jako nacistický konfident zachránil před koncentračním táborem Štěpána Plačka (Saša Rašilov). Po válce se jejich role otáčí, Plaček splácí dluh a zařídí, že soud za spolupráci s nacisty nepožaduje pro Arvéda smrt, ale odsuzuje jej pouze na doživotí. Tím však vzájemné služby nekončí. Plaček jako vyšetřovatel státní bezpečnosti využívá Arvéda ke svým cílům, k usvědčování nepohodlných osob. Za jeho služby mu oplácí výhodami prominentního vězně a především Arvédovou největší drogou – vzácnými okultistickými knihami ze zkonfiskovaných knihoven. Arvéd a Plaček rozehrávají šachovou partii. Hra o duši vstupuje do finále. Režisérem a spoluscenáristou filmu je Vojtěch Mašek, který je držitelem Českého lva a Ceny české filmové kritiky za nejlepší scénář a také osmi cen Muriel za komiksovou tvorbu. V hlavních rolích filmu Arvéd se představí Michal Kern, Saša Rašilov, Martin Pechlát, Jaroslav Plesl a Vojtěch Vodochodský. Jan Poláček, spoluscenárista filmu a autor knihy Malostranský ďábel o Jiřím Arvédovi Smíchovském, prozradil, nakolik bylo obtížné mapovat příběh hlavního hrdiny: „Arvéd byl poté, co spolupracoval s okupanty, i spolutvůrcem vznikající komunistické tajné bezpečnosti. Byl využit v řadě procesů se skutečnými kolaboranty, ale i pro nastupující režim nepohodlnými osobami. Svědčil údajně u asi čtyř set poválečných soudů a na cele tvrdil, že zapříčinil smrt desítek lidí. Hrál hru, která se mu posléze vymkla z rukou, a tak se snažil za pomoci černé magie přivolat na pomoc i ďábla. Pro mě to znamenalo pokusit se Arvéda pochopit a za pomoci faktů, dobových reálií a fantazie vytvořit příběh.“ (CinemArt)
    62%
    Jiří Arvéd Smíchovský byl významný hermetik, okultista, vyznavač černé magie a mimořádně vzdělaný člověk s geniální pamětí. Film Arvéd vypráví o tom, kam až jsme schopni zajít, abychom dosáhli svého cíle. Jiří Arvéd Smíchovský byl ochoten jít až k hranicím samotného pekla. Život a smrt Jiřího Arvéda Smíchovského (Michal Kern) jsou dodnes obestřeny mnoha tajemstvími. Za války jako nacistický konfident zachránil před koncentračním táborem Štěpána Plačka (Saša Rašilov). Po válce se jejich role otáčí, Plaček splácí dluh a zařídí, že soud za spolupráci s nacisty nepožaduje pro Arvéda smrt, ale odsuzuje jej pouze na doživotí. Tím však vzájemné služby nekončí. Plaček jako vyšetřovatel státní bezpečnosti využívá Arvéda ke svým cílům, k usvědčování nepohodlných osob. Za jeho služby mu oplácí výhodami prominentního vězně a především Arvédovou největší drogou – vzácnými okultistickými knihami ze zkonfiskovaných knihoven. Arvéd a Plaček rozehrávají šachovou partii. Hra o duši vstupuje do finále. Režisérem a spoluscenáristou filmu je Vojtěch Mašek, který je držitelem Českého lva a Ceny české filmové kritiky za nejlepší scénář a také osmi cen Muriel za komiksovou tvorbu. V hlavních rolích filmu Arvéd se představí Michal Kern, Saša Rašilov, Martin Pechlát, Jaroslav Plesl a Vojtěch Vodochodský. Jan Poláček, spoluscenárista filmu a autor knihy Malostranský ďábel o Jiřím Arvédovi Smíchovském, prozradil, nakolik bylo obtížné mapovat příběh hlavního hrdiny: „Arvéd byl poté, co spolupracoval s okupanty, i spolutvůrcem vznikající komunistické tajné bezpečnosti. Byl využit v řadě procesů se skutečnými kolaboranty, ale i pro nastupující režim nepohodlnými osobami. Svědčil údajně u asi čtyř set poválečných soudů a na cele tvrdil, že zapříčinil smrt desítek lidí. Hrál hru, která se mu posléze vymkla z rukou, a tak se snažil za pomoci černé magie přivolat na pomoc i ďábla. Pro mě to znamenalo pokusit se Arvéda pochopit a za pomoci faktů, dobových reálií a fantazie vytvořit příběh.“ (CinemArt)
    12
  • Klauni
    Klauni (2013)
    FilmRole: Natálie
    Na počátku kariéry vytvořili OSKAR, MAX a VIKTOR klaunskou skupinu Busters. Jejich klauniády představovaly ostrůvky svobody uprostřed nehybné bažiny rezignace v komunistickém režimu bývalého Československa. Pak se však mezi třemi klauny cosi vážného odehrálo. Jak se ukáže, národem milovaní klauni se mezi sebou nedokážou vystát. Nyní se Oskar vrací po třiceti letech z emigrace, aby v Praze uzavřel svoji uměleckou kariéru. Setkání s bývalými přáteli vede k nevyhnutelné vzájemné konfrontaci. Osud jim tak nabízí ještě jednu šanci, jak to naposledy pořádně roztočit. I po třiceti letech otázka zůstává stále stejná: Kdo se bude smát naposled? (oficiální text distributora)
    Žánry:Komedie
    60%
    Na počátku kariéry vytvořili OSKAR, MAX a VIKTOR klaunskou skupinu Busters. Jejich klauniády představovaly ostrůvky svobody uprostřed nehybné bažiny rezignace v komunistickém režimu bývalého Československa. Pak se však mezi třemi klauny cosi vážného odehrálo. Jak se ukáže, národem milovaní klauni se mezi sebou nedokážou vystát. Nyní se Oskar vrací po třiceti letech z emigrace, aby v Praze uzavřel svoji uměleckou kariéru. Setkání s bývalými přáteli vede k nevyhnutelné vzájemné konfrontaci. Osud jim tak nabízí ještě jednu šanci, jak to naposledy pořádně roztočit. I po třiceti letech otázka zůstává stále stejná: Kdo se bude smát naposled? (oficiální text distributora)
    Žánry:Komedie
    13
  • Hmyz
    Hmyz (2018)
    FilmRole: Larva
    • Max
    • iTunes
    • KVIFF TV
    • +1

    Hospoda na malém městě. Je zavřeno, židle jsou převráceny na stolech. Na věšáku visí „hmyzí šatičky“: sukénky z krepového papíru, papundeklová motýlí křídla, pestře pomalovaná a černé lesklé krovky brouků. U stolu v koutě místnosti sedí šest místních ochotníků: režisér, Růžena, pan Václav, pan Borovička, ajznboňák Kopřiva a slečna Jitka. Tulák leží doma s ischiasem. Chrobáčice a Kukla ještě nepřišly. Během zkoušky se prolnou životy ochotníků s osudy Čapkových postav. Režisér – Cvrček umoří pana Václava, milence své ženy. Pan Kopřiva, hrající Parazita sežere slečnu Jitku – Larvičku. Panu Borovičkovi se podaří převtělení do chrobáka tak přesvědčivě, že opustí nadobro svoji lidskou podobu. Během zkoušky se rodí i umírá, čas nehraje roli. A to vše se odehrává na pozadí Čapkovy hry, kde se hmyz chová jako lidi a lidé jako hmyz.
    „Hra Ze života hmyzu je misantropická hra. Můj scénář jen tuto misantropii prohlubuje, tak jako se prohlubuje podobnost člověka s hmyzem a této civilizace s mraveništěm. Také by se nemělo zapomínat na poselství Kafkovi Proměny,“ říká Jan Švankmajer. (CinemArt CZ)

    Žánry:KomedieDrama
    56%

    Hospoda na malém městě. Je zavřeno, židle jsou převráceny na stolech. Na věšáku visí „hmyzí šatičky“: sukénky z krepového papíru, papundeklová motýlí křídla, pestře pomalovaná a černé lesklé krovky brouků. U stolu v koutě místnosti sedí šest místních ochotníků: režisér, Růžena, pan Václav, pan Borovička, ajznboňák Kopřiva a slečna Jitka. Tulák leží doma s ischiasem. Chrobáčice a Kukla ještě nepřišly. Během zkoušky se prolnou životy ochotníků s osudy Čapkových postav. Režisér – Cvrček umoří pana Václava, milence své ženy. Pan Kopřiva, hrající Parazita sežere slečnu Jitku – Larvičku. Panu Borovičkovi se podaří převtělení do chrobáka tak přesvědčivě, že opustí nadobro svoji lidskou podobu. Během zkoušky se rodí i umírá, čas nehraje roli. A to vše se odehrává na pozadí Čapkovy hry, kde se hmyz chová jako lidi a lidé jako hmyz.
    „Hra Ze života hmyzu je misantropická hra. Můj scénář jen tuto misantropii prohlubuje, tak jako se prohlubuje podobnost člověka s hmyzem a této civilizace s mraveništěm. Také by se nemělo zapomínat na poselství Kafkovi Proměny,“ říká Jan Švankmajer. (CinemArt CZ)

    Žánry:KomedieDrama
    14
  • Mamas & Papas
    Mamas & Papas (2010)
    FilmRole: mladá sociální pracovnice
    • Voyo

    Příběh filmu tvoří mozaika osudů několika manželských či partnerských dvojic, které v určitém zlomovém bodě života řeší otázky chtěného, nechtěného, vytouženého nebo zmařeného rodičovství. Záměrem scenáristky a režisérky Alice Nellis je ukázat pomocí souběžného vyprávění několika příběhů, že problém moderního rodičovství je širší a hlubší než konkrétní situace kterékoliv jednotlivé postavy. „Spoje mezi příběhy, přechody tam a zpět mezi různými světy a různými podobami téhož principu vyjadřují relativitu a absurditu daných situací,“ říká Alice Nellis a dodává: „Zatímco vidíme, že žena zvažující možnost dát dítě k adopci věří, že její problém by jednoduše vyřešil dostatek peněz, příběh lékařky, která ztratila své dítě, nám sděluje, že peníze neznamenají nic. Zatímco mladý pár směřující k interrupci si myslí, že svůj život zachrání tím, když nebude mít dítě, manželé, kteří se rozhodnou pro adopci, jsou přesvědčeni, že jejich vztah dítě zachrání. Všechna řešení jsou relativní. V jádru se vždycky dostaneme k jednoduchým přírodním zákonitostem, těm o životě a smrti, a našim přirozeným vrozeným povinnostem a zákonům, které nejsme schopni obejít, bez ohledu na to, jak moc se snažíme. Ale stejně se o to stále pokoušíme.“ Téma vztahů mezi rodiči a dětmi se prolíná vlastně všemi filmy Alice Nellis – od debutu Ene Bene až Tajnostem. Čím ji právě rodičovství tolik přitahuje, že se na něj stále snaží dívat z rozličných úhlů? (Oficiální text distributora)

    Žánry:Drama
    56%

    Příběh filmu tvoří mozaika osudů několika manželských či partnerských dvojic, které v určitém zlomovém bodě života řeší otázky chtěného, nechtěného, vytouženého nebo zmařeného rodičovství. Záměrem scenáristky a režisérky Alice Nellis je ukázat pomocí souběžného vyprávění několika příběhů, že problém moderního rodičovství je širší a hlubší než konkrétní situace kterékoliv jednotlivé postavy. „Spoje mezi příběhy, přechody tam a zpět mezi různými světy a různými podobami téhož principu vyjadřují relativitu a absurditu daných situací,“ říká Alice Nellis a dodává: „Zatímco vidíme, že žena zvažující možnost dát dítě k adopci věří, že její problém by jednoduše vyřešil dostatek peněz, příběh lékařky, která ztratila své dítě, nám sděluje, že peníze neznamenají nic. Zatímco mladý pár směřující k interrupci si myslí, že svůj život zachrání tím, když nebude mít dítě, manželé, kteří se rozhodnou pro adopci, jsou přesvědčeni, že jejich vztah dítě zachrání. Všechna řešení jsou relativní. V jádru se vždycky dostaneme k jednoduchým přírodním zákonitostem, těm o životě a smrti, a našim přirozeným vrozeným povinnostem a zákonům, které nejsme schopni obejít, bez ohledu na to, jak moc se snažíme. Ale stejně se o to stále pokoušíme.“ Téma vztahů mezi rodiči a dětmi se prolíná vlastně všemi filmy Alice Nellis – od debutu Ene Bene až Tajnostem. Čím ji právě rodičovství tolik přitahuje, že se na něj stále snaží dívat z rozličných úhlů? (Oficiální text distributora)

    Žánry:Drama
    15
  • Tátova volha
    Tátova volha (2018)
    FilmRole: Jana
    • iVysílání
    • iTunes

    Eva (Eliška Balzerová) je kostýmní výtvarnice, bonvivánka a manželka šarmantního Ludvíka, který však velmi nečekaně a bez rozloučení umře. Tak nečekaně, že jí nestačí říct, že kromě jejich společné dcery Terezy (Tatiana Vilhelmová) měl ještě stejně starého nemanželského syna. To alespoň naznačují pečlivě ukryté dopisy, které Tereza náhodou objeví. Eva je rozhodnutá nečekané odhalení velkoryse ignorovat. S Ludvíkem si vždycky všechno říkali, o svých milencích a milenkách měli vzájemně přehled, a kdyby nějaký nemanželský syn existoval, určitě by o něm věděla jako první. Tereza, které se vlastní život sype pod rukama, se k přízraku tajemného nevlastního bratra upne. Přemluví svoji matku, aby se společně vydaly po stopách Ludvíkových milenek (Vilma Cibulková, Eva Holubová, Hana Maciuchová) a zjistily o jeho tajemství víc. Na cestu vyrážejí Ludvíkovým veteránem Volha GAZ 21. (CinemArt CZ)

    Žánry:DramaKomedie
    55%

    Eva (Eliška Balzerová) je kostýmní výtvarnice, bonvivánka a manželka šarmantního Ludvíka, který však velmi nečekaně a bez rozloučení umře. Tak nečekaně, že jí nestačí říct, že kromě jejich společné dcery Terezy (Tatiana Vilhelmová) měl ještě stejně starého nemanželského syna. To alespoň naznačují pečlivě ukryté dopisy, které Tereza náhodou objeví. Eva je rozhodnutá nečekané odhalení velkoryse ignorovat. S Ludvíkem si vždycky všechno říkali, o svých milencích a milenkách měli vzájemně přehled, a kdyby nějaký nemanželský syn existoval, určitě by o něm věděla jako první. Tereza, které se vlastní život sype pod rukama, se k přízraku tajemného nevlastního bratra upne. Přemluví svoji matku, aby se společně vydaly po stopách Ludvíkových milenek (Vilma Cibulková, Eva Holubová, Hana Maciuchová) a zjistily o jeho tajemství víc. Na cestu vyrážejí Ludvíkovým veteránem Volha GAZ 21. (CinemArt CZ)

    Žánry:DramaKomedie
    16
  • Kriminálka Anděl
    Kriminálka Anděl (2008)
    Seriál
    • Voyo
    Kriminálka Anděl je český seriál TV Nova. Na oddělení fiktivní pražské Kriminálky Anděl pracuje tým celkem pěti hlavních kriminalistů, kteří pátrají po pachatelích nejzávažnějších trestných činů - loupežných přepadení, úkladných i sexuálně motivovaných vražd. Šéfuje mu nejstarší a nejzkušenější Ivan Tomeček (Martin Stropnický). Jeho kolegy jsou nováček Tomáš Benkovský (David Švehlík), praktik Oliver Hajn (Marek Taclík), dokumentarista Rudolf Uhlíř (Michal Novotný) a policejní psycholožka Jana Chládková (Helena Dvořáková). Jejich důležitým spolupracovníkem je patolog Karel Benkovský (Ladislav Frej). Celé oddělení řídí vrchní ředitel kriminálky Milan Horký (Miloslav Mejzlík).
    Žánry:Krimi
    53%
    Kriminálka Anděl je český seriál TV Nova. Na oddělení fiktivní pražské Kriminálky Anděl pracuje tým celkem pěti hlavních kriminalistů, kteří pátrají po pachatelích nejzávažnějších trestných činů - loupežných přepadení, úkladných i sexuálně motivovaných vražd. Šéfuje mu nejstarší a nejzkušenější Ivan Tomeček (Martin Stropnický). Jeho kolegy jsou nováček Tomáš Benkovský (David Švehlík), praktik Oliver Hajn (Marek Taclík), dokumentarista Rudolf Uhlíř (Michal Novotný) a policejní psycholožka Jana Chládková (Helena Dvořáková). Jejich důležitým spolupracovníkem je patolog Karel Benkovský (Ladislav Frej). Celé oddělení řídí vrchní ředitel kriminálky Milan Horký (Miloslav Mejzlík).
    Žánry:Krimi
    17
  • Co ste hasiči
    Co ste hasiči (2021)
    Seriál
    • Voyo
    Každá ves v Čechách má hasičskou zbrojnici. Stejně tak i vesnice Horní. Sbor dobrovolných hasičů zde vede svérázný Petr Pospíšil (Petr Rychlý). Má trochu horkou hlavu a před nikým si servítky nebere. Je to ale férový chlap, který vede svůj sbor až se starosvětským smyslem pro zodpovědnost, a ve vesnici ho proto mají rádi. Tedy až na vypočítavého starostu Vladimíra Urbana (Václav Kopta). Ten se totiž přes hasiče snaží vyvádět peníze z obecního rozpočtu a Petrova poctivost se mu vůbec nehodí do krámu. Starosta se proto snaží Petra a jeho hasičské jednotky všemožně zbavit. Souboj mezi Petrem a starostou je ústředním motivem nového českého seriálu plného rázovitých postav z malebného Ladova kraje. (TV Nova)
    Žánry:Komedie
    52%
    Každá ves v Čechách má hasičskou zbrojnici. Stejně tak i vesnice Horní. Sbor dobrovolných hasičů zde vede svérázný Petr Pospíšil (Petr Rychlý). Má trochu horkou hlavu a před nikým si servítky nebere. Je to ale férový chlap, který vede svůj sbor až se starosvětským smyslem pro zodpovědnost, a ve vesnici ho proto mají rádi. Tedy až na vypočítavého starostu Vladimíra Urbana (Václav Kopta). Ten se totiž přes hasiče snaží vyvádět peníze z obecního rozpočtu a Petrova poctivost se mu vůbec nehodí do krámu. Starosta se proto snaží Petra a jeho hasičské jednotky všemožně zbavit. Souboj mezi Petrem a starostou je ústředním motivem nového českého seriálu plného rázovitých postav z malebného Ladova kraje. (TV Nova)
    Žánry:Komedie
    18
  • Reportérka
    Reportérka (2015)
    Minisérie
    • iVysílání

    Série vypráví o dvacetileté Hedvice (Tereza Voříšková), která se chce stát novinářkou. Po přijetí do vydavatelství je přidělena k ostřílenému reportérovi Vlachovi (Jiří Bartoška), který "hulí jak fabrika", počítače považuje za nutné zlo, jezdí ve staré "kraksně", žije v paralelním vztahu s manželkou a milenkou, ale jinak je poctivý až k sebezničení. Scenárista Josef Klíma vybral pro televizní cyklus jeden z nejpozoruhodnějších osudů, s nimiž se jako dlouholetý novinář setkal, přičemž podobnost se skutečnými postavami současného mediálního prostředí je opravdu čistě náhodná. (oficiální text distributora)

    Žánry:Drama
    52%

    Série vypráví o dvacetileté Hedvice (Tereza Voříšková), která se chce stát novinářkou. Po přijetí do vydavatelství je přidělena k ostřílenému reportérovi Vlachovi (Jiří Bartoška), který "hulí jak fabrika", počítače považuje za nutné zlo, jezdí ve staré "kraksně", žije v paralelním vztahu s manželkou a milenkou, ale jinak je poctivý až k sebezničení. Scenárista Josef Klíma vybral pro televizní cyklus jeden z nejpozoruhodnějších osudů, s nimiž se jako dlouholetý novinář setkal, přičemž podobnost se skutečnými postavami současného mediálního prostředí je opravdu čistě náhodná. (oficiální text distributora)

    Žánry:Drama
    19
  • Odcházení
    Odcházení (2011)
    FilmRole: Zuzana
    • Voyo
    • Canal+
    • SledovaniTV
    • +1
    Příběh filmu Odcházení je příběhem zlomového bodu v lidském životě. Dr. Vilém Rieger po dlouhá léta zastával funkci kancléře, nedávno však o ni přišel a zřejmě se s tím neumí vnitřně vyrovnat. I když se snaží to nedat najevo, v podstatě se mu zhroutil svět. Musí se vystěhovat z vládní vily, která se už za ta léta stala jeho domovem, a musí se účastnit nedůstojné procedury oddělování erárních věcí od věcí soukromých. Zároveň - a hlavně - musí prožít rozklad svého okolí, svého "dvora", a uvědomit si, jak málo ho vlastně znal. Ve filmu nejde jen o odcházení jednoho politika z funkce, ale obecněji o sám fenomén změny: každou vteřinu něco přichází a něco nenávratně odchází, nevíme odkud se všechno vynořuje a ještě méně víme, kam se to zanořuje. Vlastně jde o klasické téma dramatu, kterým je konec. Konec člověka. Konec epochy. Konec nějakého společenství. Konec lásky.
    Žánry:DramaKomedie
    49%
    Příběh filmu Odcházení je příběhem zlomového bodu v lidském životě. Dr. Vilém Rieger po dlouhá léta zastával funkci kancléře, nedávno však o ni přišel a zřejmě se s tím neumí vnitřně vyrovnat. I když se snaží to nedat najevo, v podstatě se mu zhroutil svět. Musí se vystěhovat z vládní vily, která se už za ta léta stala jeho domovem, a musí se účastnit nedůstojné procedury oddělování erárních věcí od věcí soukromých. Zároveň - a hlavně - musí prožít rozklad svého okolí, svého "dvora", a uvědomit si, jak málo ho vlastně znal. Ve filmu nejde jen o odcházení jednoho politika z funkce, ale obecněji o sám fenomén změny: každou vteřinu něco přichází a něco nenávratně odchází, nevíme odkud se všechno vynořuje a ještě méně víme, kam se to zanořuje. Vlastně jde o klasické téma dramatu, kterým je konec. Konec člověka. Konec epochy. Konec nějakého společenství. Konec lásky.
    Žánry:DramaKomedie
    20
  • Kurz manželské touhy
    Kurz manželské touhy (2021)
    FilmRole: Patrika
    • Netflix
    • Max
    • Voyo
    • +3
    Kde končí objetí a začíná škrcení? Hlavní otázka vztahové komedie pro lidi, kteří chtějí ve zdraví a lásce přežít vlastní manželství. Tématem, nikoli příběhem, navazujeme na film Teorie tygra, který řešil cestu, kudy utéct ze vztahu, který nevyhovuje. Teorie touhy je naopak o tom, jak v takovém vztahu žít. Pokud možno šťastně. Možná i s vášní, a to i po letech. Je pro vztah důležitá intimní blízkost nebo naopak dostatečný prostor? Dá se pěstovat vztah nebo se pěstují jen kedlubny? Je manželství jen kvantitativní problém? A můžeme toužit i po tom, co už máme?  Přicházíme s převratnou metodou, díky které se na sebe vášnivě vrhnete pokaždé, kdy se vrátíte z práce. Jen pak nezapomeňte zkontrolovat, zda ten druhý ještě dýchá. A děj? Několik extrémně rozdílných manželských dvojic přijíždí do luxusního resortu na Kurz pevného objetí. Pak se stane několik věcí, na které už nikdo nezapomene. Všichni skončí proměnění. Prostě: chcete-li něco udělat pro své manželství, přijďte na podzim do kina. (CinemArt CZ)
    Žánry:DramaKomedie
    48%
    Kde končí objetí a začíná škrcení? Hlavní otázka vztahové komedie pro lidi, kteří chtějí ve zdraví a lásce přežít vlastní manželství. Tématem, nikoli příběhem, navazujeme na film Teorie tygra, který řešil cestu, kudy utéct ze vztahu, který nevyhovuje. Teorie touhy je naopak o tom, jak v takovém vztahu žít. Pokud možno šťastně. Možná i s vášní, a to i po letech. Je pro vztah důležitá intimní blízkost nebo naopak dostatečný prostor? Dá se pěstovat vztah nebo se pěstují jen kedlubny? Je manželství jen kvantitativní problém? A můžeme toužit i po tom, co už máme?  Přicházíme s převratnou metodou, díky které se na sebe vášnivě vrhnete pokaždé, kdy se vrátíte z práce. Jen pak nezapomeňte zkontrolovat, zda ten druhý ještě dýchá. A děj? Několik extrémně rozdílných manželských dvojic přijíždí do luxusního resortu na Kurz pevného objetí. Pak se stane několik věcí, na které už nikdo nezapomene. Všichni skončí proměnění. Prostě: chcete-li něco udělat pro své manželství, přijďte na podzim do kina. (CinemArt CZ)
    Žánry:DramaKomedie
    21
  • Brutální vedro
    Brutální vedro (2023)
    FilmRole: obsluha čerpací stanice
    • Max
    Slunce vyvrhlo kus žhavé hmoty směrem k Zemi, jejíž povrch se pomalu ohřívá k hranici snesitelnosti. Svět schvacuje podivná nálada, překvapení proto může čekat prakticky kdekoliv. I v ospalém městě, kde osmnáctiletý mladík uvázl cestou na chalupu. Nikdo totiž neví, při jaké teplotě se začínají roztékat lidské charaktery… Zatímco jiným filmařům by katastrofická premisa posloužila k vyprávění o panice a animálním strachu člověka, čerstvý tvůrčí pohled Alberta Hospodářského se obrací jinam. Kdo v krajní situaci zdivočí a kdo zkrotne? A může sluneční erupce vynést na povrch i souznění?
    Žánry:Drama
    47%
    Slunce vyvrhlo kus žhavé hmoty směrem k Zemi, jejíž povrch se pomalu ohřívá k hranici snesitelnosti. Svět schvacuje podivná nálada, překvapení proto může čekat prakticky kdekoliv. I v ospalém městě, kde osmnáctiletý mladík uvázl cestou na chalupu. Nikdo totiž neví, při jaké teplotě se začínají roztékat lidské charaktery… Zatímco jiným filmařům by katastrofická premisa posloužila k vyprávění o panice a animálním strachu člověka, čerstvý tvůrčí pohled Alberta Hospodářského se obrací jinam. Kdo v krajní situaci zdivočí a kdo zkrotne? A může sluneční erupce vynést na povrch i souznění?
    Žánry:Drama
    22
  • Hlava-Ruce-Srdce
    Hlava-Ruce-Srdce (2010)
    FilmRole: Anna
    • SledovaniTV

    Píše se rok 1914 a zrovna začíná válka, když plukovník von Haukwitz zemře při podivné okultní seanci a jeho tělo je nalezeno bez hlavy, rukou a srdce. Pátrání zavede jeho snoubenku Kláru až k poručíkovi a kamarádovi plukovníka Heinricha Rotha a mezi oběma se rychle vytvoří pouto. Po zmizelých ostatcích pátrá i vojenský vyšetřovat Karel Vrana, který chce, aby mu Klára pomohla v pátrání po antimonarchistickém okultním spolku, kterého byl plukovník členem. Mezitím je Roth povolán na frontu, kde přijde o ruku, a tak se vydává za Klárou na její rodný statek na Moravě. Později sem přijíždí i Vrána, který úspěšně vypátral zmizelé části plukovníkova těla. Ani jeden z mužů, i když oba Kláru milují, jí kvůli prázdnotě a frustraci z války nedokáží nabídnout, po čem ona touží. Nakonec příběhu Kláru zázračně oplodní plukovníkův uříznutý prst a ona tak v klidu můžu pohřbít jeho ostatky do země...
     

    47%

    Píše se rok 1914 a zrovna začíná válka, když plukovník von Haukwitz zemře při podivné okultní seanci a jeho tělo je nalezeno bez hlavy, rukou a srdce. Pátrání zavede jeho snoubenku Kláru až k poručíkovi a kamarádovi plukovníka Heinricha Rotha a mezi oběma se rychle vytvoří pouto. Po zmizelých ostatcích pátrá i vojenský vyšetřovat Karel Vrana, který chce, aby mu Klára pomohla v pátrání po antimonarchistickém okultním spolku, kterého byl plukovník členem. Mezitím je Roth povolán na frontu, kde přijde o ruku, a tak se vydává za Klárou na její rodný statek na Moravě. Později sem přijíždí i Vrána, který úspěšně vypátral zmizelé části plukovníkova těla. Ani jeden z mužů, i když oba Kláru milují, jí kvůli prázdnotě a frustraci z války nedokáží nabídnout, po čem ona touží. Nakonec příběhu Kláru zázračně oplodní plukovníkův uříznutý prst a ona tak v klidu můžu pohřbít jeho ostatky do země...
     

    23
  • Černá sanitka
    Černá sanitka (2008)
    Seriál
    • iVysílání

    Černá sanitka divákům představuje škálu tzv. "urban legends" tak, jak se tradovaly v období "zlatého věku" strašidelných legend, za normalizačních let, v čele s bájnou černou sanitkou. Seriál má odtajnit souvislosti vzniku strašidelných i komických legend a posoudit jejich pravdivost.

    Vedle průvodce celého seriálu herce Romana Zacha se o to budou snažit Bohumil Klepl, Jitka Schneiderová či Tereza Voříšková.Natáčení probíhalo v atraktivním prostředí kolem Máchova Jezera, Bezdězu, Doks, Brna či Prahy.

    Mezi společenskými pověstmi lze najít i velmi staré pověry se staletým prazákladem, spojené většinou s nadpřirozenými bytostmi. Takové pověry i dnes dráždí dětskou fantazii při nočních vyprávěních na letních táborech. Stále větší převahu však v dnešní době mají pověsti spojené s typicky městským prostředím a jeho vymoženostmi. Jejich hrdiny jsou tak zákeřní zabijáci v městské dopravě či zlomyslní kuchaři z asijských restaurací s rychlým občerstvením.

    "Jednotlivé příběhy z městského folkloru jsou většinou mezi lidmi silně rozšířené, existují však v mnoha verzích. Při ztvárnění této látky jsme z knihy Petra Janečka o moderní mytologii vycházeli jak obsahově, tak i formálně," řekl jeden z režisérů Mojmír Kučera.

    Každý díl divákům nabízí dvě odlišné části: zatímco v úvodní polovině herci představí samotný příběh, v následné části je formou dokumentu dotyčná pověst objektivně interpretována.

    47%

    Černá sanitka divákům představuje škálu tzv. "urban legends" tak, jak se tradovaly v období "zlatého věku" strašidelných legend, za normalizačních let, v čele s bájnou černou sanitkou. Seriál má odtajnit souvislosti vzniku strašidelných i komických legend a posoudit jejich pravdivost.

    Vedle průvodce celého seriálu herce Romana Zacha se o to budou snažit Bohumil Klepl, Jitka Schneiderová či Tereza Voříšková.Natáčení probíhalo v atraktivním prostředí kolem Máchova Jezera, Bezdězu, Doks, Brna či Prahy.

    Mezi společenskými pověstmi lze najít i velmi staré pověry se staletým prazákladem, spojené většinou s nadpřirozenými bytostmi. Takové pověry i dnes dráždí dětskou fantazii při nočních vyprávěních na letních táborech. Stále větší převahu však v dnešní době mají pověsti spojené s typicky městským prostředím a jeho vymoženostmi. Jejich hrdiny jsou tak zákeřní zabijáci v městské dopravě či zlomyslní kuchaři z asijských restaurací s rychlým občerstvením.

    "Jednotlivé příběhy z městského folkloru jsou většinou mezi lidmi silně rozšířené, existují však v mnoha verzích. Při ztvárnění této látky jsme z knihy Petra Janečka o moderní mytologii vycházeli jak obsahově, tak i formálně," řekl jeden z režisérů Mojmír Kučera.

    Každý díl divákům nabízí dvě odlišné části: zatímco v úvodní polovině herci představí samotný příběh, v následné části je formou dokumentu dotyčná pověst objektivně interpretována.

    24
  • Líbáš jako ďábel
    Líbáš jako ďábel (2012)
    FilmRole: Kaskadérka
    • Netflix
    • Voyo
    • Prima Plus
    • +1
    Příběh nového filmu začíná ve chvíli, kdy staré manželské svazky jsou definitivní minulostí a Helena s Františkem se pokoušejí začít nový, společný život. Ovšem, jak už to tak bývá, pouto s bývalým životem nelze zpřetrhat jen tak jednoduše. Stále je to vaše rodina, vaše okolí a vaši bývalí partneři do společného života nutně stále patří. Helenin bývalý manžel, úspěšný spisovatel  Karel se sice konečně odstěhoval ze společné domácnosti, může žít naplno svůj život svůdníka, ale začíná zjišťovat, že mu cosi chybí. Na Františkovu exmanželku Bohunu, energickou dámu, zvyklou vše řídit, pak situace dopadá ještě tíživěji. Oba hledají cesty, jak Františka a Helenu znovu získat pro sebe. František s Helenou zvolí z nastalé situace jediné rozumné východisko – rozhodnou se být chvíli sami a daleko, a tak vyrážejí na romantickou exotickou dovolenou do Maroka. Ale i zde je dostihnou nejen potíže, ale i jejich bývalí partneři, kteří ve Františkových a Heleniných cestovních lapáliích, k nimž patří ztracená zavadla, ukradené doklady a řada dalších problémů, vidí příležitost, jak se vrátit do jejich života. Pro náš pár teprve teď nastává opravdová zkouška jejich vztahu.
    Žánry:Komedie
    46%
    Příběh nového filmu začíná ve chvíli, kdy staré manželské svazky jsou definitivní minulostí a Helena s Františkem se pokoušejí začít nový, společný život. Ovšem, jak už to tak bývá, pouto s bývalým životem nelze zpřetrhat jen tak jednoduše. Stále je to vaše rodina, vaše okolí a vaši bývalí partneři do společného života nutně stále patří. Helenin bývalý manžel, úspěšný spisovatel  Karel se sice konečně odstěhoval ze společné domácnosti, může žít naplno svůj život svůdníka, ale začíná zjišťovat, že mu cosi chybí. Na Františkovu exmanželku Bohunu, energickou dámu, zvyklou vše řídit, pak situace dopadá ještě tíživěji. Oba hledají cesty, jak Františka a Helenu znovu získat pro sebe. František s Helenou zvolí z nastalé situace jediné rozumné východisko – rozhodnou se být chvíli sami a daleko, a tak vyrážejí na romantickou exotickou dovolenou do Maroka. Ale i zde je dostihnou nejen potíže, ale i jejich bývalí partneři, kteří ve Františkových a Heleniných cestovních lapáliích, k nimž patří ztracená zavadla, ukradené doklady a řada dalších problémů, vidí příležitost, jak se vrátit do jejich života. Pro náš pár teprve teď nastává opravdová zkouška jejich vztahu.
    Žánry:Komedie
    25
  • Cesta do Říma
    Cesta do Říma (2015)
    Film
    • Google Play
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    46%
    26
  • Specialisté
    Specialisté (2017)
    Seriál
    • Voyo
    44%
    27
  • Kovář z Podlesí
    Kovář z Podlesí (2013)
    FilmRole: uhlířka
    • Voyo
    • Kinobox
    Kovář v Podlesí je pohádka, ve které je všechno jinak. Klasicky dobré postavy zde představují antipostavy a naopak. Jednoho času dobré víly omylem přivedly kletbu na vesnici a aby toho nebylo málo, ve vesničce Podlesí se objeví drak. Toník se tak vydává na záchranu své milé Bětky, které se zmocnily víly, a jeho strýc Kovář se s Veverkou a Křečkem vydává do boje s drakem. Podaří se našim hrdinům dát vše do pořádku a nastolit ve vesničce zase klid a mír? Hlavním poselstvím pohádky, ve které autoři skombinovali hrané postavy s loutkami a počítačovými animacemi, je, že zlu nelze oplácet stejnou mincí, ale naopak se na něj musí rozumem, dobrem a láskou.   
    44%
    Kovář v Podlesí je pohádka, ve které je všechno jinak. Klasicky dobré postavy zde představují antipostavy a naopak. Jednoho času dobré víly omylem přivedly kletbu na vesnici a aby toho nebylo málo, ve vesničce Podlesí se objeví drak. Toník se tak vydává na záchranu své milé Bětky, které se zmocnily víly, a jeho strýc Kovář se s Veverkou a Křečkem vydává do boje s drakem. Podaří se našim hrdinům dát vše do pořádku a nastolit ve vesničce zase klid a mír? Hlavním poselstvím pohádky, ve které autoři skombinovali hrané postavy s loutkami a počítačovými animacemi, je, že zlu nelze oplácet stejnou mincí, ale naopak se na něj musí rozumem, dobrem a láskou.   
    28
  • Dědictví aneb Kurva se neříká
    Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
    FilmRole: Vrchotová
    • Voyo
    • Prima Plus
    • Google Play
    • +2
    Bohumilovi (Bolek Polívka) přibyly děti, majetek, ale také starosti a kilogramy. Postavil si ohromné sídlo ve farmářském stylu obklopeném zoologickou zahradou. Má rád svou dceru (Anna Polívková) a visí na šestiletém vnukovi, jehož učí jízdě na koni. Chová koně a považuje se za odborníka. Už sedm let nepije a celkem si zvykl na peníze. Život se mu však změní, když se vrátí k alkoholu.
    Žánry:Komedie
    33%
    Bohumilovi (Bolek Polívka) přibyly děti, majetek, ale také starosti a kilogramy. Postavil si ohromné sídlo ve farmářském stylu obklopeném zoologickou zahradou. Má rád svou dceru (Anna Polívková) a visí na šestiletém vnukovi, jehož učí jízdě na koni. Chová koně a považuje se za odborníka. Už sedm let nepije a celkem si zvykl na peníze. Život se mu však změní, když se vrátí k alkoholu.
    Žánry:Komedie
    29