Články o Karate Kid

67%

Články 22

Cobra Kai už nemá o čem být. Přesto je příjemné ve světě karate naposledy trávit čas
Recenze31. 7. 2024

Cobra Kai je rozhodně jedním z nejlepších rodinných seriálů posledních let. Snad proto, že málokterý pořad svůj formát naplňuje s takovou lehkostí, díky níž je pro publikum několika generací snadné se u něj střetnout se svým vkusem. Na jednu stranu jde o velmi přímočarou podívanou, u níž se zorientuje každý divák oceňující emocionální údernost. Postavy i vyprávění jsou přesto tak rozvinuté, aby si mohl výsledek bez zaváhání užít i ten, kdo chce, aby jeho zábava „o něčem byla“. Tenhle seriál, nehledě na svou rozjuchanost a nadsázku, má zkrátka co říct každé věkové kategorii a každé skupině publika. Jenže jak je tomu teď, u poslední šesté řady? Zbývá ještě něco nového, co jde říct, nebo vítáme blížící se konec?

Cobra Kai je zpátky! Poslední řada hitu od Netflixu se blíží, rozloučí se nečekaným způsobem
Seriály3. 5. 2024

Když se populární filmová značka dočká seriálového bratříčka, většinou na podobný projekt koukáme malinko skrz prsty. Většina z nich se totiž popularitě či kvalitám filmových předchůdců ani nepřiblížila a z velké části se jedná o marketingově přesně vykalkulované ždímání dalších dolarů. Cobra Kai je ovšem jednou z mála výjimek. Nejen, že se ze seriálového pokračování série Karate Kid stal hit, jenž to z YouTube dotáhl až na Netflix, ale navíc kvalitami svého předchůdce snadno předčil a zdánlivě mrtvou franšízu znovu nastartoval. Nyní se s námi na Netflixu partička karatistů rozloučí s nečekaně dlouhou šestou sérií.

První záběry z nové Hry na oliheň jsou tady. Netflix láká na své největší hity roku
Téma1. 2. 2024

Streamovací gigant Netflix vždy na konci roku ve svižném videu ukazuje, jaké filmové a seriálové trumfy si pro nás v následujících měsících chystá. A ani počátek roku 2024 není výjimkou. Nový netflixovský showreel láká zejména na návrat prověřených seriálových hitů v čele s Hrou na oliheň (Squid Game) a Bridgertonovými (Bridgerton). Ve filmech poutá nejvíce pozornosti druhá část sci-fi Rebel Moon s podtitulem Jizvonoška (Rebel Moon: Part Two - The Scargiver) či návrat Policajta v Beverly Hills (Beverly Hills Cop: Axel F)

10 tipů se zabijáky v hlavní roli, které si můžete hned teď pustit doma na streamu
Téma19. 11. 2023

Líbil se vám Zabiják Davida Finchera? Pak právě pro vás máme tipy na deset dalších kousků, v nichž zabijáci všeho druhu hrají hlavní role a které najdete na českých streamovacích službách. A na úvod dodáme, že Leon a Brutální Nikita chybí čistě proto, že pohříchu zatím nikde dostupní nejsou.

Waititi natočil nejhorší fotbalisty na světě a dle prvních ohlasů nevyužil potenciál
Filmy12. 9. 2023

Na probíhajícím torontském festivalu odpremiérovala sportovního komedie Jeden gól, za kterou stojí excentrický tvůrce Taika Waititi. Dle prvních ohlasů se jedná o průměrnou zábavu, jenž žánr nijak neokoření, publiku odpírá hlubší emoce a vyprávění staví na několikrát viděných klišé, jimž však ve finále stejně podlehnete.

Kde skončili herci z Ramba? Viděli jste je mnohokrát, ale už si to nepamatujete
Filmy10. 9. 2023

Série Rambo už tím, že je pojmenovaná po jednom člověku, vypadá, jako by byla filmem jednoho herce. Přitom je Sylvester Stallone obklopený spoustou zajímavých spoluhráčů, kteří dávají vyniknout jeho výkonu a přihrávají jeho postavě silné motivace. Nepochybně si při opětovném sledování Ramba (zvlášť když teď stále běží v kinech v nejlepší kvalitě) můžete říkat: „Odkud toho člověka znám, kde jsem ho ještě viděl?“ Jaké tedy byly osudy Stallonových spoluherců a spoluhereček v Rambovi, před ním i po něm? Kdo už umřel a kdo se proslavil i jinak?

Chuck Norris je sice v důchodu, k pokračování by se však nechal přemluvit
Filmy22. 6. 2023

Chuck Norris se naposledy nechal přemluvit k návratu před kameru v Expendables: Postradatelní 2 a to už je jedenáct let. Od té doby nic nenatočil. To však neznamená, že má zavřené dveře.

Kinocast: Cobra Kai smiřuje generace a ukazuje, že vše se dá řešit pomocí karate
Seriály2. 2. 2023

Podcast Kinoboxu tentokrát udeřil první, udeřil tvrdě a ukázal, že nemá slitování. Teaser na chystanou šestou a závěrečnou sezónu seriálu Cobra Kai nás přiměl zamyslet se nad tím, v čem je tahle komediální i bojová, teenagerská i nostalgická série vycházející z fenoménu Karate Kid tak výjimečná.

Cobra Kai nepolevuje. Návrat Karate Kida našel skvělého nepřítele a pořád patří ke špičce žánru
Recenze18. 9. 2022

Nostalgie je pevnou součástí byznysplánu Hollywoodu, stejně jako stírání hranic mezi médii určenými dětem a dospělým. Nejvýraznějšími zástupci trendu jsou jistě Star Wars a Marvel. Je tu ale jedno další popkulturní dílo, které je dlouhodobě co do kvality a pochopení vlastního potenciálu strká do kapsy. Je to seriál Cobra Kai, jenž se vrátil do filmového vesmíru Karate Kida a právě má za sebou pátou řadu publikovanou na Netflixu.

Pamatujete si je? Známé hollywoodské tváře 90. let, jejichž slávu odvál čas
Téma29. 1. 2022

Ačkoli se zdá, že devadesátky tu s námi byly ještě včera, opak je pravdou. Přelom tisíciletí nastal před dvaadvaceti lety. Za tu dobu se zvýšila nejen populace či inflace, ale rovněž se zcela zapomnělo na spoustu kdysi slavných a úspěšných herců a hereček. Následujících osmnáct jmen platilo v devadesátých letech za drahocenné hollywoodské harcovníky, ovšem nové milénium jim nepřálo. Dnes na ně vzpomínají jen pamětníci, kteří rádi tráví čas u retro filmů. O koho se jedná?