Komentáře a recenze 5

Chrustyn
43 463 bodů
6
Zbytečně dlouhá a pro mě neskutečně natahovaná detektivka, která zaujme slušnými hereckými výkony, ale jinak se jedná o průměr po všech směrech.
15 310 bodů
7.5
Jako obdivovatel dnes už takřka zapomenutého Lance Henriksena jsem byl na film dost zvědavý, ale ono by i bez něj bylo na co koukat. Výborná kriminálka, psychologicky nevídaně precizní, napínavá a dějově nepředvídatelná, takže není problém ponořit se do příběhu a počkat si, kdo má tu neplechu na svědomí tentokrát. Navíc Uma vypadá i hraje velmi dobře a Garcia dlouho nebyl tak charismatický, byť na Henriksena od přírody trochu ztrácí. :-)
avenis
avenis
10 614 bodů
7
Uma Thurman už měla ve svých dvaadvaceti letech za sebou docela dost filmů, tak mě ani nepřekvapuje, jak bravurně dokázala zahrát slepou dívku. Oproti tomu Andy Garcia mě nepřesvědčil o svých hereckých kvalitách a jeho "široce nasazené" polibky působily dojmem, jako by chtěl Umu pozřít coby had. Zato můj oblíbený Malkovich nezklamal. Svou malou roli naplno rozehrál v jemných odstínech gest a mimiky. Je to radost, dívat se na něj v jakékoliv roli. (28.8.2019)
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
dalsi zo zastupu 90tkovych thrillerov ktore sa vyrojili po uspechu mlcania jahniat. robinson mal stastnu ruku pri vybere spolupracovnikov (slusna hudba od christophera younga a vynikajuca kamera conrada halla) ako i hlavnych predstavitelov (az na garciu ktory tlaci na pilu az prilis a sklzava k patetickosti), ale na druhej strane je tu scenar ktoreho pribeh sa po slusnom zaciatku zvrtne v hromadu nelogickosti a stupidit ktore uplne podtrhavaju slusne vybudovanu atmosferu...
mojmir.sedlacek
6 255 bodů
8
Velmi dobrý, ba výborný thriller s kvalitním obsazením, které opravdu ze sebe vydává to nejlepší (Umě bych tu slepotu opravdu věřil), Garcia v nejlepší formě, tradiční Henriksen a Malkovich. V posledně jmenovaném bych však viděl paradoxně (a překvapivě) nejslabčí část filmu - celou dobu totiž sledujeme tradiční (ale skvěle podařené) pátrání po maniakovi, ale Malkovichova role právníka znamenala vpodstatě dvacetiminutové zastavení příběhu na místě, což se mi tedy nelíbilo. Nevím, jestli tvůrci chtěli ono pátrání ozvláštnit výslechovým intermezzem, ale není to podle mě dobrý nápad. Jinak ale opravdu strhující rozuzlení, kde bych nečekal ani samotného vraha, ani provedení jeho chycení (aj, spoiler, pardon, ale jak často se psychopatům podaří nakonec vyhrát? Tak vidíte:-)). Nakonec tedy takové rozpačité 4 hvězdy... Na jednu stranu výborné, ale výslech a pár logických podivností to trochu srážejí. Ale celkově vzato, určitě škoda nevidět!